Et kui järgmise aasta Rootsis Latvala on 4. koha peal, Lappi 5. koha peal ja Tänak 6. Siis mängime kohad ümber või?ElvisP kirjutas:Jah, selles jutus on iva. Nii ongi, et Hyundai ja M-Spordi puhul polnud hooaja algusest alates kahtlust, kes nendes meeskondades on see mees, kes individuaalse tiitli peale sõidab. Toyotas oli see kahtlus ja arusaadavatel põhjustel oli.
Nüüd minu küsimus järgmist hooaega silmas pidades ... Kas on veel mingi kahtlus Toyotas, kes on nr. 1? Või teistmoodi sõnastades ... mida kuradit peab Tänak veel tegema ja kuidas ennast tõestama, et poleks kellelgi mingit kahtlust, kes on selle meeskonna hetke nr. 1 (vähemalt 2019 hooajal)?
WRC hooaeg 2019
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Re: WRC hooaeg 2019
Re: WRC hooaeg 2019
KidrA, sinu loogikat kasutades poleks kunagi viimast katset vaja sõitagi üldarvestust silmas pidades. Ainult kihutagu PS punktide peale. Sest viimase katse eel on seis juba külmutatud ja kui toimub möödumine (misiganes põhjusel) siis ajakontrollis antakse see aeg tagasi. On nii?
Ja sa võid ju väita, et Evans midagi ei võitnud ega kaotanud aga ma siiski arvan ... tegelikult oleksin nõus isegi mürki võtma, et Evansile oleks vabatahtlikult meeldinud pigem see 1 punkt ära võtta kui nullipoisiks jääda.
Ja sa võid ju väita, et Evans midagi ei võitnud ega kaotanud aga ma siiski arvan ... tegelikult oleksin nõus isegi mürki võtma, et Evansile oleks vabatahtlikult meeldinud pigem see 1 punkt ära võtta kui nullipoisiks jääda.
Re: WRC hooaeg 2019
Seda 1 punkti, mis talle kätte mängiti ta küll ei tahtnud.ElvisP kirjutas:Ja sa võid ju väita, et Evans midagi ei võitnud ega kaotanud aga ma siiski arvan ... tegelikult oleksin nõus isegi mürki võtma, et Evansile oleks vabatahtlikult meeldinud pigem see 1 punkt ära võtta kui nullipoisiks jääda.
Evans teadis ju, et ta sai sinna 10, koha peale ainult sellepärast, et Ogierile mängitakse punktid kätte. Ta ei saanud seda 10. kohta oma sõiduga. Talt ei võetud ära midagi mida ta raske tööga teenis. Oleks ta sõidus Ogierist eespool lõpetanud siis oleks nii ka jäänud. Mingeid käsklusi poleks Evansile tulnud, et kedagi mööda lasta. Mõistad?
Re: WRC hooaeg 2019
Evens poleks seda elusees saanud. Arvatavasti oli vestlus "Ogier sa jää hiljaks et võtta need PS punktid ja Evens lase Ogier pärast mööda". Oleks seal mingi vaidlus tekkinud siis vast poleks ka nii tehtud või vähem hilinetud et ei kaotaks kohta vms. Arvad et Evensile tuli üllatusena et Ogier hilineb? Või et ta ei teadnud seda?ElvisP kirjutas:....Evansile oleks vabatahtlikult meeldinud pigem see 1 punkt ära võtta kui nullipoisiks jääda.
Viimati muutis Vahula, 30 Aug 2018, 12:09, muudetud 1 kord kokku.
Re: WRC hooaeg 2019
Ma ei tea, sõltub ka sellest, mis on Monte Carlo järel seis. Kui Tänakul on 30 ja Latvalal, Lappil baranka, siis miks mitte nii teha ... juba Rootsis?KidrA kirjutas:Et kui järgmise aasta Rootsis Latvala on 4. koha peal, Lappi 5. koha peal ja Tänak 6. Siis mängime kohad ümber või?
Küsin vastu kui seis oleks 4. Suninen, 5. Evans, 6 Ogier ... on sul kahtlusi, et M-Sport leiaks võimaluse "trikke" teha?
