Tere Sherlock!Lärri kirjutas:
Lambist võib Tänak ka eksida.
87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 1
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 1
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 6
- Postitusi: 1058
- Liitunud: 16 Nov 2004, 14:17
- Asukoht: keskel
Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 1
Pidasin Sinust lugu, aga peale seda räuskamist küll enam mitte!ElvisP kirjutas:Comoon mees, see jutt "ma vaatasin" ja "ma mõtlesin" ja siis tagantjärgi targutamine. Kellel sellest kasu on, ah? Ott teab, mis teeb paremini kui ükski siin foorumis olev "ma vaatasin ja mõtlesin ja siis õunte pealt arvasin" tegelane.KidrA kirjutas:Pean tõdema, et Tänaku 7. katset vaadates, tõdesin ka ise, et üpris kõvad lõikamised ja eks see selline 50/50 olegi, et tihti pääsed puhtalt aga siis ükskord maksab kätte. Ei tasu siin kohe teisiti mõtlejaid ka kividega loopima hakata. Igal ühel on oma arvamus ja kui keegi arvab teisiti, ei pea teda maha tegema hakata. Võib ka täiskasvanulikuks ja viisakaks jääda.
Ma olen juba 20 aastat imestanud, et miks ikka ja jälle lõigatakse kurve!? Võita on väga vähe, kaotada... oi kui palju!
Aga nagu Sa ütled, Ott teab, mis teeb...!
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 1
Tänak kinnitas just kahtlusi, et temagi probleemi võis põhjustada liiga nõrk velg ja see vajab lahendamist.
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 194
- Liitunud: 17 Juul 2010, 18:33
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 1
Otiga oli LIVE's intekas. Küsiti puncture osas. Ott ütles, et sama jama, mis Meekel oli. Nad teavad, milles probleem ja suudavad selle lahendada. Mingi velje jama neil seal ikka on siis. Ott ise ei olnud nõus selle väitega, et nagu oleks see puncture olnud lõikamise pärast (inteka tegija oponeeris)
Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 1
Monte reedese päeva katse per katse kokkuvõte - https://rallihullusoidupaevik.blogspot. ... hivad.html
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- IV järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 116
- Liitunud: 12 Veebr 2011, 11:50
- Asukoht: Tartu
Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 1
Kas kõigil meeskondadel samad veljed poole siis? et üks tootja valmistab?
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 6
- Postitusi: 1058
- Liitunud: 16 Nov 2004, 14:17
- Asukoht: keskel
Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 1
Kõik on suhteline... liiga kõva betoon või nõrk velg!?-huviline2- kirjutas:Tänak kinnitas just kahtlusi, et temagi probleemi võis põhjustada liiga nõrk velg ja see vajab lahendamist.
Tuleb mängida nende "mänguasjadega", mis on!
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 1
Eino, sapperiga on ju ka võimalik täna edukalt liigelda, kui mõnede eripäradega arvestada, eksole...GC kirjutas:Kõik on suhteline... liiga kõva betoon või nõrk velg!?-huviline2- kirjutas:Tänak kinnitas just kahtlusi, et temagi probleemi võis põhjustada liiga nõrk velg ja see vajab lahendamist.
Tuleb mängida nende "mänguasjadega", mis on!
Kui kaks meest, pealekauba kaks kiiret meest, toovad selle välja suure probleemina, mis vajab kiiremas korras lahendamist, siis ma ikka järjekordset nii meelevaldset avaldust "aeglaselt sõites saab maailmameistriks" ei teeks.
Iceone, otsest nõuet ei ole, kuid hetkel vist on. Aga eks nad erinevad mudelid ja võimalik, et erinevad segud, on.
Viimati muutis -huviline2-, 25 Jaan 2019, 19:17, muudetud 1 kord kokku.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 6
- Postitusi: 1058
- Liitunud: 16 Nov 2004, 14:17
- Asukoht: keskel
Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 1
Ott on läbi aegade olnud metallile liiga kõva vastane!-huviline2- kirjutas:Eino, sapperiga on ju ka võimalik täna edukalt liigelda.GC kirjutas:Kõik on suhteline... liiga kõva betoon või nõrk velg!?-huviline2- kirjutas:Tänak kinnitas just kahtlusi, et temagi probleemi võis põhjustada liiga nõrk velg ja see vajab lahendamist.
