WRC hooaeg 2019
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1342
- Liitunud: 30 Jaan 2009, 11:07
- Asukoht: Pärnu
Re: WRC hooaeg 2019
Loeb ja Ogie mõlemad Citroeni ?
https://www.wrc.com/en/wrc/news/october ... 2-12-.html
E: võib-olla läbi käind aga Fordi toetus jäi siiski oodatust väiksemaks, see panigi Ogieri mütsi kergitama ja lahkuma.
https://www.autosport.com/wrc/news/1391 ... ogier-exit
Siit ka Wilsoni kohta käivad kõlakada, et tõmbavad koomale oma tegevuse.
https://www.wrc.com/en/wrc/news/october ... 2-12-.html
E: võib-olla läbi käind aga Fordi toetus jäi siiski oodatust väiksemaks, see panigi Ogieri mütsi kergitama ja lahkuma.
https://www.autosport.com/wrc/news/1391 ... ogier-exit
Siit ka Wilsoni kohta käivad kõlakada, et tõmbavad koomale oma tegevuse.
Viimati muutis Dubber, 04 Okt 2018, 14:59, muudetud 1 kord kokku.
Tehtud! Ott ja Martin on WRC meistrid!
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: WRC hooaeg 2019
See on ikka väga väga väike tõenäosus, et loeb ka terveks hooajaks käed lööb
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: WRC hooaeg 2019
Kõlakad tulid ikka mujalt ja siis see Wilsoni jutt eile andis hoogu. Loebi pakutakse mõnel etapil osalema nagu ma aru sain, Elena esialgse väljaütlemisega vastuolus muidugi on, a ilmselt ikka kibelevad tagasi.

Re: WRC hooaeg 2019
Ma olen seda varem ka mõelnud aga miks Wilson üldse Fordiga jändab? Kontakteerugu mõne muu autotootjaga, kes tahaks WRC sarjas osaleda ja kes on nõus rohkem panustama. Wilson oleks neile nagu kullatükk. Tehas, töötajad ja know-how olemas.
Re: WRC hooaeg 2019
Ega keegi ju täpselt ei tea, mis see Fordi toetus on. Rahalise toetuse jutt on käinud WRC tiimi ümber.
Samas kogu M-sport äri puudutab Fordi kohalt R1, R2, R5, WRC + varasemate erinevate spetsifikatsioonide varustuse järeltugi, millest olulisemad asjad ainult läbi M-spordi käivad. Kui selle osas on Ford mingi väärismetallmuna munenud, siis ei ole põhjust just küla peale uut kosilast otsima minna.
Samas kogu M-sport äri puudutab Fordi kohalt R1, R2, R5, WRC + varasemate erinevate spetsifikatsioonide varustuse järeltugi, millest olulisemad asjad ainult läbi M-spordi käivad. Kui selle osas on Ford mingi väärismetallmuna munenud, siis ei ole põhjust just küla peale uut kosilast otsima minna.
Re: WRC hooaeg 2019
See poleks mitte ühestki otsast mõistlik.. eluaeg sisuliselt Fordidega tegelenud + mitmesajad kliendid üle maailma, kelle autosid hooldatakse, remonditakse ja saab varuosasid jm.. Uus tootja võib rohkem raha anda, aga mitu aastat läheb ikka nullist uue auto arendamisele ning sellisel juhul, mis saaks kõigist mainitud klientidest..
