Rally Mexico - 1. päev
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Peab optimistlik olema, kui oma mees rajal. Nagu Carlos ütles mehed see ju alles esimese päeva lõpp. Homme võib sama ebaõnn tabada Loebi ja CO. Ja Markkol on vaja homme õnne, õiget rehvivalikut ja head sõidurütmi ja ongi esikoha konkurentsis. Ega me ju asjata teda enamus ei hääletanud Mehhikos esimeseks. Eks me vaikselt ikka seda looda ja usu ka kõik, et see nii läheb. Head ralliund ja GO MARKKO GO!!!!!!
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
http://www.rallymexico.com/newsReader.asp?id=292 sõitjate kommentaare esimesest hooldusest.
Kasuta ikka turvavööd ka!
3. LOEB / ELENA
We didnt change the right rear puncture we got in stage one as the mousse worked and the tyre didnt deflate. So, we drove the second stage with three tyres full of air and one full of mousse! The reason we didnt change the tyre was because of the new regulations and the limits on tyres.
7. MÄRTIN / PARK
My tyre choice on stage one was good. On stage two it was too soft so we have to make a compromise.
PARK: We had bad pace note instructions a couple of times and this would not have happened if we could use a gravel crew.
Hea töö, Max!
We didnt change the right rear puncture we got in stage one as the mousse worked and the tyre didnt deflate. So, we drove the second stage with three tyres full of air and one full of mousse! The reason we didnt change the tyre was because of the new regulations and the limits on tyres.
7. MÄRTIN / PARK
My tyre choice on stage one was good. On stage two it was too soft so we have to make a compromise.
PARK: We had bad pace note instructions a couple of times and this would not have happened if we could use a gravel crew.
Hea töö, Max!
Kasuta ikka turvavööd ka!
PWRC arvestuses küll alles käib päeva viimane katse, kuid peale SS3 on seis seal selline: Juhib ma julgeks väita täielik üllatus mees Fumio Nutahara, talle 3,7 sekiga kaotab Sola. Edasi Arai +15 ja Rootsi ralli võitja Paasonen +40. E.O.S rallidelt kõigile tuntud Kuchar on hetkel ABS 11 kohal kaotus liidrile +2.52. Rootsis testikatsel auto lõhkunud ja starti mitte pääsenud OMV tiimi piloodil Manfred Stohlil ei taha õnnestuda hea sõit ka Mehhikos. Hetkel on ta üldarvestuses alles 13 kohal ja kaotab liidrile juba +5.10. Tundub, et Stohlil tõsised probleemid. 

Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Jah, täna koolis ka üks tark mees rääkis et kui endale justkui oled varem sisendanud et sa teed selle asja hästi ära siis nagu alateadvuses läheb lihtsalt hästi ja kokku tuleb ka hästi väljaStrike kirjutas:Peab optimistlik olema, kui oma mees rajal. Nagu Carlos ütles mehed see ju alles esimese päeva lõpp. Homme võib sama ebaõnn tabada Loebi ja CO. Ja Markkol on vaja homme õnne, õiget rehvivalikut ja head sõidurütmi ja ongi esikoha konkurentsis. Ega me ju asjata teda enamus ei hääletanud Mehhikos esimeseks. Eks me vaikselt ikka seda looda ja usu ka kõik, et see nii läheb. Head ralliund ja GO MARKKO GO!!!!!!

gaas on endiselt laiffi
PARK: We had bad pace note instructions a couple of times and this would not have happened if we could use a gravel crew.
Eks see gravel crew teema suhteliselt mõtetu arutada enam, sest seda muuta nagunii enam ei saa ja tingimused kõigile võrdsed. Loodetavasti homme legend klapib ideaalselt ja Markko saab näidata, et no matter what ta võitleb kuni viimase katseni selle ralli võidu eest.
Eks see gravel crew teema suhteliselt mõtetu arutada enam, sest seda muuta nagunii enam ei saa ja tingimused kõigile võrdsed. Loodetavasti homme legend klapib ideaalselt ja Markko saab näidata, et no matter what ta võitleb kuni viimase katseni selle ralli võidu eest.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Nutahara varasematel aastatel vist APRC sarjast meelde jäänud nimi. Ei oleks küll uskunud, et ta PWRC-s nii kiiret sõitu teeb. Võibolla on osanud auto hästi ettevalmistada, paljud N-i mehed kurdavad, et seal mägedes pole üldse jõudu. Kuchari sõnul on tunne nagu oleks pidevalt käsipidur peal.
Kasuta ikka turvavööd ka!
Nagu kommentaaridest võis välja lugeda siis oli pea kõigil esiotsa tegelastel rehvipurunemisi. Ja Rovisel oli veel piduritega probleemid lisaks rehvile.
PWRC meeste mõtteid ka vähe:
46. KUCHAR / WODNIAK
The engine is lacking power and its like driving with the handbrake on
41. PAASONEN / RAUTAIANEN
We had a problem with the front brakes in the first stage but nothing else.
PWRC meeste mõtteid ka vähe:
46. KUCHAR / WODNIAK
The engine is lacking power and its like driving with the handbrake on
41. PAASONEN / RAUTAIANEN
We had a problem with the front brakes in the first stage but nothing else.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Tundub jah, et tegelasel siiani on klappinud kõik. Hea auto, legend ja kiire sõit. Arva, et ega tal seda edu lõpuni hoida ei lasta a mine sa tea kõike võib juhtuda.Carlos kirjutas:Nutahara varasematel aastatel vist APRC sarjast meelde jäänud nimi. Ei oleks küll uskunud, et ta PWRC-s nii kiiret sõitu teeb. Võibolla on osanud auto hästi ettevalmistada, paljud N-i mehed kurdavad, et seal mägedes pole üldse jõudu. Kuchari sõnul on tunne nagu oleks pidevalt käsipidur peal.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
YLE txti TV kirjutab, et kolmandana ööpausile tulnud Grönholm sõnas:
Endiselt teeb muret uus 4 käiguline käigukast. Ei tea mis käiguga kurvi minna 2 käik liiga väike 3-s liiga suur. Ütles veel, et usk uude autose on hetkel kadunud ja ta lihtsalt ei julge täiega rünnata.
Rovis: Käigukasti mured mulle probleeme ei valmistanud nagu Bossele. Küll, aga jõudis mu auto sirgetel lõikudel "karjuda" piirajas nii mõnedki korrad. Üritab homseks leida paremad settingud autole, sest hetkel oma aegadega rahul olla ei saa.
Endiselt teeb muret uus 4 käiguline käigukast. Ei tea mis käiguga kurvi minna 2 käik liiga väike 3-s liiga suur. Ütles veel, et usk uude autose on hetkel kadunud ja ta lihtsalt ei julge täiega rünnata.
Rovis: Käigukasti mured mulle probleeme ei valmistanud nagu Bossele. Küll, aga jõudis mu auto sirgetel lõikudel "karjuda" piirajas nii mõnedki korrad. Üritab homseks leida paremad settingud autole, sest hetkel oma aegadega rahul olla ei saa.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Eks nad seal arutavad jah ja mõtisklevad palju a midagi ikka näeb ei ole täitsa teadmatus kuni esmaspäeva õhtuni kui K2 näitab etappi kokkuvõtet.Erki kirjutas:Keegi niikuinii rääkis siin ju kunagi et YLE-s mingi **** mees ajavat **** juttu ja rallit ei saagi näha


Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P