ADAC Rallye Deutschland DAY 3
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1008
- Liitunud: 01 Dets 2004, 11:39
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: ADAC Rallye Deutschland DAY 3
Super tulemus. Lõpuks ka 2 rallit järjest 100% õnnestunud ja ka see needus murtunud. Sky is the limit - täiskäigil edasi!
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 263
- Liitunud: 29 Apr 2017, 20:31
Re: ADAC Rallye Deutschland DAY 3
Ära häbista rallifoorumit nii labase jutuga. Evans on wrc tippsõitjana rallivõiduni jõudnud ja liigub kiirustel, mida mõttetud mehed ei taluks.KidrA kirjutas:Evans ikka oskab. Nägu peas nagu mõnel vanal tädil sarjast Õnne 13 ja ütleme, et sõidab ka samamoodi, vana tädi oleks peale 3 kurvi ka eespool olnud temast.
Re: ADAC Rallye Deutschland DAY 3
https://www.fia.com/news/wrc-2018-rally ... conference
Present:
Sébastien Ogier, M-Sport Ford World Rally Team
Ott Tänak, Toyota GAZOO Racing WRT
Mads Østberg, Citroën Total Abu Dhabi World Rally Team
Dani Sordo, Hyundai Shell Mobis World Rally Team
https://www.fia.com/news/wrc-tanak-it-w ... gh-weekend
Present:
1st - Ott Tänak, Toyota GAZOO Racing WRT
1st - Martin Järveoja, Toyota GAZOO Racing WRT
2nd - Thierry Neuville, Hyundai Shell Mobis World Rally Team
2nd - Nicolas Gilsoul, Hyundai Shell Mobis World Rally Team
3rd - Esapekka Lappi, Toyota GAZOO Racing WRT
3rd - Janne Ferm, Toyota GAZOO Racing WRT
Tommi Mäkinen, Team Principal, Toyota GAZOO Racing WRT
Present:
Sébastien Ogier, M-Sport Ford World Rally Team
Ott Tänak, Toyota GAZOO Racing WRT
Mads Østberg, Citroën Total Abu Dhabi World Rally Team
Dani Sordo, Hyundai Shell Mobis World Rally Team
https://www.fia.com/news/wrc-tanak-it-w ... gh-weekend
Present:
1st - Ott Tänak, Toyota GAZOO Racing WRT
1st - Martin Järveoja, Toyota GAZOO Racing WRT
2nd - Thierry Neuville, Hyundai Shell Mobis World Rally Team
2nd - Nicolas Gilsoul, Hyundai Shell Mobis World Rally Team
3rd - Esapekka Lappi, Toyota GAZOO Racing WRT
3rd - Janne Ferm, Toyota GAZOO Racing WRT
Tommi Mäkinen, Team Principal, Toyota GAZOO Racing WRT
Re: ADAC Rallye Deutschland DAY 3
Eks mõni mõttetu mees võib tõesti Evansi sõitu vaadata ja mõelda et vau milline tippsõitja, ikkagi rallivõiduni kunagi jõudnud. Istutame tädi Maali aga Evansi autosse ja Maali ütleks "Poiss, sa oled suuteline kõvasti paremaks."vwmehaanik kirjutas: Evans on wrc tippsõitjana rallivõiduni jõudnud ja liigub kiirustel, mida mõttetud mehed ei taluks.
Evans on selle hooaja kõige suurem ämber koos Mikkelseniga, kui tipuks sa teda ka ei peaks.
Re: ADAC Rallye Deutschland DAY 3
See needus on ammu murtud. 2017.a Monte 3. ja Rootsi 2. .... või Saksamaa 1. ja Hispaania 3.domaza kirjutas:Super tulemus. Lõpuks ka 2 rallit järjest 100% õnnestunud ja ka see needus murtunud. Sky is the limit - täiskäigil edasi!
Sellest aastast on ette näidata Korsika 2. ja Argentiina 1. ..... ja loomulikult Soome 1. ja Saksamaa 1.