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: WRC hooaeg 2019
TMRi kombel Yaris WRCd ehitades 8 miljonit eurot kasumit ei saa sellele ärimudelile tõenäoliselt vastu ja leida uus tootja/ koproratsioon, kes on nõus panustama ja kellel üldse sobivad kered ja mootorid olemas on, paistab ka keeruline. Kipub rahakate tootjate mängumaa olema, kes on suutelised ise vastavaid üksuseid looma.MadMax kirjutas:Ma olen seda varem ka mõelnud aga miks Wilson üldse Fordiga jändab? Kontakteerugu mõne muu autotootjaga, kes tahaks WRC sarjas osaleda ja kes on nõus rohkem panustama. Wilson oleks neile nagu kullatükk. Tehas, töötajad ja know-how olemas.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
-
- IV järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 97
- Liitunud: 21 Juul 2013, 13:33
Re: WRC hooaeg 2019
WRC plussis oli enne esimest katset intervjuu Citroeni bossi Pierre Budariga. Uuriti tagamaid Ogier liitumisest ja küsiti ka Lappi võimaliku liitumise kohta. Intervjuus ütles ta, et neil ei ole hetkel sellist sõitjat, kes suudaks rallisid võita ja et Ogieriga loodavad nad seda taas saavutada. Järgmisel aastal hakkab tiim sõitma kahe auto ja kahe tugeva sõitjaga, kellega loodetakse võita individuaalne tiitel ja tahetakse kaasa rääkida ka meeskondlikus karikas. Lappi küsimusest ta muidugi põikles kohmakalt kõrvale ja ajas ümmargust juttu, nagu ikka tehakse. Kõik Delfi ja Elu24 kehakeeleeksperdid võiks seda intervjuud nüüd vaadata ja kinnitada, et Lappi ikkagi liitub meeskonnaga 

Re: WRC hooaeg 2019
Elena ju ütles selles Lappi-äparduse-postituses konkreetselt välja, et nemad enam WRC-sse ei naase.Dubber kirjutas:Loeb ja Ogie mõlemad Citroeni ?
Re: WRC hooaeg 2019
Toyotale reklaami mõttes on kasulikum kui ühe soomlase asemel on mõni muu rahvuse esindaja. Britt Meeke üsna arusaadav valik. Mõne masina rohkem kraavi sõidab kui Lappi, pole nende jaoks eriti suur kaotus.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: WRC hooaeg 2019
Päriselt nagu vä?MadMax kirjutas:Järgmisel aastal võiks Toyota Jarise asemel olla Toyota Tankak.
Suurte kogemustega ralliturist
Re: WRC hooaeg 2019
https://sport.postimees.ee/6424673/hyun ... 1508995323
Äkki keegi jagab. Ilmselt käib jutt 2020 ja edasi.
Äkki keegi jagab. Ilmselt käib jutt 2020 ja edasi.
-
- algaja kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 8
- Liitunud: 18 Juul 2015, 19:27
Re: WRC hooaeg 2019
Monacos sündinud 60-aastane Michel Nandan on oma karjääris töötanud nelja WRC meeskonnaga, enne Hyundaid kuulus ta nii Suzuki, Peugeot’ kui ka Toyota ridadesse. Just Toyotaga käib Hyundail tänavu tõsine võitlus meeskondliku MM-tiitli nimel. Pikalt Hyundai valduses olnud liidripositsioon loovutati Türgis Toyotale ning Walesis kasvas nonde edu juba 20-punktiliseks.
«On olnud huvitav hooaeg, sest meistrivõistluste seis on jätkuvalt lahtine. Seda nii meeskondlikus kui ka individuaalses arvestuses. On hea aeg olla WRC fänn,» sõnas Nandan Postimehele antud intervjuus.
Olete viimaste etappidega kaotanud meeskondliku liidripositsiooni Toyotale. Õnnelikuks see teid ilmselt ei tee?
Muidugi pole ma õnnelik. Aga meistrivõistlused pole veel läbi. Kaks rallit ootavad ees. Peame neil etappidel andma endast parima, et võitlusest võitjana väljuda.
Sel hooajal oleme nii mõnelgi etapil lati alt läbi jooksnud. Näiteks Soomes ja siis veel mõnel asfaldietapil. Türgi rallil juhtunut oli päris raske alla neelata. Meil oli seal väga tugev auto ja kui siis juhtub kahe poodiumikohal paikneva võistlejaga jama, on see valus. Kuid see on võidusõit ning probleemidega tuleb arvestada.
