38. YPF Rally Argentina 2018 DAY3
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Re: 38. YPF Rally Argentina 2018 DAY3
Kuskilt midagi selgus ka lõpuks mis asi el condori esimesel läbimisel kollitas?
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1659
- Liitunud: 08 Veebr 2008, 19:28
- Asukoht: Tallinn
Re: 38. YPF Rally Argentina 2018 DAY3
Mulle tundus loogilisena siit foorumist läbi käinud mõte, et ehk läks kõrgemal Oti auto taas road-modesse või üritas Ott sarnaselt Mehhikole autot säästa selle režiimiga mängides.Olarir kirjutas:Kuskilt midagi selgus ka lõpuks mis asi el condori esimesel läbimisel kollitas?
Aga midagi ametlikku ei ole silma hakanud selles osas.
Rallijutud ralliblogis.. http://www.rallinaut.ee/ |
Re: 38. YPF Rally Argentina 2018 DAY3
Pigem arvan, et lõi rooli taga ekraanile hoiatusi, et temp kõrge ja Tänak võttis lõpu veits rahulikumalt aga road-mode ei kasutanud. Selle pärast karjuski Martinile, et näita aega. Arvas, et kaotas rohkem.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 18 Okt 2012, 18:29
Re: 38. YPF Rally Argentina 2018 DAY3
Kas nüüd on alanud Tänaku ajastu? Sellist domineerimist ei mäleta juba VW ajast. Järgmine ralli vist nii "igav" ei tule, kuna ebaõnne sümboliks kujunenud Pahv lubas isiklikult seda vaatama minna.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 10
- Postitusi: 2325
- Liitunud: 21 Veebr 2003, 21:05
- Asukoht: Mägi-Eesti
Re: 38. YPF Rally Argentina 2018 DAY3
Rallis on mitu komponenti, mis sihile viimisel kaasa mängivad:
1. taustajõud-meeskond
2. auto töökindlus/seade
3. legend
4. sõitjad (rehvivalik, taktika)
5. õnnefaktor (michelini töökindlus, taevast kukkuvad kivid, udu, vihm jt. loodusjõud)
Argentiinas langes kõik kokku ja õnn soosis meite omasid samuti (vrd. nt. Lappiga - kellel michelin ikka kõvasti motti maha tõmbas:) või siis Latvala, kelle amort koheselt, erinevalt Tänaku omast, katki läks)
Seda kombot on pikalt nautind ja hoidnud Oggi... minuarust oleks aeg see nüüd Tänakule ülekanda küll. Kindlasti on ta selle välja teeninud (kui teistega võrrelda).
Natuke kummaline on tõesti see aegade vahe, kui lisada veel see 20-25seki mis ta kaotas spinni tõttu, siis oleks Thierii juba minutiga saand...puhta sõiduga!
1. taustajõud-meeskond
2. auto töökindlus/seade
3. legend
4. sõitjad (rehvivalik, taktika)
5. õnnefaktor (michelini töökindlus, taevast kukkuvad kivid, udu, vihm jt. loodusjõud)
Argentiinas langes kõik kokku ja õnn soosis meite omasid samuti (vrd. nt. Lappiga - kellel michelin ikka kõvasti motti maha tõmbas:) või siis Latvala, kelle amort koheselt, erinevalt Tänaku omast, katki läks)
Seda kombot on pikalt nautind ja hoidnud Oggi... minuarust oleks aeg see nüüd Tänakule ülekanda küll. Kindlasti on ta selle välja teeninud (kui teistega võrrelda).
Natuke kummaline on tõesti see aegade vahe, kui lisada veel see 20-25seki mis ta kaotas spinni tõttu, siis oleks Thierii juba minutiga saand...puhta sõiduga!
AutoralliSuurSõber
Re: 38. YPF Rally Argentina 2018 DAY3
Ogier Argentinas Belgia kanalile RTBF.be:
I prefer to be on the podium and make a better result, but these are good points that we reap. Thanks to the units taken in the Power Stage, it is more or less equivalent to a place on the podium. We therefore limit the case. At least, this result will prevent Thierry from crying because he does not have the best car. Well, he will cry anyway because the Toyota has been faster. We know that Thierry and Ott are my two rivals for the championship. Ott did a great rally, the battle will be tough, "detailed Ogier at the microphone of our colleague RTBF Olivier Gaspard, special correspondent in Argentina." Our Ford was less successful. We must find the reason, I have my little idea. The rally, anyway, is always a compromise. We aim for the best package everywhere. We made good progress on the beginning of the season, but as in Argentina last year, we were not very fast here. We lack grip, we have to work on this. In Portugal, we will try to do better than here. If it's completely dry, there's a good chance we'll suffer. We look at the general picture and we will try to do the best, "concluded the defending champion.
I prefer to be on the podium and make a better result, but these are good points that we reap. Thanks to the units taken in the Power Stage, it is more or less equivalent to a place on the podium. We therefore limit the case. At least, this result will prevent Thierry from crying because he does not have the best car. Well, he will cry anyway because the Toyota has been faster. We know that Thierry and Ott are my two rivals for the championship. Ott did a great rally, the battle will be tough, "detailed Ogier at the microphone of our colleague RTBF Olivier Gaspard, special correspondent in Argentina." Our Ford was less successful. We must find the reason, I have my little idea. The rally, anyway, is always a compromise. We aim for the best package everywhere. We made good progress on the beginning of the season, but as in Argentina last year, we were not very fast here. We lack grip, we have to work on this. In Portugal, we will try to do better than here. If it's completely dry, there's a good chance we'll suffer. We look at the general picture and we will try to do the best, "concluded the defending champion.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: 38. YPF Rally Argentina 2018 DAY3
Kalle Rovanpära õnnetus teise nurga alt https://www.instagram.com/p/BiN1fhRlFht/
Re: 38. YPF Rally Argentina 2018 DAY3
Sellele annab Martin värskes Powerstage saate intervjuus ametliku vastuse.Olarir kirjutas:Kuskilt midagi selgus ka lõpuks mis asi el condori esimesel läbimisel kollitas?
https://www.facebook.com/Powerstage.ee/
http://podcast.kuku.postimees.ee/podcas ... -02052018/
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P