RR ESTONIA Tartu Rally 2017
Moderaatorid: KAIKUL, Sparco, Jaanus
Re: RR ESTONIA Tartu Rally 2017
KKSF HD video: https://www.youtube.com/watch?v=TP3b8N_X5yE
If you want a video with your car, e-mail rallyemotions@inbox.lv
If you want a video with your car, e-mail rallyemotions@inbox.lv
Re: RR ESTONIA Tartu Rally 2017
Seismise põhjuseks oli tehniline probleem ja selle eest karistuse määramine oli minu arust liiast. See polnud ju tahtlik ja poisid andsid endast kõik, et auto kiirelt ja ohutult sealt eemaldada. Ilma šarniirita on kahjuks auto suht liikumisvõimetu ja antud olukorras oleks on selline karistus poistele ikka suht karm.333 kirjutas:38.1. FINIŠIJOON FINISH LINESiksikunn kirjutas:Popovi 5 minutilise karistuse põhjus: VM p.38.1. Mis see tähendab?
Lisakatse lõpeb lendfinišiga. Peatumine finišijoone
kollase eelmärgi ja peatumismärgi stoppjoone vahel
on keelatud, rikkujatest teavitatakse žüriid.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 2
- Postitusi: 5165
- Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
- Asukoht: Tallinn
Re: RR ESTONIA Tartu Rally 2017
Jep, kui peale finišit ühel autol veel korralikult käest läheb siis ikka päris tore seal seista. Karistus on õiglane.
Söörlöne!
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3364
- Liitunud: 05 Juun 2010, 19:30
- Asukoht: Kuppelmaastik
Re: RR ESTONIA Tartu Rally 2017
Hakkame siis kõigile trahve jagama kui katsel tehniline on ja teepervel seisabLithium kirjutas:Jep, kui peale finišit ühel autol veel korralikult käest läheb siis ikka päris tore seal seista. Karistus on õiglane.
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 247
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 10:45
- Asukoht: harjumaa
Re: RR ESTONIA Tartu Rally 2017
Katsel on lubatud seisma jääda , aga finiši ja akp vahel mittecalderon kirjutas:Hakkame siis kõigile trahve jagama kui katsel tehniline on ja teepervel seisabLithium kirjutas:Jep, kui peale finišit ühel autol veel korralikult käest läheb siis ikka päris tore seal seista. Karistus on õiglane.
Re: RR ESTONIA Tartu Rally 2017
Point selles, et kui sul on auto nii katki, et sõita ei saa, siis remondi seda katsel. Kui sa ei taha aga katsel aega kaotada ja lonkad sellega lõpuni. Siis sõida ka läbi STOPi ära. Ei ole vaja seal vahel mingit ohtliku olukorda tekitada.
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 3
- Postitusi: 727
- Liitunud: 06 Mär 2011, 12:58
- Asukoht: Harjumaa
Re: RR ESTONIA Tartu Rally 2017
Mis kuradi moodi keset katset ohutum remontida on ja mitu ohtlikku olukorda see karistus siis ära aitab hoida ? Ei jäädud seal ju meelega seisma.
Re: RR ESTONIA Tartu Rally 2017
Ei olegi ohutum. Aga kui suudad sinnamaani veereda. Siis sõida need mõnisada meetrit veel ka edasi.Epik kirjutas:Mis kuradi moodi keset katset ohutum remontida on ja mitu ohtlikku olukorda see karistus siis ära aitab hoida ? Ei jäädud seal ju meelega seisma.
Reeglid on reeglid. Milleks on vaja kellegile erandeid teha? Sama hästi võiks ju ka valestardi peale vaidlema hakata.
Asi ei ole nagunii teie otsustada ja kui on juba otsustatud siis asi nii on.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3364
- Liitunud: 05 Juun 2010, 19:30
- Asukoht: Kuppelmaastik
Re: RR ESTONIA Tartu Rally 2017
See masin oli liikumisvõimetu, ei anna nagu väga veeredawrcfänn kirjutas:Ei olegi ohutum. Aga kui suudad sinnamaani veereda. Siis sõida need mõnisada meetrit veel ka edasi.Epik kirjutas:Mis kuradi moodi keset katset ohutum remontida on ja mitu ohtlikku olukorda see karistus siis ära aitab hoida ? Ei jäädud seal ju meelega seisma.
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 3
- Postitusi: 727
- Liitunud: 06 Mär 2011, 12:58
- Asukoht: Harjumaa
Re: RR ESTONIA Tartu Rally 2017
Ega ei olegi vaja mingeid erandeid teha ja ma ei olegi mingi otsustaja, lihtsalt sellise vältimatu asja eest üleüldse karistamine on täiesti ajuvaba.wrcfänn kirjutas:Ei olegi ohutum. Aga kui suudad sinnamaani veereda. Siis sõida need mõnisada meetrit veel ka edasi.Epik kirjutas:Mis kuradi moodi keset katset ohutum remontida on ja mitu ohtlikku olukorda see karistus siis ära aitab hoida ? Ei jäädud seal ju meelega seisma.
Reeglid on reeglid. Milleks on vaja kellegile erandeid teha? Sama hästi võiks ju ka valestardi peale vaidlema hakata.
Asi ei ole nagunii teie otsustada ja kui on juba otsustatud siis asi nii on.
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 673
- Liitunud: 16 Veebr 2003, 13:31
- Asukoht: Tallinn
Re: RR ESTONIA Tartu Rally 2017
Üldiselt - rallile minek peaks algama määrustiku ja juhendi lugemisest.
Antud finišala on allutatud Parc Ferme tsoonile kuni stoppjoone tsoonilõpu märgini, milles remontimine on keelatud. Siin oli tegelikult zürii poolt isegi soodne otsus tehtud, saaks ka karmimalt. Alles jäid pmst nii klassis saadud punktid kui powerstage punktid.
Lahendusi palju ei ole, määrustik välistab muu. Oleks pidanud kuidagi sealt minema lonkama teisele poole stoppi.
See määrustiku punkt on veidi selline hall tsoon oma kirjeldusega, analoogne situatsioon oli eelmine aasta Soome MM rallil, minuteada seal karistust ei määratud, kuigi masin sisuliselt peatus tsoonis. Küll aga ei hakatud seda seal remontima.
https://www.youtube.com/watch?v=ZB-_4Z3fn-k
Ja peace, mehed, miks peate üksteisele koguaeg ära vajutama?
Antud finišala on allutatud Parc Ferme tsoonile kuni stoppjoone tsoonilõpu märgini, milles remontimine on keelatud. Siin oli tegelikult zürii poolt isegi soodne otsus tehtud, saaks ka karmimalt. Alles jäid pmst nii klassis saadud punktid kui powerstage punktid.
Lahendusi palju ei ole, määrustik välistab muu. Oleks pidanud kuidagi sealt minema lonkama teisele poole stoppi.
See määrustiku punkt on veidi selline hall tsoon oma kirjeldusega, analoogne situatsioon oli eelmine aasta Soome MM rallil, minuteada seal karistust ei määratud, kuigi masin sisuliselt peatus tsoonis. Küll aga ei hakatud seda seal remontima.
https://www.youtube.com/watch?v=ZB-_4Z3fn-k
Ja peace, mehed, miks peate üksteisele koguaeg ära vajutama?