SOOVITAME LUGEDA
DOPING
1
Saksamaa telekanali uus dopingupaljastus: Pyeongchangi proovid võivad olla kasutud
MURDMAA
Šmigun-Vähi: võidud olid unistustes ägedamad kui reaalsuses
RAHVUSKOONDISED
1
Reim: viga pole ühes kindlas asjas, kõike annab lihvida ja parandada
Mis on Toyota edu saladus?
Toyota on eelmise aastaga võrreldes suure sammu edasi läinud. Muidugi on Toyotal ajalooliselt palju kogemusi, aga uus meeskond vajab aega, et kõik tööle saada. Nende auto oli juba eelmise hooaja lõpus tasemel, tänavu on nad aga asjaga väga täppi pannud. Lisaks on neil tugev sõitjate koosseis. See kombinatsioon teebki Toyotast tugeva meeskonna.
Kas teie rivaliteet Toyotaga on seda tõsisem, et teie olete Lõuna-Korea ja nemad Jaapani tootja?
Mul on raske vastata, sest ma pole korealane. Aga siin on tegu rohkem spordiga. Siin on tootja tootja vastu, mitte rahvus rahvuse vastu.
Eelmisel aastal oli Hyundail väga tugev auto, kuid tiitlist jäite ikkagi ilma. Kas olete vigadest õppinud?
Meil oli hooaja alguse seisuga parim pakett, aga mängisime tiitli maha. Oli tehnilisi probleeme ja sõitjate tehtud vigu. Ent vigadest tuleb õppida ja olemegi seda teinud. Oleme parandanud auto esitust ja töökindlust. Samuti on Thierry Neuville eelmise aastaga võrreldes parem. Tal on maailmameistri mõtteviis. Ta ei mõtle ainult kiiruskatsete võidule, vaid meistritiitlile. Vahel tuleb teha kompromisse ning eelmise aastaga võrreldes on ta teinud suure arengu.
Tänavu on peale Sebastien Ogier’ ja Neuville’i tiitlikonkurentsis ka Ott Tänak. Kas see on teile üllatus?
Ott on alati olnud kiire, tean seda juba ammu. Ta on teinud karjääri jooksul küll vigu ning tal pole alati õnne olnud, aga nüüd on tal palju rohkem kogemusi. Tänak on alati olnud meie silmis tugev konkurent. Tema kolm järjestikust võitu (enne Walesi võitis Tänak ridamisi Soome, Saksamaa ja Türgi ralli – toim) olid lihtsalt selle kinnitus, mida teame juba varasemast – Ott on väga kiire!
Oli aeg, mil Tänakusse uskus vaid Malcolm Wilson. Praegu tahaksid ilmselt kõik meeskonnad teda oma ridades näha?
Täpselt nii, nagu kõigil teistel sõitjatel, on ka Otil olnud oma tõusud ja mõõnad. Meenutagem kas või Thierryd, keda tabasid eelmisel kahel aastal oma halvad perioodid. Hea sõitja alus on kiirus, kuid vaid kogemus teeb heast sõitjast väga hea sõitja. Talent on üks asi, ent sama oluline on oskus vigadest õppida. Ott on üks nendest sõitjatest, kes on sellega hakkama saanud.
Hyundai tiimipealik Michel Nandan.
FOTO: Helena El Mokni
Kas olete kunagi kaalunud Tänakut oma ridadesse tuua?
Jah (puhkeb naerma).
Eelmisel aastal?
Isegi varem.
Miks ta siis teie eest ei sõida?
Olukorrad on alati erinevad. Kõik oleneb võimalustest. Kui sul on meeskond ja tahad võita tiitlit, pead alati kaaluma kõiki võimalusi. Meie töö on alati mõelda sõitjate peale, kes on suutelised võitma.
Kui Tänaku leping Toyotaga lõppeb, kas lähete tema allkirja järele?
Muidugi kaalume seda võimalust. Ott on sõitja, kes huvitab meid.
Kas usute, et Neuville ja Tänak mahuksid ühte meeskonda ära ja saaksid hästi läbi?
