Reikoh kirjutas:Kui Ogier üldse kusagil sõidab, siis on see Citroen. Ma ei näe tõenäosust, et kellelgi teisel oleks huvi ja raha seda teostada. Eks keegi visatakse üle parda selle nimel.
Eks see Stéphane Lefebvre ole ma arvan.
Alati ei saa ainult tulemuste põhjal hinnangut anda. Minu mäletamist mööda oli Lefe mentor hr Loeb isiklikult. Tema autoriteet ja sidemed Citroeniga võivad Breeni tulemused üle kaaluda.
Nagu aru olen saanud siis Loeb pidi Citroeni peale suht tige olema. Sellepärast, et otsustasid WTCC projekti kraanid kinni keerata. Ning sellega koos visati Loeb üleparda. Nüüd on mees tulihingeliselt seotud Peugeotiga
minu nägemus
Citroen
Ogier
Meeke
Breen
Hyundai
Paddon
Sordo
Neuville
Ford
Tänak
Latvala
Camilli
Toyota
Hänninen
Mikkelsen
Lappi
Aga samas võivad ja kodus istuda kui palk tiksub.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Huvitav miks keegi Ogieri Toyotaga veel seostanud pole. VW arenguprotsess Ogieriga käsikäes on meil meeles, miks mitte minna ajalukku tiimide ülesehitajana?
-huviline2- kirjutas:Ogier last week @Rally_Forum ""I admire Malcolm and one of my regrets is not having worked with him, but who knows what the future holds"
C. Clark tsiteeris Twitteris. Ma ei oleks nii kindel selles Ford<Citroen. Eriti kui nüüd meenutada, mis Ogieri lahkumiseni sidrunist viis. Loomulikult kantaks teda nüüd õlgadel, aga kas paha maik ei seda ei saada?
Pilt hakkab vaikselt kokku loksuma.
Ogier mainib veel nädal enne "pommuudist" , et ei tea mis tulevik toob... no siit võiks ju välja lugeda, et Ogier vbolla on 2017 M-Spordis (ehk isegi FORD tehasetiimis)
Sirvisin Postimeest ja kohe kargab näkku selline "uudis"
No kohe hakkab DMack Ogieri palkama, ei usu seda kohe üldssee, aga kessedamaailmaenamteab
kes oleks uskunud mõnda aega tagasi, et meie Ott on hooaja lõpus paremas seisus kui Ogier ?
uskumatu ikka, siiani ei mahu see uudis pähe...eks näha mis nüüd saama hakkab. Pakun ikkagi sama mis päeval juba, et Ogier - Citroen, Mikkelsen - Toyota ja Latvala M-sport või ka Toyota.
>
0
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Arvestades Ogieri väljaütlemisi, siis mina pakun, et on välistatud, et ta on nõus minema kuskile "peksupoisiks" - see välistab DMacki.
Ainus variant, et kui usub, et ta tõesti suudab meeskonna ühe hooajaga üles töötada - siis sel juhul tuleb Toyota kõne alla. Kaheks või rohkemaks hooajaks ta "kaotama" ei lähe, lootuses, et äkki kunagi ikka tuleb edu.
Ma olen skeptiline, et Ogier M-Sporti läheb. Tõenäoliselt ei suuda nad ligilähedaltki nii head (finantsilist) pakkumist teha kui Hyundai, Citroen või Toyota. Sellest kolmikust on üsna ebatõenäoline Toyota, kuna millegipärast kõik arvavad, et neil on järgmisel aastal kõigist tehasetiimidest kõige kehvem auto. Ja noh, sõitjate valikutest on ka usaldamatust läbi kumada. Nii et Hyundai või Citroen?
Tänakut, ma usun, et see olukord isegi niiväga ei puuduta. Ma arvan, et ta saab oma M-Sporti koha kätte. Ja kui mingi ime läbi peaks Latvala või Mikkelsen ka sinna minema, siis nad tuleksid temale lisaks ja ohvriks tuuakse Camilli.
