Polkovniku lesk kirjutas:Oi milline egolaks. Kahju, et reaalsus midagi muud on.
Siht on silme ees ja eesmärgid paigas. Mis see "muu" reaalsus on?
Ma kah ei saa aru, kus see egolaks on. Ütleb ta ju , et "...Loodan, et ma ennast üle ei hinda. Aga kui ma ise endasse ei usuks, kes siis veel usuks?"
Kõik on ju õige ja eks selleks et tippu jõuda, peab seda egot kah ikka olema...
Õiged eesmärgid. Saab raha kokku - R5, ei saa raha kokku Dmack Trophy. See Peugeot on üsna tühjaks pigistatud. Ei näe põhjust, miks ta ei peaks Dmack sarjas edukas olema.
>
0
Champions aren't made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them -a desire, a dream, a vision.
rallylegend üritusel toimus täna ühe võistlusautoga õnnetus.Sõitis pihta põhupallile kus taga seisid pealtvaatajad. Hukkunud on vähemalt üks pealtvaataja ja vigastatute arvu hetkel ei tea
On võimalik, et Saaremaa rallil toimus ajaloo viimane N4-klassi Eesti meistrivõistluste etapp.
Võita N-klass oli siinmail kõvem sõna kui tulla Eesti absoluutseks rallimeistriks. Võrdsed mehed võrdsetel autodel armutuid lahinguid pidamas… Publik oli rahul ja palistas rajaääri. Nüüd on aga legendaarse klassiga ilmselt kõik. Järgmisest hooajast Mitsubishi Lancer Evo IX autosid enam ei homologeerita ehk N-klassi arvestuses need võistelda ei saa. Evo X Mitsubishisid on Eestis ainult kolm, aga selleks et meistrivõistlustel punkte teenida, peab stardis olema vähemalt viis sõidukit.
Rahvusvahelise autoliidu (FIA) klassifikatsiooni astmed kuni tipuni on: R2, R5, WRC.
R2 ehk esiveolised autod on aeglased, kuid odavad, R5 neljaveolised kiired, kuid kallid. N-klassi autod olid neljaveolised, kiired ja odavad ehk justkui vaheaste.
R2 tasemelt välja kasvanud rallisõitja peaks FIA arvestuste järgi soetama R5 sõiduki, mille hind on uuena 240 000 ja kasutatuna 150 000 eurot. (R2 maksab umbes 45 000, N-klassi auto 60 000 eurot.) Kuna R5 autosid on maailmas vähe, pole ka järelturgu. Auto rentimise puhul oleksid hinnad järgmised: Eesti meistrivõistluste etapp 30 000, ERC etapp 50 000 ja MM-etapp 100 000 eurot.
„Kes tahab kaugele jõuda, peabki tegema ebaratsionaalselt kalli sammu R2 autolt R5 autole ja Euroopasse minema,” arvas Saaremaa ralli võitnud Siim Plangi. „N-klassi kadumisega – kui midagi samaväärset asemele ei tule –, kaotab kõige enam Eesti rallisport. Kui pole kiireid autosid ja põnevat võistlust, lahkuvad pealtvaatajad ja kaob meedia huvi. See tähendaks ralli surma.”
Absoluutne tšempion
Eesti autospordi liidu peasekretär Margus Kiiver tunnistas, et probleem on ja lähiajal hakatakse seda lahendama.
„N-klass jääb Eesti meistrivõistlustel alles, ent pole kindel, kas medaleid autode vähesuse tõttu välja antakse,” märkis Kiiver. „Arutame, kuidas teha nii, et ükski ralliauto ei jääks garaaži seisma.”
Autod, mida homologeerida ei saa, võivad siirduda rahvuslikku ehk E12 klassi, kus on võimalus N-klassi autosid pisut ümber ehitada. „Saab kaalu kärpida ning võimsust ja kiirust lisada,” selgitas Rainer Aus, kes kavatseb oma Evo IX ümber tuunida.
„Rallikomitee koguneb lähiajal, peab võidusõitjatega aru ja siis otsustab, kuidas edasi liikuda,” kinnitas Kiiver ja lisas, et tõenäoliselt algavad nüüdsest peamised lahingud absoluutse rallimeistri tiitlile.
Murravad Eestist välja
Nii Saaremaa ralli võitnud Siim Plangi kui ka teise koha saanud Miko-Ove Niinemäe otsivad võimalusi R5 autosse istuda ja Euroopasse kihutama minna.
„Olen Eestis kinni kiilunud ja otsin võimalusi välja pääseda,” sõnas Plangi. „Praegu on vara midagi öelda, kui lotovõitu ei tule.”
Niinemäel peaks varsti selguma, kas ta saab istumise alla R2 või R5 auto ja hakkab võidu sõitma ERC või WRC meistrivõistlustel. Kaasa tahab ta teha kuus-seitse etappi.
>
0
Champions aren't made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them -a desire, a dream, a vision.
Küsimus oligi jah pigem selles, et samale nädalavahetusele on planeeritud Tartu ralli. Vaevalt, et sama kuu jooksul linna teist rallit lastaks ning mitmed katsed ka kattusid. Aga toimumisest/ mitte-toimumisest pole seni veel ühtegi juttu mina kuulnud. Aava mainis vist küll midagi, et ta annab järje üle uutele meestele, aga et üldse ära jääks...