Kindlasti lastakse, mingi Startletiga.ASK kirjutas:Ei tea, kas Ott Walesi ja Kataloonia vahel Saaremaale kah lastakse? Kasvõi mingi R5-ga:)

Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Kindlasti lastakse, mingi Startletiga.ASK kirjutas:Ei tea, kas Ott Walesi ja Kataloonia vahel Saaremaale kah lastakse? Kasvõi mingi R5-ga:)
Kas ja kui palju Toyota GR Rally Estonial oma raha kulutas?-huviline2- kirjutas:Vastne Türgi võitnud Yaris oli eelmisel hooajal Juho auto näituseks...uusi on peale tulnud küll, a EWRC väidab et peale kere nr. 2, ja tesimuul nr. 1 on kõik autod aktiivses kasutuses. Leiaks kindlasti, aga korra ju juba tänavu käidi ja raha kohalike rõõmuks raisati, rohkem oleks nagu palju nõuda. Promoüritus loomulikult ka oli Toyota "kingitus".
arvad et mingit "stardiraha" ei makstud?-huviline2- kirjutas:Osavõtt oli loomulikult tasuta, lisaks vist majutati, söödeti ja kaeti ka transport, aga vaevalt nüüd kolme meeskonna mehaanikute palgad, auto jooksvad kulud ning amortisatsioon kinni maksti.
Need rallikad täitsa olemas. Saksamaa MM - il oli paar tükki rajal. Kesk-Euroopas asfaldirallidel neid ikka sõidutatakse.KidrA kirjutas:Selle jutu valguses tekkis küsimus, et mis sai GT86 rallikatest. Kunagi lugesin nende kohta mingit artiklit aga pole nagu näinudki, peale Mäkineni demosõidu Soomes. Muidu oleks hea kättesaadav, hind peaks alla 100 000 jääma.
Kuidas sa tuled selle peale, et kui sa oled 3 korda seda hüpet juba sama hooga võtnud ja nüüd 4. korral peaks auto katki minema.-huviline2- kirjutas:Noh, Portugalis oli kivi kurvis keset sõidujoont ja auto nõrk. Kivi muidugi tarisid sinna Ogier ja Neuville ning kõrval seisnud julgestajad ei liigutanud ennast.Sõiduviga kindlasti mitte. Teine teema oli jällegi Neuvillei põhjustatud osaliselt, veidi ulja hooga mindi ka muidugi. Neuvillei eelmist aastat aga ei saa üldse võrrelda, Nandan tunnistas, et neil on see asi valesti lahendatud.