sama mõteCTR kirjutas:mõni ikka mõtleb korralikult üleilmselgelt on närv must ja asjaga megakiire.. lisaks veel pead kustutiga vehkima..
mootor pekkis, auto põleb, kütus otsakorral, aeg tiksub juba trahvisekundeid..
Rallye Automobile de Monte-Carlo 2017 Day 3
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1082
- Liitunud: 25 Mär 2003, 13:20
- Asukoht: seal kus parimad ralliteed
Re: Rallye Automobile de Monte-Carlo 2017 Day 3
rattaga on kah hea sõita
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: Rallye Automobile de Monte-Carlo 2017 Day 3
teine_riiul kirjutas:Minul on asjast vähe teistsugune nägemus, mis ei pruugi paljudele meeldida. On näha sellest videost, et autosisene kommunikatsioon meeste vahel ei toimi nii hästi kui peaks. Sellepärast jookseb ka Martin ümber auto nagu peata kana. Ilmselgelt ajab see Oti närvi ja ta küsib mõnitusena" oled instas või.." Tiimi liider ei tohiks nii käituda. Teisele mehele peaks kohe andma selged juhised mida teha. Puudujääk tuleneb minu arvates Oti iseloomust, me kõik ju teame et ta pole eriline jutupaunik ja kui talle midagi ei meeldi, siis selle asemel et õpetada või juhendada, on ta suht "lühikese süütenööriga mees".Okei, saame aru, et mängus oli poodiumikoht, aga tiimi juht ei tohiks nii käituda, see on ebaprofessionaalne. Mis omakorda püstitab retoorilise küsimuse: miks Otil on hetkel juba kolmas kaardilugeja? Sikuga oli asi selge: iseloomud ei sobinud. Aga Raigoga? Raigo enda sõnade järgi mõtles ta loobumisele juba eelmise hooaja keskel. Kas üks põhjustest võis olla ka Oti järsk iseloom? Kui sind pidevalt mõnitatakse ja ülbitsetakse, siis arvata on, et igasugune töötegemise tuju kaob ära....
Laske mind nüüd sõelapõhjaks kui tahate, aga I'm just throwing in my two cents...
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: Rallye Automobile de Monte-Carlo 2017 Day 3
No täpselt sama probleem nagu selle "garbageiga" oli. Keegi ütleb ja kõik äkki kuulevad (tegelikult oli "car which"). Siin võib ka kuulda "instagram", kuigi tegelikult on "kus tööriistad on?" Ja nagu juba mainitud, perfektne ralli läbi tehniliste probleemide, mis lõpuks eskaleerusid selleni, et mootor ei töötanud korralikult ja punane kukk kimbutas ning lisaks poodiumikohale oli üldse lõpetamine juba suure küsimärgi all.
Ja mingeid suhteprobleeme ei ole ka põhjust ju võluda, kui me ei tea...ega Otilgi kerge ei ole ilmselt mööda maailma reisida, eriti nüüd eemal olla, kui just teine laps sündis, aga ilmselt Raigole see reisimine pere kõrvalt ei meeldinud (saab ju ka perelisa) ning teeb parem siin kindlate kellaaegadega tööd, õhtuks sõidab koju ning hoiab kohalikel võistlustel Grossi kõrval käe sooja.
Ja mingeid suhteprobleeme ei ole ka põhjust ju võluda, kui me ei tea...ega Otilgi kerge ei ole ilmselt mööda maailma reisida, eriti nüüd eemal olla, kui just teine laps sündis, aga ilmselt Raigole see reisimine pere kõrvalt ei meeldinud (saab ju ka perelisa) ning teeb parem siin kindlate kellaaegadega tööd, õhtuks sõidab koju ning hoiab kohalikel võistlustel Grossi kõrval käe sooja.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1128
- Liitunud: 12 Nov 2011, 13:31
- Asukoht: Kuressaare
Re: Rallye Automobile de Monte-Carlo 2017 Day 3
krt ütleb jah sõna ''tööriistad'' mitte ''loed instat v?'' - tagantjärgi natuke kahju isegi, oleks päris mahlakas olnud 
