67. Rally Sweden 2019 DAY3
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Re: 67. Rally Sweden 2019 DAY3
Oti ja tiitli vahel on üks suur ja üks väiksem küsimärk.
Suur küsimärk on kuidas ta suudab teepuhastaja rollis hakkama saada. Head märgid selles osas on varasemast olemas, kus ta eesotsas ja kehvemates oludes olles (näiteks eelmisel aastal Soomes, kus kõigil oli suu lahti reede õhtuks ja selle aastal Rootsis) on näidanud, et saab hakkama. Nüüd muidugi on olud tal esimest korda KÕIGE kehvemad.
Väiksem küsimärk on Toyota vastupidavus. Ehkki küll tundub, et suuri probleeme enam olla ei tohiks siis mingid küsimärgid on jätkuvalt õhus: Mehhiko rõhk ja kuumus, põhjaplaat, veljed.
Aga kiiruse taha asi ei jää, see on selge.
Suur küsimärk on kuidas ta suudab teepuhastaja rollis hakkama saada. Head märgid selles osas on varasemast olemas, kus ta eesotsas ja kehvemates oludes olles (näiteks eelmisel aastal Soomes, kus kõigil oli suu lahti reede õhtuks ja selle aastal Rootsis) on näidanud, et saab hakkama. Nüüd muidugi on olud tal esimest korda KÕIGE kehvemad.
Väiksem küsimärk on Toyota vastupidavus. Ehkki küll tundub, et suuri probleeme enam olla ei tohiks siis mingid küsimärgid on jätkuvalt õhus: Mehhiko rõhk ja kuumus, põhjaplaat, veljed.
Aga kiiruse taha asi ei jää, see on selge.
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: 67. Rally Sweden 2019 DAY3
Kahju, et meie RF-l pole enam ühtegi adminni. Kord on täiesti käest ära. Vanas heast RF-ist on ainult riismed järgi. Osad pa*sandavad kuidas heaks arvavad. Samuti moderaatorid lasevad ka selle juhtuda. Nagu eesti valitsus kui midagi pekki läheb siis peidame pea liiva alla. Aga au teile foorumlased kes viitsivad ja suudavad seda pa*ska siin lugeda.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 2
- Postitusi: 5165
- Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
- Asukoht: Tallinn
Re: 67. Rally Sweden 2019 DAY3
Peaks RFi kaaperadama.
Tegelikult puhastamise kohta nii palju, et Soomes on muidugi teine pinnas kus lahtist kruusa nii palju pole kui seda on Mehhikos, usun, et seal on suur vahe sees ikka. Kui ta esimese päeva TOP5-s lõpetab, oleks super.
Tegelikult puhastamise kohta nii palju, et Soomes on muidugi teine pinnas kus lahtist kruusa nii palju pole kui seda on Mehhikos, usun, et seal on suur vahe sees ikka. Kui ta esimese päeva TOP5-s lõpetab, oleks super.
Söörlöne!
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 18 Okt 2012, 18:29
Re: 67. Rally Sweden 2019 DAY3
Soome lehed kirjutavad Tänaku võidust üsna neutraalse hoiakuga, mis neil ikka hõisata, kui üks virolainen on ülivõimas. Aga kommentaariumites saab Latvala ikka kõvasti puid alla. Hullem kui Delfi kommentaatorid 2012 aastal Oti teemasMakkro kirjutas:Kellegil oskust ja viitsimist on võiks uurida mida soome, prantsuse ja belgia ajalehed rallist kirjutavad?
Re: 67. Rally Sweden 2019 DAY3
Mehhiko ei ole küll päris Türgi, aga Türgis oli näha, et tagumistel mingit eelist küll ei ole. Ehk seda suurt lahtist jama on lihtsalt niipalju, et mingit puhatust ei toimu. Mehhikos muidugi nii hull asi ei ole, aga kohati on ka seal kivisemat osa. Kui auto paistab olema sarja kiireim ja Ott samuti, siis ei näe küll, miks ei võiks tulla head tulemust.Lithium kirjutas:Peaks RFi kaaperadama.