Uus tähis oleks siis 3. õnnestunud rallit järjest.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 263
- Liitunud: 29 Apr 2017, 20:31
Re: ADAC Rallye Deutschland DAY 3
Jah, minu arust on kõik need sõitjad seal väga kiired. Loomulikult on mõnel halvem hooaeg kui teisel aga kellegi näoilmet kommenteerida on lasteaia tase. Isegi kui mulle näiteks neuville ei tundu väga sümpaatne ei hakka ma tema anatoomiat kritiseerima. Kõik nad on tipud ning usun, et vähesed siit foorumi kasutajatest suudaksid olla nii edasipüüdlikud ja eesmärgikindlad.KidrA kirjutas:Eks mõni mõttetu mees võib tõesti Evansi sõitu vaadata ja mõelda et vau milline tippsõitja, ikkagi rallivõiduni kunagi jõudnud. Istutame tädi Maali aga Evansi autosse ja Maali ütleks "Poiss, sa oled suuteline kõvasti paremaks."vwmehaanik kirjutas: Evans on wrc tippsõitjana rallivõiduni jõudnud ja liigub kiirustel, mida mõttetud mehed ei taluks.
Evans on selle hooaja kõige suurem ämber koos Mikkelseniga, kui tipuks sa teda ka ei peaks.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1659
- Liitunud: 08 Veebr 2008, 19:28
- Asukoht: Tallinn
Re: ADAC Rallye Deutschland DAY 3
Erinevate sarjade suurepärasest nädalavahetusest jäi Toyotal pisut puudu, WEC sarjas lõpetasid mõlemad autod esimesel-teisel kohal, kuid võeti hiljem maha, kuna autod ei läbinud turvalisuse teste vms. Siin täpsemalt https://toyotagazooracing.com/release/2 ... -race.html
Rallijutud ralliblogis.. http://www.rallinaut.ee/ |
Re: ADAC Rallye Deutschland DAY 3
Minule isiklikult meeldib vaadata sõitjate näoilmeid ja näha selle taga enamat kui lihtsalt tühipaljast grimassi. Evansi näoilme on muutunud viimase kahe aastaga kõvasti pingelisemaks. Vanasti oli tal lihtsalt suu lahti ja paistis keskendunud aga nüüd on näos pilk, nagu tegemist oleks viimase päevaga kui maailm eksisteerib. Enam pingelisemat nägu kui Evansil, ma ei oskaks ette kujutadagi. Samamoodi muutus Meeke nägu viimastel aastatel väga pingeliseks. Või kasvõi kui vaadata Ogieri, siis mees kes sõitis mõned aastad tagasi näoga, nagu kõnniks pargis siis nüüd on tal silmad peast välja tulemas, on näha, et sõidab piiri peal. Samas kui Tänaku näoilme on kõvasti rahulikumaks muutunud ja Neuville paistab jätkuvalt sellise näoga, nagu nuusutaks roose, mida ta oma aeda on istutanud.vwmehaanik kirjutas:Jah, minu arust on kõik need sõitjad seal väga kiired. Loomulikult on mõnel halvem hooaeg kui teisel aga kellegi näoilmet kommenteerida on lasteaia tase. Isegi kui mulle näiteks neuville ei tundu väga sümpaatne ei hakka ma tema anatoomiat kritiseerima. Kõik nad on tipud ning usun, et vähesed siit foorumi kasutajatest suudaksid olla nii edasipüüdlikud ja eesmärgikindlad.
Mida ma Evansi jutuga öelda tahan, et kui sellise surmahirmunud näoga sõita siis ilmselgelt on piir juba ees.
Re: ADAC Rallye Deutschland DAY 3
Pics or didn't happen.KidrA kirjutas:...
Evansi näoilme on muutunud viimase kahe aastaga kõvasti pingelisemaks. Vanasti oli tal lihtsalt suu lahti ja paistis keskendunud aga nüüd on näos pilk, nagu tegemist oleks viimase päevaga kui maailm eksisteerib.
Re: ADAC Rallye Deutschland DAY 3
Inglise keele oskust võiks mõnes teises foorumis näidata, siin võiks ikka eesti keeles rääkida, eriti veel Taasiseseisvumispäeval.MadMax kirjutas:Pics or didn't happen.KidrA kirjutas:...
Evansi näoilme on muutunud viimase kahe aastaga kõvasti pingelisemaks. Vanasti oli tal lihtsalt suu lahti ja paistis keskendunud aga nüüd on näos pilk, nagu tegemist oleks viimase päevaga kui maailm eksisteerib.
Aga saan aru, et meil on siin ka 13 aastaseid ja vastan siis, et there is a thing called - youtube, go check it out our young forum member.
Re: ADAC Rallye Deutschland DAY 3
Oo härra patrioot, miks sa siis ise kopeerid inglise keelseid sõitjate kommentaare (eesti keelne foorum ju!)? Räägid splittidest, kuigi sellist sõna eesti keeles polegi?
