Dayinsure Wales Rally Day 3
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: Dayinsure Wales Rally Day 3
Thierry Neuville @thierryneuville 20m20 minutes agotugitoolifänn kirjutas:Kolmandal päeval pressikonverentsi ei ole ?
Post event @fia press conference is live!
Eks siis hiljem kuuleb.
Meie mees saab loomulikult põhjusega kiita, aga huvitav on, et autost seekord pilte ei panda...Poolas oli ikka DMacki värvides pill taustaks.

http://www.m-sport.co.uk/m-sport-news/f ... f-the-year
Re: Dayinsure Wales Rally Day 3
Malcolm isegi ei maininud midagi Camillist ja Ostbergist
Auto on piisavalt hea võidu peale sõitmiseks- Ole mees ja sõida!

Auto on piisavalt hea võidu peale sõitmiseks- Ole mees ja sõida!
„See on pea, mitte jalg, mis on tööriistaks iga võidusõitja eduni. Vähesed mõistavad seda” (Peter Sauber)
Re: Dayinsure Wales Rally Day 3
Winning all of today’s six stages and claiming maximum points in the Power Stage, Tänak slashed Ogier’s lead from 33.8 seconds to a mere 10.2 seconds – recording the closest finish of the 2016 FIA World Rally Championship thus far.
http://www.m-sport.co.uk/m-sport-news/f ... f-the-year
Täna siis võttis 23,6 sekundit tagasi Ogierilt? Päris hästi.
http://www.m-sport.co.uk/m-sport-news/f ... f-the-year
Täna siis võttis 23,6 sekundit tagasi Ogierilt? Päris hästi.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: Dayinsure Wales Rally Day 3
Ola Fløene sai ka rohkem "eetriaega" oma mao hammustuse looga, kui Östberg ja CamilliJanarr kirjutas:Malcolm isegi ei maininud midagi Camillist ja Ostbergist![]()
Auto on piisavalt hea võidu peale sõitmiseks- Ole mees ja sõida!
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: Dayinsure Wales Rally Day 3
Malcolm Wilson: Tänaku sõit Walesis oli üks selle hooaja muljetavaldamaid esitusi
"Selle nädalavahetuse esitus Otilt ja Raigolt oli tõeliselt tugev ja üks hooaja muljetavaldavamaid," sõnas Wilson M-Sporti pressiteate vahendusel. "Nad domineerisid Walesi ralli viimast päeva täielikult, võites kõik kuus katset ja teenides kolm punkte ka Power Stage'il."
Just eestlase praeguse tiimi DMACK-iga tihedalt seotud M-Sporti naasmisega on Tänakut sel sügisel enim seostatud. Sama võistkonda esindas eestlane ka 2012. ja 2015. aastal ning tegi üksikuid etappe kaasa ka 2011. ja 2014. aastal.
Wilsoni sõnul tõestas Tänak Walesi rallil taas, et Fordil on võimalik rallisid võita ja meeskonna vaim enne Austraalias toimuvale hooaja viimasele etapile siirdumist on suurepärane.
http://sport.err.ee/v/autoralli/3d5545c ... id-esitusi
"Selle nädalavahetuse esitus Otilt ja Raigolt oli tõeliselt tugev ja üks hooaja muljetavaldavamaid," sõnas Wilson M-Sporti pressiteate vahendusel. "Nad domineerisid Walesi ralli viimast päeva täielikult, võites kõik kuus katset ja teenides kolm punkte ka Power Stage'il."
Just eestlase praeguse tiimi DMACK-iga tihedalt seotud M-Sporti naasmisega on Tänakut sel sügisel enim seostatud. Sama võistkonda esindas eestlane ka 2012. ja 2015. aastal ning tegi üksikuid etappe kaasa ka 2011. ja 2014. aastal.
