Antti on legend. Seda meest enam nii kergelt ei unusta. Pidas üksi terve eesti armee vastu võitlust ja võitis. Jäi kõigile solvangutele ja rünnakutele vaatamata rahulikuks ja endale kindlaks. See on kõva tegija näitaja : )StP kirjutas:Kas Antti on nüüd uus naerev Wilson mida peab igal võimalusel ära mainima?? Saage üle!
Kokkuvõtvalt kogu nv kassi saba alla. Aga vähemalt Mehhikos saab Ott korralikult positsioonit startida!
66. Rally Sweden 2018 DAY3
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3
Okei, ma salvestan meie ütlused ära ja peale Mehhikot ma näitan sulle, et mul oli õigus. Nagu alati.CTR kirjutas:krt küll sa oled ikka jube tark.KidrA kirjutas:Väga hea, sellest tuleb välja, et Tänakul polnudki PS punkte vaja. Uskuge spetsialist kidrat, need kaotatud punktid tulevad Mehhikos mitmekordselt tagasi.Kolin kirjutas:
Tänak langes viiendaks. Mehhikos näeme rsk.
Kaks tegelast vaidlesid varem ma mäletan, et Lappi peaks Tänaku ja Latvala mööda laskma. Loodan, et nad õppisid midagi sellest rallist ja kidra ei pea järgmine etapp jälle neile seletama hakkama, et ei tule mingeid tiimikäsklusi : )
Neuville mõtleb Mehhikoks ka midagi välja, et ei peaks esimesena startima..
ja miks rääkida, et punktid tulevad mitmekordselt tagasi.. enne peab ralli läbi sõitma..

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3
Ma ei näe küll mingit põhjust stressiks. Eriti naeruväärne on Ogier peale praegu vihane olla. Või üldse midagi olla.
Soovitan vahelduseks päris ellu tulla ja iseendale meenutada, et kõik need roolikeerajad on tegelikult õnnelikud inimesed, kellel on hetkel käsil lapsepõlve pikendamine. Ja paremal juhul saab mõni veel selle eest korralikult makstudki. Pealtvaatajal oleks mõistlik seda pulli võtta kui meelelahutust. Nagu head filmi või mida iganes. Nautige, sest stsenaarium kirjutatakse käigu pealt. Ettearvamatus ongi siin üks suurimaid võlusid.
Soovitan vahelduseks päris ellu tulla ja iseendale meenutada, et kõik need roolikeerajad on tegelikult õnnelikud inimesed, kellel on hetkel käsil lapsepõlve pikendamine. Ja paremal juhul saab mõni veel selle eest korralikult makstudki. Pealtvaatajal oleks mõistlik seda pulli võtta kui meelelahutust. Nagu head filmi või mida iganes. Nautige, sest stsenaarium kirjutatakse käigu pealt. Ettearvamatus ongi siin üks suurimaid võlusid.
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3
Ei viitsi siin pikalt lahkama hakata aga fakt on see ,et on ka kirjutamata reegleid. Kõiki asju ei jõua üksi valitsus ega organ paberile panna. Kas see on ok kui kõik Rally 2 süsteemis sõitjad hakkaks PS.il sigatsema.KidrA kirjutas:Kuidas saab miski ebasportlik olla kui see on reeglite piires? Ma arvan, et enamus oleks Ogieri asemel samamoodi käitunud. Kes ei oleks, on rumal lihtsalt.P2takac kirjutas:Kui sinul sellise ebaspordimeheliku käitumisepeale Respekt tõuseb, siis see on kurb.snakeplissken kirjutas:Ei tea, mu respekt küll tõusis
Hästi tehtud
Oleks keegi teine nii teinud oleks ta "Ristilöödud"
Selle katse jaoks oli tõeliselt karvaseid mune vaja....
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3
JWRC saab powerstagelt ka 5-4-3-2-1 või saab ühe punni nagu kõigil katsetel?Allu12 kirjutas:Torn tõenäoliselt powerstage võit JWRC klassis!
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3
Ogier sai siiski 4.15 trahvi (50s asemel nagu algul oli) ja langes Evansi taha
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1117
- Liitunud: 11 Juul 2011, 18:31
- Asukoht: Tartu
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3
#WRC SS19 #RallySweden Ogier gets 4mn15 penalty due his late of start ... He finished the rally in 11th position
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3
Mina jagan Lärri arvamust, vahest peab seda asja vaatama lihtsama pilguga.Lärri kirjutas:Ma ei näe küll mingit põhjust stressiks. Eriti naeruväärne on Ogier peale praegu vihane olla. Või üldse midagi olla.
Soovitan vahelduseks päris ellu tulla ja iseendale meenutada, et kõik need roolikeerajad on tegelikult õnnelikud inimesed, kellel on hetkel käsil lapsepõlve pikendamine. Ja paremal juhul saab mõni veel selle eest korralikult makstudki. Pealtvaatajal oleks mõistlik seda pulli võtta kui meelelahutust. Nagu head filmi või mida iganes. Nautige, sest stsenaarium kirjutatakse käigu pealt. Ettearvamatus ongi siin üks suurimaid võlusid.
Sama hästi võiks sae käima tõmmata, et Neuville-st ka nõme rõõmu tunda võidu puhul, sest osad paremad mehed ei saanud kahjuks võidu sõita nendes tingimustes.
Kokku võttes ei ole asi üldse hull meie poolt vaadatuna ja ei ole ka Ogieri tegu teab mis unsportsmanlike.
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3
Ralli pole ainult täisgaasiga punktist A punkti B. Seal on oma osa ka strateegial. Teinekord ei pea punkte võtma, et järgmisel rallil esimesena startida. Oleks näiteks tegemist eelviimase ralliga ja sul on võimalus minna 1.punktiga liidriks või jääda teisele kohale siis 100% kõik valiks selle teise variandi. Sama teema ka Mehhikoga, mõned räägivad et kõik punktid on olulised, ei ole. Parem Tänakul startida 5. kohalt Mehhikos kui koguda Rootsis näiteks 2 punkti rohkem ja startida 3'na. Oleks võinud üldse PS punktidest ilma jääda ja startida veel 6'na Mikkelseni tagant.P2takac kirjutas:Ei viitsi siin pikalt lahkama hakata aga fakt on see ,et on ka kirjutamata reegleid. Kõiki asju ei jõua üksi valitsus ega organ paberile panna. Kas see on ok kui kõik Rally 2 süsteemis sõitjad hakkaks PS.il sigatsema.
Kui seda reeglit enamus ära hakkaks kasutama, siis ma usun, et tehtaks ka mingi reeglimuudatus. Seni pole enamusel selleks võimalust ega vajadust olnud.
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3
Soovitan järgmiseks Rootsi ralli punktikatseks sellist stsenaariumit. Stardijärjekord on 2-3 superalli meest. Lisaks 1-2 venda, kes punktidelt väljas või peaaegu väljas. Ükski viiest mehest ei stardi - ootavat paremat ilma.
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 560
- Liitunud: 11 Nov 2009, 22:41
- Asukoht: Pärnumaa
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3
Selliseid ootamisi ja trikitamisi on ajaloos tehtud küll ja veel. Ogier soovib punkte ja kuuendat tiitlit, no mida sa muud teed siis et punkte saada?
Kui Neuville Mehhikos feilima peaks, siis ei taha ühtegi sõna kuulda tema käest et peab teed puhastama.
Kui Neuville Mehhikos feilima peaks, siis ei taha ühtegi sõna kuulda tema käest et peab teed puhastama.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1008
- Liitunud: 01 Dets 2004, 11:39
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3
Ajalugu kordus, st. kui enne rallit võitu hakatakse kaela riputama, siis sellest head nahka pole kunagi tulnud ...
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3
Mehhikos muidugi ka Mikkelsen ja Meeke tulevad tagant, ning muidugi vanameister Loeb- ***** teda teab.nsa kirjutas:Mehhikos võiks võidu ära korjata küll, Korsikal vaja nii eest startida kui võimalik.
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3
Pointless rally 
Süsteem on mäda
Kuidas parem teha, ei tea. Fakt on aga see, et punktitabel ei kajasta tegelikku jõudude vahekorda, aga just seda peaks punktitabel tegema.
Lärri, nõus ka sinuga, et liigselt pole mõtet vererõhku üles ajada, aga räägi seda juttu uuesti aasta lõpus kui Neuville Oti ees MM-tiitli saab, sest tal “joppas” paremini!?