Tegelikult puhastamise kohta nii palju, et Soomes on muidugi teine pinnas kus lahtist kruusa nii palju pole kui seda on Mehhikos, usun, et seal on suur vahe sees ikka. Kui ta esimese päeva TOP5-s lõpetab, oleks super.
Re: 67. Rally Sweden 2019 DAY3
Eelmisel aastal oli peale esimest päeva liider Sordo (startis 10-ndana). Tänak kaotas 11 sekki (rajal viiendana), Ogier 30 sekki (rajal teisena) ja Nutuville 2 minutit (rajal esimesena). Belglase kaotusest võib minuti maha võtta tehniliste jamade tõttu.Ruutu kirjutas:Mehhiko ei ole küll päris Türgi, aga Türgis oli näha, et tagumistel mingit eelist küll ei ole. Ehk seda suurt lahtist jama on lihtsalt niipalju, et mingit puhatust ei toimu. Mehhikos muidugi nii hull asi ei ole, aga kohati on ka seal kivisemat osa. Kui auto paistab olema sarja kiireim ja Ott samuti, siis ei näe küll, miks ei võiks tulla head tulemust.Lithium kirjutas:Peaks RFi kaaperadama.
Tegelikult puhastamise kohta nii palju, et Soomes on muidugi teine pinnas kus lahtist kruusa nii palju pole kui seda on Mehhikos, usun, et seal on suur vahe sees ikka. Kui ta esimese päeva TOP5-s lõpetab, oleks super.
Sordo stardib ka see aasta siis lõpus ja võib olla taas päeva lõpus siis liider. Oti kaotus alla minuti talle oleks juba ok aga sooviks näha kaotust 30-40 seki juures liidrile - see oleks super.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 7
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
- Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti
Re: 67. Rally Sweden 2019 DAY3
See aasta on reedene päev 40 km lühem ka. Eelmine aasta oli reede koguni 45% katsekilomeetritest.
114 vs 155 km
114 vs 155 km
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 2
- Postitusi: 5165
- Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
- Asukoht: Tallinn
Re: 67. Rally Sweden 2019 DAY3
Kõigest üks EMV etapp puhastada, kui ta jääb sinna esikümne lõppu siis on ikka edaspidi ka raske aga eks ta teab mis ta tegema peab.snakeplissken kirjutas:See aasta on reedene päev 40 km lühem ka. Eelmine aasta oli reede koguni 45% katsekilomeetritest.
114 vs 155 km
Võtku 30 seki trahvi reedel hommikul näiteks ja mingi 3-4nda peale.

Söörlöne!
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: 67. Rally Sweden 2019 DAY3
Noh, Ogier on korduvalt vastupidist tõestanud, sh. alles 2017. Mehhikos oli vist tolm ka aktuaalne probleem tagumistele?
Re: 67. Rally Sweden 2019 DAY3
Yle ralli spetsialist Riku Tahko kiidab Ottiteine_riiul kirjutas:Soome lehed kirjutavad Tänaku võidust üsna neutraalse hoiakuga, mis neil ikka hõisata, kui üks virolainen on ülivõimas. Aga kommentaariumites saab Latvala ikka kõvasti puid alla. Hullem kui Delfi kommentaatorid 2012 aastal Oti teemasMakkro kirjutas:Kellegil oskust ja viitsimist on võiks uurida mida soome, prantsuse ja belgia ajalehed rallist kirjutavad?
Mestarillinen tyylinäyte – Ruotsin MM-ralli oli Ott Tänakin ylivoimainen näytös: "Hänen todellista vauhtiaan ei oikeastaan edes testattu" -- Yle Urheilu
Ott oli 10-st tipp sõitjast ainuke kellel ei olnud tegemist hangedega. Esimese päeva sõitis nii kiiresti kui vaja, et saada piisavalt hea stardikoht laupäevas.