Ainuke loogiline variant kõige põhjal mis on läbi käinud on minu arvates siiski Ogier M-Sporti koos näiteks Fordi või Redbulli toega.
Hyundai välistaks, kuna seal 3 värsket lepinguomanikku ja väga kiiret sõitjat ees. Citroenil Meeke ja Breeniga lepingud ning lisaks Meeke ja Ogier ühte meeskonda hästi kokku ei sobi??? Lisaks võtta arvesse seda kuidas Ogier sealt lahkus, siis ei ole kuidagi loogiline.
Toyota ei ole kindlasti sellel tasemel kus 31 aastane Ogier tahaks olla. Lisaks ta ühe meeskonna on juba üles ehitanud, siis vaevalt ta tahab minna meeskonda kus ta ei ole saanud testida, aga meeskond on täiesti nullpunktis kus pole süsteemidki veel välja töötatud.
Wilson on alati Sebastianitest unistanud ning nüüd on tema kuldvõimalus. Suhtes Ogieriga on head, uus masin väidetavalt väga hea, kuulujutud on Fordi toe suurenemisest/naasmisest, mehed ei ole lepingutega kinnitatud ehk siis kohti veel on...
Ehk siis mina näen siin ainult varianti kus on Ogier + Tänak. Ogieriga kaasneb kohe ka väga suur sponsorite kuhila kes maksavad palga kinni niiehknaa ning kogu see meediakajastus.... Wilsoni märg unenägu. Camilli leping tõenäoliselt on sarnase konksuga nagu kõik need Tänaku ja Evansi lepingud on olnud, kus vajadusel on Wilsonil õigus Camillit ringi liigutada ja leida talle koht kus sõita. Või siis leping üles öelda, mis tõenäoliselt ei ole nii kulukas kui näiteks Hyundai või Citroeni lepingud oma sõitjatega.
Kui on võimalus saada selline sõitja nagu Ogier, siis "all bets are off", ehk siis ükski kokkulepe ei pruugi enam kehtida, leitakse võimalus. Ja praegu arvestades kõike on Mr.Wilson kõigist teistest potentsiaalsetest kosilastest kaks pikka sammu ees.
Või siis Ogier loobub WRC-st ning läheb teistele jahimaadele samal ajal kui VW maksab tema palka. On ta ju sellele ka vihjanud. Aga kui tahab siiski edasi sõita, siis tõenäoline on M-Sport.
Antti22 kirjutas:Ainuke loogiline variant kõige põhjal mis on läbi käinud on minu arvates siiski Ogier M-Sporti koos näiteks Fordi või Redbulli toega.
Hyundai välistaks, kuna seal 3 värsket lepinguomanikku ja väga kiiret sõitjat ees. Citroenil Meeke ja Breeniga lepingud ning lisaks Meeke ja Ogier ühte meeskonda hästi kokku ei sobi??? Lisaks võtta arvesse seda kuidas Ogier sealt lahkus, siis ei ole kuidagi loogiline.
Kui Ogier ja potentsiaalne MM-tiitel on mängus, siis ma arvan, et lepingud ja muud "takistused" (kunagised konfliktid?) enam ei loe. Spordis on oluline võita, ja vanad asjad unustatakse kiiresti ära. Citroenis ju enam Loebi ees ei ole, nii et kõik on korras. Pealegi on Citroen-Ogier saagast möödas juba 5 aastat.