Wilsoni sõnul tõestas Tänak Walesi rallil taas, et Fordil on võimalik rallisid võita ja meeskonna vaim enne Austraalias toimuvale hooaja viimasele etapile siirdumist on suurepärane.
http://sport.err.ee/v/autoralli/3d5545c ... id-esitusi
Re: Dayinsure Wales Rally Day 3
Fordiga on võimalik tõesti esikoha eest heidelda, lihtsalt munad peavad olema suuremad ja karvasemad, kui teistel....!:)viplala kirjutas:Malcolm Wilson: Tänaku sõit Walesis oli üks selle hooaja muljetavaldamaid esitusi
"Selle nädalavahetuse esitus Otilt ja Raigolt oli tõeliselt tugev ja üks hooaja muljetavaldavamaid," sõnas Wilson M-Sporti pressiteate vahendusel. "Nad domineerisid Walesi ralli viimast päeva täielikult, võites kõik kuus katset ja teenides kolm punkte ka Power Stage'il."
Just eestlase praeguse tiimi DMACK-iga tihedalt seotud M-Sporti naasmisega on Tänakut sel sügisel enim seostatud. Sama võistkonda esindas eestlane ka 2012. ja 2015. aastal ning tegi üksikuid etappe kaasa ka 2011. ja 2014. aastal.
Wilsoni sõnul tõestas Tänak Walesi rallil taas, et Fordil on võimalik rallisid võita ja meeskonna vaim enne Austraalias toimuvale hooaja viimasele etapile siirdumist on suurepärane.
http://sport.err.ee/v/autoralli/3d5545c ... id-esitusi
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Dayinsure Wales Rally Day 3
pressikas teksti kujul http://www.fia.com/news/wrc-2016-wales- ... um=twitter
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: Dayinsure Wales Rally Day 3
Ogier wins Wales Rally GB to seal Volkswagen title -- Red BullStrong performance from Ott Tänak
Only one man ever looked like getting Ogier remotely warm under the collar in Wales, and that was Rally Poland nearly-man Ott Tänak. Yes, the Estonian's British-made DMACK tyres were developed specifically for tackling Welsh forest roads, but there's no arguing that Tänak put them to good use, snaring a number of stage wins and showing laudable commitment in the tricky conditions.
A puncture arguably robbed us of a true fight between Tänak and Ogier, and may be proof of Tänak’s over-zealous style compared to the puncture-less Ogier, but with rumours abounding that Tänak will be back under the M-Sport factory umbrella for 2017, we can look forward to more scraps between the two next year.
Re: Dayinsure Wales Rally Day 3
OT:soca kirjutas:pressikas teksti kujul http://www.fia.com/news/wrc-2016-wales- ... um=twitter
I was going fast today, but no stupid mistakes today – I wanted second place. This was important for DMACK to finalise the result.
Vastus neile, kes vihjasid kaotatud esimesele kohale ja pakkusid Oti pettumust. Targasti sõidetud.
Champions aren't made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them -a desire, a dream, a vision.
Re: Dayinsure Wales Rally Day 3
Kindlasti on ta väga rahul saadud koha üle, ei vaidlegiMart_ kirjutas:OT:soca kirjutas:pressikas teksti kujul http://www.fia.com/news/wrc-2016-wales- ... um=twitter
I was going fast today, but no stupid mistakes today – I wanted second place. This was important for DMACK to finalise the result.
Vastus neile, kes vihjasid kaotatud esimesele kohale ja pakkusid Oti pettumust. Targasti sõidetud.
Re: Dayinsure Wales Rally Day 3
Ega ta Camilli pole. Õnneks läheb paar aastat veel sinna kui Camillike neid teha saab.Mistral kirjutas:Pea-asi, et nüüd FIA lt karistada ei saa. NN ohtliku olukorra tekitamise eest.CTR kirjutas:viplala kirjutas:Ogier näitab stiili kuidas poodiumile sõita
https://twitter.com/P8haw/status/792755833901838337![]()
äge, et keegi pulli(punast) ka teeb veel

-
- Reactions: 0
Re: Dayinsure Wales Rally Day 3
Oti puhul on üks suhteliselt tähelepanuväärne teema veel - ta ei kurda pea-aegu kunagi, et auto seaded ei ole sobivad. Ikka on nii, et kui rehv peab - siis on auto "perfect". See on minu meelest väga hea märk.
On jäänud silma, et 3 meest ei virise pea-aegu üldse auto seadistuse üle ralli jooksul (ja eriti just esimese päeva hommikul) - Ogier, Tänak ja Mikkelsen. Ehk tundub, et need mehed suudavad auto omale mugavaks sättida kõige paremini. Meeke tegelikult vist ka - teda vähem nähtud, aga ka ei meenu, et oleks läinud seadistusega väga alt. On loomulik, et tehakse mingeid pisimuutusi, aga need ei muuda jõudude vahekordi.
Üllatama paneb kohe kui tihti näiteks Latvalal on esimese (tihti ka teise/kolmanda) päeva hommikul mingid seadistuse mured ja kommentaarid, et peame seda ja toda muutma. Tihtipeale veel nii, et näed muutsime seadistust - aga nüüd asi veel hullem. Tihtipeale siis saabki kuskil päeva teisel poolel kenasti hoo üles, aga siis on Ogier juba püüdmatu. Ometi on mees juba väga kogenud ja võiks ju une pealt auto paika saada. Ka Paddon, Sordo ja Neuville kurdavad küllalt tihti, et seaded ei sobi (Hyundai mured?) väga hästi ja tuleb services muuta midagi. Östberg ka (aga noh, ta kurdab nagunii kõige üle).
On jäänud silma, et 3 meest ei virise pea-aegu üldse auto seadistuse üle ralli jooksul (ja eriti just esimese päeva hommikul) - Ogier, Tänak ja Mikkelsen. Ehk tundub, et need mehed suudavad auto omale mugavaks sättida kõige paremini. Meeke tegelikult vist ka - teda vähem nähtud, aga ka ei meenu, et oleks läinud seadistusega väga alt. On loomulik, et tehakse mingeid pisimuutusi, aga need ei muuda jõudude vahekordi.
Üllatama paneb kohe kui tihti näiteks Latvalal on esimese (tihti ka teise/kolmanda) päeva hommikul mingid seadistuse mured ja kommentaarid, et peame seda ja toda muutma. Tihtipeale veel nii, et näed muutsime seadistust - aga nüüd asi veel hullem. Tihtipeale siis saabki kuskil päeva teisel poolel kenasti hoo üles, aga siis on Ogier juba püüdmatu. Ometi on mees juba väga kogenud ja võiks ju une pealt auto paika saada. Ka Paddon, Sordo ja Neuville kurdavad küllalt tihti, et seaded ei sobi (Hyundai mured?) väga hästi ja tuleb services muuta midagi. Östberg ka (aga noh, ta kurdab nagunii kõige üle).
Viimati muutis mcwax, 31 Okt 2016, 14:48, muudetud 1 kord kokku.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1012
- Liitunud: 29 Juun 2016, 15:37
Re: Dayinsure Wales Rally Day 3
mcwax kirjutas:Oti puhul on üks suhteliselt tähelepanuväärne teema veel - ta ei kurda pea-aegu kunagi, et auto seaded ei ole sobivad. Ikka on nii, et kui rehv peab - siis on auto "perfect". See on minu meelest väga hea märk.
On jäänud silma, et 3 meest ei virise pea-aegu üldse auto seadistuse üle ralli jooksul (ja eriti just esimese päeva hommikul) - Ogier, Tänak ja Mikkelsen. Ehk tundub, et need mehed suudavad auto omale mugavaks sättida kõige paremini. Meeke tegelikult vist ka - teda vähem nähtud, aga ka ei meenu, et oleks läinud seadistusega väga alt. On loomulik, et tehakse mingeid pisimuutusi, aga need muuda jõudude vahekordi.
Üllatama paneb kohe kui tihti näiteks Latvalal on esimese (tihti ka teise/kolmanda) päeva hommikul mingid seadistuse mured ja kommentaarid, et peame seda ja toda muutma. Tihtipeale veel nii, et näed muutsime seadistust - aga nüüd asi veel hullem. Tihtipeale siis saabki kuskil päeva teisel poolel kenasti hoo üles, aga siis on Ogier juba püüdmatu. Ometi on mees juba väga kogenud ja võiks ju une pealt auto paika saada. Ka Paddon, Sordo ja Neuville kurdavad küllalt tihti, et seaded ei sobi (Hyundai mured?) väga hästi ja tuleb services muuta midagi. Östberg ka (aga noh, ta kurdab nagunii kõige üle).
Siin liikus vahepeal vidoe kus Markko Märtin, Luis Moya ja M-Sport pikaaegne transpordipäälik juttu puhusid.
Ja seal rääkisid nemad, et Colin Mcrae näiteks sõitis terve hooaja ühe setupiga


Et siis kruusa ja asflati seaded samad... hmm
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1685
- Liitunud: 18 Juul 2004, 16:55
- Asukoht: Roobuka
Re: Dayinsure Wales Rally Day 3
Miks sa pead kohe salvama?
Kõik kruusa rallid ja võimalik et ka k.a. lumeralli sõideti ühe seadega ning kõik asfalti rallid sõideti ühe asfaltiseadega. Samas teades kui palju mees rahvale rõõmu (ilsaid crache) valmistas, siis ei pooldaks sellist lähenemist.
Kõik kruusa rallid ja võimalik et ka k.a. lumeralli sõideti ühe seadega ning kõik asfalti rallid sõideti ühe asfaltiseadega. Samas teades kui palju mees rahvale rõõmu (ilsaid crache) valmistas, siis ei pooldaks sellist lähenemist.
Ott Tänak on rallisõitja - mitte meelelahutaja.
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 950
- Liitunud: 13 Veebr 2003, 20:34
- Asukoht: Tallinn
Re: Dayinsure Wales Rally Day 3
Järgmisel aastal läheb õigete seadete leidmine veel keerulisemaks. Lisandub aktiivse keskdifri mapping mis pidi ikka väga keeruline olema. Eks need kes juba praegu on omale heade seadete leidmisega hädas kõrbevad järgmisel aastal veel rohkem.mcwax kirjutas:Oti puhul on üks suhteliselt tähelepanuväärne teema veel - ta ei kurda pea-aegu kunagi, et auto seaded ei ole sobivad. Ikka on nii, et kui rehv peab - siis on auto "perfect". See on minu meelest väga hea märk.
On jäänud silma, et 3 meest ei virise pea-aegu üldse auto seadistuse üle ralli jooksul (ja eriti just esimese päeva hommikul) - Ogier, Tänak ja Mikkelsen. Ehk tundub, et need mehed suudavad auto omale mugavaks sättida kõige paremini. Meeke tegelikult vist ka - teda vähem nähtud, aga ka ei meenu, et oleks läinud seadistusega väga alt. On loomulik, et tehakse mingeid pisimuutusi, aga need ei muuda jõudude vahekordi.
Üllatama paneb kohe kui tihti näiteks Latvalal on esimese (tihti ka teise/kolmanda) päeva hommikul mingid seadistuse mured ja kommentaarid, et peame seda ja toda muutma. Tihtipeale veel nii, et näed muutsime seadistust - aga nüüd asi veel hullem. Tihtipeale siis saabki kuskil päeva teisel poolel kenasti hoo üles, aga siis on Ogier juba püüdmatu. Ometi on mees juba väga kogenud ja võiks ju une pealt auto paika saada. Ka Paddon, Sordo ja Neuville kurdavad küllalt tihti, et seaded ei sobi (Hyundai mured?) väga hästi ja tuleb services muuta midagi. Östberg ka (aga noh, ta kurdab nagunii kõige üle).
Re: Dayinsure Wales Rally Day 3
Minumeelest nad rääkisid et Sainz ja Mcrae kasutasid tihti samu seadeid. Kui üks valis midagi välja siis teine ütles et soovib samas seades autot.tugitoolifänn kirjutas: Siin liikus vahepeal vidoe kus Markko Märtin, Luis Moya ja M-Sport pikaaegne transpordipäälik juttu puhusid.
Ja seal rääkisid nemad, et Colin Mcrae näiteks sõitis terve hooaja ühe setupigaOli päris üllatav kuulda seda
![]()
Et siis kruusa ja asflati seaded samad... hmm