Ooo, old member, "Pics or didn't happen" on lihtsalt inglise keelne väljend millegi absurdse kohta (nagu su jutt oli!), et kui ära ei tõesta, on BS!.
Youtubes väga polnud midagi, võtsin WRC+ pealt 2014. No sama kehv nägu on endiselt ees.
https://www.upload.ee/image/8844421/screens.png
Ooo, old member, "Pics or didn't happen" on lihtsalt inglise keelne väljend millegi absurdse kohta (nagu su jutt oli!), et kui ära ei tõesta, on BS!.
Youtubes väga polnud midagi, võtsin WRC+ pealt 2014. No sama kehv nägu on endiselt ees.
https://www.upload.ee/image/8844421/screens.png
Re: ADAC Rallye Deutschland DAY 3
Mingeid screenshotte pole küll mõtet siia postitada. Inimeste näoilme muutub pinge olukorras iga sekund. Kui pühendada nats aega ja viitsiks asjaga tegeleda saaks igast juhist screenshoti kus mees on pilves peaga roolis.MadMax kirjutas:
Youtubes väga polnud midagi, võtsin WRC+ pealt 2014. No sama kehv nägu on endiselt ees.
https://www.upload.ee/image/8844421/screens.png
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: ADAC Rallye Deutschland DAY 3
Viimased kommentaarid peaks olema teemas Delfinaarium! Jah meil on siin selline oskand täitsa olemas 
Soov teemaga jätkata siis palun siin viewtopic.php?f=7&t=5910
Tänud tähelepanu eest!

Soov teemaga jätkata siis palun siin viewtopic.php?f=7&t=5910
Tänud tähelepanu eest!
Re: ADAC Rallye Deutschland DAY 3
Nu omaaegne Märtini meeskonnakaaslane Duval sõitis alati pingelistes olukordades keel suust väljas. Mõtlesin alati, et mis saab siis kui tabab rattaga suuremat kivi. Muide väga hea sõitja oli omal ajal.MadMax kirjutas:Oo härra patrioot, miks sa siis ise kopeerid inglise keelseid sõitjate kommentaare (eesti keelne foorum ju!)? Räägid splittidest, kuigi sellist sõna eesti keeles polegi?
Ooo, old member, "Pics or didn't happen" on lihtsalt inglise keelne väljend millegi absurdse kohta (nagu su jutt oli!), et kui ära ei tõesta, on BS!.
Youtubes väga polnud midagi, võtsin WRC+ pealt 2014. No sama kehv nägu on endiselt ees.
https://www.upload.ee/image/8844421/screens.png
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 2658
- Liitunud: 20 Jaan 2015, 19:08
- Asukoht: Kaugatoma pole kaugel
Re: ADAC Rallye Deutschland DAY 3
https://m.postimees.ee/section/3337/6137058
Kas kellelgi oleks ligipääsu või osksb õelda on seal midagi huvitavat
Kas kellelgi oleks ligipääsu või osksb õelda on seal midagi huvitavat
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 9
- Postitusi: 965
- Liitunud: 02 Juun 2006, 09:26
- Asukoht: Tartu
Re: ADAC Rallye Deutschland DAY 3
Ajakirjanikud tunduvad olevat pärast Saksamaa etappi pähe võtnud, et neli rallit enne hooaja lõppu võistlevad tiitli pärast kolm sõitjat. Kuigi avaldasin juba pärast Soome etappi arvamust, et Ott Tänakut ei saa tiitliheitlusest maha kanda, tundub nüüd, pärast eestlaste veenvat võitu Bostalsee ümbruse teedel, ažiotaaž laiapõhjalisem. Eks selleks ole ju ka põhjust. Kaotus punktitabeli liidrile Thierry Neuville’ile on alates Sardiiniast kahanenud poole võrra.
Kogu selle spekulatsiooni «süüdlane» Tänak hoiab aga madalat profiili. Ta on andnud selgelt mõista, et läheb kõikidel järelejäänud etappidel püüdma esikohta ega mõtle MM-tiitlist. Olles Saksamaal võidu tähistamise melust taastunud, ütles Tänak vabamas õhkkonnas: «Midagi pole teha, vahe Thierryga on ikka veel suur. Järelikult oli see enne Saksamaa etappi väga suur.»