Tõenäoliselt saab näha ka isiklikul tasemel solvamist/solvumist...pean silmas just Breeni, Lefebvret, Camillit vb ka Lappi, kelle kohad pole enam sugugi kindlad. Lepingud on küll olemas, aga kivisse pole neist ükski raiutud ja kõiki on võimalik lõpetada, iseasi mis hinnaga. Põhimõtteliselt on ju võimalik tiitel endale suure tõenäosusega osta. Ootame Sebi otsuse ära ja siis kuuleme, kes kuhu minemas on. Ise pakuks Sebi Citroeni või Fordi.
ei tea kas sellepärast Meeke nii "pissed off" olekuga oligi terve nädalavahetuse walesis?
ja Becs küsis veel Tänaku käest, et me teame et mehed sinu kõrval sõidavad järgmine hooaeg aga mis on sinu plaanid? Üks neist meestest kõrval oli Ogier
>
0
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Antti22 kirjutas:Ainuke loogiline variant kõige põhjal mis on läbi käinud on minu arvates siiski Ogier M-Sporti koos näiteks Fordi või Redbulli toega.
Hyundai välistaks, kuna seal 3 värsket lepinguomanikku ja väga kiiret sõitjat ees. Citroenil Meeke ja Breeniga lepingud ning lisaks Meeke ja Ogier ühte meeskonda hästi kokku ei sobi??? Lisaks võtta arvesse seda kuidas Ogier sealt lahkus, siis ei ole kuidagi loogiline.
Kui Ogier ja potentsiaalne MM-tiitel on mängus, siis ma arvan, et lepingud ja muud "takistused" (kunagised konfliktid?) enam ei loe. Spordis on oluline võita, ja vanad asjad unustatakse kiiresti ära. Citroenis ju enam Loebi ees ei ole, nii et kõik on korras. Pealegi on Citroen-Ogier saagast möödas juba 5 aastat.
Kui Ogieril jääks valikuks kas Citroen või M-Sport, siis miks ta peaks valima meeskonna kust ta läks tüliga ära ning kus tema tiimikaaslaseks on kindlasti Meeke, kes tema suunas väga teravalt sõna võtab pidevalt?
Wilson tõenäoliselt on kohe ukse taga, ning järgmisena on Fordi ja Redbulli ukse taga ettepanekuga, et näe: "siin on Ogieri nõusolek juhul kui saame kokku sellise summa. Meediakajastus garanteeritud ja tiitel väga tõenäoline, kas tulete pardale või mitte." . Arvestades viimase aja sahinaid + Fordi aktiivsemat osalemist autospordi suunal, siis ma ei näe küll võimalust, et Ford ära ütleks sellisest võimalusest.
Selle Fordi liitumise üle on sahistatud küll. Aga kuni midagi konkreetset ei ole, ei oska midagi sellest arvata.
Mulle endale tundub, et hetkel on kõige suurema eelarvega WRC meeskond Hyundai ja kui nad tahaksid, saaksid nad Ogierile kõige parema pakkumise teha. Neil on eelarve hetkel reaalselt olemas, mitte n-ö oletuste tasandil nagu M-Sportil... Ja nt Sordole n-ö puhkuseraha maksmine pole neile ka mingi probleem.
>
0
Viimati muutis jens, 01 Nov 2016, 17:39, muudetud 1 kord kokku.
MTV3 Latvalaga suhelnud ja ka vastuse saanud http://www.mtv.fi/sport/ralli/uutinen/a ... ta/6144916
Googli tõlge Latvala vastusest: Are you worried about their jobs?
- As long as I'm not worried before when I was officially informed of the situation. So I am not worried yet, because I do not have any of this information. After all, these things never nice to read, but there's always the world of text and speech is enough. Then we'll see if something more formal will.
- At the moment I'm just going to run normally the test end of the week, and then to Australia next week, Latvala summed up with reference to the closing race.
Latvala Toyotasse on minu loogilise mõtlemise järgi peaaegu nagu confirmed?
Mäkinen tahab Soome sõitjaid. Tahab kiireid sõitjaid ------ Latvala on kiireim Soomlane tänasel hetkel 100%.
Ogier fordis oleks muidugi huvitav. Julgen pakkuda, et Ott on fordiga kiirem kui Ogier. Selles osas, et volkswagen teistest autodest üle oli, ei ole ilmselt vaidlejaid. Nüüd kui anda nendele meestele täpselt samasugused autod kätte...väga tahaks näha