Usun küll. Üks asi on see, mida inimesed räägivad ja meedia kirjutab, teine tegelikkus. Mina ei näeks nende ühes meeskonnas olemises probleemi.
Sel hooajal tuleb teil võib-olla teha üks väga raske otsus. Oletame, et Neuville on Austraalias kolmandal kohal ning sellest piisaks teile meeskondliku tiitli võitmiseks, aga temal jääks individuaalsest MM-tiitlist puudu. Kuidas käitute?
Ma ei usu, et tekib selline olukord, kus tuleb kahe tiitli vahel valida.
Aga kui ikkagi tekib?
Loodan, et ei teki (naerab). Meeskondlik tiitel on meile oluline, aga sõitja tiitel on fännide silmis tähtsam. Nemad mõtlevad: kes oli maailmameister? Seejärel seostavad nad sõitjaga tema autot. Vähesed mõtlevad esimesena: «Ahah, see tootja tuli maailmameistriks!» Populaarsuse mõttes on olulisem individuaalne tiitel.
«On olnud huvitav hooaeg, sest meistrivõistluste seis on jätkuvalt lahtine. Seda nii meeskondlikus kui ka individuaalses arvestuses. On hea aeg olla WRC fänn,» sõnas Nandan Postimehele antud intervjuus.
Olete viimaste etappidega kaotanud meeskondliku liidripositsiooni Toyotale. Õnnelikuks see teid ilmselt ei tee?
Muidugi pole ma õnnelik. Aga meistrivõistlused pole veel läbi. Kaks rallit ootavad ees. Peame neil etappidel andma endast parima, et võitlusest võitjana väljuda.
Sel hooajal oleme nii mõnelgi etapil lati alt läbi jooksnud. Näiteks Soomes ja siis veel mõnel asfaldietapil. Türgi rallil juhtunut oli päris raske alla neelata. Meil oli seal väga tugev auto ja kui siis juhtub kahe poodiumikohal paikneva võistlejaga jama, on see valus. Kuid see on võidusõit ning probleemidega tuleb arvestada.
SOOVITAME LUGEDA
DOPING
1
Saksamaa telekanali uus dopingupaljastus: Pyeongchangi proovid võivad olla kasutud
MURDMAA
Šmigun-Vähi: võidud olid unistustes ägedamad kui reaalsuses
RAHVUSKOONDISED
1
Reim: viga pole ühes kindlas asjas, kõike annab lihvida ja parandada
Mis on Toyota edu saladus?
Toyota on eelmise aastaga võrreldes suure sammu edasi läinud. Muidugi on Toyotal ajalooliselt palju kogemusi, aga uus meeskond vajab aega, et kõik tööle saada. Nende auto oli juba eelmise hooaja lõpus tasemel, tänavu on nad aga asjaga väga täppi pannud. Lisaks on neil tugev sõitjate koosseis. See kombinatsioon teebki Toyotast tugeva meeskonna.
Kas teie rivaliteet Toyotaga on seda tõsisem, et teie olete Lõuna-Korea ja nemad Jaapani tootja?
Mul on raske vastata, sest ma pole korealane. Aga siin on tegu rohkem spordiga. Siin on tootja tootja vastu, mitte rahvus rahvuse vastu.
Eelmisel aastal oli Hyundail väga tugev auto, kuid tiitlist jäite ikkagi ilma. Kas olete vigadest õppinud?
Meil oli hooaja alguse seisuga parim pakett, aga mängisime tiitli maha. Oli tehnilisi probleeme ja sõitjate tehtud vigu. Ent vigadest tuleb õppida ja olemegi seda teinud. Oleme parandanud auto esitust ja töökindlust. Samuti on Thierry Neuville eelmise aastaga võrreldes parem. Tal on maailmameistri mõtteviis. Ta ei mõtle ainult kiiruskatsete võidule, vaid meistritiitlile. Vahel tuleb teha kompromisse ning eelmise aastaga võrreldes on ta teinud suure arengu.
Tänavu on peale Sebastien Ogier’ ja Neuville’i tiitlikonkurentsis ka Ott Tänak. Kas see on teile üllatus?
