praegu nende piltide peal näeb päris hea välja auto, mustad aerojupid valge peal kuidagi hea kombo saaks veel tagumise otsa ka ,,söödavamaks'', siis oleks super
Hirrrrmus kannatamine on ja pole keeruline mõista, kuidas lumine Monte meestel juhtme kokku ajada võib. Vaatad videot ja valus hakkab: küll võib olla tahtmine Toyota valla päästa aga ei saa. Selle asemel kelgutad mõõdukas tempos ja ootad, millal pika libisemise vahele törtsukese rohkem gaasi anda kannatab .... selleks, et kohe jälle hoog ära tappa.
Tänaku klassist mehed ilmselt selle sõidu ajal ühe käega söövad võileiba ja teisega skrollivad telos uudiseid. Või teevad twitterisse poste. Lumine Rootsi on selle kõrval ikka korralik sambafestival.
Kui sa arvad et sellistes oludes nagu testivideos näha saab on lihtsam sõita, kui piikidega rootsis, kus on enamasti aimatav pidamine ... siis sa oled rängalt eksinud.
Kui arvad, et ma arvan, et on lihtsam, siis eksid rängalt ja loe uuesti
Ma ju alustasin sellest, et hirmus kannatamine on ja lõpetasin sellega, et Rootsi on selle kõrval puhas fun. Viide kõrvalistele tegevustele osutas sellesamale kannatamisele: tahaks juba vajutada aga ei saa. Hoopis pead ootama ja ootama seda hetke kui korraks natuke vajutada tohib. Ju siis väljendusin arusaamatult.
Ehk see katsetamiseks tehtud stange on ka sellel põhjusel nõrk. Muide, eelmise aasta novembris testis Tänak samal teel Fiestat. Tegu on olnud RMC katsega ehk täpsemaid olusid testimiseks leida on keeruline.
Sooviks juba kuulda, kuidas esmamuljed autovahetusest on... kiiruse järgi ei ütleks, et väga kehva masin polegi:) Napilt oleks juba esimeses lõigus välja kupatand...
Aga tundub, et jojoota teljevahe on gramm lühem kui fordil? Kurvilisematel ja aeglasematel radadel peaks see eelise andma. Mootor tundub küll lõõritavat mõnuga, samuti käiguast.
Hea, et testima sai...näitab Jarile ära, kuidas uue autoga kohaneda tuleb:))
>
0
Viimati muutis skahar, 06 Dets 2017, 18:09, muudetud 1 kord kokku.