Rally Mexico - 2. päev
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 950
- Liitunud: 13 Veebr 2003, 20:34
- Asukoht: Tallinn
Rally Mexico - 2. päev
Hommikust kõigile. Lugesin just et Solberg oli jälle Subarut lükanud ja saanud ka kõrvalist abi. Kohtunikud arutavad kirve suuruse üle.
Sai siis just lõpetatud 1päeva kokkuvõtte vaatamine. Suhtliselt masendav, mis Solbergiga juhtus.
Ralli liidrikohal olles saada 5min trahvi selle eest, et auto ei käivitu ja pead kõrvalist abi kasutama kuna Servise Park i oli vaja lükata veidi ülesmäge.
Markkol spinniga läks ikka väga palju aega kaduma. Aga vedas, et kuhugi vastu ei sõitnud. 6 käigu pealt spinn vasakus kurvis ja tagurpidi seisma sõidusuunaga. Kohe ei käivitunud oli kuulda kuidas Markko ütles come on come on. Siis väike tagurdus ja sõit jätkus. Sinna kaotas Markko kindlasti u.20 sekundit. Nüüd kui Solku siis Loebist maas 4.54 ja konkurentsist väljas peab lootma, et Grönholm ja Märtin suudavad nii kõvasti ohustada tänase päeva jooxul Loebi, et ta ei suudaks võita ka 3ndat rallit järjest. Esimest kruusaralli võitu poleks tal veel sellel aastal vaja. 



Viimati muutis Strike, 13 Mär 2004, 11:19, muudetud 1 kord kokku.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1031
- Liitunud: 31 Mär 2003, 08:32
- Asukoht: Mustamäe
Ajakava LEG 2
16:00 : Flexi service C Leon (10)
16:55 : SS 5 DUARTE-NUEVO VALLE 1 (25,58 km)
17:43 : SS 6 DERRAMADERO-CHICHIMEQUILLAS 1 (23,56 km)
18:59 : SS 7 EL GIGANTE-EL ZAUCO 1 (28,03 km)
20:17 : Flexi service D Leon (20)
21:57 : SS 8 DUARTE-NUEVO VALLE 2 (25,58 km)
22:45 : SS 9 DERRAMADERO-CHICHIMEQUILLAS 2 (23,56 km)
00:01 : SS 10 EL GIGANTE-EL ZAUCO 2 (28,03 km)
01:19 : Flexi service E Leon (45)
16:00 : Flexi service C Leon (10)
16:55 : SS 5 DUARTE-NUEVO VALLE 1 (25,58 km)
17:43 : SS 6 DERRAMADERO-CHICHIMEQUILLAS 1 (23,56 km)
18:59 : SS 7 EL GIGANTE-EL ZAUCO 1 (28,03 km)
20:17 : Flexi service D Leon (20)
21:57 : SS 8 DUARTE-NUEVO VALLE 2 (25,58 km)
22:45 : SS 9 DERRAMADERO-CHICHIMEQUILLAS 2 (23,56 km)
00:01 : SS 10 EL GIGANTE-EL ZAUCO 2 (28,03 km)
01:19 : Flexi service E Leon (45)
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Jaan 2004, 21:11
- Asukoht: Võru
tere hommikust siis ka minu poolt. see solbegi uudis on küll ikka paras pomm. kuigi ma pole suur solbergi sõber on ikkagi kahju. iial ei või teada millal võib sama asi juhtuda meie markkoga. need uued otsused ja muudatused autorallis hakkavad tõsiselt häirima korralikku võidukihutamist. nüüd siis peab hakkama rallit sõitma järelhaagistega kus kõik vajalik koguaeg kaasas ja kaardilugejaks tuleb võtta arvatavasti rammumees Tarmo Mitt kes analoogsel situatsioonil nagu juhtus Solkuga auto ilma vaevata ja kõrvalise abita suudaks selvic parki tirida. samuti oleks vaja Ferrarist palgata paar hullu strateegi kes viimasepeal võistlustaktika välja mõtleksid, mis lõpus markko esimese ajaga finississe tooks. nagu näha töötab praegune juhtkond täiega sellevastu, et sõitjad saaksid rahulikult sõidule keskenduda. igaljuhul mõtteainet on siinkohal küllaga.
YLE pealt oli üsna hea kokkuvõte. Parem, kui EuroSpordist. Kõik sõitjad kes pidid olema olid pildis ja intervjuud ka olemas kõigiga. Solbergi lõpp trahviaeg on siis 5.40. 4 min hilinemise eest + 1.40 selle eest, et kasutas kõrvalist abi mida nad ise ei soovinud. Nii ma sain igaljuhul aru sellest. Kohalik rallipublik pole kursis, et sellistes olukordades ei tohi aidata. Igaljuhul kahju, et Solkuga nüüd nii läks. Homme YLE pealt 3 kokkuvõtet katsetest seega YLE hoiab vähemlt olukorraga kursis pidevalt.
Markko ütles intervjuus ise, et arvas, et kaotas sinna spinni ligi 30 sekundit ja terve hommiku vaevles rehvide probleemiga. Eks saab näha siis mis tänane päev toob.
Markko ütles intervjuus ise, et arvas, et kaotas sinna spinni ligi 30 sekundit ja terve hommiku vaevles rehvide probleemiga. Eks saab näha siis mis tänane päev toob.

Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 950
- Liitunud: 13 Veebr 2003, 20:34
- Asukoht: Tallinn
Vaatasin kah kokkuvõtet. Peab soomlasi kiitma, saade võrreldes Rootsi ja Montega tunduvalt parem. Solbergist jah meeletult kahju, see ei ole tal esimene kord ralli väljaspool kiiruskatseid kaotada. Sellist saatust ei taha küll kellelegi. Nagu Markko ütles, võitles ta terve päeva auto seadistuse ja rehvidega. Lubas laupäeval kõvasti pingutama hakata-loodetavasti saadi seadistus paika.
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 841
- Liitunud: 11 Sept 2003, 09:16
- Asukoht: Tallinn
Hommik!
Esimest korda on mul ollivuudist kahju. Eriti kehva oli see vaatepilt YLE'st vaadates, kus ühel hetkel on häppi ja kõigega rahul, ning järgmisel käib jube rapsimine ja autoga ülesmäge võitlemine.
Huvitav, miks Loebiga selliseid asju ei juhtu? Mind paneb see Loeb tõsiselt muretsema. Kruusa ta sõidab juba ka päris hästi, ja asfaldist ei ole mõtet rääkidagi vist. Tulevikuvisioon muutub iga ralliga järjest tumedamaks
Esimest korda on mul ollivuudist kahju. Eriti kehva oli see vaatepilt YLE'st vaadates, kus ühel hetkel on häppi ja kõigega rahul, ning järgmisel käib jube rapsimine ja autoga ülesmäge võitlemine.
Huvitav, miks Loebiga selliseid asju ei juhtu? Mind paneb see Loeb tõsiselt muretsema. Kruusa ta sõidab juba ka päris hästi, ja asfaldist ei ole mõtet rääkidagi vist. Tulevikuvisioon muutub iga ralliga järjest tumedamaks

-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 950
- Liitunud: 13 Veebr 2003, 20:34
- Asukoht: Tallinn
"We were travelling at about 170kph when I entered a left corner too fast. I think the back of the car caught in some loose gravel and the car went sideways for about 150 metres before ending in a ditch. We had to reverse out and dropped about 30 seconds," said Märtin.
Park said they were lucky to escape so lightly. "It was the sort of incident where you normally close the pace note book and open the flight schedule to go home. We didn't even mark the car and really it should be in a cardboard box after that spin!" he said.
Märtin admitted he didn't find his usual rhythm. "Something was missing from me but I'm not sure what. Because of the altitude the engine doesn't produce the same kind of power and I struggled to learn how to drive the car with less power than I'm used to. It's not so nice to drive the car in the high mountains but that's the same for everyone," said the 28-year- old Estonian, who is 43.3sec behind the leader.
Rally-Live
Park said they were lucky to escape so lightly. "It was the sort of incident where you normally close the pace note book and open the flight schedule to go home. We didn't even mark the car and really it should be in a cardboard box after that spin!" he said.
Märtin admitted he didn't find his usual rhythm. "Something was missing from me but I'm not sure what. Because of the altitude the engine doesn't produce the same kind of power and I struggled to learn how to drive the car with less power than I'm used to. It's not so nice to drive the car in the high mountains but that's the same for everyone," said the 28-year- old Estonian, who is 43.3sec behind the leader.
Rally-Live
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 950
- Liitunud: 13 Veebr 2003, 20:34
- Asukoht: Tallinn
Vabatõlge: Sõitsime u 170km/h, kui sisenesin vasakusse kurvi liiga kiirelt. Arvan, et auto tagumised rattad sattusid lahtisele kruusale ja auto libises külg ees kuskil 150 meetrit enne kraavi vajumist. Pidime välja tagurdama ja kaotasime u. 30 sekundit. Park ütles, et see oli õnn, et nad nii kergelt pääsesid:See oli selline õnnetus, mille puhul tavaliselt sulged legendivihiku ja avad lennuplaani. Me isegi ei kriimustanud autot, tegelikult oleks pidanud see auto pärast sellist piruetti pappkarbis olema. Märtin tunnistas, et ei leidnud oma tavalist rütmi: Miski puudus, kuid ma ei tea mis. Kõrguse tõttu ei anna mootor sama võimsust välja ja ma nägin palju vaeva, et õppida autot vähema võimsusega juhtima. Ei ole eriti meeldiv juhtida autot nii kõrgel mägedes aga tingimused on samad kõikidele.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 2393
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 06:45
- Asukoht: Tallinn
2002 Saaremaa rallil oli Riivo Pappelil samasugune seis kui nüüd Solbergil.
Peale Oriküla paarisraja katset kasutati auto käivitamiseks kõrvalist abi,kuna starter ei töötanud. Ehkki mehed abi ei palunud,oli kohe platsis abivalmis lükkajaid. Et faktikohtunik oli juhtumisi digifotokaga platsis, jõudis asi zhüriisse,kus Pappelile väänati 1minut. Seegi on ikka palju, 5 minutit kustutab aga igasuguse võiduvõimaluse.
Peale Oriküla paarisraja katset kasutati auto käivitamiseks kõrvalist abi,kuna starter ei töötanud. Ehkki mehed abi ei palunud,oli kohe platsis abivalmis lükkajaid. Et faktikohtunik oli juhtumisi digifotokaga platsis, jõudis asi zhüriisse,kus Pappelile väänati 1minut. Seegi on ikka palju, 5 minutit kustutab aga igasuguse võiduvõimaluse.