Saksamaa ralli võit tähendas Toyotale teatud mõttes koduvõitu. Nimelt valmistatakse Toyota Yarise WRC auto mootorid Saksamaal, Toyota rallitiimist eraldi seisvas ettevõttes nimega TMG – Toyota Motorsport GmbH. Tegelikult alustasid nemad ka Toyota ralliprojektiga, kuid otsustaval hetkel toodi üritust juhtima Tommi Mäkinen Racing.
Tänak koos teiste sõitjate ning meeskonna tähtsate liikmetega käis pühapäeval Kölnis TMG peakontoris, et rallitiimi suurte võitudeni aidanud mehi isiklikult tänada. «Nende roll selles, et meil on praegu ette näidata sellised tulemused, on olnud suur. Läheme surume neile ka käe pihku. Nad on palju vaeva näinud,» ütles Tänak.
SOOVITAME LUGEDA
WRC
38
Türgi rallil tuleb eestlastel võitlus kahe autoralli MM-sarja tiitli nimel
WRC
53
Toyota kõige kõrgem ülemus palus Latvalalt vabandust
WRC
258
Aus ülestunnistus: Toyotas vaadati Tänaku võimu ammulisui
Osa tiimist alustab tööd Eestis
Mõne päeva pärast peaksid Toyota rallimeeskonna mehaanikud hakkama tööd rabama ka Tallinna veerel Jüris, kus avab uksed tiimi hoolduskeskus. Hiljemalt pärast järgmist etappi hakkavad ralliautod järelejäänud etappideks lõpphäälestust saama just Eestis.
«Need on enamasti eestlased, kes on ka viimase kolme ralli autod kokku pannud, kuid Soomes. Koht muutub, aga inimesed jäävad samaks,» ütles Tänak, kes juhib rallisõitja ameti kõrvalt ka omanimelist meeskonda OT Racing ning teab seeläbi telgitaguseid läbi ja lõhki. Sarnaselt Tommi Mäkineniga ei usu ka Tänak, et Tallinn mingilgi määral Soomes asuvale keskusele alla jääks. «Kogemused on neil olemas. Riski ei ole,» oli Tänak veendunud.
Tippsõitjatest on praegu uueks hooajaks kindel sõitjakoht olemas Tänakul, keda seob leping Toyotaga 2019. aasta lõpuni. Kõikide märkide järgi sõlmib Neuville Hyundaiga peagi uue, mitmeaastase lepingu. Kuigi hooaja alguses näis, et teistel on raske Hyundaile vastu saada, on hooaja teises pooles seda suutnud Toyota. Sellest hoolimata ei ole tohiks belglasel olla põhjust oma praegusest meeskonnast lahkuda.
Turul olevate sõitjate seas tundub Sebastien Ogier’ tulevik kõige ettearvamatum. Kaks hooaega Fordi rooli keeranud prantslane on andnud avalikult mõista, et prooviks Toyota Yarist iga kell, kui vaid Tommi Mäkinen selleks loa annab.
Kas Sebastien Ogier tahab Toyota rooli? Ja kui tahabki, kas tahavad teda sinna teised?
FOTO: Alexander Neis / imago / Eibner / Scanpix
Sellest võib välja lugeda, et prantslane hindab Toyota edusamme. Mäletatavasti ütles Ogier 2016. aastal, kui MM-sarjast lahkus ootamatult tema tööandja Volkswagen, Mäkinenile ja Toyotale ära. Kuigi tiimi otsese juhtimisega tegelevad soomlased, tõmmatakse ohje ikkagi Jaapanist. Jaapanlaste mälu pole aga lühike – kui neile on korra juba ust näidatud, siis seda ei unustata.
Tänak nõustub, et kui nende head tulemused Ogier’le piltlikult öeldes varba peale astuvad, on Toyota arenenud õiges suunas. «Ju ta on siis mingil määral kibestunud, et keegi talle konkurentsi pakub,» ütles Tänak.
«Loomulikult on hea näha komplimenti meie aadressil, teeme järelikult head tööd. Oleme selle lühikese ajaga suutnud autot väga palju arendada. Insenerid näevad selle nimel ränka vaeva,» lisas ta.
Kadedus või vabanduste otsimine?
«Ma ei tea, kui palju see autos kinni on, et katsel sekundiga kaotad. Kui mina poleks Saksamaal sõitnud, oleks Seb peajagu teistest üle olnud. Keegi ei oleks talle konkurentsi pakkunud. Ta on sportliku hingega. Kui ta endal süüd ei näe, siis ta otsib probleemi mujalt,» arutles eelmisel aastal koos Ogier’ga Fordi meeskonda kuulunud Tänak.
