
Malaisia GP
Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Vaatasin Malaisia GP-d Soome MTV3 vahendusel. Muidu olen soomlaste kommentaatoritega väga rahul, aga vaikselt hakkab pinda käima fakt, et jätkuvalt kasutatakse väljendeid nagu: tihe rebimine, põnev võidusõit, ülipõnev jne... Ometi vaatame me kõik juba viiendat aastat järjest kuidas üks mees kõik rekordid purustab ja mingit võitlust ei toimunud, ei Austraalias ega Malaisias. Vähemalt mitte selliseid tihedaid võitlusi nagu me WRC-sarjas oleme harjunud nägema.
-
- algaja kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 9
- Liitunud: 04 Mär 2004, 14:26
- Asukoht: Tallinn, Viljandi
Super sõit Buttoni poolt, loodan, et ta muudab oma poodiumikohad traditsiooniks. Heidfeld oli vahepeal päris head sõitu tegemas, oli eespoolt Sauberitest ja Trullistki... vist... Muidu oli päris vaadatav võistlus. Huvitav, et Räikkönenil mootorid ei taha üldse koos püsida ja Webberil oli ühe korra jaoks liiga palju ebaõnne, loodetavasti sai oma portsu avansina mitme sõidu eest ära ja edaspidi läheb paremini. Ja tänud Montoyale, kes mulle 400 pointi tõi 

F1 - The One And Only
Sõit oli suhteliselt igav. Webberilt masendav start. Alonso tegi väga hea sõidu tõustes juba poole sõidu pealt punktikohale, kuid Coulthardist tal millegipärast mööda sõita ei õnnestunud. Kimil järjekordne mootori purunemine. Igati õigustatult oli Kimi kokpitist väljudes vihane. See hakkab juba ära tüütama, et saksamaa juhtuvaid auto tootjaid et suuda välja töötada mootorit mis kestaks ühegi sõidu korralikult. Kuid samas suudavad seda Itaalia autotootjad Ferrari näol. Montoya küll jõudis vahepeal Schumile lähemale, kuid rohkemaks ta suuteline polnud ja Shum võttis turvalise eduga järjekordse etapivõidu. Buttoni esimese poodiumikoha üle on, aga suur heameel ja jääb kurvalt tõdeda vaid seda, et Button Villeneuve oleks sellel aastal olnud kõva löögirusikas. Eks näis kas Villeneuve naaseb järgmisel aastal rajale või mitte.
Igaljuhul loodan siis, et järgmine etapp mis toimub müstilisel kuupäeval 04.04.04 ja uuel rajal kõigi jaoks toob uue etapi võitja selle aasta nimekirja. Schumi on küll jah hetke maailma parim vormelipiloot, kuid see ülekaal hakkab juba ära tüütama.
Igaljuhul loodan siis, et järgmine etapp mis toimub müstilisel kuupäeval 04.04.04 ja uuel rajal kõigi jaoks toob uue etapi võitja selle aasta nimekirja. Schumi on küll jah hetke maailma parim vormelipiloot, kuid see ülekaal hakkab juba ära tüütama.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
BAR oli küll õnnelik saadud 3. koha üle, aga tulemus oleks ju olnud veelgi edulisem, kui vaid Sato poleks teinud seda mõtetut viga, mis läks lõppkokkuvuttes üsna palju maksma.
Siit BAR tiimi pealiku arvamus asjast:
BAR meeskonna juht David Richards kinnitas, et plaanib meeskonna piloodi Takuma Satoga maha istuda ning arutlusele võtta jaapanlase sõidustiili.
Sato istus 2002. aastal Jordani meeskonna roolis ning sattus alatihti kõiksugustesse vahejuhtumistesse ning traditsioon on jätkunud tänavu ka BAR meeskonnas.
Küsimusele, kas Sato pingutab auto roolis üle, vastas Richards: Jah ning me oleme seda arutanud. Küsisin temalt, kas ta on kunagi golfi mänginud ja tema vastas eitavalt. Mina ütlesin talle, et ta juhib autot niimoodi, nagu mina golfi mängin. Võtan golfikepi ja virutan sellega pallile ja arvan, et suudan seda kõigist kaugemale lüüa.
"Autol tuleb töö ära lasta teha, lisas Richards. Usun, et suudame koos töötades leida võimalusi olukorra parandamiseks meil on selles osas paika pandud väga selge strateegia. Pean Takuga tööle asuma ja temaga koos natuke aega veetma, mis on minu üheks lähiaja eesmärgiks. Loodetavasti õnnestub mul olukorda parandada.
Siit BAR tiimi pealiku arvamus asjast:
BAR meeskonna juht David Richards kinnitas, et plaanib meeskonna piloodi Takuma Satoga maha istuda ning arutlusele võtta jaapanlase sõidustiili.
Sato istus 2002. aastal Jordani meeskonna roolis ning sattus alatihti kõiksugustesse vahejuhtumistesse ning traditsioon on jätkunud tänavu ka BAR meeskonnas.
Küsimusele, kas Sato pingutab auto roolis üle, vastas Richards: Jah ning me oleme seda arutanud. Küsisin temalt, kas ta on kunagi golfi mänginud ja tema vastas eitavalt. Mina ütlesin talle, et ta juhib autot niimoodi, nagu mina golfi mängin. Võtan golfikepi ja virutan sellega pallile ja arvan, et suudan seda kõigist kaugemale lüüa.
"Autol tuleb töö ära lasta teha, lisas Richards. Usun, et suudame koos töötades leida võimalusi olukorra parandamiseks meil on selles osas paika pandud väga selge strateegia. Pean Takuga tööle asuma ja temaga koos natuke aega veetma, mis on minu üheks lähiaja eesmärgiks. Loodetavasti õnnestub mul olukorda parandada.
-
- Reactions: 0
No sõit sõiduks, aga väheamlt Austraaliaga võrreldes oli Malaisia tõeline põvevusetendus.
Kahjuks küll sõidu viimaseks kolmandikuks olid kohad stabiliseerunud.
Ennast pani kõige rohkem imestama rubinio vilets koht.
Kõige siiramalt tegi aga rõõmu Buttoni 3 koht. Sümpaatne noormees - lisaks on ka värsket verd F1 tippu hädasti vaja.
Kahjuks küll sõidu viimaseks kolmandikuks olid kohad stabiliseerunud.
Ennast pani kõige rohkem imestama rubinio vilets koht.
Kõige siiramalt tegi aga rõõmu Buttoni 3 koht. Sümpaatne noormees - lisaks on ka värsket verd F1 tippu hädasti vaja.
Loodame, et Sato siis Golfi mängides liiga palju Hole In One'e ei löö ja ikka vormelisse jääb 

<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
www.liveforspeed.net