räägi eesti autorallist
Moderaatorid: KAIKUL , Sparco , Jaanus
StP
I järgu kommentaator
Reactions: 1
Postitusi: 974 Liitunud: 28 Mai 2010, 10:27
Postitus
Postitas StP » 26 Veebr 2017, 21:37
Jaan555 kirjutas: Kusagilt kuulsin, et mõlema mehe uued kered pidid
Elva M-spordis olema tegemises
Naer...väga viis.
Sti2
V järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 54 Liitunud: 15 Mär 2013, 08:33
Postitus
Postitas Sti2 » 26 Veebr 2017, 21:44
Ühte eelmisel aastal kiiresti
sõitnud Evot laotakse veel Fiesta kere peale ringi ...
Pints
I järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 771 Liitunud: 15 Juun 2010, 19:41
Asukoht: Harju
Postitus
Postitas Pints » 27 Veebr 2017, 06:59
Mingid suured wrc turbod, sequd ja wrc kastid pidavat külge keeratama. Tulevad päris hääd protod
ccve
III järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 164 Liitunud: 15 Mär 2010, 18:14
Postitus
Postitas ccve » 27 Veebr 2017, 11:51
Seal on neid juba 3tk tegemises, kui mitte juba 4s ka kohale pole jõudnud.
Mart_
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 2128 Liitunud: 07 Okt 2010, 13:58
Postitus
Postitas Mart_ » 27 Veebr 2017, 12:45
ccve kirjutas: Seal on neid juba 3tk tegemises, kui mitte juba 4s ka kohale pole jõudnud.
G.Grossil on siis unetud ööd
Champions aren't made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them -a desire, a dream, a vision.
ivar80
I järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 978 Liitunud: 30 Mai 2007, 10:36
Asukoht: Pärnu
Postitus
Postitas ivar80 » 27 Veebr 2017, 14:05
EMV võib veel sedasi uue hingamise saada. Ausalt öeldes need EVOd olid päris ära tüüdanud. Oleks kõik nendega sõitnud nii nagu Lukyanuk seda teeb, siis ei viriseks
Viimati muutis
ivar80 , 27 Veebr 2017, 15:53, muudetud 1 kord kokku.
Allu12
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1128 Liitunud: 12 Nov 2011, 13:31
Asukoht: Kuressaare
Postitus
Postitas Allu12 » 27 Veebr 2017, 14:52
kui neid protosi nii palju siin sõitmas on siis ilmselt hakkab see huvi pakkuma ka samsonasele kelle 4wd bmw peaks ka selles klassis sõita saama, või olen ma midagi valesti aru saanud?
333
III järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 247 Liitunud: 04 Veebr 2004, 10:45
Asukoht: harjumaa
Postitus
Postitas 333 » 27 Veebr 2017, 18:51
Mille poolest Proto E-4wd autost kiirem on?
turbokõri on ikka 34mm,
-timtim
I järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 747 Liitunud: 08 Apr 2009, 11:35
Asukoht: Lindi Taga
Postitus
Postitas -timtim » 27 Veebr 2017, 19:27
kaalu vahe on 200 kg ja vedrustus,pidurid jne.
Raskel ajal on rahvaralli ka ralli!
Taavi86
V järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 48 Liitunud: 10 Nov 2012, 13:18
Kontakt:
Postitus
Postitas Taavi86 » 27 Veebr 2017, 19:45
Kood: Vali kõik
3.3.1
Tugivarred ja õõtshoovad on vabad järgmiste piirangutega:
-vedrustuse ja sillakinnituste puksid on lubatud asendada nn. uniball tüüpi puksidega
-on asendatavad algsetega
Päris vaba pole. Vedrustusega näiteks kui võtta orginaalõõts, siis ta peab sinna ilusti külge hakkama.
333
III järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 247 Liitunud: 04 Veebr 2004, 10:45
Asukoht: harjumaa
Postitus
Postitas 333 » 27 Veebr 2017, 21:31
-timtim kirjutas: kaalu vahe on 200 kg ja vedrustus,pidurid jne.
Kaaluvahe on u 100kg 2,0 mootori puhul , aga seda saaks ka evolt maha võtta, pidurid saab ka samad panna, amordid samuti jne.
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 3574 Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Postitus
Postitas -huviline2- » 27 Veebr 2017, 22:37
Fiesta on vist olemuselt päris hea keredoonor, isegi driftipoolelt on huvi tuntud, ju muidugi on tähtis ka kergete tükkide saadavuses Eestis.
swrt
III järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 271 Liitunud: 22 Dets 2005, 10:05
Postitus
Postitas swrt » 28 Veebr 2017, 16:43
Kruusa seades evo x N4 kaalub kuskil 1400kg natuke peale. R4 kitiga umbes 1300.
IX kannataks juba enda kere pealt kärpida 1100 peale.
Mart_
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 2128 Liitunud: 07 Okt 2010, 13:58
Postitus
Postitas Mart_ » 28 Veebr 2017, 18:35
Vana Murakas oli "Nael kummi" saates üsna kindel, et Evo/Fiesta combo on tummine. Pole tema jutus põhjust kahelda. Ju siis Fiesta kerel on ikka piisavalt eeliseid, et mitte Evo ennast tuunida.
Champions aren't made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them -a desire, a dream, a vision.
Lithium
Rallifoorum 24/7
Reactions: 2
Postitusi: 5165 Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas Lithium » 28 Veebr 2017, 19:26
swrt kirjutas: Kruusa seades evo x N4 kaalub kuskil 1400kg natuke peale. R4 kitiga umbes 1300.
IX kannataks juba enda kere pealt kärpida 1100 peale.
1400+ oli ainult Abramil, teisel alla selle ikka omajagu.
Minuteada..
Söörlöne!
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 3574 Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Postitus
Postitas -huviline2- » 28 Veebr 2017, 22:25
Mingi erinevus ju võib olla mõne komponendi arvelt, aga eriti suur see ei tohiks olla. Kõik on ju RSidest ehitatud ja N-rühma nõuded panevad ka asjad paika.
calderon
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 3364 Liitunud: 05 Juun 2010, 19:30
Asukoht: Kuppelmaastik
Postitus
Postitas calderon » 15 Mär 2017, 19:57
ASRT tuleb varsti mingi uudisega lagedale.
Allu12
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1128 Liitunud: 12 Nov 2011, 13:31
Asukoht: Kuressaare
Postitus
Postitas Allu12 » 15 Mär 2017, 22:38
calderon kirjutas: ASRT tuleb varsti mingi uudisega lagedale.
erc 2017 hooaeg tiimiga
calderon
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 3364 Liitunud: 05 Juun 2010, 19:30
Asukoht: Kuppelmaastik
Postitus
Postitas calderon » 16 Mär 2017, 07:18
Huvitav kes sõidavad, mõni meite mees äkki ka pundis?
Allu12
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1128 Liitunud: 12 Nov 2011, 13:31
Asukoht: Kuressaare
Postitus
Postitas Allu12 » 16 Mär 2017, 08:01
Google translate abil sain niimoodi aru, aga nüüd ingliskeelse infona pandud nagu see, et nende tiim järgmisel etapil kohal kõigest. Mingi itaallane sõidab väidetavalt