Kui 34-aastane prantslane tunnetab, et Ford ei suuda talle järgmiseks hooajaks konkurentsivõimelist autot pakkuda, jääb tal üle valida veel mõne variandi vahel.
Esiteks Citroën ehk meeskond, kus praeguseks viiekordne maailmameister üheksa aasta eest oma karjääri teise suure Sébastieni, Loebi varjus alustas. Väidetavalt on Citroën pakkunud Ogier’le lepingut, mis tooks talle aastas sisse seitse-kaheksa miljonit eurot. Praegu on valitseva maailmameistri sissetulek umbes kaks korda väiksem.
Lepingu konks on aga, et Citroën soovib endale uut põhisõitjat vähemalt kaheks aastaks. Ogier’le jääb aga 2019. aasta suure tõenäosusega autoralli MM-sarjas viimaseks. Nii nagu Loeb on ka Ogier aastatega rallikarussellis teeninud korraliku kopika ning võib ka lihtsalt elu nautida.
Tema ja ta naise Andrea peres kasvab kaheaastane poeg Tim. Võib-olla tahab ta juba uuest aastast võimalikult palju aega veeta nende seltsis, mitte osaleda turundusüritustel ja arendada ralliautot? Soovi korral võib ta aga Loebi eeskujul proovida kätt ka mõnes teises autospordisarjas, näiteks rallikrossis või DTMis.
Muide, DTMi ringrajasarja debüüdi teeb Ogier juba järgmisel kuul, kui osaleb Mercedese külalisvõistlejana Austria etapil. Nelja nädala pärast ootab rallisõitjad aga ees uus väljakutse, kui Edela-Türgis Marmarises sõidetakse hooaja kümnes etapp. Toyota meeskond korraldab enne järgmist rallit ühe, viie päeva pikkuse testi, mis toimub uuel nädalal Portugalis.
Kogu selle spekulatsiooni «süüdlane» Tänak hoiab aga madalat profiili. Ta on andnud selgelt mõista, et läheb kõikidel järelejäänud etappidel püüdma esikohta ega mõtle MM-tiitlist. Olles Saksamaal võidu tähistamise melust taastunud, ütles Tänak vabamas õhkkonnas: «Midagi pole teha, vahe Thierryga on ikka veel suur. Järelikult oli see enne Saksamaa etappi väga suur.»
Saksamaa ralli võit tähendas Toyotale teatud mõttes koduvõitu. Nimelt valmistatakse Toyota Yarise WRC auto mootorid Saksamaal, Toyota rallitiimist eraldi seisvas ettevõttes nimega TMG – Toyota Motorsport GmbH. Tegelikult alustasid nemad ka Toyota ralliprojektiga, kuid otsustaval hetkel toodi üritust juhtima Tommi Mäkinen Racing.
Tänak koos teiste sõitjate ning meeskonna tähtsate liikmetega käis pühapäeval Kölnis TMG peakontoris, et rallitiimi suurte võitudeni aidanud mehi isiklikult tänada. «Nende roll selles, et meil on praegu ette näidata sellised tulemused, on olnud suur. Läheme surume neile ka käe pihku. Nad on palju vaeva näinud,» ütles Tänak.
SOOVITAME LUGEDA
WRC
38
Türgi rallil tuleb eestlastel võitlus kahe autoralli MM-sarja tiitli nimel
WRC
53
Toyota kõige kõrgem ülemus palus Latvalalt vabandust
WRC
258
Aus ülestunnistus: Toyotas vaadati Tänaku võimu ammulisui
Osa tiimist alustab tööd Eestis
Mõne päeva pärast peaksid Toyota rallimeeskonna mehaanikud hakkama tööd rabama ka Tallinna veerel Jüris, kus avab uksed tiimi hoolduskeskus. Hiljemalt pärast järgmist etappi hakkavad ralliautod järelejäänud etappideks lõpphäälestust saama just Eestis.
«Need on enamasti eestlased, kes on ka viimase kolme ralli autod kokku pannud, kuid Soomes. Koht muutub, aga inimesed jäävad samaks,» ütles Tänak, kes juhib rallisõitja ameti kõrvalt ka omanimelist meeskonda OT Racing ning teab seeläbi telgitaguseid läbi ja lõhki. Sarnaselt Tommi Mäkineniga ei usu ka Tänak, et Tallinn mingilgi määral Soomes asuvale keskusele alla jääks. «Kogemused on neil olemas. Riski ei ole,» oli Tänak veendunud.
