viplala kirjutas:Ja kui nüüd Ogier peaks M-Sporti edasi jääma siis Citroen on kül seda mängu valede kaartidega mänginud. Aga ootame lõppvaatuse ära ehk on Citroenil siiski mõni trump taskus.
Teip kirjutas:Miks ei võiks peale edukat aastat M-Sport üldse ralliosakonnaga astuda rajalt maha? Igatahes viiteid on selleks palju.
Mis viiteid? Kuidas siis raha teenib? See on ju M-Spordi tegevusala, teenida raha Fiestadega R1-WRC ning ringraja Bentleyga. Okei, täna maksti kahe WRC ja äkki ka R5 auto eest ise, kuid erakliente, kes sõita tahtsid ja tahavad, on jätkuvalt, DMack maksab samuti.
Teip kirjutas:Miks ei võiks peale edukat aastat M-Sport üldse ralliosakonnaga astuda rajalt maha? Igatahes viiteid on selleks palju.
Kuidas siis raha teenib? See on ju M-Spordi tegevusala, teenida raha Fiestadega R1-WRC ning ringraja Bentleyga.
M-Sport WRT ei teeni midagi kui välja arvata D-Mack ja mõne erasõitja sõidutamine (ralliautode tootmine ju teine osa kogu ettevõttmisest). D-Mack võib vabalt oma WRT välja panna mida muidugi juhib ja hooldab M-SPordi mehed näiteks.
Teine tera on muidugi kui Suninen ja Tidemand näiteks maksaksid siis vast suudab M-Sport ka niipalju raha leida et Evensi sõitmine kinni maksta.
Kremer, Bertelli, H.solberg ja tegelikult ka Ostberg, kes tükke peab ostma ja registreerimisteenust samuti+ DMack. Varsti hakkavad ilmselt aktiivselt autosid ja tükke müüma. Eelnevatel hooaegadel on põhimehed ka pigem peale maksnud. DMack ei saa ilma M-Spordita mingit WRTd välja panna, nad toodavad rehve, mitte autosid, seega ikkagi poleks nagu väljumist...
>
0
Viimati muutis -huviline2-, 18 Okt 2017, 15:37, muudetud 2 korda kokku.
Lithium kirjutas:Ütlen näiteks, et Ogier sõidab Fordis järgmine aasta koos Fordi tehasetiimiga.
Ma ütleks jälle, et kui kuulata Oti isa raadio intervjuud siis mingit tehasetiimi Mspordist ei saa
Samas sellise hooaja järel oleks suht üllatav kui Wilson ei leia omale suursponsorit. Samas võiks Qatar tagasi tulla nimisponsoriks. Qataril ei ole kana kitkuda RedBulliga ning saaks ka suure raha, et Ogier meekonnas hoida ja autot arendada. Ning Nasser saaks ka hullata uue WRC masinaga.
Järgmise aast lineupid ja sõitjate numbrid minu silmade läbi
Eks nüüd kõik sõltub sellest, kas Ogier Citroeni või M-Sporti. Ülejäänud pusletükid paistavad suures osas paika loksumas.
Kahju muidugi Tidemandist, kui ta peaks jälle uksetaha jääma, sest et Östbergi vms talle eelistatakse. Hea muidugi, kui kas või Dmacki rehvidega WRC hooaja saaks.
esimene või teine, mis seal vahet on - peaasi, et MM tiitli ära toob.
PS: üks asi, miks Tänak Toyota valis, oli lisaks teistele põhjustele ka tema kiirus Rootsis, Soomes - mis ka saarlase lemmikud ning kus ta Fordiga väga vastu ei saand neile.
IMHO