Re: WRC hooaeg 2019
Veel üks mees, kes arvab, et ralli lõppseis kuulub fikseerimisele peale eelviimast katset. Miks mitte siis juba fikseerida laupäeva lõuna ajal?Vahula kirjutas: Evens poleks seda elusees saanud.
Kuna Ogier hilines meelega starti siis oli "loogiline", et Evans annab koha tagasi. Kui oleks hilinenud probleemide tõttu, kas siis oleks pidanud ka Evans trahvi võtma ja koha tagasi andma? Või kui katsel oleks Ogil puncture olnud ja Evans oleks mööda saanud kas siis oleks pidanud ka ikka trahvi võtma kuna viimase katse eel on seis paigas?
Re: WRC hooaeg 2019
Sa ei vastanud tegelikult küsimusele ja mul jääb ikka arusaamatuks, et mida sa selle 1-2-3 taga ajamisega sooviks näha. Et kas Latvala ja Lappi peaks hooaja alguses kohe 2 punktilisi kohti loovutama hakkama või lausa ralli võitusid?ElvisP kirjutas:Ma ei tea, sõltub ka sellest, mis on Monte Carlo järel seis. Kui Tänakul on 30 ja Latvalal, Lappil baranka, siis miks mitte nii teha ... juba Rootsis?KidrA kirjutas:Et kui järgmise aasta Rootsis Latvala on 4. koha peal, Lappi 5. koha peal ja Tänak 6. Siis mängime kohad ümber või?
Küsin vastu kui seis oleks 4. Suninen, 5. Evans, 6 Ogier ... on sul kahtlusi, et M-Sport leiaks võimaluse "trikke" teha?
Mis sinu näitesse puutub siis nii ebaeetiliselt vaevalt ükski tiimipealik käituks, kaasa arvatud Wilson, et hakkaks kohe hooaja alguses mingeid kohti ümber jagama, eriti veel 4. 5. või 6. koha pärast. Suurtel meestel käivad punktide arvestamised igal rallil 15-30 punktiga, mitte 2 punkti kaupa.
Kui sa aga arvad, et peaks lausa poodiume või ralli võitusid loovutama hakkama, siis on veel hullem, kui see 2 punkti loovutamine. See oleks juba pesuehtne oma sõitjate ja tiimi saboteerimine, see rikuks sporti, rikuks sõitjate motivatatsiooni, mitte ainult poodiumi või võidu loovutajal, vaid ka saajal. Saaksid veel fännide pahameele ja oma brändi negatiivseks muutumise.
Re: WRC hooaeg 2019
Sinu viga on see, et sa ei taha või ei suuda mõista, et miks Evans 10. koha peale üheks katseks lasti. Just lasti. Ma ei taha uskuda, et sa tõesti arvad et kui Ogier ja Evans jutule kutsuti ja see lahendus välja pakuti siis Evans mõtles, damn ma saan nüüd korraks 1 punkti peale ja see ka võetakse nüüd ära. Siis sa oleks ikka eriti kõva naljamees. Kõvem kui rahvusvahelise foorumi Antti.ElvisP kirjutas:Veel üks mees, kes arvab, et ralli lõppseis kuulub fikseerimisele peale eelviimast katset. Miks mitte siis juba fikseerida laupäeva lõuna ajal?Vahula kirjutas: Evens poleks seda elusees saanud.
Kuna Ogier hilines meelega starti siis oli "loogiline", et Evans annab koha tagasi. Kui oleks hilinenud probleemide tõttu, kas siis oleks pidanud ka Evans trahvi võtma ja koha tagasi andma? Või kui katsel oleks Ogil puncture olnud ja Evans oleks mööda saanud kas siis oleks pidanud ka ikka trahvi võtma kuna viimase katse eel on seis paigas?
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: WRC hooaeg 2019
Ikka paari punkti aetakse taga, Rootsi ajatrahvid seda ju tegelikult tähendasid. On Ford ja Hirvonen ühe punkti pärast tiitlist ilmagi jäänud, sest hooaja alguses Citroen kasutas tiimikorraldusi, nemad mitte.
Viimati muutis -huviline2-, 30 Aug 2018, 12:45, muudetud 2 korda kokku.
