2.Stand on the brakes hard enough to lock up all four wheels. Don't forget to clutch in or else the engine will likely stall.
3.Stay on the brakes to continue the slide, select a new gear and turn the wheel full lock in the opposite direction.
4.When you're ready to turn release the brakes, the car should pivot around and face in the new direction of travel.
5.Apply the clutch and accelerator to regain traction and take off in a straight line using the new direction the car is pointed in.
Eestikeeles kõlaks see (parandage mind sest ingliskeel pole kohati kiita):
1.Kasutades rooli pööra(jõnksuta?) auto nina vastas suunda kurviga(kui on näiteks V2 siis vastassuund on P2?)
2.Vajuta pidureid piisavalt et kõik ratad blokeeruksid, ära unusta sidurit alla vajutamast muidu mootor lihtsalt sureb välja.
3.Hoia pidurit all et libisemine jätkuks, vaheta sisse uus käik, keera rool räiesti vastassuunda(kurvi poole kuhu tahad siseneda?)
4.Kui oled valmis pöörama (hoog paras?), vabasta pidurid ja auto peaks ümber pöörama("privot"?) uude suunda.
5.Vajuta/vabasta sidur et taastada pidamine ja kiirenda sirgjooneliselt kasutades uut suunda mis auto on võtnud.
Ma ei suuda seda endale ära seletada täielikult nii et aru saaks, keegi äki seletaks(video?