Tippsõitjatest on praegu uueks hooajaks kindel sõitjakoht olemas Tänakul, keda seob leping Toyotaga 2019. aasta lõpuni. Kõikide märkide järgi sõlmib Neuville Hyundaiga peagi uue, mitmeaastase lepingu. Kuigi hooaja alguses näis, et teistel on raske Hyundaile vastu saada, on hooaja teises pooles seda suutnud Toyota. Sellest hoolimata ei ole tohiks belglasel olla põhjust oma praegusest meeskonnast lahkuda.
Turul olevate sõitjate seas tundub Sebastien Ogier’ tulevik kõige ettearvamatum. Kaks hooaega Fordi rooli keeranud prantslane on andnud avalikult mõista, et prooviks Toyota Yarist iga kell, kui vaid Tommi Mäkinen selleks loa annab.
Kas Sebastien Ogier tahab Toyota rooli? Ja kui tahabki, kas tahavad teda sinna teised?
FOTO: Alexander Neis / imago / Eibner / Scanpix
Sellest võib välja lugeda, et prantslane hindab Toyota edusamme. Mäletatavasti ütles Ogier 2016. aastal, kui MM-sarjast lahkus ootamatult tema tööandja Volkswagen, Mäkinenile ja Toyotale ära. Kuigi tiimi otsese juhtimisega tegelevad soomlased, tõmmatakse ohje ikkagi Jaapanist. Jaapanlaste mälu pole aga lühike – kui neile on korra juba ust näidatud, siis seda ei unustata.
Tänak nõustub, et kui nende head tulemused Ogier’le piltlikult öeldes varba peale astuvad, on Toyota arenenud õiges suunas. «Ju ta on siis mingil määral kibestunud, et keegi talle konkurentsi pakub,» ütles Tänak.
«Loomulikult on hea näha komplimenti meie aadressil, teeme järelikult head tööd. Oleme selle lühikese ajaga suutnud autot väga palju arendada. Insenerid näevad selle nimel ränka vaeva,» lisas ta.
Kadedus või vabanduste otsimine?
«Ma ei tea, kui palju see autos kinni on, et katsel sekundiga kaotad. Kui mina poleks Saksamaal sõitnud, oleks Seb peajagu teistest üle olnud. Keegi ei oleks talle konkurentsi pakkunud. Ta on sportliku hingega. Kui ta endal süüd ei näe, siis ta otsib probleemi mujalt,» arutles eelmisel aastal koos Ogier’ga Fordi meeskonda kuulunud Tänak.
Kui 34-aastane prantslane tunnetab, et Ford ei suuda talle järgmiseks hooajaks konkurentsivõimelist autot pakkuda, jääb tal üle valida veel mõne variandi vahel.
Esiteks Citroën ehk meeskond, kus praeguseks viiekordne maailmameister üheksa aasta eest oma karjääri teise suure Sébastieni, Loebi varjus alustas. Väidetavalt on Citroën pakkunud Ogier’le lepingut, mis tooks talle aastas sisse seitse-kaheksa miljonit eurot. Praegu on valitseva maailmameistri sissetulek umbes kaks korda väiksem.
Lepingu konks on aga, et Citroën soovib endale uut põhisõitjat vähemalt kaheks aastaks. Ogier’le jääb aga 2019. aasta suure tõenäosusega autoralli MM-sarjas viimaseks. Nii nagu Loeb on ka Ogier aastatega rallikarussellis teeninud korraliku kopika ning võib ka lihtsalt elu nautida.
Tema ja ta naise Andrea peres kasvab kaheaastane poeg Tim. Võib-olla tahab ta juba uuest aastast võimalikult palju aega veeta nende seltsis, mitte osaleda turundusüritustel ja arendada ralliautot? Soovi korral võib ta aga Loebi eeskujul proovida kätt ka mõnes teises autospordisarjas, näiteks rallikrossis või DTMis.
Muide, DTMi ringrajasarja debüüdi teeb Ogier juba järgmisel kuul, kui osaleb Mercedese külalisvõistlejana Austria etapil. Nelja nädala pärast ootab rallisõitjad aga ees uus väljakutse, kui Edela-Türgis Marmarises sõidetakse hooaja kümnes etapp. Toyota meeskond korraldab enne järgmist rallit ühe, viie päeva pikkuse testi, mis toimub uuel nädalal Portugalis.