Re: WRC hooaeg 2019
Ma vastasin, et "ma ei tea ja vastus sõltub ka sellest, palju on meestel esimese ralli järel punkte". Kui sa sellest vastusest aru ei saanud siis on see sinu probleem.KidrA kirjutas:Sa ei vastanud tegelikult küsimusele ja mul jääb ikka arusaamatuks, et mida sa selle 1-2-3 taga ajamisega sooviks näha. Et kas Latvala ja Lappi peaks hooaja alguses kohe 2 punktilisi kohti loovutama hakkama või lausa ralli võitusid?ElvisP kirjutas:Ma ei tea, sõltub ka sellest, mis on Monte Carlo järel seis. Kui Tänakul on 30 ja Latvalal, Lappil baranka, siis miks mitte nii teha ... juba Rootsis?KidrA kirjutas:Et kui järgmise aasta Rootsis Latvala on 4. koha peal, Lappi 5. koha peal ja Tänak 6. Siis mängime kohad ümber või?
Küsin vastu kui seis oleks 4. Suninen, 5. Evans, 6 Ogier ... on sul kahtlusi, et M-Sport leiaks võimaluse "trikke" teha?
Mis sinu näitesse puutub siis nii ebaeetiliselt vaevalt ükski tiimipealik käituks, kaasa arvatud Wilson, et hakkaks kohe hooaja alguses mingeid kohti ümber jagama, eriti veel 4. 5. või 6. koha pärast. Suurtel meestel käivad punktide arvestamised igal rallil 15-30 punktiga, mitte 2 punkti kaupa.
Kui sa aga arvad, et peaks lausa poodiume või ralli võitusid loovutama hakkama, siis on veel hullem, kui see 2 punkti loovutamine. See oleks juba pesuehtne oma sõitjate ja tiimi saboteerimine, see rikuks sporti, rikuks sõitjate motivatatsiooni, mitte ainult poodiumi või võidu loovutajal, vaid ka saajal. Saaksid veel fännide pahameele ja oma brändi negatiivseks muutumise.
Mida ma tahan näha selle 1-2-3 taga ajamisega on see, et ka Toyotas oleksid jõuvahekorrad selgelt paikka pandud. On liider, kes sõidab individuaalsele tiitlile, on teine mees, kes katab seljatagust ja on kolmas noor ja andekas. Täpselt nii nagu see on hetkel Hyundais ja M-Spordis ja nii nagu oli Sidrunis enne kui Meeke kinga sai.
Re: WRC hooaeg 2019
Rallis õnneks veel asjad nii hullud ehk ei ole. Aga F1-s - ennekõike Ferraris - just täpselt sedaviisi asjad käivadki. Tulemusena oleme saanud jälestusväärse sarja, milles võistlevad insenerid ja tiimipealikud. Sõitjad on tähtsusetud marionetid ja kogu selle komejandi taustal on iseäranis mõistetamatu mõnele neist napakalt kõrge töötasu maksmine. Sõitjaga samaväärset rolli täidab seal näiteks pulgapoiss või rattaviskaja, kes tihti otsustab sõidu tulemuse.KidrA kirjutas:
Mis sinu näitesse puutub siis nii ebaeetiliselt vaevalt ükski tiimipealik käituks, kaasa arvatud Wilson, et hakkaks kohe hooaja alguses mingeid kohti ümber jagama, eriti veel 4. 5. või 6. koha pärast. Suurtel meestel käivad punktide arvestamised igal rallil 15-30 punktiga, mitte 2 punkti kaupa.
Kui sa aga arvad, et peaks lausa poodiume või ralli võitusid loovutama hakkama, siis on veel hullem, kui see 2 punkti loovutamine. See oleks juba pesuehtne oma sõitjate ja tiimi saboteerimine, see rikuks sporti, rikuks sõitjate motivatatsiooni, mitte ainult poodiumi või võidu loovutajal, vaid ka saajal. Saaksid veel fännide pahameele ja oma brändi negatiivseks muutumise.
