Paistab jah peris kõva, loodame kõike paremat Uus-Meremaa etapiks. Kui auto vastu peab ja Märtinil lõpuks õnne kah on, siis kes teab, võibolla näeme juba Uus-Meremaal, mida oleme juba ammu näha tahtnud - Märtinit poodiumi ülemisel astmel...................... Elame näeme, 11-12-13 aprill jõuame selgusele
tax kirjutas:Autol on ainult üks viga. See ei ole minu.
ning ei saa ka kunagi olema!
>
0
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
Murelikuks teeb muidugi asjaolu, et peale sellist maailmameistritiitlite ja muu maa ja taeva kokku lubamist ei ole fordil ikka veel suuri ja rikkaid sponsoreid küljes. Loodame, et järgmisteks rallideks on auto juba uutes värvides muidu vist küll suurest auto edasiarendamisest juttu ei saa olla.
Miks ei saa autot arendada ilma sponsoriteta? Vabalt saab ja seda tehaksegi. Tegelikult sponsorid moodustavad tippmeeskondade eelarvetest vaid köömese ja põhiraha peab ikka tootjalt tulema. Reklaami müük oma autodel on pigem kõrvaline ja mitte hädavajalik tegevus, võib olla isegi varjant, et Ford ei soovi oma autosid värvida sponsorite värvi ja tahab hoopis reklaamida oma RS tooteid, selle värvilahendusega.
Sellest on ikka räägitud ka, et sposorraha ja tehaseraha suhe on tiimidel ikka väga erinev.
Ja muide, ma küll usun, et Ford müüb oma RS tooteid üsna sõltumatult sellest, kas küljel on suurelt RS või mitte.
Sponsorraha kandjaks on eelkõige inimesed, Fordil pole lihtsalt hetkel suursponsoritele midagi pakkuda. Kes see Markko Märtin ikka on? Tubli Eesti poiss. No ja siis?
Siinkohal võib üsna üldistava võrdluse tuua Anna Kournikovaga, tibi rebib pappi nii mis hirmus sõltumata sellest, mida ta reaalselt teeb. Eks WRCs ole ka sihukesi tüüpe, kellede peale papp tulemustest rõõmsamalt lippab. Mitte, et see seos päris lineaarne oleks, aga siiski.