Rally Mexico - 2. päev
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Kucharil kirjas põhjuseks Mechanical. A sellest küll kahju siiralt, et Paasonen nüüd pidi sõidu pooleli jätma just siis, kui Araist oleks võimalus olnud mööda saada sest kaotus liidrile SS10 üle 2 minuti. Põhjuseks Paasonenil Off-road ju pingutas siis väheke üle kuskil.
Üllatusmees Jaapanist Nutahara juba 6-s ja Pons ees ainult 15 seki kaugusel. Sola võib homme aknad lahti sõita ja Corona õlle näpus. Edu teise koha ees juba üle 3 minsa. 


Viimati muutis Strike, 14 Mär 2004, 02:01, muudetud 1 kord kokku.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Veel lisaks YLE txti TV uudised:
Grönholm ütles, et ta on väga kuri Peugeoti inseneride peale, kes koguaeg väidavad talle, et roolivõimu probleemid on lahenduse leidnud, kuid taaskord kaotab ta ralli ilma võitluseta ja tänu roolivõimu probleemidele.
Rovis ütles, et muidu läks päev hästi, aga 7ndal katsel juhtus see mida poleks oodanud. Ratas tuli alt ära. Et edasi sõita 3-l rattal finishi poole pidi ta kogu ratta lahti monteerima ja selle endaga kaasa võtma ja siis sai alles sõitu jätkata.
Välimäki oli päevaga väga rahul ja ütles, et homme püüab sõita riski vabalt kuna kedagi enam püüda pole ja taga ka keegi ei ohusta. Elas päeval üle ka shokki, kui nägi viimasel hetkel tee keskel suurt kivi millele otsasõidu korral oleks arvatavasti next plane to Helsinki olnud.
Üldkokkuvõtteks võiks öelda, et oli Solbergi päev 6 katsevõitu 6st on kõva saavutus. Kuid samas peab märkima ka seda, et teised sõidavad rallivõidu peale ja ei riski ehk nii palju, kui tema.
Soomlased kiitsid Markko tarka taktikat ja head sõitu teisel päeval.
Loebil siis jäi ka seekord unistuseks võita oma esimene kruusaralli ja 3s järjestikune ralli sellel hooajal. Aga autosport on kord selline. Rootsis oli Markkol ebaõnn, seekord oli siis Loebi kord.
Igaljuhul homme tuleb veel põnev võistluspäev. Jään seda huviga ootama nagu kindlasti ka kõik teised. Kõik pöidlad ja varbad pihku.
P.S YLE2 näitav teise päeva Mehhiko kokkuvõtet homme 12.50. EuroSport taaskord 9.30 hommikul.
Grönholm ütles, et ta on väga kuri Peugeoti inseneride peale, kes koguaeg väidavad talle, et roolivõimu probleemid on lahenduse leidnud, kuid taaskord kaotab ta ralli ilma võitluseta ja tänu roolivõimu probleemidele.
Rovis ütles, et muidu läks päev hästi, aga 7ndal katsel juhtus see mida poleks oodanud. Ratas tuli alt ära. Et edasi sõita 3-l rattal finishi poole pidi ta kogu ratta lahti monteerima ja selle endaga kaasa võtma ja siis sai alles sõitu jätkata.
Välimäki oli päevaga väga rahul ja ütles, et homme püüab sõita riski vabalt kuna kedagi enam püüda pole ja taga ka keegi ei ohusta. Elas päeval üle ka shokki, kui nägi viimasel hetkel tee keskel suurt kivi millele otsasõidu korral oleks arvatavasti next plane to Helsinki olnud.

Üldkokkuvõtteks võiks öelda, et oli Solbergi päev 6 katsevõitu 6st on kõva saavutus. Kuid samas peab märkima ka seda, et teised sõidavad rallivõidu peale ja ei riski ehk nii palju, kui tema.
Soomlased kiitsid Markko tarka taktikat ja head sõitu teisel päeval.
Loebil siis jäi ka seekord unistuseks võita oma esimene kruusaralli ja 3s järjestikune ralli sellel hooajal. Aga autosport on kord selline. Rootsis oli Markkol ebaõnn, seekord oli siis Loebi kord.
Igaljuhul homme tuleb veel põnev võistluspäev. Jään seda huviga ootama nagu kindlasti ka kõik teised. Kõik pöidlad ja varbad pihku.

P.S YLE2 näitav teise päeva Mehhiko kokkuvõtet homme 12.50. EuroSport taaskord 9.30 hommikul.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Hooldus peale LK 10:
1. SOLBERG / MILLS
Im happy as Ive won every stage today. Im beginning to enjoy the rally again!
2. HIRVONEN / LEHTINEN
The tyres are too soft it feels a little bit like driving on ice!
5. GRÖNHOLM / RAUTIAINEN
Ive lost hydraulic pressure and I am having to change gear manually. The car is good for one stage and then bad for two!
6. ROVANPERÄ / PIETILAINEN
The tyres are skidding all over the place its like driving on slick tyres but they are all in good condition.
7. MÄRTIN / PARK
All the temperature levels are very high because of all the oil I lost earlier on.
8. DUVAL / PREVOT
Im happy and not bothered where I finish, as long as I am on the podium!
9. PANIZZI / PANIZZI
The shock absorbers are overheating and the engine has been running hot, also.
11. WARMBOLD / PRICE
Going steadily, no problems. Clear lines through the gravel making solid ground.
12. VALIMAKI / HONKANEN
I hit a rock with the front left wheel and took a chunk out of the rim. The car is now beginning to feel very tired after the day.
31. ARAI / SIRCOMBE
I had a puncture four or five kilometres into the stage. We stopped to change the tyre and lost a few minutes.
32. SINGH / OH
Nothing different the handling is still difficult.
33. SOLA / AMIGO COLON
The temperature is going off the clock all the time so we have been running all day with the heater on. We have been filling up the radiator with water after every stage.
34. McSHEA / NOBLE
The sump guard became detached so we had to strap it back on again.
1. SOLBERG / MILLS
Im happy as Ive won every stage today. Im beginning to enjoy the rally again!
2. HIRVONEN / LEHTINEN
The tyres are too soft it feels a little bit like driving on ice!
5. GRÖNHOLM / RAUTIAINEN
Ive lost hydraulic pressure and I am having to change gear manually. The car is good for one stage and then bad for two!
6. ROVANPERÄ / PIETILAINEN
The tyres are skidding all over the place its like driving on slick tyres but they are all in good condition.
7. MÄRTIN / PARK
All the temperature levels are very high because of all the oil I lost earlier on.
8. DUVAL / PREVOT
Im happy and not bothered where I finish, as long as I am on the podium!
9. PANIZZI / PANIZZI
The shock absorbers are overheating and the engine has been running hot, also.
11. WARMBOLD / PRICE
Going steadily, no problems. Clear lines through the gravel making solid ground.
12. VALIMAKI / HONKANEN
I hit a rock with the front left wheel and took a chunk out of the rim. The car is now beginning to feel very tired after the day.
31. ARAI / SIRCOMBE
I had a puncture four or five kilometres into the stage. We stopped to change the tyre and lost a few minutes.
32. SINGH / OH
Nothing different the handling is still difficult.
33. SOLA / AMIGO COLON
The temperature is going off the clock all the time so we have been running all day with the heater on. We have been filling up the radiator with water after every stage.
34. McSHEA / NOBLE
The sump guard became detached so we had to strap it back on again.
Kasuta ikka turvavööd ka!