Delfinaarium
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Re: Delfinaarium
Ma saaks veel aru, et kui oleks saanud 10. koha ja siis saab klikke koguda pealkirjadega "10 Põhjust, miks Loeb/Elena enam parimad pole?". Aga tüübid tulid, nägid ja võitsid...
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 6
- Postitusi: 1058
- Liitunud: 16 Nov 2004, 14:17
- Asukoht: keskel
Re: Delfinaarium
No küllap see tipp wrc auto on üsna peen teadus.
Võib olla pole niivõrd oluline, et auto on varuratta võrra raskem, vaid kus see raskus asub.
Võib olla pole niivõrd oluline, et auto on varuratta võrra raskem, vaid kus see raskus asub.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: Delfinaarium
Jep, autod jäetakse värvimata, et paar kilo kaalust maha saada, aga see ei loe üldse...

Re: Delfinaarium
Absoluutselt kindel, et muudab. Sama hästi võiks öelda, et 10 HP sinna tänna ei muuda midagi. Aga muudab ja kuidas veel.CTR kirjutas:Seda igalpool korrutada on jah veits mage. Ega see pole fitness võistlus vm, kus hinnatakse vormi + Elena pole ju viimased aastad aktiivselt tegelenud autospordiga.
aga samas, kui keegi räägib, et 1 lisa varuratas teeb auto nii ja nii palju aeglasemaks, siis tundub see küll ülepaisutatud teema olevat. kui rääkida R2st, siis juba väga võimalik, aga pea 400hj WRC auto puhul ei usu küll, et midagi määravalt muudaks..
Re: Delfinaarium
no siis Loeb sõitis kõik kolm rallit ca ,,2,5 varurattaga'' koguaeg ja ikka oli top kiirus olemas + nüüd Hispaania võit
Aga no mis seal ikka, ei hakka vaidlema.
Aga no mis seal ikka, ei hakka vaidlema.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: Delfinaarium
Ega üheksakordseks meistriks päris tavalised inimesed ei saagi
. Ei ole nüüd mõtet rääkida, kuidas üksjagu ülekaalu kõrvalistmel auto kiiruslikele omadustele katsel ei mõju. See, et igast kui viimasest kohast aetakse gramme maha, või siis riskib mõni mees PSi punktide nimel 0 varurehviga minnes, näitab täpselt, kui tähtis see on. Neuvilleil sai kunagi kütus ka liiga vara otsa, sest arvutati liiga väike kogus. 


Re: Delfinaarium
http://sport.delfi.ee/news/auto/wrc/ogi ... d=84705771
Kummaline on lugeda selliseid artikleid. Samasse kategooriasse liigitub vahepeal tühjalt kohalt üles kergitatud teema, et miks Järveoja ei ole parima meesportlase kategoorias, et kas Tänak on tähtsam kui Järveoja.
Olen ka ise kaardilugeja ametit pidanud ja Ingrassia peaks ometi teadma, et kui tema kõrvalt võtta Ogier ja asendada kesktasemel sõitjaga, siis kas tema viib selle sõitja tippu? Vastus on EI. Kui aga teha vastupidi, et asendada Ingrassia kesktasemel kaardilugejaga, siis kas Ogier jätkab rallide võitmisega. Vastus on JAH.
Kaardilugeja on ja jääb sõitja sekretäriks, ei kellekski muuks
Kummaline on lugeda selliseid artikleid. Samasse kategooriasse liigitub vahepeal tühjalt kohalt üles kergitatud teema, et miks Järveoja ei ole parima meesportlase kategoorias, et kas Tänak on tähtsam kui Järveoja.
Olen ka ise kaardilugeja ametit pidanud ja Ingrassia peaks ometi teadma, et kui tema kõrvalt võtta Ogier ja asendada kesktasemel sõitjaga, siis kas tema viib selle sõitja tippu? Vastus on EI. Kui aga teha vastupidi, et asendada Ingrassia kesktasemel kaardilugejaga, siis kas Ogier jätkab rallide võitmisega. Vastus on JAH.
Kaardilugeja on ja jääb sõitja sekretäriks, ei kellekski muuks

