Kui praegu kasutada 2005 punktisüsteemi,oleks selle etapi pilt:
Loeb 8+10+5= 23
Tuohino 4+6+10=20
Solberg 6+5+8=19
Märtin 10+1+6=17
Grönholm 3+8+4=15
Sainz 5+4+3=12
Carlsson 0+2+2=4
Hirvonen 2+0+1=3
H.Solberg 0+3+0=3
Duval 1+0+0=1
Peab ütlema,et idee hakkab mulle järjest enam istuma. Seda tuleb lihtsalt vaadelda kolme eraldi võistlusena ühes kohas,kus korraldaja on pannud auhinnad välja ainult kokkuvõttes.
Loebi küll pole mõtet veel tembeldada MM võitjaks. Tervelt 14 MM etappi veel järgi. Kuigi Loeb sõitis kruusal eelmisel aastal juba hästi siis ei usu, et ta enne oktoobri kuud enam võitu maitsta saab. Aga eks seda ole juba näha siis tulevikus.
>
0
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Eile vaadates YLE kokkuvõtet teisest võistluspäevast siis jäi kahtlane mulje soome kommentaatoritest. Neil oli kohe kade meel, et Markko servisese jõudis ja kahju, et politsei teda kinni ei pidanud. Tõid kohe näite, et RAC ajal võeti Marcus maha selle eest a nüüd polnud politseid kuskil kui teda vaja on. Nad ei suuda ikka häbi alla neelata, et eestlane neil võidu kodus ära võttis ja nüüd on ka veel kiirem, kui teised soomlased MM sarjas.
>
0
Viimati muutis Strike, 08 Veebr 2004, 16:19, muudetud 1 kord kokku.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Erki kirjutas:Kuulge kas Tuohino oli siis 3. päeva kiireim mees? Miks see mees veel tehasemees pole?
Arvan, et kindlasti palkab Ford Tuohino veel tehasepunktide eest sõitma. Soome MM etapil on ta ma arvan küll 99% Fordi tehasepunktide eest võitlemas. Kuuldavasti olevat tal võimalus sõita 8 MM etappi kaasa eks näis kus me siis veel teda näeme sõitmas.
>
0
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Monte ajal Mosley igatahes targutas rallye1.de-s,et "võitjale ainult ampanja,ei mingeid punkte".Näis,millal Mosley-Richardsi jõuk märkab,et säärase süsteemiga on maailmameistriks tulla võimalik ka kõiki etappe katkestades.1999.aastal sai TV-katse lisapunktide süsteem oma kabelimatsu just kriitikast säärastel põhjustel.Näiteks Auriol katkestas tol aastal Soomes sihilikult,et valmistuda TV-katseks,mille ta võitis ning kogus seega 4.kohaga võrdselt punkte,olles ise lõppjärjestuses mittefigureeriv.
Btw,N-i absoluutvõit jäigi rinkamees Ekströmile.Jääb üle oodata,et ta sel aastal sama ka DTM-is saavutab (Mersudele tagatulesid näitab).
xaus kirjutas:veteran sa jätad arvestamata, et superralli süsteemis saab üldvõidu eest ka punkte:)
mrali kirjutas:Monte ajal Mosley igatahes targutas rallye1.de-s,et "võitjale ainult ?ampanja,ei mingeid punkte"
Sorry, ei olnud selle superralli viimaste otsustega nii kursis. Kuid siis tekib küsimus, miks üldse ?ampanja võitjale anda kui ta punkte ei saa? Kui eesmärk on maailmameistritiitel, siis peaks ?ampanja andma ikkagi sellele kes ühelt etapilt kõige rohkem punkte korjab. Ühtlasi ei ole siis mõtet arvestada ralli üld aega, vaid ainult iga päeva aegu eraldi, kuna sellega saaks mingilgi määral seglust tuua sellesse segasesse süsteemi.
Samas olen kindlalt veendunud, et see süsteem saab ainult kahju tekitada spordile, rallide kilometraaz on niigi viimastel aastatel vähenenud, nüüd tahetakse anda 10 punkti 100 kilomeetri eest? See on juba sprindivõistlus sel juhul...
xaus kirjutas:Samas olen kindlalt veendunud, et see süsteem saab ainult kahju tekitada spordile, rallide kilometraaz on niigi viimastel aastatel vähenenud, nüüd tahetakse anda 10 punkti 100 kilomeetri eest? See on juba sprindivõistlus sel juhul...
mis sprint!? üks korralik eesti ralli 100km
tegelikult mille pärast need kõrged asjapulgad seal FIA-s nii palju uusi mõttetuid ideid välja käivad? milleks nad peavad rikkuma ära asja, mis juba korra oli korralikult käima ja arenema saadud? ei saa mina neist aru...
üks mõttetera neile puremiseks: kui nad tahavad esiautod ära keelata, siis see juba teeb sõitmise ohtlikumaks, aga kui nad akkavad veel iga päeva eest eraldi punne andma... siis ei ole ju vaja hoida autot 3 päeva töökorras vaid tuleb iga päev võimalikult palju pressida et punnid koda tuua, see suurendab veelgi keskmisi kiirusi ja lõpuks tulevad vastulöögid
Ford võiski panna Tuohino kiiretele kruusarallidele ja talirallidele ning Duvali asfaldile ja aeglasematele kruusarallidele
>
0
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
üks murettekitav fakt jäi silma eilsest K2 ülevaatest, kui näidati graafikat masinate võimsuse kohta. Sääl oli Peso ja Citikas, ja siis alles Ford. Grist veel ütleski, et eelmise aasta kiireim mootor polegi enam kiireim...
See oli jah, ma kah vaatsin ja imestasin nagu oleks nende arendus seisma jäänud. Ps NZ pidi nende auto uuendused tulema ehk siis on ka miskit selles suunas tehtud. Tegelikult ikka nii kiiresti võtavad konkurendid jäürgi ja lähevad möööda