Vaatasin üle eelmise aasta tulemused, sõitjate kommentaarid ja üldise info ning meie kahjuks, siis jäi mulje, et rehvidele on katsed päris rasked(kruusal). Sõideti nii hommikul kui päevased ringid kõva seguga rehvidega(hommikul oli ka neid kes panid alla kaks pehmet, aga pikal katsel läks juba raskeks) ja isegi siis kurdeti, et lõpuks olid rehvid täitsa oma töövõime kaotanud. Õnneks on reedene kruusa ring natuke lühem, kui eelmine aasta, aga me ju kõik teame, et DMacki kõva rehv on ikka üpris pehme võrreldes misuga. Eriti kehvaks teeb pikal kruusa katsel asfaldi osa(u. 6km), kui eelmine aasta Tänak kaotas mõlemal ringil seal u. 10 sekki. Asfaldil pole vist väga midagi loota, ehk ainult see, et võrreldes Korsikaga on teed kiiremad ja ei ole nii palju kurve.
Peab lootma siis külmemat ja niiskemat ilma, äkki see annab väikese võimaluse.
So, the first you must make sure you avoid coastal region between Salou and Barcelona on Wednesday noon and afternoon. Very, very, very heavy rainfall is expected in this region (yes the storm is coming). Not sure where the center of the rainfall is going to hit but magnitude of the rain is expected to be stronger than Corsica 2015. So, it is likely that Salou superspecial might be badly damaged and asphalt stages will be affected.
Rain should be over by shakedown but if the rain hits this region, I am not sure that shake is driveable temperature +18..+20
Barcelona SS is most likely rainy ,moderate to strong rain, tempreture +18--+20, light wind.
Friday:
Morning is a bit chilly (just over +10), might be still a bit humid from previous days(not so much rain expected here on Wednesday) Temperature in the morning stages is around +15..+18, sunny and relatively strong wind, 7-9 m/s. Only stage 2, might be more wet from previous days.
Afternoon, wind drops to nearly zero, sunny, temperature around +20 degrees
Saturday:
SS8 -9 are the ones that should get also a lot of rain on Wednesday and there might be some damage to the road and dirt. Morning temperatures are relatively cold. It is possible that temperature for first two satges is little less than +10 degrees or just around it, it is sunny and windy
SS10-11 are expected to get also a lot of rain on Wednesday and on Thursday and might be also on Friday and is sunny on Saturday and temperature around +13..+16.
Afternoon stages are also sunny and temperature around +18..+20
Salou SSS Sunny since Thursday, +18..+20
Sunday
Morning stages +15..+16 little cloudy, by the way, sun rises after the stage start! No rain expected
Noon stages: just around +20, little cloudy, no rain.
So, mostly no rain on the stages but extreme storm just before rally is expected. It is likely that only gravel stages are not affected by storm.
>
0
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Ei taha nii öeldagi, aga võib-olla on hea, kui reedest liiga head tulemust ei tule. Oleks kuidagi eriti valus vaadata kui mees näiteks sekund-sekundis heitluses kruusa kolmandalt positsioonilt asfaldil järsku minutitega kaotades võistlejate rivis allapoole kukerpallitab...
Aga nüüd see asfaldi lõik kruusakatsel - ajalooliselt on olnud Dmacki kruusarehvid asfaldil päris head võrreldes Michelinidega... eriti kui nad selleks hetkeks nt. slikid peaks olema
PS! Arvestades, et Tänak Korsikal väga kaugele ei jäänud tehasefordidest, siis reede ülesanne peaks olema nende edestamine mahus, mis võimaldaks ralli lõpuks nende ette jääda
Ei tahaks nõustuda, sest tulgu, mis asfaldil tuleb, kruusal ollakse ja oldi siin ka eelmine aasta kiire. Ja noh, tuleb loota, et slikk töötab nagu Saksamaal e. top 6-te jõutakse kindlalt.
viplala kirjutas:Tuleb mis tuleb, tähtis on, et lõpuni tuleb. Siis on rehvitest edukas
Samas, mis tal sellest rehvist enam testida, kui järgmine aasta ...
