Ruutu kirjutas:Mikkelsen on samast klassist nagu Ostberg, kes võib vahel sähvatada, aga muidu on Evansi-Paddoni-Breeni klassist keskmik. Tal veab, et sai domineeriva Volkswageniga mõned hooajad kaasa teha ja võidud võtta. Siit luuavarrest küll pauku, ehk tiitlikonkurentsis püsivat sõitjat, oodata ei ole. Olgu tal istumise all Ford, Citroen või Toyota.
Needki võidud Volkswageniga tulid patuga pooleks ehk läbi teiste ebaõnne. Otil läks 2016 Poolas rehv ja Ogi pani 2015 Kataloonias PSil võssa. Austraalia võidu sündmusi mina täpselt ei mäletagi, keegi ehk oskab meenutada
Austraalia oli täitsa aus võit, kuigi Ogieril ei olnud enam otseselt kiiret kuhugi, võis endale võsas käimist lubada. Paddon oli 2016 tõusmas Hyundai esisõitjaks, siis kirjutati Neuvillei juba maha meeskonnaski, lõpuks oli vist Neuvillei arendatud uue generatsiooni ohver rohkem. Muidugi traagiline Monte ja probleemid eraelus kaasa ei aidanud. Materjali oli kindlasti rohkemaks, kui näidata on saadud/suudetud. Breen pole ka siiani veel täishooaega sõita saanud ja noh, see uus auto polnud ka alguses kõikse lihtsam taltsutada...nagu Lappi ja Ogiergi on öelnud, nüüd kolmanda hooaja alguses, kui sellest on lisaks ülekäinud Östberg, Mikkelsen ja Loeb, et arendamist ikka jagub, aga potentsiaali üle-sarja autoks on. Evans jah, võib öelda küll, et tema oma kogemuste juures võiks olla suuteline enamaks.
kas uu sboss ise ei maininud, et Mikkelsenil on leping olemas ning nad ei tahtnud seda rikkuda. Vastasel juhul oleks Mikkelsen olnud sellel hooajal jalamees. Tänu sõlmitud lepingule saigi ta see koha meeskonnas
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Meeke`l oli ju ka kehtiv leping ... ikka sai jalaga kui vaja.
Eks küsimus taandub sellele kui palju lepingu ühepoolne lõpetamine maksma läheb. Meeke puhul muidugi korvas lepingu lõpetamise trahvid see raha, mis jäi nüüd järgi autode parandamisest Miku otseselt puusse ei sõida seega on ehk odavam lasta tal lepingu lõpuni tiksuda.
Sordol ja Paddonil olid ka lepingud 2017-2018, neid võis ikka pingile saata kahel aastal. Advokaadid ikka möllasid seal juba jah, seda on lahatud nii mitte-ametlikes allikates kui ka vist koguni kohaliku meedia poolt. Mis on imelik, et täishooaja pidi sõitma, nüüd aga mingi moodus vangerdusteks leiti. Ju siis on vajadus tiitel saada ikka nii suur, et kannatab "tühja" maksta. Paddon, kes suutis seitsme ralliga (miinus katkestamine liidrikohalt Portugalis) vaid 11 punkti vähem koguda, kui kohati R5tega võidu sõitnud Mikkelsen täishooajaga, sai sisuliselt kinga. Sordo, kes kahe katkestamisega seitsmest rallist 13 punkti vähem teenis, pidi juba aasta alguses Loebile oma starte loovutama jne.
Mõlemal oli leping täishooajaks nii 2017 kui ka 2018. Mõlemal aastal istusid mõlemad rohkem-vähem kodus, Sordole eelmine aasta see sobis, Paddonile kindlasti mitte. Mõlema mehed võtsid siis vastavalt viie ja kuue lõpetatud ralliga pea sama palju punkte kui Mikkelsen 13 etapiga (osad küll ralli2). 2019 oleks Sordo tahtnud rohkem sõita, terve hooaja, aga jõuti kokkuleppele, et teeb 9-10 (ja siis tuli Loeb ja võttis Monte alustuseks), Paddon ei tahaks ka kindlasti kodus istuda. Viimane ehk oleks ka jah, 11. kohal R5ga võidu sõitnud kõvakattega etappidel, aga eriline tuumafüüsika ei ole, et tiitli võtab see, kellel on rohkem punkte ja seda näitavad kenasti esitatud numbrid.
Pead lendavad, Adamo Rootsi ülekannetes oma ilmete ja väljaütlemistega näitas kenasti ilmselt hetkepoliitikat.
No ma ei tea, hetkel on Loebi vorm küll selline, et Sordo saaks talle iga kell vastu. Aga eks wrc vajab ka oma promo ja 9-kordne maailmameister on igal juhul parem marketing, kui keegi hispaanlane, kellel eesti madrats.
Colin on ka pahvistunud - annab juba Tänakule tiitli kätte. Selles mõttes on ohtlik jutt tal, et ta oli ka see mees, kes uskus, et JML on sellel hooajal üks tiitlipretendentidest. Loodetavasti ei sõnu ta nüüd midagi ära
Colin on ka pahvistunud - annab juba Tänakule tiitli kätte. Selles mõttes on ohtlik jutt tal, et ta oli ka see mees, kes uskus, et JML on sellel hooajal üks tiitlipretendentidest. Loodetavasti ei sõnu ta nüüd midagi ära
Jari tiitlilootus ei ole siiski veel kadunud, kuigi on ülimalt ebatõenäoline. Pahv ja Colin on erinevatest maailmadest, üks on ikka keha ja hingega asja kallal ning teab ka telgitagustets väga palju. Teine treib pidevalt vigadega ja sisutuid artikleid. Aga see on vist delfi üldine probleem, hästi on meeles Martinsoni pealkiri: "Lappi Neuvillele: õpi sõitma, poja."
ElvisP kirjutas:Meeke`l oli ju ka kehtiv leping ... ikka sai jalaga kui vaja.
Meeke mikkelseniga nüüd võrrelda on küll vähe liialdus . Kuna hooajale on lubatud igal sõitjal teatud arv keresid kasutada, siis kahjuks suutis eelmine hooaeg Meeke juba need kered hooaja alguses ära kasutada. Sestap polnudki väga tiimil muud võimalust,kui ta koju puhkusele saata( Minu info kohaselt ta lepingut ei lõpetatud).
ElvisP kirjutas:Meeke`l oli ju ka kehtiv leping ... ikka sai jalaga kui vaja.
Meeke mikkelseniga nüüd võrrelda on küll vähe liialdus . Kuna hooajale on lubatud igal sõitjal teatud arv keresid kasutada, siis kahjuks suutis eelmine hooaeg Meeke juba need kered hooaja alguses ära kasutada. Sestap polnudki väga tiimil muud võimalust,kui ta koju puhkusele saata( Minu info kohaselt ta lepingut ei lõpetatud).
Kerede otsa saamine ei olnud küll kindlasti põhjus miks Meeke koju saadeti.