Ott on alati olnud kiire, tean seda juba ammu. Ta on teinud karjääri jooksul küll vigu ning tal pole alati õnne olnud, aga nüüd on tal palju rohkem kogemusi. Tänak on alati olnud meie silmis tugev konkurent. Tema kolm järjestikust võitu (enne Walesi võitis Tänak ridamisi Soome, Saksamaa ja Türgi ralli – toim) olid lihtsalt selle kinnitus, mida teame juba varasemast – Ott on väga kiire!
Oli aeg, mil Tänakusse uskus vaid Malcolm Wilson. Praegu tahaksid ilmselt kõik meeskonnad teda oma ridades näha?
Täpselt nii, nagu kõigil teistel sõitjatel, on ka Otil olnud oma tõusud ja mõõnad. Meenutagem kas või Thierryd, keda tabasid eelmisel kahel aastal oma halvad perioodid. Hea sõitja alus on kiirus, kuid vaid kogemus teeb heast sõitjast väga hea sõitja. Talent on üks asi, ent sama oluline on oskus vigadest õppida. Ott on üks nendest sõitjatest, kes on sellega hakkama saanud.
Hyundai tiimipealik Michel Nandan.
FOTO: Helena El Mokni
Kas olete kunagi kaalunud Tänakut oma ridadesse tuua?
Jah (puhkeb naerma).
Eelmisel aastal?
Isegi varem.
Miks ta siis teie eest ei sõida?
Olukorrad on alati erinevad. Kõik oleneb võimalustest. Kui sul on meeskond ja tahad võita tiitlit, pead alati kaaluma kõiki võimalusi. Meie töö on alati mõelda sõitjate peale, kes on suutelised võitma.
Kui Tänaku leping Toyotaga lõppeb, kas lähete tema allkirja järele?
Muidugi kaalume seda võimalust. Ott on sõitja, kes huvitab meid.
Kas usute, et Neuville ja Tänak mahuksid ühte meeskonda ära ja saaksid hästi läbi?
Usun küll. Üks asi on see, mida inimesed räägivad ja meedia kirjutab, teine tegelikkus. Mina ei näeks nende ühes meeskonnas olemises probleemi.
Sel hooajal tuleb teil võib-olla teha üks väga raske otsus. Oletame, et Neuville on Austraalias kolmandal kohal ning sellest piisaks teile meeskondliku tiitli võitmiseks, aga temal jääks individuaalsest MM-tiitlist puudu. Kuidas käitute?
Ma ei usu, et tekib selline olukord, kus tuleb kahe tiitli vahel valida.
Aga kui ikkagi tekib?
Loodan, et ei teki (naerab). Meeskondlik tiitel on meile oluline, aga sõitja tiitel on fännide silmis tähtsam. Nemad mõtlevad: kes oli maailmameister? Seejärel seostavad nad sõitjaga tema autot. Vähesed mõtlevad esimesena: «Ahah, see tootja tuli maailmameistriks!» Populaarsuse mõttes on olulisem individuaalne tiitel.
Re: WRC hooaeg 2019
Kuna puudutab 2019 hooaega siis kirjutaks siin edasi.Colin Clark
The fabulous @davidevansrally reporting this morning that @krismeeke has done a deal with Toyota! Tommi continues to be the master of surprises
Väga huvitav combo. Sellise sõitjate valikuga on vähemalt kindel et alati ollakse pildis. Sellepärast et juhitakse rallit või et Meek on kuskil võsas.

Re: WRC hooaeg 2019
Tundub huumor, mistahes otsast seda arengut ei vaataks.Vahula kirjutas:Kuna puudutab 2019 hooaega siis kirjutaks siin edasi.Colin Clark
The fabulous @davidevansrally reporting this morning that @krismeeke has done a deal with Toyota! Tommi continues to be the master of surprises
Väga huvitav combo. Sellise sõitjate valikuga on vähemalt kindel et alati ollakse pildis. Sellepärast et juhitakse rallit või et Meek on kuskil võsas.