Teistpidi, tuleb ka selle aasta lepingut veel täita - vara veel vanasse kaevu sülitada.
Aga lõpuni võiks ikka tulla - ja ilusti võiks tulla.
viplala kirjutas:Tuleb mis tuleb, tähtis on, et lõpuni tuleb. Siis on rehvitest edukas
Samas, mis tal sellest rehvist enam testida, kui järgmine aasta ...
Teistpidi, tuleb ka selle aasta lepingut veel täita - vara veel vanasse kaevu sülitada.
Aga lõpuni võiks ikka tulla - ja ilusti võiks tulla.
DMACK maksab ja see kes maksab tellib ka "muusika", mis talle vajalik/meeldib !
>
0
Viimati muutis viplala, 12 Okt 2016, 09:40, muudetud 1 kord kokku.
DMacki sugusele rehvitootjale võiks vast küll ainult üks oluline nüanss olla - olla niipalju pildil kui vähegi võimalik. Kui rehv kannatab sõita kiiremate WRC2 meeste tasemel, siis ei saa WRC kokkuvõtvas saates eetriaega ühtegi sekundit (nagu juhtus Korsika ralliga). Pole ka mõtet pressile kuulutada, et näe - meie rehviga tuldi WRC arvestuses 10'le kohale, kui see 10. koht on ühtlasi viimane koht.
Seega - minule näib küll, et igal juhul oleks esimese päeva tiimipoolne korraldus punnida viimase piiri peal, et "pildis" olla ja saaks pressiteates rinna kummi lüüa, et näe - DMacki rehv võitis 2 kiiruskatset vms. See, et järgmistel päevadel langus tuleb, on paratamatus.
Kas peale seda lühikest linnakatset neljapäeva õhtul saab rehvid ära vahetada või peab samadega kohe reede hommikul peale minema? Arvestades, et lubab vihma neljapäeva õhtuks, siis võik ju DMacki pehme rehv olla parem kui konkurendi oma, mis on juttude järgi ikka tunduvalt kõvema seguga. Kui aga rehve vahetada ei saa, siis ei julge ilmselt Tänak pehmega peale minna.
mcwax kirjutas:DMacki sugusele rehvitootjale võiks vast küll ainult üks oluline nüanss olla - olla niipalju pildil kui vähegi võimalik. Kui rehv kannatab sõita kiiremate WRC2 meeste tasemel, siis ei saa WRC kokkuvõtvas saates eetriaega ühtegi sekundit (nagu juhtus Korsika ralliga). Pole ka mõtet pressile kuulutada, et näe - meie rehviga tuldi WRC arvestuses 10'le kohale, kui see 10. koht on ühtlasi viimane koht.
Seega - minule näib küll, et igal juhul oleks esimese päeva tiimipoolne korraldus punnida viimase piiri peal, et "pildis" olla ja saaks pressiteates rinna kummi lüüa, et näe - DMacki rehv võitis 2 kiiruskatset vms. See, et järgmistel päevadel langus tuleb, on paratamatus.
Pean nõustuma sinu arvamusega. Ka mina arvan, et pangu täiega ja ärgu hoidku tagasi.
Madsi tempos sõita pole ka pointi.
Esireket kirjutas:Pean nõustuma sinu arvamusega. Ka mina arvan, et pangu täiega ja ärgu hoidku tagasi.
Madsi tempos sõita pole ka pointi.
samas võib see pildis püsimine dmackile nii palju kallimaks minna. ütleme, et panedki silmad ruutus, rehv pole enam see ja märjal asfaltil käkk keerata ja kraavi lennata on päris suur (muidugi, ega see tavapäraselt väiksem pole). sesmõttes ford fiesta wrc sõidukõlbulikuks tegemine võib kõvasti kallimaks osutuda, kui kogu "test" kokku