Vana hockenheim oli klassik, see uus on suht meh minu arvates
Monza ikka olemas ju...või mõtlesid Imolat?
Magny-course'st on ikka palju hullemaid radasid. Paul Ricard on ju praktiliselt "parkla".
Silmad hakkavad ka ilmselt valutama telekat vaadates
See GP oli nagu üks märg hobuse unenägu. Bakuu rada tundub olevat erakordselt hästi õnnestunud mix Monzast ja Monacost. Aga põnev oli küll jah, loodame et Strollil lõi nüüd punni pealt maha ja hakkab näitama, mis puust mees on. Olekseid ja polekseid on vist igal tiimil, põhimõtteliselt kõik võivad väita et "nad oleks võitnud sõidu kui..."
FIA andis teada, et HAM tegi kõik õigesti restardis
Ja kohtunikud kaalusid kas must lipp või 10sec stop and go, aga ei tahtnud tiitliheitlusesse liialt sekkuda.
Vastav info siis AMUSelt
Asja juures on kõige naljakam muidugi see et Vettel täielikult ignoreerib teist kokkupõrget. Nii kui ajakirjanikud selle kohta küsisid, tuli vettelilt totaalne poliitiku möla. Lisaks keelas Ferrari Vettelil rääkimast brittide channel4-ga kus David Coulthard oleks kõvasti Vettelit pinninud.
Neku on ennemgi sellist jama korraldanud. Kurvist väljudes ta nats kiirenda ja siis kohe pidurdas. Lootis vist, et vettel oma masina korralikult ära lõhuks. Vettel nats reageeris üle. Oleks pidanud pitlanel oma poksimatsi maha pidama. Selle üle hea meel, et vettel nekust ettepoole jäi lõpuks.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
FIA telemeetria kohaselt sõitis Hamilton kõigil kolmel restardil sellel lõigul samamoodi. Ma ei saa aru kuidas saab hami selles süüdistada? Vettel jäi pigem magama roolis.
Vähemalt nähti nüüd Vetteli tõelist palet. Eelmine aasta Mehhikos keeras ka ära.
Vettelil kipub tõesti vahel katus ära sõitma. Arvasin, et viimasel ajal F1-s sõitnud sõitjatest on ainult Maldonado selleks võimeline (ehk siis teise rammimine vihahoos), aga näe, Vettel on temaga sama masti mees. Oeh.
Aga noh, see kõik tähendab seda, et tiitliheitlus kogub ainult tuure. Nüüd ma enam ei imestaks, kui tänavuse hooaja krooniks tuleks mingine Suzuka '90 või Jerez '97 taoline avarii.
Vahepeal on veel etappe toimunud. Vetteli edumaa punktitabelis vaid 1-punktiliseks kuivanud.
Viimase aja trend on selline, et Mercedes on Ferrarist pisut kiiremaks muutunud. Seega Hamilton on nüüd peafavoriit, kui Ferrari oma hooaja alguse hoogu taas ei leia?
Bottas on kahest liidrist vähem kui etapivõidu kaugusel. Tundub, et ta on sisse võtnud sellise tavapärase Button/Rosbergi rolli (Hamiltoniga võrreldes), et tiksub seal mitte väga kaugel maas ja ootab oma võimalust, kui keegi peaks ees ebaõnnestuma.
snakeplissken kirjutas:nojah, ferraril oli selget number kahte vaja ja selle ta ka sai
Ferru otsustab juba N-ndat aastat, et neid konstruktorite karikas ei huvita. Niisamuti ka tulevikuperspektiivid selleks.
Ja kurb on vaadata, kui ajal, mil tänu Bernie minemasaatmisele on asjas organisatoorselt taas elu kogunemas, hoitakse talente paaniliselt F1st eemal ning Räiku+Massa käivad selget Culdi-Barrika-Villeka-ja-mitmete-teiste mandumisrada. Üsna tõenäoline on kusjuures see, et nelikust Gio-Leclerc-Wehrlein-Gasly, kes peaks olema alamsarjade tippudest (või paremat tehnikat väärivatest seni lepinguta sellidest) esimesed, keda F1 bossid jälgivad, on vaid üks tuleval aastal F1-s (jätame praegu Norrised vm F3 EM tipud veel kõrvale).
Nii et Räikkönen istub #2 sõitja rollis siis isegi kauem kui omal ajal Barrichello/Webber. Nemad olid viimast hooaega tippauto roolis 37aastaselt (vastavalt 2009 ja 2013), Kimi saab nüüd sügisel 38 ja jätkab veel... kes teab, kui kaua.
Vettel 220, Hamilton 213. Eks see heitlus läheb lõpuni välja, kuigi Hamilton võidab ehk rohkem etappe. Samas huvitav fakt on see, et kumbki pole veel katkestanud. Ja üks katkestamine saab olema väga määrava tähtsusega...
Verstappeni ebaõnn on sel aastal päris uskumatu. Tuletab meelde vanu aegu 15+ aastat tagasi, kui osade sh tipptiimide tehnika oli nii kehva vastupidavusega, et nad vaevalt pooled etapid lõpetasid.
Lähiajal peaks tulema lahendus ka McLaren-Honda saagas. McLaren on otsustanud, et tahab teist mootorit, ja Honda on otsustanud, et tahab F1-s jätkata. Aga lugu on keerulisem. Ja kipub meenutama Red Bull-Renault saagat 2015. aastal.
Mercedes ja Ferrari ei soovi kumbki McLarenile mootorit anda (nagu juhtus 2015 RBRiga). Renault ei ole valmis üle kolme võistkonna mootoritega varustama. Niisiis üritab McLaren "meelitada" Toro Rossot 2018 Honda mootoreid kasutama, nii et nad ise saaksid STRist vakantse Renault' koha endale võtta.
Alonso olevat öelnud välja ka oma tingimuse - ta jätkab McLarenis ainult juhul, kui nad EI kasuta Honda mootoreid 2018, ehk siis Renault oleks ka "ok".
Sauberile Honda sobiks, aga neil puudub võimekus käigukasti ehitamiseks, seega Sauberile oleks oluline, et Honda mootorit kasutaks mõni teine tiim, kellelt käigukasti tarnida.
Nüüd on selgelt välja öeldud, et Mercedes ei võta Alonsot, kuna ta keeras neile 2007. aastal käru, olles kaasosaline 100-miljonilise trahvi tekitamises.
Renault on ka Alonso välistanud, eelistades tiimi ja auto arendamisel "rahulikumat atmosfääri".
Hämmastav, kuidas hispaanlane on põhimõtteliselt kõik sillad F1-s põletanud. Hoolimata sellest, et ta on mega-andekas sõitja. Tõeline enigma.
Ühtlasi on olemas tõenäosus, et Alonsot 2018 F1-s ei näegi, kui ta vähegi kavatseb oma põhimõttele kindlaks jääda, et Hondaga ta edasi sõita ei taha. Nii et kas McLaren-Renault või siis Williams - väidetavalt papa Stroll võib ta palka hakata kinni taguma, aga see on kõigest spekulatsioon.