Seda ka muidugiLärri kirjutas:Martini varasemaid sportlikke saavutusi teades ei läheks mina teda nii avalikult solvama.|Jan| kirjutas:Kolmandal läbimisel lubas arvatavasti Martini rooli, lumes ju mõnus hullata.

Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Seda ka muidugiLärri kirjutas:Martini varasemaid sportlikke saavutusi teades ei läheks mina teda nii avalikult solvama.|Jan| kirjutas:Kolmandal läbimisel lubas arvatavasti Martini rooli, lumes ju mõnus hullata.
No kus ta liigub, jah. Ostbergi aeg tuleb ju sellest, et Eriksen annab sirgetel jalaga hoogu. KJa meeke sai MC-s jõufaasi võidu ka ainult sellepärast, et lund ei olnud ja taipas allamäge tulles mootori välja suretada.-LaVal- kirjutas:Meeke 3. läbimine 4:41....ei liigu kuidagi see auto ikka lumel edasi. Testikatse hetke 7 esimest on vanad ja tuntud lumeässad:). Kõik on vähemalt korra varasematel aastatel Rootsis poodiumil olnud.
Pigem tundub, et Meeke lihtsalt ei oska lumel sõita. Östberg näitab, et saab küll.Lärri kirjutas:No kus ta liigub, jah. Ostbergi aeg tuleb ju sellest, et Eriksen annab sirgetel jalaga hoogu. KJa meeke sai MC-s jõufaasi võidu ka ainult sellepärast, et taipas allamäge tulles mootori välja suretada.-LaVal- kirjutas:Meeke 3. läbimine 4:41....ei liigu kuidagi see auto ikka lumel edasi. Testikatse hetke 7 esimest on vanad ja tuntud lumeässad:). Kõik on vähemalt korra varasematel aastatel Rootsis poodiumil olnud.
Ma seda silmas pidasingi, et mu meelest on see Citroeni viletsa auto teema üks suur legend, mille kultiveerisid massidesse Meeke ise ja tema fanaatiline kaasaelaja Colin Clark. Kui on valida, kas tunnistada oma kesist kuplialust valmisolekut võistluspingega toimetulekuks või süüdistada autot juhitamatuses, siis nimetet härrad on valinud teise tee. Ja mulle tundub, et see propaganda on vilja kandnud. Pange õige mees kettasse ja küll see auto sõidab, ma oletan. Rõhutan, ma oletan. Teadmisi mul ei ole. Aga on naljakas fakt, et pärast Monte punktikatse mäekõrgust võitu vatras piloot väsimatult kõlbmatust sõiduvahendist. Kas pole kummaline?-LaVal- kirjutas:Pigem tundub, et Meeke lihtsalt ei oska lumel sõita. Östberg näitab, et saab küll.Lärri kirjutas:No kus ta liigub, jah. Ostbergi aeg tuleb ju sellest, et Eriksen annab sirgetel jalaga hoogu. KJa meeke sai MC-s jõufaasi võidu ka ainult sellepärast, et taipas allamäge tulles mootori välja suretada.-LaVal- kirjutas:Meeke 3. läbimine 4:41....ei liigu kuidagi see auto ikka lumel edasi. Testikatse hetke 7 esimest on vanad ja tuntud lumeässad:). Kõik on vähemalt korra varasematel aastatel Rootsis poodiumil olnud.
4:53.3m161 kirjutas:Kas Ott tegi 3 läbimist? Viimase aega ei tea?
Lärri jutus on iva sees. Nii Nagu Östberg praegu rootsis siis ka Mikkelsen eelmine hooaeg näitasid, et see auto liigub küll kui õige mees seal tihendiks on rooli ja istme vahel.Lärri kirjutas: Ma seda silmas pidasingi, et mu meelest on see Citroeni viletsa auto teema üks suur legend, mille kultiveerisid massidesse Meeke ise ja tema fanaatiline kaasaelaja Colin Clark. Kui on valida, kas tunnistada oma kesist kuplialust valmisolekut võistluspingega toimetulekuks või süüdistada autot juhitamatuses, siis nimetet härrad on valinud teise tee. Ja mulle tundub, et see propaganda on vilja kandnud. Pange õige mees kettasse ja küll see auto sõidab, ma oletan. Rõhutan, ma oletan. Teasmisi mul ei ole.
See on alles SD. Mikkelseni tulemus tuli alles Saksamaal, kõvakattel oli auto sooritusvõime ju teatavasti positiivne juba TDC ajal, kus Meeke viisaka vahega liidrikohalt mootoririkke tõttu katkestas. Poolas, kus Mikkelsen 2016 võidutses, oli ta jällegi päris mannetu. Loeb läbi lillede mainis auto juhitavusprobleeme nüüd Monte paiku alles. Tänu nendele kahele mehele sisuliselt me saamegi lugeda toimunud muudatustest ja näha kõrgemal kohal lõpetamisi, sest Meekei nõudmisel muudatusi teha ei tahetud. Ärme unusta, et tema tõi autole kaks võitu ja oli kursil ka kolmanda poole, kui auto toimis.Kolin kirjutas:Lärri jutus on iva sees. Nii Nagu Östberg praegu rootsis siis ka Mikkelsen eelmine hooaeg näitasid, et see auto liigub küll kui õige mees seal tihendiks on rooli ja istme vahel.Lärri kirjutas: Ma seda silmas pidasingi, et mu meelest on see Citroeni viletsa auto teema üks suur legend, mille kultiveerisid massidesse Meeke ise ja tema fanaatiline kaasaelaja Colin Clark. Kui on valida, kas tunnistada oma kesist kuplialust valmisolekut võistluspingega toimetulekuks või süüdistada autot juhitamatuses, siis nimetet härrad on valinud teise tee. Ja mulle tundub, et see propaganda on vilja kandnud. Pange õige mees kettasse ja küll see auto sõidab, ma oletan. Rõhutan, ma oletan. Teasmisi mul ei ole.
Võib ka täitsa vabalt nii olla. See ei oleks esimene kord, kus prantsuse kuuri all musketärid märatsevad ja imporditud sohvri juttu ei sallita. Eelmisest kümnendist mäletame sarnast juhtumit.-huviline2- kirjutas:
... Meekei nõudmisel muudatusi teha ei tahetud. Ärme unusta, et tema tõi autole kaks võitu ja oli kursil ka kolmanda poole, kui auto toimis.