Tuleb mängida nende "mänguasjadega", mis on!
Juba Sirius-st alates!
Targem annab järele, ütleb vanasõna!
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 1
Ma siiski ütleks, et tänane Ott sõidab väga autost lugupidavalt, eks juhtub temal nagu kõigil, aga üldpilti ei võrdleks küll Syriuse ja esimeste WRC hooaegadega. Soovitan lugeda viimases "Autolehes" intervjuud Märtiniga. Ta muuhulgas ütleb seal ka seda, et WRC auto ei oleks tohtinud antud (2018 rally2 lõppenud olukorrad üs.) olukordades järgi anda ning tegu on vigadega auto ehituses.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 6
- Postitusi: 1058
- Liitunud: 16 Nov 2004, 14:17
- Asukoht: keskel
Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 1
Sõitku või tagurpidi!
Sarja kiireim mees peaks olema MM!?
Sarja kiireim mees peaks olema MM!?
Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 1
Üritan sellest kohutavast löögist üle saada.GC kirjutas:
Pidasin Sinust lugu, aga peale seda räuskamist küll enam mitte!
Ma olen juba 20 aastat imestanud, et miks ikka ja jälle lõigatakse kurve!? Võita on väga vähe, kaotada... oi kui palju!
Aga nagu Sa ütled, Ott teab, mis teeb...!
Ott ise väidab kindlalt, et polnud lõikamise küsimus vaid mingi ühine Toyota velje jama aga loomulikult see ei peata geeniuseid siin targutamast kuidas küll ei tohiks lõigata teemal.
Ma ei väsi imestamast kui targaks võib rallifoorumis kommenteerimine inimesed teha. Sõitjad ise ei saa sellele isegi ligilähedale.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 6
- Postitusi: 1058
- Liitunud: 16 Nov 2004, 14:17
- Asukoht: keskel
Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 1
Ma siin kohal ka ühineks küsimusega, kas kõik tiimid ei kasuta samasid velgi?ElvisP kirjutas:Üritan sellest kohutavast löögist üle saada.GC kirjutas:
Pidasin Sinust lugu, aga peale seda räuskamist küll enam mitte!
Ma olen juba 20 aastat imestanud, et miks ikka ja jälle lõigatakse kurve!? Võita on väga vähe, kaotada... oi kui palju!
Aga nagu Sa ütled, Ott teab, mis teeb...!
Ott ise väidab kindlalt, et polnud lõikamise küsimus vaid mingi ühine Toyota velje jama aga loomulikult see ei peata geeniuseid siin targutamast kuidas küll ei tohiks lõigata teemal.
Ma ei väsi imestamast kui targaks võib rallifoorumis kommenteerimine inimesed teha. Sõitjad ise ei saa sellele isegi ligilähedale.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 1
See, et ta sama nime kannab ja sarnane välja näeb, ei pruugi tähendada, et ta sama seguga on. Toyota testis Enkeisid 2018 lõpp. Miks? Et niisama võiks tuhatkond velge teise tootja vastu vahetada?
Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 1
Tänak ei öelnud otseselt et polnud liigse lõikamise tulemus. Ütles, et ei oska öelda, et velgedega neil jamad küll, et midagi peaks muutma. See ei tähenda, et süüdi on otseselt veljed. Kui oleks süüdi siis neid poleks Monteks alla pandud, ju seal mingi teema on, mida pole veel kindlaks tehtud, et millest see tuleneb.
Seal võib veel mitmeid erinevaid variante olla mis seda põhjustab, mitte ainult nõrgad veljed, kui vaadata erinevate masinate käitumist lõikamisel siis teiste masinatega tundub see kuidagi lihtsamini käivat aga Toyotad tunduvad jäigemad või madalamad kui teised. Ei oska täpselt öelda aga kui ühed sõidavad läbi konarluste nagu tankid siis Toyotal käib põhi vastu maad samas kohas ja lõikamine tundub kõvasti jõhkram kui teiste masinatega. Võib olla see ongi Toyota eelis teiste ees, kuid samas ka nende valu koht. Parem downforce aga samas saab masin rohkem vatti.
