27. Kennards Hire Rally Australia 2018 Day 3
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 525
- Liitunud: 12 Jaan 2016, 14:08
Re: 27. Kennards Hire Rally Australia 2018 Day 3
Käigukast (või lüliti) võis vabalt viga saada kokkupõrkes puuga, mis oli päris tugev, arvestades, et sinine tuli armatuuril hakkas vilkuma selle peale. Ma ei mäleta täpselt mis G jõudude pealt see SOS süsteem aktiveerub, aga see on siiski päris korralik pauk.
Kuidas käigukasti purunemine mõjutab auto heli?
Kuidas käigukasti purunemine mõjutab auto heli?
KRUUDA MAAILMAMEISTRIKS
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: 27. Kennards Hire Rally Australia 2018 Day 3
Kujuta ette, mis häält käigukastis lendavad rauatükid teha võivad.
Re: 27. Kennards Hire Rally Australia 2018 Day 3
Hääl peale hüppelt maandumist oli selline, nagu oleks käik välja hüpanud ja siis neutraaliga pöörded piirajasse vajutatud. Igadehes vedu kadus enne kurvi ära....eks hoog ka liiga suur muidugi ja mittevedavate ratastega polnud lootuski rajale jääda. Ilmselt oleks ta ikka selle hooga sealt välja sõitnud, kuid kui rattad oleksid vedanud, siis see oleks veidi pidurdanud hoogu, ning väike ehmatus nagu Östbergil ja sõit jätkunuks. Finišis oleks kogukaotus umbes 10 sekundit Latvalale ja kuna Ogier finišeeris PS enne, kui Latvala-Tänak alustanuks(PS sõitjate stardivahed 4 min), siis juba oleks lihtsalt Latvala 1 ja Tänak teine olnud. Pealegi oli PS tunduvalt kuivem (lõpus kohati tolmas), siis seal enam üllstusi poleks olnud.
See on ainult minu arvamus nähtud videode põhjal.
Eks Montes näeb rsk!
See on ainult minu arvamus nähtud videode põhjal.
Eks Montes näeb rsk!
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 10
- Postitusi: 2325
- Liitunud: 21 Veebr 2003, 21:05
- Asukoht: Mägi-Eesti
Re: 27. Kennards Hire Rally Australia 2018 Day 3
Olgu olgu...saame aru, et toyota k.kast ei ole Zil'i oma mida ragistada:)
Ehk sis esimesel läbimisel pani ise võssa ning teisel korral juba k.kasti pärast, mida ragistati? esimesel korral kui võssa sõideti - aga eks seda nad ise teavad paremini.
Toyoota on jah peen ja hea masin, kui teda teel hoida. Samas oleme terve see hooaeg vaadanud kuidas Neuvill Hundaid loobib - ei miskit... korra tuli amort kapote alt välja vist?
Aga müts maha Fordi ees - polnd vist väga midagi sellist see aasta, mis oleks neid teele jätnud?
Varem aind lagunes...
Oggi muidugi hoidis masinat teel ka ja mingeid ime asju ei juhtunud... ja võitis ka.
On mida õppida veel Tänakul ja Toyol, aga ausalt - ei uskunud, et üldse tiitlile pretendeeritaksegi, ses suhtes väga hea aasta!
Ehk sis esimesel läbimisel pani ise võssa ning teisel korral juba k.kasti pärast, mida ragistati? esimesel korral kui võssa sõideti - aga eks seda nad ise teavad paremini.
Toyoota on jah peen ja hea masin, kui teda teel hoida. Samas oleme terve see hooaeg vaadanud kuidas Neuvill Hundaid loobib - ei miskit... korra tuli amort kapote alt välja vist?
Aga müts maha Fordi ees - polnd vist väga midagi sellist see aasta, mis oleks neid teele jätnud?
Varem aind lagunes...
Oggi muidugi hoidis masinat teel ka ja mingeid ime asju ei juhtunud... ja võitis ka.
On mida õppida veel Tänakul ja Toyol, aga ausalt - ei uskunud, et üldse tiitlile pretendeeritaksegi, ses suhtes väga hea aasta!
AutoralliSuurSõber
Re: 27. Kennards Hire Rally Australia 2018 Day 3
Kas käigukasti mured juba hommikul parc femmest auto boxi viimisel ei avaldunud, kust see siis lükati sinna? Esimesel võsarammimisel oli ka probleeme käikude lülitumisega, mis tõttu sinna 20 sekki läks. Kas need käigud just viimast väljasõitu põhjustasid seda me ilmselt ei saagi teada aga videost kuulda on, et tühikäigul sinna libisetaks aga samas tundub see taotluslik, lööb käigu alla ja tõmbab kässarit. Pigem kaldun arvama, et liiga optimistlikult sinna mindi, kuigi legendiraamatust loeb Martin selle kurvi kohta ülilibe. Mingi hetk seal augus nikerdades tagurpidi käik enam ei lülitunud, kuid kui see lõpuks siiski jälle sisse läks, siis autot kätte ikka ei saadud, rahvast oli vähe kes lükata aitaksid. Kahju et seekord sedasi, kuid õnneks need ajad on möödas, kus hooaja lõpus pidi põdema, et kas järgmine aasta Ott üldse kuskile meeskonda mahub, ehk uuel aastal uue hooga. Ning nagu Ott ise ütles tiitlist ilma jäämise kohta, et see muudab teda veel näljasemaks. Seega head isu!
