pilootide palgad
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
pilootide palgad
Komöödia, mitte vastavalt teenetele õiglased tasud nagu peaks olema
(vähemalt minuarust)
Andmed Delfist:
PILOOT MEESKOND PALK
Colin McRae Citroen 4000000
Marcus Grönholm Peugeot 3500000
Richard Burns Peugeot 3400000
Tommi Mäkinen Subaru 3000000
Petter Solberg Subaru 2000000
Carlos Sainz Citroen 1250000
Freddy Loix Hyundai 1000000
Sebastien Loeb Citroen 900000
Armin Schwarz Hyundai 750000
Markko Märtin Ford 745000
Didier Auriol Škoda 620000
Gilles Panizzi Peugeot 350000
Harri Rovanperä Peugeot 350000
Toni Gardemeister Škoda 350000
Francois Duval Ford 199000
Juuso Pykälistö Peugeot 71000
Mikko Hirvonen Ford 0
lissalt kahetsusväärne....
eriti mis hinge täis ajab, on see et solku teenib samapalju kui 4x MM Mäkinen
ning vaevalt on Ford vaesem kui Subaru
(vähemalt minuarust)
Andmed Delfist:
PILOOT MEESKOND PALK
Colin McRae Citroen 4000000
Marcus Grönholm Peugeot 3500000
Richard Burns Peugeot 3400000
Tommi Mäkinen Subaru 3000000
Petter Solberg Subaru 2000000
Carlos Sainz Citroen 1250000
Freddy Loix Hyundai 1000000
Sebastien Loeb Citroen 900000
Armin Schwarz Hyundai 750000
Markko Märtin Ford 745000
Didier Auriol Škoda 620000
Gilles Panizzi Peugeot 350000
Harri Rovanperä Peugeot 350000
Toni Gardemeister Škoda 350000
Francois Duval Ford 199000
Juuso Pykälistö Peugeot 71000
Mikko Hirvonen Ford 0
lissalt kahetsusväärne....
eriti mis hinge täis ajab, on see et solku teenib samapalju kui 4x MM Mäkinen
ning vaevalt on Ford vaesem kui Subaru
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
-
- IV järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 144
- Liitunud: 06 Mär 2003, 09:29
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Märkimatta on et palgad on Inglise naelades ja et tegemist on puhta töötasuga mis ei sisalda sponsorrahasid. Seega ei näita tegelikku sissetulekut. McRae teenib tegelikkuses poole rohkem ja eks see ole meeste/nende manageride läbirääkimisvõime ja muu promo mis selle palganumbri lõplikult paika paneb. Ja Mäginenist rääkides - eks ta oma morni olemise ja ebaõnnestunud sõitudega üks "kustuv täht" ole ning solku seevastu oma "maa ja taevad kokku" jutuga ja särava naeratusega mõnegi asjapulga ära võlunud. Mind ennast üllatas hoopis Hunday meeste nii kõva töötasu kui kogu aeg kuuleb kuidas tiimil raha napib. Et Ford kui suur firma lähenes asjale nii radikaalselt a millele Hunday loodab - raske öelda - eks aasta lõpuks ole näha.
õige jutt ullpyss, eks see solberg on ennast ikka kõvasti kiitnud kyll (tuleb tunnistada, et ta vahetevahel suudab autoroolis isegi midagi korda saata, a enamaltjaolt pingutab üle), ega märtin tast sitem mees kyll nyyd ei ole, a palganumbrid näitavad midagi muud. kui märtin saaks oma esimese etapivõida kätte, eks tal siis ole kergem ka paremat palka kysida. praegu pole "tänu" ebaõnnele sama häid tulemusi kui solbergil ette näidata. a 17 milli kr on siiski kah kyllaltki kõva raha. liiga palju paukuda kah ei maksa, mudu võib kõigest ilma jääda!!!
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1484
- Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
- Asukoht: Sibulaküla
- Kontakt:
KuriUss
Enam-vähem võrreldavate tulemuste puhul saab Solbu palk olema alati kõrgem kui Markkol. Ega siis palka vaid roolikeeramise eest ei maksta. Küsimus on ikka suuresti reklaamiturgudes ja meeskonna imagoloogias. Neid mehi, kes tõenäoliselt etappe suudavad võita, on ju terve ports. Eks Colingi palgati Citroeni ilmselt suuresti prantsuse kaubamärki rahvusvahelisemaks looma.
Esiteks, palganumbrid on siiski konfidentsiaalsed ja toodud summad oletuslikud. Teiseks 10-20% nendest oletuslikest summadest läheb ka kaardilugejale. Kolmandaks lähevad nendest summadest veel maha mõningad kulud. Seega jääb järgi üsna nadi tulemus. Tänases Iltalehtis ütleb Jouhki, et need rallyxs-s nimetet summad on suhteliselt oletuslikud, kuid annavad mingi kaudse idee siiski. Ise olen üsna kindel, et toodud numbrid on kuni 30% tegelikest väiksemad.
Kasuta ikka turvavööd ka!
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 912
- Liitunud: 15 Nov 2003, 20:15
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Markko Märtin - Profile
Date of birth: 10 November 1975
Lives: Monaco
Marital status: Single
First rally: 1994
First world rally: 1997 Rally Finland
World rallies started: 55
World rally wins: 2
http://www.fordrallyesport.com/index2.asp
Kas see elukoht võiks olla seotud nn. maksude optimeerimisega?
Lives: Monaco
Marital status: Single
First rally: 1994
First world rally: 1997 Rally Finland
World rallies started: 55
World rally wins: 2
http://www.fordrallyesport.com/index2.asp
Kas see elukoht võiks olla seotud nn. maksude optimeerimisega?
Parem sõita, kui kahetseda...
Loodaks, et ei saa kunagi nii palju palka siis. lolxaus kirjutas:Ma arvan, et kui sa sellist palka saaksid nagu Markko ja siis sellest natsa vähem kui poole riigile andma peaksid, siis elaksid ka MonacosFrank kirjutas:Mina ei saa aru miks nad seal Monacos peavad elama kus kõik on kirves (loe: kallis)