Seal võib veel mitmeid erinevaid variante olla mis seda põhjustab, mitte ainult nõrgad veljed, kui vaadata erinevate masinate käitumist lõikamisel siis teiste masinatega tundub see kuidagi lihtsamini käivat aga Toyotad tunduvad jäigemad või madalamad kui teised. Ei oska täpselt öelda aga kui ühed sõidavad läbi konarluste nagu tankid siis Toyotal käib põhi vastu maad samas kohas ja lõikamine tundub kõvasti jõhkram kui teiste masinatega. Võib olla see ongi Toyota eelis teiste ees, kuid samas ka nende valu koht. Parem downforce aga samas saab masin rohkem vatti.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 6
- Postitusi: 1058
- Liitunud: 16 Nov 2004, 14:17
- Asukoht: keskel
Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 1
Ma ei saa sellest viimasest postitusest täpselt aru, aga ...teine velg siis või?-huviline2- kirjutas:See, et ta sama nime kannab ja sarnane välja näeb, ei pruugi tähendada, et ta sama seguga on. Toyota testis Enkeisid 2018 lõpp. Miks? Et niisama võiks tuhatkond velge teise tootja vastu vahetada?
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 6
- Postitusi: 1058
- Liitunud: 16 Nov 2004, 14:17
- Asukoht: keskel
Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 1
Ott on minu meelest varemgi üritanud madalama vedrustusega... ja see täna ei töötanud!?KidrA kirjutas:Tänak ei öelnud otseselt et polnud liigse lõikamise tulemus. Ütles, et ei oska öelda, et velgedega neil jamad küll, et midagi peaks muutma. See ei tähenda, et süüdi on otseselt veljed. Kui oleks süüdi siis neid poleks Monteks alla pandud, ju seal mingi teema on, mida pole veel kindlaks tehtud, et millest see tuleneb.
Seal võib veel mitmeid erinevaid variante olla mis seda põhjustab, mitte ainult nõrgad veljed, kui vaadata erinevate masinate käitumist lõikamisel siis teiste masinatega tundub see kuidagi lihtsamini käivat aga Toyotad tunduvad jäigemad või madalamad kui teised. Ei oska täpselt öelda aga kui ühed sõidavad läbi konarluste nagu tankid siis Toyotal käib põhi vastu maad samas kohas ja lõikamine tundub kõvasti jõhkram kui teiste masinatega. Võib olla see ongi Toyota eelis teiste ees, kuid samas ka nende valu koht. Parem downforce aga samas saab masin rohkem vatti.
Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 1
No Meeke väidab, et tal juba sellel rallil 3 korda olnud velje pärast puncture. Tänakul endal oli see 100% eelmisel hooajal ja nüüd ka see peamine kahtlus. WRC autod lõikavad ju igal katsel kümneid kordi ja ühe etapi peale sadu ja sadu kordi, mis kokku võib ajaliselt tähendada meeletult.
Ei saa ju sõitjatele öelda, et ärge enam terve ralli jooksul lõigake kuna rallifoorumis eksperdid arvavad, et nii võib rehv puruneda.
Ei saa ju sõitjatele öelda, et ärge enam terve ralli jooksul lõigake kuna rallifoorumis eksperdid arvavad, et nii võib rehv puruneda.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 7
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
- Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti
Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 1
Kui sa seda reaalselt mõtled siis...oijahGC kirjutas:
Ma olen juba 20 aastat imestanud, et miks ikka ja jälle lõigatakse kurve!? Võita on väga vähe, kaotada... oi kui palju!.!
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 10
- Postitusi: 2325
- Liitunud: 21 Veebr 2003, 21:05
- Asukoht: Mägi-Eesti
Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 1
Anname särtsu juurde (rallit ju live'is ei näidata, ka raha eest mitte, seega aega palju üle):
a mitu velge, õlijahutusradikat jms. Latvala/Lappi on lõhkunud/lõhkusid?
a mitu velge, õlijahutusradikat jms. Latvala/Lappi on lõhkunud/lõhkusid?
AutoralliSuurSõber