Hakkasin mõtlema, et kui Ott nüüd tegigi lepingu Toyotaga, siis huvitav, kelle arvele need millid nüüd kukkuma hakkavad? Kas Ott isiklikult laseb oma pangaarve lõhki või lähevad rahad OT racingu arvele? Mõlemal juhul on vaja riigile ka tulumaks maksta, 20%. Aga Ott on vist tööl enda firmas OT racing? Sel juhul kuuleme vist varsti seda, kuidas Ott üleöö Monaco kodanikuks saab
Krediidiinfo andmetel on firmas ainult 1 töötaja ja riiklikke makse on tasunud päris korralikult eelmises kvartalis
Absoluutselt tegelikult ei huvita Oti sissetulek, peaasi et saaks vaid oma töö eest väärilist tasu. Lihtsalt väike uitmõte millele ilmselt vastust siit ei leia
teine_riiul kirjutas:Hakkasin mõtlema, et kui Ott nüüd tegigi lepingu Toyotaga, siis huvitav, kelle arvele need millid nüüd kukkuma hakkavad? Kas Ott isiklikult laseb oma pangaarve lõhki või lähevad rahad OT racingu arvele? Mõlemal juhul on vaja riigile ka tulumaks maksta, 20%. Aga Ott on vist tööl enda firmas OT racing? Sel juhul kuuleme vist varsti seda, kuidas Ott üleöö Monaco kodanikuks saab
Krediidiinfo andmetel on firmas ainult 1 töötaja ja riiklikke makse on tasunud päris korralikult eelmises kvartalis
Pagan, ma vist pole üldse eestlane.
Ma kardan hoopis, et Ott võib valida masina, mis ei sobi talle üldse ja varsti oleme me jälle seisus, kus arutame kas Ott saab järgmisel aastal WRC masinaga sõita.
No ei ole kade, ausalt ka. Tunnen siirast rõõmu Oti edu üle ja olen temasse alati uskunud, isegi kõige halvematel aegadel, isegi kui siin rallifoorumis käis materdamine. Tegelen väikest viisi ettevõtlusega, sellepärast huvitabki see teema.
Lithium kirjutas:Teiste rahaasjad pole meie asi, olekski aeg mõned millid selle töö eest tasku panna, terve senine elu on raha otsimine olnud.
Inflatsioonist olete kuulnud?
Kui üldse Tänakule raha pakutakse siis ikka numbrid 7-kohalised. Vähemalt ma loodan, et alla 20-ne ei hakand Tänaku kantseldajad kõrvugi liigutama...
Wilson on ju teada tuntud skeemitaja. Näiteks võis ta teha juba aasta alguses Otiga käbedalt järgmise hooaja lepingu, kui nägi, et aktsiad hakkavad lakke ronima. Nüüd peab Toyota Wilsonile korralikku pappi välja käima, et Otti omale saada. Võib ju meenutada, et kui ootamatult tulid M-Spordi WRC lenksu sellised mehed nagu Evans ja Camilli. Kui eelnev hüpotees tõene oleks ja Wilson võtaks Oti asemele ühe paydriveri, siis võib olla saaks ta ka Ogieri järgmiseks aastaks endale lubada.
Eks ikka oleks ju natuke põnev teada, mis see tipp-piloodi palk olla võiks. Eriti keeruline on selliste tõusvate tähtedega nagu Tänak, et justkui hetkel veel hirmus palju ei saa küsida, aga samas ei saa ju teha ka nt. 3 aastast lepingut kommiraha peale. Eks seal mingid järk-järgulised numbritõusud ja suured boonused on võitude ja tiitlite eest sisse kirjutatud.
Ja mul pole ka üldse kadedust - ja vaadates kuidas meie riik suhtub rallisporti, siis mina küll isegi olen kahe käega poolt kui Tänak otsustab äkki monacolaseks hakata. Riik sisuliselt ei toeta rallisporti ühegi sendiga, rääkimata sõitjatest. Mehed matavad oma, sõprade ja tuttavate raha väga suurtes kogustes aastaid ja niipea kui midagi teenima lõpuks hakkavad tulevad maksu-onud-tädid, et kutid-kutid - kolmandik on meie...
tfr kirjutas:
No Wilson on teda küll "kasvatanud", aga senimaani pigem teiste (Gross & co) raha eest. Kusagilt käis läbi, et kui ta nüüd suure palga peale saab, siis üsna tõenäoline on, et kuni isegi poole sellest maksab nendele varastele toetajatele tagasi.