Re: Delfinaarium
Siinkohal vaidlen vastu. Kui Ogieri kõrvale panna keskmise tasemega lugeja, võtame selleks kasvõi mistahes klassi Eesti meistri, siis vaevalt Ogier maailmameistriks tuleb. Samas me näeme siin Eestiski kuidas Sikk noori tippu aitab. Seega ei saa kaardilugeja rolli tiitlite võitmisel kuidagi alahinnata. Ka Tänak on teinud mitmeid vahetusi ja tundub, et nüüd on õige klapp saadud. Huvitav, et sa ise kaardilugejana ennast nii tähtsusetuna tunned, ju oled kehva tööd teinud.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 6
- Postitusi: 1058
- Liitunud: 16 Nov 2004, 14:17
- Asukoht: keskel
Re: Delfinaarium
Ja kes neid palku võrrelda oskab!?
Minu teada tehakse leping piloodiga, kes maksab nii kaardilugejale kui managerile.
Sorry, aga mina saan aru, et piloot on tööandja kaardilugeja suhtes.
Minu teada tehakse leping piloodiga, kes maksab nii kaardilugejale kui managerile.
Sorry, aga mina saan aru, et piloot on tööandja kaardilugeja suhtes.
Re: Delfinaarium
Korvpallis saavad hooaja lõpus kõik medalid, ka need kes ainult pingil istunud. Ka ralli on meeskonna ala ning koos jõutakse tulemuseni. Ei näe põhjust miks karikad ei peaks ühesugused olema. Ingrassia seisab õige asja eest.
Re: Delfinaarium
Samas isegi hästi, et kaardilugeja saab eraldi karika, mitte kahe peale üks + medal
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: Delfinaarium
No asi on labases karika suuruses maailmameistrile (lugejatel on oma arvestus ju ometigi), mis pole nüüd ilmatu kallis. Teise ja kolmanda koha ekipaažide juhid ja kaardilugejad said täpselt samasugused nagu Ingrassia.
Viimati muutis -huviline2-, 10 Dets 2018, 23:56, muudetud 1 kord kokku.
Re: Delfinaarium
Kaardilugeja eesmärk on kanda ette sõitja poolt koostatud legend. Kaardilugeja oskus on teha seda täpselt sellise viite ja pikkusega nagu sõitja soovib. Sellest tulebki klapp või mitte klapp. Ning ma rääkisin siiski maailmas keksmise tasemega kaardilugejast. Ainuke aspekt milles sõitja ja kaardilugeja võrdsed on eksimuse hetk. Mõlemate suurema eksimuse puhul on tagajärjeks avarii.randos kirjutas:Siinkohal vaidlen vastu. Kui Ogieri kõrvale panna keskmise tasemega lugeja, võtame selleks kasvõi mistahes klassi Eesti meistri, siis vaevalt Ogier maailmameistriks tuleb. Samas me näeme siin Eestiski kuidas Sikk noori tippu aitab. Seega ei saa kaardilugeja rolli tiitlite võitmisel kuidagi alahinnata. Ka Tänak on teinud mitmeid vahetusi ja tundub, et nüüd on õige klapp saadud. Huvitav, et sa ise kaardilugejana ennast nii tähtsusetuna tunned, ju oled kehva tööd teinud.
Mis Sikku puutub, siis olen ka ise tema koolitusel käinud ja ta tõesti teeb supper tööd ning tema õpetab legendi koostamist, mitte ei koolita ainult kaardilugejaid. Õige ja effektiivne legendi koostamine on see mis sõitjaid tippu viib.
Ning kindlasti ma ei alatähtsusta kaardilugeja tööd. See on väga raske töö. Väidan vaid seda, et kaardilugeja ei too rallidel võite.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1342
- Liitunud: 30 Jaan 2009, 11:07
- Asukoht: Pärnu
Re: Delfinaarium
"Nokk kinni-saba lahti olukord"
Päris meeskonnana ka ei saa võtta... (Et nagu meeskond Tänak ja Järveoja?)
Siiski on ka veel meeskonna (Team) arvestus eraldi ...
Etappidel on neil küll (vist) ühesugused karikad?
Päris meeskonnana ka ei saa võtta... (Et nagu meeskond Tänak ja Järveoja?)
Siiski on ka veel meeskonna (Team) arvestus eraldi ...
Etappidel on neil küll (vist) ühesugused karikad?
Tehtud! Ott ja Martin on WRC meistrid!
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: Delfinaarium
See on selline tõlgendamise küsimus, võistkond/meeskond. Ingliskeelses jutus käib ikka läbi "crew" ja "team", vastavalt siis sõitjate ja konstruktori kohta, siin ütleme mõlema kohta tihti meeskond. Ja noh, samuti on mõlematel meestel õigus võistluse ajal autos kohad vabalt valitud ajahetkel vahetada e. reeglite järgi on tegu ikkagi ka kahe võrdsega.
Viimati muutis -huviline2-, 11 Dets 2018, 11:24, muudetud 1 kord kokku.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 10
- Postitusi: 2325
- Liitunud: 21 Veebr 2003, 21:05
- Asukoht: Mägi-Eesti
Re: Delfinaarium
Ekipaaž istub autos ja autodes istuvad ekipaažid moodustavad meeskonna.
kuigi ka see sõna 'ekipaaž' tuleneb meil ilmselt NSVL aegadest...
Ma ei saa küll aru, miks peaks sellist tsirkust tegema FIA poolt ja ekipaaži karikate osas vahet tegema - täiesti absurd. Huvitav, kes selle välja mõtles ja miks
kuigi ka see sõna 'ekipaaž' tuleneb meil ilmselt NSVL aegadest...
Ma ei saa küll aru, miks peaks sellist tsirkust tegema FIA poolt ja ekipaaži karikate osas vahet tegema - täiesti absurd. Huvitav, kes selle välja mõtles ja miks

AutoralliSuurSõber