Kumb jääb peale Saksat sarja liidriks ?
Kas Ogier suudab kiirust juurde lisada?
Kas Tänak ja Latvala suudavad esimestega vahet vähendada?
Mida suudavad Citroeni mehed? Korsikal liikus Citroen väga hästi.
Kui meie mehest rääkida siis loodaks üle mitme etappi lihtsalt vigadetta sõitu ja sellega ma pakun, et kaasneks ka korralik koht. Kui siin rallil ka peaks viga tulema ja jälle korralikud punktid lähevad siis kipub see stabiilne vigadetta esimene hooaja pool vahetuma kehva teise hooaja poole vastu.
Saksa ka Otil selline nii ja naa selles mõttes, et kiirust on olnud (debüüt hooajal 2012 katsevõidud ja 2014 Dmackiga napp teine koht WRC2 klassis ) aga pole suutnud veel korralikku tulemust ära tuua.
Eelmine aasta ju liikus Dmackkidega tegelikult väga kenasti ennem kui Fordi genekas otsustas üles öelda. Laupäeval esimesel neljal katsel näitas näiteks kõigil TOP4 aegu ja siis muidugi tuli pikal Panzerplattel haamer ja peale lõunat katkestamine generaatori tõttu.
Et ise ootaks poodiumit küll.
>
0
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
soca kirjutas:
Kumb jääb peale Saksat sarja liidriks ?
Kas Ogier suudab kiirust juurde lisada?
Kas Tänak ja Latvala suudavad esimestega vahet vähendada?
Mida suudavad Citroeni mehed? Korsikal liikus Citroen väga
- Ogier
- Ogi võtab end kätte ja jätab Neu seljataha
- Tänaku hooaja tähtsaim ralli, vähendab esimestega vahet ohtlikult vähesele
- 2 katsevõitu ja 5. koht
- nõus sellega, et parim Citroen saab 5nda koha. Loomulikult sõidab sellega Breen, kelle eesmärk on saada kõikidelt rallidelt just 5. koht. Meeke näitab kindlasti head minekut aga statistika lõpetamise osas ei ole just tema poolel. Muidugi väga tore oleks kui Meeke roniks poodiumi kõrgeimale astmele. Siis vist bossid enam temas ei kahtleks, kuna võitis selle vedruvankriga nii kruusal kui ka asfaldil.
vwmehaanik kirjutas:väga tore oleks kui Meeke roniks poodiumi kõrgeimale astmele. Siis vist bossid enam temas ei kahtleks, kuna võitis selle vedruvankriga nii kruusal kui ka asfaldil.
Kardan, et see rong on läinud. Võib-olla, kui kõik järgnevad rallid suudaks top3 olla lõpus, siis annab midagi veel päästa.
Minu teada tal leping ka 2018 hooajaks ja kinnitas seda ka Matton eelmisel nädalal kuskil artiklis aga see läheb juba antud teemast mööda...
Korsika põhjal tundus, et asfaldil on masin kõvasti parem kui kruusal kuid Saksa ralli muidugi üldse teise profiiliga kui Korsika ja vahepeal on nii mõndagi muutunud. Ise loodan küll, et Citroeni mehed sekuvad ka kõrgemasse mängu.
Hetkel näitab ilmateade seda, et enne rallit on päikeselised päevad ja just järgmise nädala neljapäevast hakkab sadama. Kui nii siis saab esimestel jälle kõva eelis olema, sellise stsenaariumi puhul pakun, et Neuville ja Ogier lähevad oma teed ja kolmandale kohale jäävad võitlema Tänak, Latvala ja Sordo. Egas kuiva ilma puhul oleks ka vist stsenaarium enam vähem sama.
Aga mis siin ikka ennustada ja heietada, nädala pärast asi juba selge.
>
0
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Kui vaadata, mis ilm oli Tänaku testi ajal, siis vihmane ilm sobiks täitsa hästi ju. Kas Tänaku test oli üks päev või testib ka täna? Kui täna ka kuivaga testida saaks, siis peaks mees ralliks väga hästi valmis olema.