See teema läheb ilmselt liiga isiklikuks. Las see jääda asjaosaliste endi ja delfinaariumi meeste kommenteerida. Ei tea suurem osa meist(kaasa arvatud mina) kuidas ja mis skeemides siin asjad käivad.
mcwax kirjutas: ... Ja mul pole ka üldse kadedust - ja vaadates kuidas meie riik suhtub rallisporti, siis mina küll isegi olen kahe käega poolt kui Tänak otsustab äkki monacolaseks hakata ...
Ma pole eriline patrioot aga ralli ajal Eesti lippe Tänaku auto peal ning ekraanidel on ilus vaadata.
ivar80 kirjutas:Wilson on ju teada tuntud skeemitaja. Näiteks võis ta teha juba aasta alguses Otiga käbedalt järgmise hooaja lepingu, kui nägi, et aktsiad hakkavad lakke ronima.
Keegi ei tee sellist lepingut ette ära.
Wilsoni nn "payout" millest palju juttu on on arvatavasti valesti tõlgitud. Arvatavasti (rõhutan et arvatavasti kuna neid asju avalikult ei räägita) Wilson teinud lepingu Ottiga kus osa tema tulevasest tulust läheb tagasi Wilsonile (väidetavalt ta teinud nii mitme noore piloodiga kellese tal usku on olnud). Sellise lahenduse valguses muutub ka arusaadavaks miks Wilson on nõus noori piloote "kasvatama". Kui peaks juhtuma nii et minnake suure raha järgi siis saab vähemalt ka Wilson sellest tulu. Sest M-Sport WRT ju kuskilt otsast sisse ei too. Ainult reklaami väljundina aga jube kallis reklaam on
Vahula kirjutas:Sest M-Sport WRT ju kuskilt otsast sisse ei too. Ainult reklaami väljundina aga jube kallis reklaam on
R5 R2 Wrc masinaid jagatakse tasuta? Pool maakera on neid täis. Bentley ehitused on ka mingi mtü? M-Sport on väga korralikult sisse toov äriettevõte.
Kindlasti toob see äri sisse korralikult, aga samas viib see äri ka kohutavalt palju välja. Juba üksi testiraja ehitus on väga suur investeering. Eksa selline 50/60 asi on. Korra nii ja korra naa.
Vahula kirjutas:Sest M-Sport WRT ju kuskilt otsast sisse ei too. Ainult reklaami väljundina aga jube kallis reklaam on
R5 R2 Wrc masinaid jagatakse tasuta? Pool maakera on neid täis. Bentley ehitused on ka mingi mtü? M-Sport on väga korralikult sisse toov äriettevõte.
Kindlasti toob see äri sisse korralikult, aga samas viib see äri ka kohutavalt palju välja. Juba üksi testiraja ehitus on väga suur investeering. Eksa selline 50/60 asi on. Korra nii ja korra naa.
Loomulikult viib välja korralikult, aga ei maksa arvata, et ainus sissetulek on reklaam. http://www.fasttrack.co.uk/company_profile/m-sport-2/
Üks vana artikkel.
Reklaami rahaga poleks mõtet midagi sellist ehitada
Manused
DovenbyHall-aerial.jpg (86.2 KiB) Vaadatud 3824 korda
tfr kirjutas:
No Wilson on teda küll "kasvatanud", aga senimaani pigem teiste (Gross & co) raha eest. Kusagilt käis läbi, et kui ta nüüd suure palga peale saab, siis üsna tõenäoline on, et kuni isegi poole sellest maksab nendele varastele toetajatele tagasi.
See teema läheb ilmselt liiga isiklikuks. Las see jääda asjaosaliste endi ja delfinaariumi meeste kommenteerida. Ei tea suurem osa meist(kaasa arvatud mina) kuidas ja mis skeemides siin asjad käivad.
Selles mõttes pole isiklik, et see pole mingi Tänaku-spetsiifiline diil, vaid pigem üldine praktika.
Vahula kirjutas:Sest M-Sport WRT ju kuskilt otsast sisse ei too. Ainult reklaami väljundina aga jube kallis reklaam on
R5 R2 Wrc masinaid jagatakse tasuta? Pool maakera on neid täis. Bentley ehitused on ka mingi mtü? M-Sport on väga korralikult sisse toov äriettevõte.
Ma meelega kirjutasin M-Sport WRT (mitte ajada sassi M-Sport ettevõttena). Kui tahavad R5 masinaid promoda siis saavad ka WRC2te sõita. Rääkimata Bentleydest jne. Otsest vajadust olla WRC autoga väljas ju pole (kui just välja jätta see et arendustöö mis käib WRC auto kallal saab osati ka üle kanda R5e peale jne.).