Selles mõttes ei hinda ma kuigivõrd ei Schumacheri ega Loebi enamikku tiitleid. Ja ei hindaks ka Tänaku omasid kui ta need kunagi SELLISEL viisil saama peaks. Minu jaoks on suuremad nimed näiteks James Hunt ja Marcus Grönholm. Päris kindlasti kohe. Kui nüüd muidugi vanameister Loeb tagasi peaks tulema (kahjuks ilmselt mitte) ja siis näiteks Citroeniga tiitli ära tõmbama, oleks lugu muidugi teine

Re: WRC hooaeg 2019
Ei vaata, mina arvan, et sinu viga on see, et saa ei saa aru, et Evans oleks selle ralli 10. koha peal lõpetanud kui papa Wilson poleks tal käskinud meelega trahv võtta.KidrA kirjutas:Sinu viga on see, et sa ei taha või ei suuda mõista, et miks Evans 10. koha peale üheks katseks lasti. Just lasti. Ma ei taha uskuda, et sa tõesti arvad et kui Ogier ja Evans jutule kutsuti ja see lahendus välja pakuti siis Evans mõtles, damn ma saan nüüd korraks 1 punkti peale ja see ka võetakse nüüd ära. Siis sa oleks ikka eriti kõva naljamees. Kõvem kui rahvusvahelise foorumi Antti.
Re: WRC hooaeg 2019
Ühesõnaga sa sooviks, et Latvala ja Lappi asemel oleks nõrgemad piloodid nagu M-Spordis ja Hyundais, et asi oleks kindlamini paigas, mitte et oleks Lappi ja Latvala, kes mõnel rallil võivad ka Tänaku elu raskeks teha, kuigi ausalt ei mäletagi sellist situatsiooni tänavuselt hooajalt. Minu arust on Toyotas kõik ilusasti paigas, Tänak võidab rallisid ja siis tulevad mõne minuti pärast Latvala ja Lappi.ElvisP kirjutas:Mida ma tahan näha selle 1-2-3 taga ajamisega on see, et ka Toyotas oleksid jõuvahekorrad selgelt paikka pandud. On liider, kes sõidab individuaalsele tiitlile, on teine mees, kes katab seljatagust ja on kolmas noor ja andekas. Täpselt nii nagu see on hetkel Hyundais ja M-Spordis ja nii nagu oli Sidrunis enne kui Meeke kinga sai.
Re: WRC hooaeg 2019
Jah, üldiselt ma arvan jah, et parem kindlate rollidega meeskond isegi kui see tähendab, et teine ja kolmas sõitja on selletõttu mõnevõrra nõrgemad kui olukord, kus mehed üritavad üksteisel selga prügiseks teha. Nagu ka see hooaeg on näidanud (Latvala üle pingutamiste näol) ei ole see kellelegi kasulik ja nõrgema teise ešeloni meestega Hyundai on meeskonnaarvestuses Toyotast ees ning M-Sport on napilt seljataga ainult tänu viimase kahe ralli hävingule.KidrA kirjutas:Ühesõnaga sa sooviks, et Latvala ja Lappi asemel oleks nõrgemad piloodid nagu M-Spordis ja Hyundais, et asi oleks kindlamini paigas, mitte et oleks Lappi ja Latvala, kes mõnel rallil võivad ka Tänaku elu raskeks teha, kuigi ausalt ei mäletagi sellist situatsiooni tänavuselt hooajalt. Minu arust on Toyotas kõik ilusasti paigas, Tänak võidab rallisid ja siis tulevad mõne minuti pärast Latvala ja Lappi.
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: WRC hooaeg 2019
Ma olen millegi pärast kindel, et Evans on järgimine hooaeg jälle healjuhul WRC2 sarjas.Eints kirjutas:Minu pakkumine WRC 2019.
