FIA rallikomisjoni 24. märtsi otsused
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
FIA rallikomisjoni 24. märtsi otsused
FIA rallikomisjon võttis 24. märtsil vastu järgmised otsused:
Otsustati, et Wales Rally GB toimub tänavu(eelnevalt oli Suurbritannia ralli toimumine kinnitamata), eeldusel, et politsei teatab kiirust mõõtvate kaamerate asukohad ette, mis on vajalik, et vähendada kihutamist ja suurendada ohutust.
Super 1600 autode maksimum hind tõusis 100000 eurolt 120000 euroni.
Võeti vastu ka mõned üllatavad otsused, mis hakkavad kehtima alates 2005. aastast. Mille Pistes rajaga tutvumise süsteemist loobuti, kuid hetkel jäi veel lahtiseks, kas Mille Pistes süsteemi võib tulevikus soovi korral kasutada või keelustatakse see täielikult.
Kinnitati nn. Superrally süsteem, kus punkte jagatakse iga päev.
Veel on oodata järgmisi muudatusi alates 2005:
* Erasõitjad ei pea enam kasutama FIA ametlikku kütust, mis on väga kallis.
* Hetkel on MM-etappidel osalejate arv piiratud 90. meeskonnani. Tulevikus võidakse lubada ka rohkem osalejaid, et julgustada erasõitjaid.
* Päeva keskel toimuvad hooldused keelatakse ja asendatakse rehvivahetuse ning tankimise punktidega. Alles jääb 10. minutiline hooldus hommikul ja 45. minutiline hooldus õhtul.
* MM-kalender muutub stabiilsemaks, etappidele garanteeritakse koht kalendris 3. aastaks ette.
* Super 1600 autod, mis ei osale JWRC-sarjas peavad tulevikus järgima JWRC-sarja rehvipiiranguid, kuid ei ole kohustatud kasutama JWRC-sarja ametlikku rehvitarnija teeneid.
Citroen C2 S1600 auto homologeerimine lükati edasi 1. juunini, kuna hetkel pole toodetud piisav arv C2 tänavasõidu masinaid.
Allkas: http://www.rallysportnews.com.au/cms/A_ ... ticle.html
Otsustati, et Wales Rally GB toimub tänavu(eelnevalt oli Suurbritannia ralli toimumine kinnitamata), eeldusel, et politsei teatab kiirust mõõtvate kaamerate asukohad ette, mis on vajalik, et vähendada kihutamist ja suurendada ohutust.
Super 1600 autode maksimum hind tõusis 100000 eurolt 120000 euroni.
Võeti vastu ka mõned üllatavad otsused, mis hakkavad kehtima alates 2005. aastast. Mille Pistes rajaga tutvumise süsteemist loobuti, kuid hetkel jäi veel lahtiseks, kas Mille Pistes süsteemi võib tulevikus soovi korral kasutada või keelustatakse see täielikult.
Kinnitati nn. Superrally süsteem, kus punkte jagatakse iga päev.
Veel on oodata järgmisi muudatusi alates 2005:
* Erasõitjad ei pea enam kasutama FIA ametlikku kütust, mis on väga kallis.
* Hetkel on MM-etappidel osalejate arv piiratud 90. meeskonnani. Tulevikus võidakse lubada ka rohkem osalejaid, et julgustada erasõitjaid.
* Päeva keskel toimuvad hooldused keelatakse ja asendatakse rehvivahetuse ning tankimise punktidega. Alles jääb 10. minutiline hooldus hommikul ja 45. minutiline hooldus õhtul.
* MM-kalender muutub stabiilsemaks, etappidele garanteeritakse koht kalendris 3. aastaks ette.
* Super 1600 autod, mis ei osale JWRC-sarjas peavad tulevikus järgima JWRC-sarja rehvipiiranguid, kuid ei ole kohustatud kasutama JWRC-sarja ametlikku rehvitarnija teeneid.
Citroen C2 S1600 auto homologeerimine lükati edasi 1. juunini, kuna hetkel pole toodetud piisav arv C2 tänavasõidu masinaid.
Allkas: http://www.rallysportnews.com.au/cms/A_ ... ticle.html
Hea, et nad lõpuks loobusid MP süsteemist. Ja erasõitjate peale ka natuke mõtlema hakatud lõpuks. C2 siiski peaks Soome ajaks saama homologeeritud ja stardiks valmis. MM etappid 3ks aastaks ette see on ka suhtliselt hea uudis, et siis ei pea sõitjad ja meeskonnad mõtlema koguaeg millega see FIA jälle üllatab ja kuhu nad peavad uusi maid avastama sõitma.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
See teeninduse värk kõlab küll natuke kahtlaselt, et hommikul 10 minutit ja õhtu 45 minutit. Päeva aeg siis ei tohi ültse masinat remontida või. Sellisel juhul saab Grönholmist varsti atleet võimleja kui tal see roolivõim niivisi ka järgmine aasta jamab
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Servise jutt jah veidi segane ja samuti teeb muret see "superralli" süsteemi kasutusele võtt, kuid mis meil siin ikka kaasa öelda, kui juba sõitjatelt ei küsita midagi siis fännidelt ammugi. Jääb vaid oodata ja loota, et see muutuste puhang ei vii WRC sarja langusele.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P