Kolin kirjutas:Sellel numbri teemasl tuli üks mõte. Fia oleks võinud sedasi teha, et Mehed saavad oma numbrid hooaja lõpp tulemuste järgi.
näiteks:
Ogier #1
Neuville #2
Tänak #3
Latvala #4 jne.
Lahe oleks ju vaada mis kohal mees lõpetas eelmine hooaeg.
Igasugustel turunduslikel eesmärkidel on mõistlik Otil võtta nr 8 nagu see aasta. Jätkab ju samas meeskonnas ka. Eestis trükivad kalendritegijad suuri pilte. Ilmselt seda tehakse ka mujal maailmas mitte vaid Eestis.
Oti enda fännikraamil ka nr.8 suurelt peal. ***** hakka jälle uusi asju ostma, kui number muutub
>
0
"If you're in a hurry there's no time to lift." Ott Tänak, Rally Poland 2016
Kolin kirjutas:Sellel numbri teemasl tuli üks mõte. Fia oleks võinud sedasi teha, et Mehed saavad oma numbrid hooaja lõpp tulemuste järgi.
näiteks:
Ogier #1
Neuville #2
Tänak #3
Latvala #4 jne.
Lahe oleks ju vaada mis kohal mees lõpetas eelmine hooaeg.
Igasugustel turunduslikel eesmärkidel on mõistlik Otil võtta nr 8 nagu see aasta. Jätkab ju samas meeskonnas ka. Eestis trükivad kalendritegijad suuri pilte. Ilmselt seda tehakse ka mujal maailmas mitte vaid Eestis.
Oti enda fännikraamil ka nr.8 suurelt peal. ***** hakka jälle uusi asju ostma, kui number muutub
-huviline2- kirjutas:Kuidas see nüüd tegelikult toimib, Ogier viib 1-3 Citroeni, aga alates neljast?
Toyota 4-6
Hyundai 7-9
Msport 10-12
Ei Ei nii see ei ole. Tulevast hooajast on igal matsil oma enda number. Kuni karjääri lõpuni
Näiteks võib Mikkelsen sõitma hakata numbriga 99. Ning võibolla Sõidab Latvala numriga 66 mida iganes. Enam ei kehti see meeskondade kindlad nubrid.
Vana süsteemi järgi oleks jah nii nagu sa kirjutasid
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Vaatasin Monte ajakava. Natuke imelik on see. Kas see olgi uute reeeglite järgi valmis vorbitud. Laupäeva ainult neli katset. Sama pask nagu korsika ralliga. Kokku ainult 16 katset.
Monte oligi erandlik oma suure SS kilometraažiga, mis tegelikult vist saigi sellepärast läbi minna, et tegu on Monte Carlo ralliga (nagu ka paljud muud asjad, mis mujal tähendaks automaatselt kalendrist välja lendmist). Suurt vahet ju pole, kas 16 katset (nagu nt. 2016, 2015 oli ainult 15 näiteks) või 17 katset nagu tänavu.
-huviline2- kirjutas:Kuidas see nüüd tegelikult toimib, Ogier viib 1-3 Citroeni, aga alates neljast?
Toyota 4-6
Hyundai 7-9
Msport 10-12
Ei Ei nii see ei ole. Tulevast hooajast on igal matsil oma enda number. Kuni karjääri lõpuni
Näiteks võib Mikkelsen sõitma hakata numbriga 99. Ning võibolla Sõidab Latvala numriga 66 mida iganes. Enam ei kehti see meeskondade kindlad nubrid.
Vana süsteemi järgi oleks jah nii nagu sa kirjutasid
Kolin kirjutas:
Ei Ei nii see ei ole. Tulevast hooajast on igal matsil oma enda number. Kuni karjääri lõpuni
Näiteks võib Mikkelsen sõitma hakata numbriga 99. Ning võibolla Sõidab Latvala numriga 66 mida iganes.
Välja arvatud maailmameister, kellele jääb nr 1. Huvitav kui siis nt Ott valib numbri 7, ja tuleb meistriks kas siis järgmisel hooajal puudub masin nr7 või tohib keegi selle endale haarata.. Seda reeglites kirjas polnud
Nüüd siis ametlikult kinnitatud, et Pontus Tiedemand ei sõida 2019 Škoda ridades. Huvitav, kas on oodata uudiseid tema liitumisest nt M-Spordiga, või ehk hoopis Citröeni kolmandat autot jagama?
Kolin kirjutas:
Ei Ei nii see ei ole. Tulevast hooajast on igal matsil oma enda number. Kuni karjääri lõpuni
Näiteks võib Mikkelsen sõitma hakata numbriga 99. Ning võibolla Sõidab Latvala numriga 66 mida iganes.
Välja arvatud maailmameister, kellele jääb nr 1. Huvitav kui siis nt Ott valib numbri 7, ja tuleb meistriks kas siis järgmisel hooajal puudub masin nr7 või tohib keegi selle endale haarata.. Seda reeglites kirjas polnud
Jah nr 7 puudub. See on Tänaku oma. Ning seni on see pausil kui Tänak peaks kanda meistri nr 1-te
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Sordo teeb siis kaasa 2019 hooajal 10 rallit. Väja jäävad Rootsi, Soome, Walesi ja Austraalia. Mis saab Paddonist?? Ning kas allesjäänud neljale etappile pandakse Huttunen sanga
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Arvestades kui nadi oli Mikkelsen see hooaeg ja Neuville polnud ka rahul tiimikaaslastega pole välistatud et Mikkelsen, Sordo ja Paddon kolmekesi jagavad kahte autot ja mõnel etapil oleks rajal 4 autot. Arvestades et 14 etappi ja iga mees sõidaks 10 rallit olekski paaril rallil neli masinat rajal. Sellise roteerumisega muidugi meeskondliku tiitlit ei võida.