Toyota
1.Tänak
2.Ogier
3.Lappi
Hyundai
4.Mikkelsen
5.Neuville
6.Sordo/Paddon
Ford
7.Evans
8.Suninen
9.Tidemand
Citroen
10.Latvala
11.Ostberg
12.Breen
Kuidagi tundub et Ogier tahab hirmsasti Toyotasse ja Mäkinen ka juba kaalub seda. Ogieril viimane aasta ja raha pole kõige tähtsam vaid konkurentsivõimeline auto/team. Ei tea kuidas jaapanlased selle kunagise "ei" alla neelavad mis Ogier neile kunagi ütles. Tidemand saab vist ka oma võimaluse WRCs sõita ja M-spordis
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Re: WRC hooaeg 2019
Mulle tundub (asjaosaliste kommentaaride ja sõnavõttude põhjal), et Toyota on järgmiseks hooajaks juba paigas: Sama koosseis
Näiteks kasvõi Oti see kommentaar, et "Ärge lõhkuge töötavat meeskonda". Ma ei usu, et Ott hakkaks midagi sellist ütlema kui ta juba suht kindlalt ei teaks, et seis jääb samaks. Talle pole vaja olukorda kus mingi ajakirjanik tuleb küsima, et näed sa ütlesid ja tahtsid nii aga Toyota tõi ikka meeskonda sulle uue meeskonna kaaslase (halvemal juhul konkurendi Ogi näol). Lisaks ma arvan, et Tänaku üks nõudmine (või vähemalt palve) Toyotale enne nendega eelmisel aastal lepingu tegemist oli see, et Ogit talle järgi ei tooda. M-Spordist lahkumise peamiseks põhjuseks oligi ju Ogi varjust pääsemine ja oleks ülimalt debiilne seis kui Ott tegeleks üks aasta auto arendamisega selleks, et Ogier järgmisel aastal tuleks koort riisuma. Mis sellest, et nad on autost väljaspool sõbrad, kui kiiver peas siis on nad vihased konkurendid.
Rääkides Ogierist siis ma arvan, et ta läheb Citroeni ja teeb mitmeaastase lepingu (2+1 näiteks ... viimane aasta sõitja õigusega pikenduseks). Lisaks jääb Citroeni Breen ja juurde saadakse kas Sordo või Paddon.
Hyundaisse jäävad Mikkelsen ja Neuville ning neile lisandub keegi kolmikust Sordo/Paddon/Evans. Ehkki viimase puhul on tõenäoline ka pikem puhkus WRC sarjast.
M-Sporti jääb kindlasti Suninen. Ülejäänud 2 kohta on saadaval. Kandidaadid on Meeke, Paddon, Östberg, Rovanpera, Pontus ja ka Evans (arvestades Wilsoni võimalikke patriootlike tundeid).
Näiteks kasvõi Oti see kommentaar, et "Ärge lõhkuge töötavat meeskonda". Ma ei usu, et Ott hakkaks midagi sellist ütlema kui ta juba suht kindlalt ei teaks, et seis jääb samaks. Talle pole vaja olukorda kus mingi ajakirjanik tuleb küsima, et näed sa ütlesid ja tahtsid nii aga Toyota tõi ikka meeskonda sulle uue meeskonna kaaslase (halvemal juhul konkurendi Ogi näol). Lisaks ma arvan, et Tänaku üks nõudmine (või vähemalt palve) Toyotale enne nendega eelmisel aastal lepingu tegemist oli see, et Ogit talle järgi ei tooda. M-Spordist lahkumise peamiseks põhjuseks oligi ju Ogi varjust pääsemine ja oleks ülimalt debiilne seis kui Ott tegeleks üks aasta auto arendamisega selleks, et Ogier järgmisel aastal tuleks koort riisuma. Mis sellest, et nad on autost väljaspool sõbrad, kui kiiver peas siis on nad vihased konkurendid.
Rääkides Ogierist siis ma arvan, et ta läheb Citroeni ja teeb mitmeaastase lepingu (2+1 näiteks ... viimane aasta sõitja õigusega pikenduseks). Lisaks jääb Citroeni Breen ja juurde saadakse kas Sordo või Paddon.
Hyundaisse jäävad Mikkelsen ja Neuville ning neile lisandub keegi kolmikust Sordo/Paddon/Evans. Ehkki viimase puhul on tõenäoline ka pikem puhkus WRC sarjast.
M-Sporti jääb kindlasti Suninen. Ülejäänud 2 kohta on saadaval. Kandidaadid on Meeke, Paddon, Östberg, Rovanpera, Pontus ja ka Evans (arvestades Wilsoni võimalikke patriootlike tundeid).
Viimati muutis ElvisP, 30 Aug 2018, 13:18, muudetud 1 kord kokku.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: WRC hooaeg 2019
Ott ütles seda originaalis samas artiklis, kus Mäkinen kurtis, et Latvalast tahaks lahti saada, a jaapanlased ei taha jne...üs. see artikkel, mille ta nüüd ümber lükkas.