Laupäeva esimeste katsete järel oli selge, et on vaid aja küsimus, millal ta liidriks tõuseb. Tal oli palju rohkem kiirust varuks kui teistel ja ta tõelist kiirust lõpuks isegi ei proovitud.
Lapin nousu kakkoseksi, loskaiset sorarännit ja tähdet lumipenkoissa – katso parhaat palat Ruotsin MM-rallista -- -- Yle Urheilu
Yle Urheilu Ruotsi MM-ralli tipphetked.
1. Ott Tänaku purustav ülekaal
Veatu sõit. Kui teised riivasid hangesi ja jäid nendesse kinni, siis Tänak kruisis tuima näoga katselt teisele. Kõige krooniks PS võit 3,5 sek vahega Neuville ees.
Ma ei viitsi kõike tõlkida, lihtsalt lühidalt.
Re: 67. Rally Sweden 2019 DAY3
Tänud, andis pildi ette küll.Timur_P kirjutas:Yle ralli spetsialist Riku Tahko kiidab Ottiteine_riiul kirjutas:Soome lehed kirjutavad Tänaku võidust üsna neutraalse hoiakuga, mis neil ikka hõisata, kui üks virolainen on ülivõimas. Aga kommentaariumites saab Latvala ikka kõvasti puid alla. Hullem kui Delfi kommentaatorid 2012 aastal Oti teemasMakkro kirjutas:Kellegil oskust ja viitsimist on võiks uurida mida soome, prantsuse ja belgia ajalehed rallist kirjutavad?
Mestarillinen tyylinäyte – Ruotsin MM-ralli oli Ott Tänakin ylivoimainen näytös: "Hänen todellista vauhtiaan ei oikeastaan edes testattu" -- Yle Urheilu
Ott oli 10-st tipp sõitjast ainuke kellel ei olnud tegemist hangedega. Esimese päeva sõitis nii kiiresti kui vaja, et saada piisavalt hea stardikoht laupäevas.
Laupäeva esimeste katsete järel oli selge, et on vaid aja küsimus, millal ta liidriks tõuseb. Tal oli palju rohkem kiirust varuks kui teistel ja ta tõelist kiirust lõpuks isegi ei proovitud.
Lapin nousu kakkoseksi, loskaiset sorarännit ja tähdet lumipenkoissa – katso parhaat palat Ruotsin MM-rallista -- -- Yle Urheilu
Yle Urheilu Ruotsi MM-ralli tipphetked.
1. Ott Tänaku purustav ülekaal
Veatu sõit. Kui teised riivasid hangesi ja jäid nendesse kinni, siis Tänak kruisis tuima näoga katselt teisele. Kõige krooniks PS võit 3,5 sek vahega Neuville ees.
Ma ei viitsi kõike tõlkida, lihtsalt lühidalt.
Re: 67. Rally Sweden 2019 DAY3
Türgis on jah teine pinnas. Esimesed sõidavad tolmu pealt minema aga kivid tulevad pinnasest lahti ja tagumistel jälle kehvem. Nokk kinni saba lahti teema.Ruutu kirjutas:Türgis oli näha, et tagumistel mingit eelist küll ei ole. Ehk seda suurt lahtist jama on lihtsalt niipalju, et mingit puhatust ei toimu.
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 525
- Liitunud: 12 Jaan 2016, 14:08
Re: 67. Rally Sweden 2019 DAY3
Sellest tuleks maha arvata publiku- ja korduvkatsed, need moonutavad pilti üsna palju.snakeplissken kirjutas:See aasta on reedene päev 40 km lühem ka. Eelmine aasta oli reede koguni 45% katsekilomeetritest.
114 vs 155 km
Teepuhastajana töötavad esimesed sellel korral 60 kilomeeteril. Eelmine aasta oli see distants 75 kilomeetrit.
KRUUDA MAAILMAMEISTRIKS
Re: 67. Rally Sweden 2019 DAY3
Türgi on läbinisti väga aeglane ralli. Ega 70-ga põristades need kivid väga sõidujoonest kuhugi ei lenda. Mehhiko aga selline, kus katsetel on väga aeglaseid nn. nikerdamisi, mis Hyundaile sobisid, kui ka väga kiireid lõike. Esimesel päeval just kiiretel lõikudel võib ajakaotus Mehhikos päris suur olla. Eelmine aasta ju esimesel päeval kaotas Ogier ligi 40 sekundit teiselt stardikohalt ning Neuville teepuhastajana ligi minuti, kui mälu ei peta. Tänak oli oma kolmanda stardikaga laupäeva lõunaks vaid 6 sekundi kaugusel Loebist, kui siis peale hooldust kohe turbo läks. Ning lõpuks võitis Ogier peale mitmete teiste ära käkerdamist oma järjekordse võidu.Ruutu kirjutas:Mehhiko ei ole küll päris Türgi, aga Türgis oli näha, et tagumistel mingit eelist küll ei ole. Ehk seda suurt lahtist jama on lihtsalt niipalju, et mingit puhatust ei toimu. Mehhikos muidugi nii hull asi ei ole, aga kohati on ka seal kivisemat osa. Kui auto paistab olema sarja kiireim ja Ott samuti, siis ei näe küll, miks ei võiks tulla head tulemust.Lithium kirjutas:Peaks RFi kaaperadama.
Tegelikult puhastamise kohta nii palju, et Soomes on muidugi teine pinnas kus lahtist kruusa nii palju pole kui seda on Mehhikos, usun, et seal on suur vahe sees ikka. Kui ta esimese päeva TOP5-s lõpetab, oleks super.
Re: 67. Rally Sweden 2019 DAY3
Eks näis mis saama hakkab Mehhikos. Katsete iseloomud on nii erinevad. No näiteks esimesel päeval 31km pikkune El Chocolate on nikerdamine tempoga 77km/h ja kohe järgnev Ortegal läheb sõiduks kiirusega 107km/h. Leia siis normaalne seadistus, mis mõlemale katsele sobiks. Ei tasu unustada, et esimene päev on katsed ka kõrgemal ja Toyotal on kaks aastat järjest olnud just sel aeglasel El Chocolatel ülekuumenemise probleemid. Et masinad lähevad road mode. Sama oli ka tegelikult Argentiinas viimasel El Condori katsel, mis see aasta ülesmäge suunas kulges suyrtesse kõrgustesse ja väga aeglane.
Re: 67. Rally Sweden 2019 DAY3
Kõige suurem ülemus ehk härra Toyoda sai meeskondliku võidukarika ka kätte:
https://www.instagram.com/p/BuGXriZBO4c/
https://www.instagram.com/p/BuGXriZBO4c/
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 2658
- Liitunud: 20 Jaan 2015, 19:08
- Asukoht: Kaugatoma pole kaugel
Re: 67. Rally Sweden 2019 DAY3
Mäkinen ju väitis, nagu eelmine aastagi, et sel aastal on need ülekuumenemisprobleemid kindlasti kaotatud. Samas teades, et Mehhikos on kindlasti katkestajaid, siis kui rahulikult tulles ja auto vastu peab on võimalik isegi poodiumile tulla. Arvestades et hooaeg on veel pikk ,oleks siit lihtsalt konkurentsivõimelisi punkte vaja.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: 67. Rally Sweden 2019 DAY3
Lubasid jah, jälle.
A kas seal möödunud aastal ei olnud muud probleemid, st. jahutussüsteem kui ise ei valmistanud muresid, mapingus oli küsimus.
A kas seal möödunud aastal ei olnud muud probleemid, st. jahutussüsteem kui ise ei valmistanud muresid, mapingus oli küsimus.