Poolas juhtunud ehmatav intsident sunnib Tänaku konkurendi Saksamaa rallist loobuma.
Ott Tänakuga koos WRC-sarjas sõitev Mads Östberg jätab järgmisel nädalal peetava Saksamaa MM-ralli vahele. Östberg pidi esialgse plaani kohaselt Saksamaal starti tulema hoopis WRC2 auto roolis, kuid Poolas Rzezowi rallil juhtunud ehmatava intsidendi järel otsustati sellest loobuda. Nimelt lõpetas ühel katsel 180-kilomeetrisel tunnikiirusel kihutamise ajal ootamatult töötamise roolivõim, mistõttu ei olnud kaugel ka raske avarii.
"See oli hirmus, kuna juhtus nii suure kiiruse pealt, kui sisenesime kurvi. Ilma roolivõimuta muutus auto juhtimine sisuliselt võimatuks ning suutsime õnnekombel auto kurvist läbi vedada," sõnas Östberg oma kodulehel.
Östbergi tiim ei suutnudki Poolas tema Ford Fiesta R5 tehnilisi probleeme korda saada, mistõttu ei tulda ka Saksamaal starti.
"Meie R5 auto on kaks põlvkonda vanem kui need autod, millega teised praegu WRC2-s sõidavad. Võime mehaanilisi detaile uuendada, kuid tarkvaraprobleemid jäävad - neid me ei suuda nii lühikese ajaga muuta. Kuna me ei suuda tagada, et selline asi uuesti ei juhtu, siis otsustasime Saksamaal mitte starti tulla."
Kõigele lisaks otsib Östberg endale uut püsivat kaardilugejat - viimastel rallidel on ta katsetanud mitmeid erinevaid partnereid.
>
0
Rallimehed sünnivad ja surevad katkise kummi pärast
On kindlasti kõige erilisem asfaldiralli ja ilmselt kõige erilisem spordisündmus üldse kui sõit käib "sõjaväe paviljonil"
"Esiteks siis istanduste vahel, siis sõjaväe paviljonil ja lisaks veel metsa vahel." Kui sportlane on ise sellise sententsiga maha saanud, siis viisakas meediakanal korrigeeriks seda. Vastasel korral on tegemist Delfiga. Antud juhul see just nii ongi.
Veel rallimaailma huvitavaid ja lausa ennekuulmatuid uudiseid: Ostbergi R5-l "murdus roolivõimendi".
"Nimelt elasid Östberg ja Poolas koos norralasega sõitnud Rootsi kaardilugeja Patrick Barth üle hirmutava hetke, kui ühel kiiruskatsel murdus kiirel sirgel Ford Fiesta R5 roolivõimendi."
Lärri kirjutas:Veel rallimaailma huvitavaid ja lausa ennekuulmatuid uudiseid: Ostbergi R5-l "murdus roolivõimendi".
"Nimelt elasid Östberg ja Poolas koos norralasega sõitnud Rootsi kaardilugeja Patrick Barth üle hirmutava hetke, kui ühel kiiruskatsel murdus kiirel sirgel Ford Fiesta R5 roolivõimendi."
Lärri kirjutas:Veel rallimaailma huvitavaid ja lausa ennekuulmatuid uudiseid: Ostbergi R5-l "murdus roolivõimendi".
"Nimelt elasid Östberg ja Poolas koos norralasega sõitnud Rootsi kaardilugeja Patrick Barth üle hirmutava hetke, kui ühel kiiruskatsel murdus kiirel sirgel Ford Fiesta R5 roolivõimendi."
Lärri kirjutas:Veel rallimaailma huvitavaid ja lausa ennekuulmatuid uudiseid: Ostbergi R5-l "murdus roolivõimendi".
"Nimelt elasid Östberg ja Poolas koos norralasega sõitnud Rootsi kaardilugeja Patrick Barth üle hirmutava hetke, kui ühel kiiruskatsel murdus kiirel sirgel Ford Fiesta R5 roolivõimendi."