Jälgija kirjutas:Sellisel juhul oleks ma ikkagi Fordi tiimis. Teiste autodega ei suju mul see sõit nii hästi.
Kas sa mitte kinga ei saanud peale eelmist etappi?:)
Kauplesin ennast tagasi, kuigi oli vahepeal plaanis hakata erasõitjaks, kuid sain Malcolmiga kokkuleppe, et ma palka ei saa ja maksan enda sõidud ise kinni kehva lugu aga mis sa ikka hädaga ära teed
No seljuhul on Fordil vaja teist sõitjat, kes tooks meeskonna punkte. Sest sina vist nende eest ei saa võistelda kõigil etappidel (nagu Rootsi), kus sulle ei istu rajad.
>
0
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Strike kirjutas: Kas sa mitte kinga ei saanud peale eelmist etappi?:)
Kauplesin ennast tagasi, kuigi oli vahepeal plaanis hakata erasõitjaks, kuid sain Malcolmiga kokkuleppe, et ma palka ei saa ja maksan enda sõidud ise kinni kehva lugu aga mis sa ikka hädaga ära teed
No seljuhul on Fordil vaja teist sõitjat, kes tooks meeskonna punkte. Sest sina vist nende eest ei saa võistelda kõigil etappidel (nagu Rootsi), kus sulle ei istu rajad.
Ma kardan ka, et need rallid, mis mulle sobivad rohkem on nüüdseks juba läbitud. Aga eks paistab. Võin olla ka kolmas sõitja
Kas praegused punktid tulevad minuga kaasa kui ma nüüd meekonda vahetasin ja kas need punktid lähevad Mitsu arvele. Ma isiklikult arvan, et peaksid minema kuna ennem me ei sõitnud teami punktidele. Nii, et minu ja Rhys-i punktid lähevad Mitsu arvele.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
No nüüd, kui kõigil tehasepilootidel sõidud sõidetud on aeg teha kokkuvõtteid Walesi teedel toimunust. Alustuseks pean taaskord ütlema, et kõige tulisem heitlus käis 2 ja 3 koha peale mille lõpuks võitis Sparco 0,2 sekundiga Jälgija ees.
Round 2 of WRC3 Rallifoorum Challenge Wales Rally GB 2004 results:
WRC3 Rallifoorum CHAMPIONSHIP STANDINGS 2004 after Round 2 (Manufacturers):
1. Ford 34
2. Citroen 24
3. Mitsubishi 11
Loodetavasti said kõik punktid ja ajad õieti. Aix i meeskond veel selgusetu kellele punkte anda. Ta peaks siis kellegi tiimi 3daks sõitjaks minema või siis omale tiimikaaslase muretsema, sest üksi on meeskondlikus arvestuses raske võistelda. A hetkel tehase arvestuses vahe sama nagu reaalselt 10p Fordi ja Sidruni vahel
Next round: Round 3 of WRC3 Rallifoorum Challenge Uddeholm Swedish Rally 2004.
Good luck!!!
>
0
Viimati muutis Strike, 15 Mär 2004, 18:04, muudetud 1 kord kokku.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Kolin kirjutas:Kas praegused punktid tulevad minuga kaasa kui ma nüüd meekonda vahetasin ja kas need punktid lähevad Mitsu arvele. Ma isiklikult arvan, et peaksid minema kuna ennem me ei sõitnud teami punktidele. Nii, et minu ja Rhys-i punktid lähevad Mitsu arvele.
Punktid kantud tabelise kõigile nii nagu need teenitud ja lähevad nüüd selle meeskonna alla kelle all sõidate. EDU ROOTIS!!!
>
0
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Wrc 3-es ei ole sellist nubrit nagu 17 see oli ju Mcrae number aga Mcraed ju wrc-3-es ei ole. Seega Citroenide numbrid 18 ja 19 kuigi ega sellel vahet ei ole millise numbri all sa sõidad.
Fordil oli 4, 5 ja 6
Peugeotil 1, 2 ja 3
Subarul 7ja 8
Hunn 10 ja 11
Skott 14 ja 15
Ja Mitsudel ei ole nubreid
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
kui niimoodi siis oleks käpp subarus aga teema selline et ei ole võimalik eriti tihti siin sõitu teha... kui ainult weekendidel postitan oma aegu on ok?