Re: 27. Kennards Hire Rally Australia 2018 Day 3
Mingi mure seal oli, sest vist peale päeva avakatset Ott kurtis, et katse keskel kadus jõud ära, aga tuli tagasi.
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: 27. Kennards Hire Rally Australia 2018 Day 3

Politsei tegeleb asjaga.
https://www.motorsport.com/wrc/news/pol ... s/3215393/
Üks küsimus veel. Ei leia kusagilt infot. Mis selle Sunineniga juhtus?
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1771
- Liitunud: 30 Sept 2005, 03:05
- Asukoht: Kohila
Re: 27. Kennards Hire Rally Australia 2018 Day 3
Generaator.Kolin kirjutas:
Üks küsimus veel. Ei leia kusagilt infot. Mis selle Sunineniga juhtus?
Sunineni fb lehelt:
Unfortunately the alternator broke in our car before the last stage and we had to retire. Otherwise this was a good trip for us. Congrats to our team mate Seb Ogier for the sixth title. Amazing performance!
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 223
- Liitunud: 22 Dets 2011, 13:03
- Asukoht: Võrumaa
Re: 27. Kennards Hire Rally Australia 2018 Day 3
https://www.autosport.com/wrc/news/1402 ... -wrc-teams WRC tiimid pole rahul Austraalia Ralliga kus see toimub -pole pealtvaatajaid palju ja see asub eikuskil ,soovivad finaal etapp toimuks Euroopas
http://sport.delfi.ee/news/auto/wrc/tom ... 78_oo8nGsY
http://sport.delfi.ee/news/auto/wrc/tom ... 78_oo8nGsY
Viimati muutis Arvi1991, 21 Nov 2018, 16:10, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: 27. Kennards Hire Rally Australia 2018 Day 3
Viimane etapp võiks ikka klasssikaline ralli olla. Näiteks Walesi ralli.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 223
- Liitunud: 22 Dets 2011, 13:03
- Asukoht: Võrumaa
Re: 27. Kennards Hire Rally Australia 2018 Day 3
Finaaletappil peaks ikka rahvast olema ja melu rohkem kui praegu Austraalias
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1342
- Liitunud: 30 Jaan 2009, 11:07
- Asukoht: Pärnu
Re: 27. Kennards Hire Rally Australia 2018 Day 3
Austraalia asemel võiks olla Uus-Meremaa (Paddoniga nõus) ja lõpp võiks tõesti olla kusagil Euroopas. Isegi miks mitte põnevas Kataloonias.
Tehtud! Ott ja Martin on WRC meistrid!
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 7
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
- Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti
Re: 27. Kennards Hire Rally Australia 2018 Day 3
sügavalt kahtlen, et nii väike jõud selle aktiveeribcky kirjutas:5 G peaks olema vilkuri aktiveerumine
oled täitsa kindel?
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: 27. Kennards Hire Rally Australia 2018 Day 3
5 g-d ei ole väike jõud, kuigi mina mäletaks, et see lülitus 6 g pealt. Aga mida iganes, tegu on turvavarustusega, juhuks kui meeskonnast pole keegi võimeline FIA SOS nuppu vajutama.
" A typical person can handle about 5 g (49 m/s2) (meaning some people might pass out when riding a higher-g roller coaster, which in some cases exceeds this point) before losing consciousness..."
" A typical person can handle about 5 g (49 m/s2) (meaning some people might pass out when riding a higher-g roller coaster, which in some cases exceeds this point) before losing consciousness..."
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 7
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
- Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti
Re: 27. Kennards Hire Rally Australia 2018 Day 3
Avarii kohta on 5G väga väike jõud.
Näiteks kiirel sportautol mõjuvad jõud kurvides pidurades on 2-3G. F1-s isegi umbes 6G. Lisaks mõjuvad need jõud ajaliselt kordades rohkem kui avariil.
Tegelikult on õige 15G
Näiteks kiirel sportautol mõjuvad jõud kurvides pidurades on 2-3G. F1-s isegi umbes 6G. Lisaks mõjuvad need jõud ajaliselt kordades rohkem kui avariil.
Tegelikult on õige 15G
What's more, the FIA put G-force sensors into all cars as well, which engage lights for the marshals in case the driver and co-driver sustain an impact of more than 15 Gs. This way, they can immediately request a helicopter without having to guess the severity of the situation.
Re: 27. Kennards Hire Rally Australia 2018 Day 3
Sorri jaa mul oli meelde jäänud et all lives räägiti selle kohta ja oleks nagu five öelnud aga ju siis oli fifteen. vähemalt vastus käes nüüd
Re: 27. Kennards Hire Rally Australia 2018 Day 3
Iseenesest Austraalia pole kohana vale. Probleem on pigem selles, et ralli asukoht on nö pärapõrgus, kus lihtsalt elab vähe inimesi ja suurtest keskustest kaugel.Arvi1991 kirjutas:Finaaletappil peaks ikka rahvast olema ja melu rohkem kui praegu Austraalias