Mehhikos polnud ka, oli 11 sekki liidrist, aga nagu ma kirjutasin, siis olid need katkestamised või vead tulnud kohast, kus Otil oli võimalus võidelda võidu eest.CTR kirjutas:üks kõige suuremaid ja olulisemaid katkestamisi on kindlasti 2018 Wales.. kalendriga eest ära ja siis see krdi põhjakaitse..
emotsionaalselt üks kõige raskemaid oli kindlasti 2016 Poola ralli katkine rehv, just selle aja kohta..
2018 Sardiinia polnud Ott isegi liider ju.. üle 15s esikohast enne katkestamist
62. CORSICA Linea Tour de Corse 2019 DAY 3
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 2658
- Liitunud: 20 Jaan 2015, 19:08
- Asukoht: Kaugatoma pole kaugel
Re: 62. CORSICA Linea Tour de Corse 2019 DAY 3
Re: 62. CORSICA Linea Tour de Corse 2019 DAY 3
Oli mis oli, aga positiivne on see, et üle pika aja ei olnud mitte ühtegi lambikat tehnilist riket mis oleks kellegi tee äärde jätnud.
Re: 62. CORSICA Linea Tour de Corse 2019 DAY 3
Ja õhtune F1 kordas nii täpselt kui võimalik sama stsenaariumit. Elfyn Evansi rollis oli Charles Leclerc, purunenud rehvi rollis Ferrari turbo, viimase katse osas olid viimased ringid, kolmandana lõeptamise aitas koju tuua turvaauto. F1 on vaese mehe WRC 

-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 7
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
- Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti
Re: 62. CORSICA Linea Tour de Corse 2019 DAY 3
Ära nüüd Delfit usu, ei olnud seal turboga midagi pistmist.
Üks silinder ei töötanud lihtsalt.
Üks silinder ei töötanud lihtsalt.
Re: 62. CORSICA Linea Tour de Corse 2019 DAY 3
Millal üldse viimati nii oli, et kõik 10 tehasemeest lõpetasid ja kõik olid punktidel?Mati kirjutas:Oli mis oli, aga positiivne on see, et üle pika aja ei olnud mitte ühtegi lambikat tehnilist riket mis oleks kellegi tee äärde jätnud.
Suurte kogemustega ralliturist
Re: 62. CORSICA Linea Tour de Corse 2019 DAY 3
peaks olema 2018 Hispaaniapets1 kirjutas:Millal üldse viimati nii oli, et kõik 10 tehasemeest lõpetasid ja kõik olid punktidel?Mati kirjutas:Oli mis oli, aga positiivne on see, et üle pika aja ei olnud mitte ühtegi lambikat tehnilist riket mis oleks kellegi tee äärde jätnud.