täiesti müstika tegelikult...kevadel Ciesla ütles, et euroopa etappe juurde ei võeta kuna neid isegi palju ja tegu ikkagi MM-ga ja nüüd siis tuleb hoopis 2 etappi juurde
Uus-Meremaa tundus ka nagu kindel olevat paar kuud tagasi ja oli ka Paddon suht kindel selles ühes fännidega tehtud Q&A videos ja nüüd siis ei tulegi.
Eks seal kõrgemal pool omad mängud ja põhjused.
>
0
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Üldsegi võiks neid etappe hooaja jooksul rohkem toimuda. Saan aru, et see on üsna võimatu ettevõtmine, see pole nagu F1, et on kindel ringrada ja rahvas tuleb. Lisaks on küsimuse all korraldajatel kasumisse jäämine, ilma riigi toeta oleks see Eestis näiteks võimatu. Aga ikkagi, need pausid rallide vahel on kuradi pikad ja kui Ott veel teisel kiiruskatsel võpsikusse ka paneb siis on vapsjee zajebis.
In addition to Croatia, Estonia could play a role as a substitute for Poland, as efforts in the Baltics have started long ago. Urmo Aava, former Citroën factory pilot and now the organizer of the Rally Estonia, was in Finland for the former EM race. Not only do you have the right tracks, which are often used by the teams for test drives, Aava also scored points with a new look-and-feel system, which works by mobile phone.
teine_riiul kirjutas:Üldsegi võiks neid etappe hooaja jooksul rohkem toimuda. Saan aru, et see on üsna võimatu ettevõtmine, see pole nagu F1, et on kindel ringrada ja rahvas tuleb. Lisaks on küsimuse all korraldajatel kasumisse jäämine, ilma riigi toeta oleks see Eestis näiteks võimatu. Aga ikkagi, need pausid rallide vahel on kuradi pikad ja kui Ott veel teisel kiiruskatsel võpsikusse ka paneb siis on vapsjee zajebis.
Nii kümmekond aastat tagasi oli WRC kalendris 16 etappi, aga see käis tootjatele üle jõu ning etappide arv "koondati" 12 peale.
Tihedat kalendrit saavad lubada omale ainult n-ö rikkad eliitsarjad, ehk siis F1, Moto GP või USA-s NASCAR. Teistes sarjades tulevad paratamatult pikad pausid sisse, mis võivad kuu aega kesta. Sedasi on nii ka nt rallikrossi MMi või Formula E-ga. Kui ala suur fänn olla, siis pikk paus ei ole tore, aga jah siis tuleb lihtsalt otsida teisi asju, mille vastu huvi tunda ja veidi hinge tõmmata oma "lemmikust".
tundub tõesti, et Meekei karjäär on läbi. Leping oli küll 2018 hooaja lõpuni aga see paber on vist juba pooleks rebitud. Väga kahju kui nii peaks minema, minu arust väärib mees kindlasti ühte ja viimast aastat veel.
Huvitav kui reaalne võib olla stsenaarium et M-Sport ei saa Fordi tuge. Tänak ja Ogier lahkuvad ja M-Sport hakkab DMackidega sõitma?
Kui see aasta pidi Wilson juba oma raha mängi panema siis järgmine aasta pole kindlasti finantsi et kedagi meeskonda meelitada. Jääksid vast Evens, Camilli ja Sunninen (kui keegi just viimast endale ei taha).
Samas oleks veel ju Tidemand kes on vast nõus ka tasuta WRCga sõitma aga kui EVEN ta manager siis nad sooviksid kindlasti ikka mõnes tehase meeskonnas kohta.
Samas, ega neid kohti seal katussellis ka üleliia pole. Ogieril, nii nagu on jäänud mulje, on sisuliselt vaid üks liikumise tee - Citroeni. Kui Citroen tuleks välja järgmisel aastal meeskonnaga Ogier, Mikkelsen, Breen - siis sealt võiks juba midagi suurt oodata.
Aga ikkagi on selline kahtlus, et miskipärast hoitakse ikka ka Lefebvre tiimis... äkki siis mõni ralli neljanda autoga?
Toyota justkui ei tahaks tiimi harmooniat rikkuda ning panustaks pigem põhjamaa meestele - Tänakule. Aga kui oletada, et Tänak jääb M-Sporti, siis keda Toyotal võtta oleks kogenud meestest. Sisuliselt ka ainult Mikkelsen.
Ja kui Tänak lähebki Toyotasse, siis jääb juba kõigile teistele minimaalne valik. Ehk rohkem-või-vähem poolmuidu (või lausa raha eest) sõita M-Sportis. Või siis teiste meeskondade juures osalise programmiga. Selline hüpoteetiline kooslus võiks ju toimida siis küll M-Sportis, et Evans, Suninen, Tidemand - ehk tagasi noorte talentide arendamisse.
Samas citroen pole kruusal just eriti hästi esinenud ja Sebi jaoks on auto päris oluline nagu aru olen saanud. Näitena kasvõi kuulukad Toyota palga pakkumisest vs Msport. Lisaks on ta sõnavõttudest läbi kuvanud, et talle Mspordis tegelikult meeldib ja juu on sisekliima hästi paigas vms. Pidevalt mainind ju, et kui Ford tagasi tuleks, siis ta ei liiguks kuhugi. Ja ise arvan, et pole isegi küsimus niiväga palgas, aga pigem selles, et kas Msport jõuab auto arendamise ja kõige muu sellisega tehase tiimidega sammu pidada.