Re: WRC hooaeg 2019
Seal võiks üldse veits vahetust olla et mõne WRC2 mees võiks ka proovida saada. Arvatavasti ihkab Camilli ka tagais WRCse aga ei tea kuidas ta sponsorid on (enne vist toetas Prantsuse autospordi liit, nüüd aga ei tea). Oli ju mees ka juhtimas Saksamaa rallit ja 2016a WRC2s teine koht.Kolin kirjutas: Ma olen millegi pärast kindel, et Evans on järgimine hooaeg jälle healjuhul WRC2 sarjas.
Kopecky on vist liiga vana kuigi on kõik WRC2 sõidud võitnud see aasta kus osalenud on.
Tidemand vist sõidab kas WRCs või siis teeb Polo R5ga ühe hooaja.
Ei ole ka välistatud et Kalle kuskile WRCse topitakse sest ega siin vanadest sõitjatest kedagi kiiret üle ei ole.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: WRC hooaeg 2019
Tänak arendas 2017 aastaks ka M-Spordi masinat ja siis tuli Ogier pärast seda, kui VW pillid kotti pani. Ei olnud hooaja sees Tänak kuidagi kehvem mees võrreldes Ogieriga.ElvisP kirjutas:Mulle tundub (asjaosaliste kommentaaride ja sõnavõttude põhjal), et Toyota on järgmiseks hooajaks juba paigas: Sama koosseis
Näiteks kasvõi Oti see kommentaar, et "Ärge lõhkuge töötavat meeskonda". Ma ei usu, et Ott hakkaks midagi sellist ütlema kui ta juba suht kindlalt ei teaks, et seis jääb samaks. Talle pole vaja olukorda kus mingi ajakirjanik tuleb küsima, et näed sa ütlesid ja tahtsid nii aga Toyota tõi ikka meeskonda sulle uue meeskonna kaaslase (halvemal juhul konkurendi Ogi näol). Lisaks ma arvan, et Tänaku üks nõudmine (või vähemalt palve) Toyotale enne nendega eelmisel aastal lepingu tegemist oli see, et Ogit talle järgi ei tooda. M-Spordist lahkumise peamiseks põhjuseks oligi ju Ogi varjust pääsemine ja oleks ülimalt debiilne seis kui Ott tegeleks üks aasta auto arendamisega selleks, et Ogier järgmisel aastal tuleks koort riisuma. Mis sellest, et nad on autost väljaspool sõbrad, kui kiiver peas siis on nad vihased konkurendid.
Rääkides Ogierist siis ma arvan, et ta läheb Citroeni ja teeb mitmeaastase lepingu (2+1 näiteks ... viimane aasta sõitja õigusega pikenduseks). Lisaks jääb Citroeni Breen ja juurde saadakse kas Sordo või Paddon.
Hyundaisse jäävad Mikkelsen ja Neuville ning neile lisandub keegi kolmikust Sordo/Paddon/Evans. Ehkki viimase puhul on tõenäoline ka pikem puhkus WRC sarjast.
M-Sporti jääb kindlasti Suninen. Ülejäänud 2 kohta on saadaval. Kandidaadid on Meeke, Paddon, Östberg, Rovanpera, Pontus ja ka Evans (arvestades Wilsoni võimalikke patriootlike tundeid).
Toyotat on Tänak saanud pikemalt oma tahtmist mööda arendada ja juhul kui Ogier peaks maanduma Toyotas siis temal tuleb "õppida" sellega sõitma.
Siin pole kül midagi vaja karta, et Ogier "koort riisub".
Viimati muutis viplala, 30 Aug 2018, 15:34, muudetud 1 kord kokku.
Re: WRC hooaeg 2019
Isegi kaks korda on nii tiitlist ilma jäädud. 2007.a Grönholm ka ju 4p lõpuks vähem, kui Loeb. Et hooaja jooksul oli kaks rallit, kus Hirvonen 1. ja Grönholm 2. Vaheta nüüd kohad ära ja ongi see puuduolevad 4p.-huviline2- kirjutas:Ikka paari punkti aetakse taga, Rootsi ajatrahvid seda ju tegelikult tähendasid. On Ford ja Hirvonen ühe punkti pärast tiitlist ilmagi jäänud, sest hooaja alguses Citroen kasutas tiimikorraldusi, nemad mitte.