Meeke, Breen ja Bertelli ka lisaks siis nendele meestele kes saksas olid. Pmt Otile kohe +2 kohta siit Meeke'i ja Breen'i näol aga eks näha. Saab selles mõttes huvitav olema, et eelmine aasta Otil see ralli üldse ei õnnestunud ning ütles ta ka ise, et see oli tema karjääri üks halvimaid rallisid. Vaatame mis see aasa siis Dmackiga suudetakse.
>
0
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Eelmine aasta oli tõesti seda valus vaadata, kuidas kõik viltu vedas. Loodame, et Ott saab siin midagi seekord näidatud. Võib-olla hakkab ka uue lepingu osas midagi tilkuma
Vaadates katse pikkuseid siis dmackile tuleb siit korralik gang.
Route
The west coast town of Ajaccio hosts Thursday evening’s start ceremony.
Two stages on the west coast are tackled twice on Friday, with no service and just a mid-leg tyre change in Porticcio.
Saturday is the longest with two loops of two stages totalling 169.04km.
Sunday’s final leg covers just two tests in the east - but the opener is a monster 53.78km.
The single service park is at Bastia Airport, in the far north-east of the island.
Challenge
Tight and twisty mountain roads are often bordered on one side by a rock face and on the other by a steep drop into the sea.
Rough and abrasive asphalt places high demands on tyres.
Many crews have not previously tackled the rally so must write all-new pace notes.
Narrow roads mean errors can be punished heavily
Vaatasin WRC+, et millal eelvaade tulemas ja enda üllatuseks on seal kirjas, et 2.10 kell 15:30, ehk siis kui rallit juba pooleldi läbi - kas see tõsi või näpukas sees neil.
Tuleb loota, et järgmine nädala vahetus oleks külm/vihmane ja et Tänak on eelmisest aastast omad järeldused teinud ja tuleb ralli, millele annab ka kaasa elada, mitte ei pea lihtsalt kannatama. Tõenäosus on muidugi suur, et nendel pikkadel katsetel ei jää rehvidest midagi järgi ja peab võitlema WRC2 meestega, et üldse punkte saada.
Googli tõlge:
Francois Delecour to his first start in the Škoda will have to wait. The Frenchman appears in Corsica, the reason is finance.
Start behind the wheel of the Fabia R5 can not be implemented because of lack of finance. "It's a shame to start we have enjoyed. A large part of the money was ready, but without a main partner, not compete," said Delecour.
Stéphane Sarrazin @Steph_Sarrazin 3h3 hours ago
First test day With the Hyundai R5 to prepare @TourdeCorseWRC Thanks to @KCMGComposites @8starmotor @Michelin_Sport
Sarrazin autot testimas. Saab näha milleks Hyundai võimeline.
stout kirjutas:Vaatasin WRC+, et millal eelvaade tulemas ja enda üllatuseks on seal kirjas, et 2.10 kell 15:30, ehk siis kui rallit juba pooleldi läbi - kas see tõsi või näpukas sees neil.
Ilmselgelt näpukas. 23.09 15:30 tuli siis tegelikult välja.
Nõustun mcwaxiga, et Camilli on Madsist nii kaua ees kuni välja ei sõida. Tegelt on tore, et Camilli suudab Madsiga tempos püsida või isegi kiirem olla. Vaatab kaua Wilsonil kannatust on ning kui pikalt Camillile võimalusi antakse.
Frank kirjutas:Nõustun mcwaxiga, et Camilli on Madsist nii kaua ees kuni välja ei sõida. Tegelt on tore, et Camilli suudab Madsiga tempos püsida või isegi kiirem olla. Vaatab kaua Wilsonil kannatust on ning kui pikalt Camillile võimalusi antakse.
Tegu ju tulevase MM-ga. Siis niisama ikka võssa teda ei visata.
Kui nüüd nii on, et Tänak M-Spordis jätkab siis loodan, et Camilli suudab paremat kiirust näidata. See tugevdab sisemist konkurentsi ja viib meeskonda edasi.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi