87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 3
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 18 Okt 2012, 18:29
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 3
Meekel ja Toyotale oleks see PS võit kena tulemus.
Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 3
Sassis tegelane see Neuville ikka. Jahub oma ära kingitud edust juba kaks päeva
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 3
Kena algus aastale Citroeni meeskonnas- 100 võit!


-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 3
No eks see ikak kripeldama pane ju sellise väikese vahe juures. Üldiselt pidas täiesti sümpaatselt üleval ennast.
Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 3
Ta võiks aru saada, et see on ralli. Ott eelmisel aastal enda eduseise (mis olid tõesti suured edud Hispaanias, Inglismaal) taga ei nutnud ja Ogier ka pole hiljem nutma hakanud.dmackk kirjutas:Sassis tegelane see Neuville ikka. Jahub oma ära kingitud edust juba kaks päeva
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 525
- Liitunud: 12 Jaan 2016, 14:08
Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 3
Samahästi võiks Tänaku lõpusõnu kui kibestumust võtta - "It was a good weekend except for one thing that we couldn't control."
KRUUDA MAAILMAMEISTRIKS
Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 3
Ogier, neuville ja tänak esimest korda elus kolmekesi koos poodiumil muideks kui hooaja kokkuvõtteid mitte luged
Suurte kogemustega ralliturist
-
- V järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 36
- Liitunud: 18 Jaan 2011, 09:01
- Asukoht: Tartu
Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 3
Korsika 2018?pets1 kirjutas:Ogier, neuville ja tänak esimest korda elus kolmekesi koos poodiumil muideks kui hooaja kokkuvõtteid mitte luged
Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 3
Aga vahe selles, et Ott ei ole seda peaaegu iga katse lõpus esile toonud.Polkovniku lesk kirjutas:Samahästi võiks Tänaku lõpusõnu kui kibestumust võtta - "It was a good weekend except for one thing that we couldn't control."
Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 3
Thierry Nutu-villedmackk kirjutas:Sassis tegelane see Neuville ikka. Jahub oma ära kingitud edust juba kaks päeva
Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 3
jp, my bad. Teine kord koos, läbi pikkade võüitlustepiitsut kirjutas:Korsika 2018?pets1 kirjutas:Ogier, neuville ja tänak esimest korda elus kolmekesi koos poodiumil muideks kui hooaja kokkuvõtteid mitte luged

Suurte kogemustega ralliturist
Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 3
Ma ei teagi mida ma rohkem naudin, kas põnevat rallit või paari rallifoorumlase järjekordseid pisaraid Neuville iga sõna pärast. Tüüp räägib täitsa tavapärast juttu, et ühe intsidendi pärast on kahju aga see on osa rallist ja lapsed juba nutavad.
Igatahes väga põnev nädalavahetus oli. Tore oli näha ka, et Mäkinen FIA tegelasi sõimas, kas asja eest või asjata, raske öelda kui ei tea kõiki üksikkohti. Mäkineni sõnul jäeti katse liiga kergekäeliselt ära, samas ei tea mis see punane joon oli, mille pärast ära jäeti. Mäkinen väitis, et üks masin oli valesti pargitud, Mouton aga rääkis rajale liiga lähedal olevatest fännidest.
Samas negatiivne on see, et kolm meest on selgelt teistest peajagu üle ja eestlase vaatevinklist on mul tore näha kuidas Tänak 12 sekiga Loebile ja Latvalale ära paneb aga sportlikust küljest on natuke kahju. Võib olla mõnel rallil Meeke või Latvala suudab üllatada, see on ka kõik vast mida loota võib.
Igatahes väga põnev nädalavahetus oli. Tore oli näha ka, et Mäkinen FIA tegelasi sõimas, kas asja eest või asjata, raske öelda kui ei tea kõiki üksikkohti. Mäkineni sõnul jäeti katse liiga kergekäeliselt ära, samas ei tea mis see punane joon oli, mille pärast ära jäeti. Mäkinen väitis, et üks masin oli valesti pargitud, Mouton aga rääkis rajale liiga lähedal olevatest fännidest.
Samas negatiivne on see, et kolm meest on selgelt teistest peajagu üle ja eestlase vaatevinklist on mul tore näha kuidas Tänak 12 sekiga Loebile ja Latvalale ära paneb aga sportlikust küljest on natuke kahju. Võib olla mõnel rallil Meeke või Latvala suudab üllatada, see on ka kõik vast mida loota võib.
Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 3
No Meeke'i ma kiiruse mõttes küll maha ei kannaks. PS võit tuli ikkagi Oti üle puhtas võitluses, Ogier'st ja Neuville'ist rääkimata, kes ilmselt viimase vindi peal minna andsid. Nagu ma juba ütlesin: Meeke saab üllatada ainult stabiilsusega, muu on tal olemas. Saab huvitav olema.KidrA kirjutas:
Samas negatiivne on see, et kolm meest on selgelt teistest peajagu üle ja eestlase vaatevinklist on mul tore näha kuidas Tänak 12 sekiga Loebile ja Latvalale ära paneb aga sportlikust küljest on natuke kahju. Võib olla mõnel rallil Meeke või Latvala suudab üllatada, see on ka kõik vast mida loota võib.
Ja Loeb oli ju Hyundai roolis sisuliselt esimesi meetreid sõitmas. Sealt võib veel tulla oi kui palju kui see mees auto enda käe järgi saab.
Otil ka tegelikult hästi. Montest head punktid taskus ja see ei olnud kindlasti koht, kust nui neljaks võitu vaja oli.
Kõige nutusem tundubki JML seis. Hooaja avamisel kiiruselt selgelt tiimi kolmas mees, ega see tema õrna hinge just ei paita.
Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 3
Ilmselt Rootsis lisandub poodiumikonkurentsi ka Mikkelsen, kuna hea stardipositsioon, ning üks väheseid rallisid, kus ta Hyundai taltsutamisega hakkama saab. Ja muidugi Lappi- kiirust on, aga ebastabiilne. Suninen võib teha mõned headkiiruskatsed, kuid kokkuvõttes rohkem selline 4-6 koha mees. Tideman on WRCpeal lihtsalt liiga roheline. Rootsis sõltub kõik ilmast. Kui on vana kinnisõidetud lumi jää, siis saab esimesel läbimisel ka eest startides head tempot näidata,mida tõestas Tänak oma 6.katsevõiduga eelmisel aastal. Aga ikkagi pole kordusläbimisel lootustki, kui Historic üle käinud. Siis on olenevalt katsest 10-20 sekundit katse kohta garanteeritud kaotus. Neuville on uues olukorras- viimased 2 aastat sai tagant tulla, kuna Monte ebaõnnestus ja mõlemal korral oli Rootsis väga kiire. Nüüd 2. startides on palju keerulisem. Esimesel 3-4 startijal sõltub palju sellest, mis stardipositsioon õnnestub laupäevaks välja võidelda.KidrA kirjutas:Ma ei teagi mida ma rohkem naudin, kas põnevat rallit või paari rallifoorumlase järjekordseid pisaraid Neuville iga sõna pärast. Tüüp räägib täitsa tavapärast juttu, et ühe intsidendi pärast on kahju aga see on osa rallist ja lapsed juba nutavad.
Igatahes väga põnev nädalavahetus oli. Tore oli näha ka, et Mäkinen FIA tegelasi sõimas, kas asja eest või asjata, raske öelda kui ei tea kõiki üksikkohti. Mäkineni sõnul jäeti katse liiga kergekäeliselt ära, samas ei tea mis see punane joon oli, mille pärast ära jäeti. Mäkinen väitis, et üks masin oli valesti pargitud, Mouton aga rääkis rajale liiga lähedal olevatest fännidest.
Samas negatiivne on see, et kolm meest on selgelt teistest peajagu üle ja eestlase vaatevinklist on mul tore näha kuidas Tänak 12 sekiga Loebile ja Latvalale ära paneb aga sportlikust küljest on natuke kahju. Võib olla mõnel rallil Meeke või Latvala suudab üllatada, see on ka kõik vast mida loota võib.
Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 3
Kui splitte vaadata, siis Otil läks esimese ja teise spliti vahel 7 sekundit kuskile kaduma, esimeses oli kiirem kui Meeke ja ülejäänud tuli võrdselt. Aga seda, mis seal juhtus, katse lõpus ei küsitudki. Peab vist onboarde vaatama millaski.Lärri kirjutas:No Meeke'i ma kiiruse mõttes küll maha ei kannaks. PS võit tuli ikkagi Oti üle puhtas võitluses