
Punktid
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Markkole on uus süsteem ilmselt parem, kuna ta alati jõuab finiisse. Samas tabeli tipus on juba praegu kaks meest, kes pole ühtegi rallit võitnud veel. Ja sõidetud on juba 3 etappi. Võibolla see aasta ei juhtu veel midagi hullu, kuid tasavägisel aastal näeme me maailmameistrit, kes ei võida ühtegi rallit ja vot see oleks paras õnnetus kogu spordile. Loodame, et nii ei lähe siiski 

-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
kolin
See uus punkti süsteem teeb asja päris huvitavaks. Kuigi võib juhtuda, et tõesti tuleb meistriks mees kes ei ole ühtegi rallit võitnud aga see eeldab pidevat sõitu esikolmikus. Miks mitte kui mees sõidab pidevalt esikolmikus ei või tulla meistriks. Sellina asi annab suured võimalused ka Markkole. Aga teisalt ei austa see punktisüsteem ralli VÕITJAT mis teeb asja natu happuks. Punktid võiks olla 10, 7, jne. see annaks ralli võitjale mingisugusegi eelise. Võib juhtuda, et mehed varsti ei pingutagi rallivõidu nimel enam.
:idea:

Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
See on hea, et 8 esimest punkte saavad. Aga veel parem oleks kui rallivõidule rohkem tähtsust omistataks - näiteks 12 punkti.
Võit peab saama ka väärilise tasu. Muidu juhtub tõesti nii, et MM tiitli võidab mees, kes pole ühtegi rallit võitnud. Sellisel juhul ikkagi kuuluks minu austus sellele maailmameistrile - tiitel on tiitel - seda saab saada ainult parim.
Võit peab saama ka väärilise tasu. Muidu juhtub tõesti nii, et MM tiitli võidab mees, kes pole ühtegi rallit võitnud. Sellisel juhul ikkagi kuuluks minu austus sellele maailmameistrile - tiitel on tiitel - seda saab saada ainult parim.
nu eks ta õige ole, et võidu nimel pole enam nii palju mõtet pingutada. 2 punni rohkem ei ole nii suur näitaja, kuid vaadates eelmise hooaja lõppu, siis alates teisest kohast oli väga tihe rebimine, usun et nii mõnigi sõitja kahetses et ta mõne (siis veel tühise) punkti pärast lõpuni ei võidelnud hooaja alguses, sest see maksis koha üldtabelis. a nüüd on vähemalt mõtet Hyundail ja kodal kah rallis osaleda, neil on chance isegi mõne punkti teenimiseks, mis on väga tähtis sponsorite silmis ja kui hästi läheb saame lähitulevikus näha samasugust esiletõusu nagu Citroenil, sest raha (sponsorite rahakott) toob edu



