Nagu lugeda võis, siis sooviti Otti juba selleks hooajaks Toyotasse, aga Ott ise soovis jätkata aasta veel Fordis. Teavad vaid asjaosalised ise, kas ja millised kokkulepped Mäkinen ja Ott siis tegid. Temale võis juba ammu see selge olla, et jääb viimaseks aastaks Fordis, olgugi, et oled arendanud koostöös inseneridega parima auto, ollakse kärjääri tipul hetkel, ideaalne oleks ju jätkata Fordis.
Kindlasti saab edaspidi Otil Toyotas olema auto arendamisel väga oluline roll ja sõnaõigus, nähes kõrvalt, mida ta uue Fordiga teha suutnud on.
Loodan minagi, et Oti karjäär jätkub sama hästi edasi kui see aasta Fordis on olnud. Mis peamine, et ta Toyotaga kiiresti ära harjuks, justnimelt yarise ja selle omapäradega.
Pontus aitab ikka Škodat edasi promoda loodetavasti.
Minu arust on tal vaja edasi liikuda WRC autosse. Ta on nüüd paar hooaega Škodaga teinud ja kogemust peaks olema piisavalt järgmine samm astuda. Väga muud üle ei jää kui M-sport
MadMax kirjutas:See küll ei käi enam Ott Tänaku teema alla vaid pigem jätkuks eelnevale postitusele aga kas M-Sport ei saaks otsida mingi teise autotootja, kelle kere kasutada ja nüüd ka rahalist tuge kasutada? Teadmised ju endal olemas...
Põhimõtteliselt saab küll. Kui Hyundai tuli siis räägiti, et M-Sport lõpetab fordidega tegelemise ja hakkab opereerima hyundaiga. Sisuliselt M-Sport ei ole Ford. Seega ta võib opereerida ka kasvõi VA WRC autot kui tahab. Eks mingid lepingud kindlasti on ja rahaline tugi ka Fordi poolt.sellepärast ka nendega tegeleb.
Aga Fordi poolt ikka väga mage küll kasutada sellist tasuta reklaami. Loodan, et M-sport peale tiitli võitu leiab korraliku nimisponsori.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Positiivne uudis, et Ott on muutunud aastatega selliseks, keda maailm on hindama hakanud. Mind veidike häirib, kuidas Wilson on Otti tirinud ja töuganud, kuidas ta on virisenud ta tegude üle alatasa. Las Ott proovib uut soome-ugri tiimi ja kes teab, äkki saab Toyotast tänu temale midagi sellist, milleni Ford jõudis Otti abiga kui temasse lõpuks uskuma hakati.
Ja äkki näeme suviti rohkem wrc masinaid kohalikel rallidel söitmas Jällegi oleks see meie autorallidele hea publikumagnet+turgutaks majandust siia voolavate rallituristide näol.
-huviline2- kirjutas:Isa ei tundu ka kõige õnnelikum (samas ka mitte kurb). Selline kahtlev nagu paljud siingi.
nüüd on teada kellelt Ott on pärinud need lühikesed konkreetsed vastused
aga kui tõsiselt rääkida ja aus olla siis oli ju väga raske tal ka vastata nendele konkreetsetele küsimustele. Ja ma kujutan ette kui palju kõnesid ta täna saanud on ja tundubki, et mees on lihtsalt väsinud ja kopp ees.
>
0
Viimati muutis soca, 18 Okt 2017, 21:41, muudetud 1 kord kokku.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Noh samas... eestlastele on see Toyota hea auto olnud. Mäletame ju seda Corolla ja Märtini kooslust. See oli päris õnnelik. Tojotsi roolis hakati Märtinit tähele panema. Ise sai täna auto24-st juba kasutatud Yarist otsitud, millega suvel Soome ja sügisel Saaremaale sõita saaks:P
+auto on võitnud ja näidanud, et potentsiaali on. Sõbra Jari-Mattiga on ilmselt põhjalikult konsulteeritud. Latvala ja Tänak sõidustiil ei erine tohutult, seega peaks auto omale sobivaks saama. Kogemus auto endale sobivaks saamisega peaks nüüd juba olema.
+tehasetiim korraliku ja kindla arenduseelarvega (pole kindel Ford-i tagasituleks ja paistab selle lükkega ka ilmselt veel ebatõenäolisem)
+lähedal töö juures käia. Jääb rohkem aega perele
+ilmselt mitme aasta pikkune leping rahasummaga, mis kindlustab tulevikku.
?Jaapanlased toimetavad omamoodi ehkki tiim justkui koosneb soomlastest. Pole selge kas see on eelis või hakkab pidurdama või kuidas see Tänakule sobib.
?Milline on Mäkkinen ülemisena
?Kui kiiresti saavutab Toyota auto töökindluse
Lisaks usun, et hea palk võimaldab tasuda kõigile, kes Otti investeerinud on. Wilsonil on pressiteate järgi küll kahju ja kurb, aga küll ka tema usk tasutud saab. Nagu ka Märtini ja Grossi.
Veidi kahju on küll. M-sport on armsaks saanud. Siiski tulevikku vaadates tunduvad võimalused suurteks saavutusteks head.