66. Rally Sweden 2018 DAY2
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- algaja kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 13
- Liitunud: 23 Jaan 2018, 14:01
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY2
Ärme too jah seda delfi kommentaariumit siia palun. Meeke käpardiks sõimata on ju väga mõistlik tegevus siin. Iga mees on seal siiski endast 100% andmas, vaevalt, et katse peal väga palju peatuseid mehed teha tahavad, niiet Meeke selles olukorras süüdistada küll mõtet pole. Kitsas koht ja halb juhus.
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY2
Meeke on käpard endiselt minu silmis ja see pole sõim-nii on.Ja mina olen debiilik,sest julgesin oma arvamust väljendada.Ja jään debiilikuks,sest ma ei tagane oma arvamusest.Aga paneme teema lukku.Homme on uus päev ja uued arvamused(ka debiilikutel ehk).Punkt
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY2
Sõbrad! Miks te Meeke süüdistate? Reaalsus on ju see, et adrenaliini ajendil proovisi Ott kaduteta kohe Meekest mööda saada, mida Meeke ka üritas lubada, aga kahjuks oli tee niivõrd kitsas, et 2 autot sinna kõrvuti ei mahtunud.
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY2
Mis sel ralliga pistmist?-Uku- kirjutas:https://www.youtube.com/watch?v=jwqwMRuNVGA
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY2
Onboardist näha, et peale vallis käiku oli paarkend sekki üldse Martinil vöö lahti(siis ütles Otile).. ja sellest lõpuni oli ainult parem pool kinni tõmmatud.. trahv trahviks(kui peaks saama) aga krt ohtlik ju. saaks see rootsi ralli läbi juba..
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY2
Krt nii ei tohi teha, võib väga halvasti lõppeda see traksideta sõit. Ei mõtle siinkohal kohtunike karistust.
Loodan, et karistus neile väga valus ei tule. Aga rsk nii ei tohi.
40. COMPETITOR SAFETY
40.1 EQUIPMENT OF THE CREWS Whenever a car is in motion on a special stage and until the stop control, the crew must wear homologated crash helmets, all required safety clothing and equipment in compliance with Appendix L Chapter III - Drivers’ Equipment as intended by the equipment manufacturer and have their safety belts fastened. Any infringement will be penalised by the Stewards
Loodan, et karistus neile väga valus ei tule. Aga rsk nii ei tohi.
40. COMPETITOR SAFETY
40.1 EQUIPMENT OF THE CREWS Whenever a car is in motion on a special stage and until the stop control, the crew must wear homologated crash helmets, all required safety clothing and equipment in compliance with Appendix L Chapter III - Drivers’ Equipment as intended by the equipment manufacturer and have their safety belts fastened. Any infringement will be penalised by the Stewards
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1902
- Liitunud: 02 Okt 2005, 08:26
- Asukoht: Good Morning
- Kontakt:
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY2
Meeke nüüd Tänaku kaotuses küll süüdi pole
Olgem ausad, Ott läks mööduma kohas kus kahte autot rajale reaalselt ei mahtunud.

Loeb is God, Ogier His Right Hand but Tänak is His Right Foot.