Süsteem on mäda

Kuidas parem teha, ei tea. Fakt on aga see, et punktitabel ei kajasta tegelikku jõudude vahekorda, aga just seda peaks punktitabel tegema.
Lärri, nõus ka sinuga, et liigselt pole mõtet vererõhku üles ajada, aga räägi seda juttu uuesti aasta lõpus kui Neuville Oti ees MM-tiitli saab, sest tal “joppas” paremini!?
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3
Ogieri tegu on ju täiesti tavaine praktika, tehtud läbi aegade ja ei olnud tema ei esimene kes kasutas ajatrahvi oma postisiooni muutmiseks, ei ole ta ka viimane. Lisaks puhtale kihutamisel on rallis ikka väga palju strateegia ja ka õukonna mänge, millest tavapublik kaugele eemale jääb ja vaadates mis möllu selline lihten lüke põhjustas siis on ka hea, et mõned asjad jäävad kaadrite taha. Ilus ja põnev ralli oli igaljuhul.
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3
Tegelt võiks iga katse võidu eest ka punkti anda. Siis poleks nii, et viimane päev lastakse vaba käiguga.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 10
- Postitusi: 2325
- Liitunud: 21 Veebr 2003, 21:05
- Asukoht: Mägi-Eesti
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3
Katsevõidu eest punkt on ka mõeldav...
Kuid punktikatse võiks olla küll 3-2-1 ja vsjoo. Muuda või mehhikost alates, ei tohiks väga suur probleem olla.
Kuid punktikatse võiks olla küll 3-2-1 ja vsjoo. Muuda või mehhikost alates, ei tohiks väga suur probleem olla.
AutoralliSuurSõber
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3
Kui Pahv on kohal, siis head nahka ei tule! Nii, et Peep ära enam rallidele mine, saada Jaan!