Huvitav. Selline erandus töö on tehtud ja kõik jääb sinna paika. Või siis M-Spordi kolmas masin kasutab Dmacki rehve.
DMACK Tyres
@DMACK_Tyres
27m27 minutes ago
We reached all our goals in WRC 2017, won first event, fastest times on 7 rallies, led 4 rallies, 3 podiums. Next year no DMACK WRC car but we focus on product development & commercial opportunities, building on this success.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Huvitav tõesti. Äkki siis jah M-Sportil üks masin DMacki rehviga ja mingil määral doteeritud DMacki poolt. Igatahes - jälle üks rahakraan M-Sporti jaoks justkui kinni? Või vähemalt - peavad ise 3. auto sõitmise eest maksma.
DMackil oli ikka plaan, et kõrgeimal tasemel vähemalt üks auto nende rehve kasutab. Eks mingi summa ilmselt maksavad ikka ka, lihtsalt mitte terve auto eest. M-Sport võib kahe autoga ka sõita, kui Ogier jääb...pole Evans ka mitte halb. Mõnel rallil saaks kliendid ka tagalat kindlustama. Kuigi Wilsonit huvitab eelkõige sõitja tiitel nagu ta ise öelnud on...või tuleb Ford ise kolme autoga välja...
Mati kirjutas:Dmack on järgmine aasta kohal, aga ainult rehvi tarnijana.
Siis ilmselt M-Sporti ühe auto alla DMackide kruvimise diil juba taskus. Muidu on hea küll hüüda, et vot oleme WRC ametlikud rehvitarnijad - ainult, et ükski masin ei kasutama meie rehve.
Ei tea. Gormack rääkis, et läbirääkimstefaas kõikide tiimidega ja kui midagi välja ei tule, siis tuletavad enda olemasolu meelde valitud etappidel (kus võita võiks) rendiautoga. Sordole/Paddonile ja tiitli eest võitlevatele tiimidele peaks päris meelepärane olema.
Mind ikkagi närib seest, et miks Ogier viivitab... Kas võib olla üks kahest, et a) Ford (või siis mõni suursponsor (Red Bull)) liitub M-Sporidga ja tahetakse mingi suurem sündmust sellest teha või b) Ootab FIA gaalat, kus annab suurelt teada, et lõpetab ära.
Mõlemal juhul tahab ta sellest ilmselgelt show teha. Üldiselt juba naljakaks läheb jah see edasilükkamine. Alguses tahtis, et kõik oleks Soomeks selge...siis hiljemalt Hispaania ralliks (äkki jäi veel mõni tärmin mainimata). Arusaadav, miks eelmised tärminid ületatud said, kuid nüüd eelmine nädal lubas teada anda enne Austraaliat, kõige hiljem selle ajal...PSi lõpus oli silmnähtavalt küsimusest häiritud ja ikka "oodake veel natukene".
MadMax kirjutas:Mind ikkagi närib seest, et miks Ogier viivitab... Kas võib olla üks kahest, et a) Ford (või siis mõni suursponsor (Red Bull)) liitub M-Sporidga ja tahetakse mingi suurem sündmust sellest teha või b) Ootab FIA gaalat, kus annab suurelt teada, et lõpetab ära.
Või ei ole Fordi (või siis mõne suursponsori (Red Bulli)) ja M-Sporid vahelisel lepingul veel allirju.
MadMax kirjutas:Mind ikkagi närib seest, et miks Ogier viivitab... Kas võib olla üks kahest, et a) Ford (või siis mõni suursponsor (Red Bull)) liitub M-Sporidga ja tahetakse mingi suurem sündmust sellest teha või b) Ootab FIA gaalat, kus annab suurelt teada, et lõpetab ära.
Või ei ole Fordi (või siis mõne suursponsori (Red Bulli)) ja M-Sporid vahelisel lepingul veel allirju.
Seda ma ei usu kusjuures, sest ta ise räägib, et otsus on tehtud ja oodatakse õiget hetke. Ma ei taha uskuda, et nö suusõnalise lubaduse peale rallimaailmas midagi tegema hakatakse.
-huviline2- kirjutas:Mõlemal juhul tahab ta sellest ilmselgelt show teha.
No vaevalt, et sõitja otsustada väga on, millal tema järgmise aasta tiim avalikustatakse. Oleks Tänaku teha olnud, oleks ta sellest juba ammu rääkinud, et neist tobedatest küsimustest iga ralli pääseda. Sama teema Ogieriga. Vaevalt ta neid küsimusi naudib või mingit show'd soovib.