Tõsti veider, hommikul oli teine pilt kui praegu. Ilmselt on see tagatiiva osa seal liiga nähtav. Õnneks jõudsin siia foorumisse selle hommikuse pildi ikka panna ja kõik võivad näha seda. Täna päevane pilt on siis selline:
Jutud liiguvad, et ka värvimuutus peaks olema. Milline see paljudst värvidest just olema saab, ei julge ennustada. Palju on räägitud rohelisest värvist.
kihutaja kirjutas:Kas mitte Stohl ei sõitnud kunagi roheka Focusega??
Kui roheline, siis äkki mingi uus sponsor. BP äkki???
ühes teises foorumis oli kunagi sellest juttu millised uue fordi värvid tulevad ning seal keegi oli öelnud et BP on tulnud Hirvonen'iga (kui õigesti mäletan) kaasa
Ei oskagi kohe midagi öelda. Loodetavasti on ta sama kiire kui välja näeb ja mulle igatahes meeldib see välimus
Veel niipalju, et Stohlil oli lilla Focus(vist). Rohekat Focust kasutas Higgins GB 2002 ja Benik Türgis. Muidu kui nad kasutavad ilusat rohelist, siis näeb see masin veel paremini välja
Huvitav kas kruusa ja asfaldi rallide jaoks on erinevad esipamprid? Ei kujuta hästi ette kuidas sellise esiosaga soomes ja austraalias (vaata eelmise aasta pilte Märtinist ja McRaest) sõidetud saab. Ja milleks WRC le selline massivne tagapamper külge poogitud on? Äge vaadata küll a rohkem nagu koolipoisi stiilis linnapeal hea poosetada.
ullpyss kirjutas:Huvitav kas kruusa ja asfaldi rallide jaoks on erinevad esipamprid? Ei kujuta hästi ette kuidas sellise esiosaga soomes ja austraalias (vaata eelmise aasta pilte Märtinist ja McRaest) sõidetud saab. Ja milleks WRC le selline massivne tagapamper külge poogitud on? Äge vaadata küll a rohkem nagu koolipoisi stiilis linnapeal hea poosetada.
See disain, nii esi- kui tagaspoilerid esindavad autotööstuse absoluutset tippsaavutust. Igal väiksel elemendil on oma ülesanne ja rullnokside poosetamisest on asi ikka väga kaugel.
Muidu see esispoiler lagunes neil juba testide ajal ja karta on, et hakkab ka sõitude ajal(kruusal) lagunema, kui nad midagi välja ei mõtle. Kahju
Suure tagapamperi idee pidavat selles olema, et saaks suuremat tagatiiba kasutada ja pidureid paremini jahutada. Ühes viimses Autospordis kirjutas sellest.
wrc-online-s on ka kvaliteetne taustapilt sellest masinast. Üpris vihane auto on ja iga vaatamise korraga läheb vaid ilusamaks Nüüd tahaks veel uusi värve näha.
See uus Ford on ikka siga ilus küll. Ma arvan, et nii arfaldi kui ka kruusarallideks on erinevad pamperid ( vist ). Kui ei siis kruusaralli esimeselt kiiruskatselt tulles on nad esipamperist ilma. Aga eks selle pildi peal on auto selline nagu asfaldirallil ta välja peaks nägema Kuid muidu on edasiminek märgatav. Loodame, et peab ka rallidel vastu nii nagu vana ford
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi