Keegi pole siin spetsialist. Viiteburgi kas mul ei võigi oma arvamust olla.Tõttasin jah järeldusi tegema. kohe kimasin arvuti , et oh kus ma nüüd panen.
Kui vaadata kõiki testi videoid kõigi meeskondade omasi siis näed ka ise vahet. Minu jaoks on kogu see projekt üks naljanuber. Väga loodan, et pean oma sõnud sööma. Sest kõht on väga tühi. Aga söögini läheb veel palju palju aega. Ning pole üldse kindel, et see kunagi valmis saab.
>
0
Viimati muutis Kolin, 25 Okt 2016, 20:05, muudetud 1 kord kokku.
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
viplala kirjutas:Kas Toyota sõidab järgmisel aastal Micheline rehvidega või võib siit ka mõni üllatus tulla?
testivad küll Misudega. Aga noh arvestades asjade käiku siis pole ime kui hakatakse kasutama nokiani rehve. Need pidid olema sama head kui põhjala kummikud
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Ma ikkagi ei saa aru, miks Mäkinen ikka ise peab testima nii palju uut autot, Hänninen on ju olemas, minu arvates oleks loogiline, et tema on just mees, kes testib põhiliselt. Lisaks saaks ju kaasata mõne vaba ja kogenud asfaldi spetsi - näiteks Bouffieri, see mees ju ühegi tiimiga seotud ei ole ja ilmselt oleks nõus testima, eriti kui lubada paar asfaldi etappi kaasa teha.
Oleks väga imelik, kui näiteks Wilson ise künnaks uue fiestaga metsa vahel ja ainult vahest mõne põhipiloodi rooli laseks.
Siinsed asjatundjad võiks Tommile ja ta abilistele nõu anda, et kuidas tipptasemel auto ehitamine/arendamine käib. Mäkinen nii vähe aastaid selle karuselli sees olnud ja teadmisi kindlasti napib. Lisan igaks juhuks kontakti ka:
Phone. +358 (0)20 722 9750
@-mail. info@tommimakinenracing.fi
SLy kirjutas:Siinsed asjatundjad võiks Tommile ja ta abilistele nõu anda, et kuidas tipptasemel auto ehitamine/arendamine käib. Mäkinen nii vähe aastaid selle karuselli sees olnud ja teadmisi kindlasti napib. Lisan igaks juhuks kontakti ka:
Phone. +358 (0)20 722 9750
@-mail. info@tommimakinenracing.fi
Ma ei pea ennast asjatundjaks. Kuid kogu see projekt on (rõhutan) Minu jaoks kahtlane ja naljanumber
See on minu arvamus. Ning see jääb mulle. Ega tohiks kellegile korda minna.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
SLy kirjutas:Siinsed asjatundjad võiks Tommile ja ta abilistele nõu anda, et kuidas tipptasemel auto ehitamine/arendamine käib. Mäkinen nii vähe aastaid selle karuselli sees olnud ja teadmisi kindlasti napib. Lisan igaks juhuks kontakti ka:
Phone. +358 (0)20 722 9750
@-mail. info@tommimakinenracing.fi
Ma ei pea ennast asjatundjaks. Kuid kogu see projekt on (rõhutan) Minu jaoks kahtlane ja naljanumber
See on minu arvamus. Ning see jääb mulle. Ega tohiks kellegile korda minna.
Nõustun Koliniga. Lisaksin veel, et kui tõesti Toyota suudab korraliku auto kokku saada ja selle realiseerida ka tulemuseks(näiteks poodium esimese kolme-nelja ralli jooksul), siis tunnekisn sellest siirast rõõmu ja võin vabalt tunnistada, et eksisin.
Neljakordset maailmameistrit ei tasu nüüd ka nii alahinnata. Eks aja ja vanusega on ikka oskused natukene rooste läinud, kuid see ei tähenda, et testirajal hoogu ei osataks näidata.
Ma ei teegi Mäkineni maha, ta oli otse loomulikult kõva sõidumees. Aga siin on rõhk sõnal "oli". Ma ei ole aru saanud, mis point on tema testimisel. Tema ju sõitma ei hakka, auto peavad enda jaoks paika saama järgmise aasta sõitjad. Võrreldes autot millega Tommi oma tiitlid võitis ja seda mida nüüd testitakse, siis need on nagu öö ja päev. Mis kasu on sellest, kui Tommi sellega töristab kusagil?
Terve see Toyota saaga on selline imelik, kõik tahetakse soomlastega ära teha. Sõitjad, tiimijuht, ehitatakse autot Soomes. Ma ei taha hästi uskuda, et sellest head nahka tuleb. Ja muidugi sõitjaid neil ka pole. Hänninen ei ole küll mees, kes etappe võitma hakkaks. Nüüd nende VW uudiste valguses on muidugi võimalik, et Latvala räägitakse ära. Vähemalt on siis üks konkurentsivõimeline sõitja olemas.
>
0
"If you're in a hurry there's no time to lift." Ott Tänak, Rally Poland 2016