stout kirjutas:Jutt on loogiline küll, aga ütle, mis sina teeksid, kui näiteks Toyota pakuks kolme aastat lepingut korraliku palgaga. Olen kindel, et ei D-Mack ega M-Sport ei suuda maksta sama raha, kui Toyota. Eks Tänak peab ju mõtlema ka enda peale, vaja ju enda ja pere tulevik ära kindlustada. Võib ka juhtuda ju nii, et Tänak sõidab ühe aasta Fordiga ära ja siis papa Wilson otsustab jälle, et Tänakust ei saa asja.
Kui nüüd see kõlakas, et Neuville Citroeni ja Suninen Hyundaisse tõsi on, siis Toyotal ei olegi väga kedagi võtta - õigemini võtta on küll, aga Tänak on kõigist valikutest kõige parem.
Kas sa tõesti arvad, et Ott sõidab rallit raha pärast? Ma arvan, et tal on vähe teised eesmärgid. Teades ka Janikat, siis julgen väita küll, et raha põhjal otsuseid seal peres vastu ei võeta. Ja kui päris aus olla, ega ma usu, et Ott ise väga palju saab kaasa rääkida. Otsustavad ikkagi Markko ja MW.
Ma olen enam kui kindel, et eesmärk on saada tiimi, kus saab sellist palka, et peale karjääri lõppu saaks rahulikult elada..
Ega lõbu pärast poleks üle poole aastast vm perest eemal jm..
See võis 3-5a tagasi nii olla, aga kui nüüd juba mees abielus ja laps omajagu suur, siis vaja ikka raha ka teenida oma tööga..
Sinu jutust(Arkadi T) jääb mulje, et Tänakul on leping Wilsoniga ka järgmiseks aastaks, mina ei ole küll sellest nii aru saanud. Jutt on, et ainuke mees kellel M-Spordiga leping ka järgmiseks aastaks on Camilli. Kui Tänak on vaba mees, siis ei pea keegi raha välja käima(näiteks Toyota), et Tänak välja osta. Või olen ma midagi maha maganud ja Tänakul järgmiseks aastaks leping olemas Wilsoniga.
stout kirjutas:Sinu jutust(Arkadi T) jääb mulje, et Tänakul on leping Wilsoniga ka järgmiseks aastaks, mina ei ole küll sellest nii aru saanud. Jutt on, et ainuke mees kellel M-Spordiga leping ka järgmiseks aastaks on Camilli. Kui Tänak on vaba mees, siis ei pea keegi raha välja käima(näiteks Toyota), et Tänak välja osta. Või olen ma midagi maha maganud ja Tänakul järgmiseks aastaks leping olemas Wilsoniga.
Mulle ei meenu väga, et ta oleks olnud väga valmis järgmise hooaja sõitjaid avalikustama enne Rally GB´d.
Minu arust on hämamine ja ümara jutu rääkimine MW kaubamärk. Ärme unusta, et Markko, kes Oti asju ajab on väga heades suhetes M-Spordiga. See pole üldse oluline, kas ja milline leping on hetkel olemas (tuletame meelde M-Spordi 5-year plani).
Eks varsti on näha, millised sõitjad lisaks Matthewile 2017 Fordi testima hakkavad.
Arkadi.T kirjutas:Oletame nüüd, et M-Spordi laual on pakkumine Toyota poolt Oti palkamiseks. MW on ärimees ja loogika ütleb, et müük tuleb, eks? Oletame, et M-Sport saab selle diili eest summa X.
MW on õnnelik. Sai Toyota käest pappi, saab ka teiste kundede käest. Kõik sujub, eks?
Vaatame nüüd, kes kiiretest sõitjatest sõidaks siis Fordiga......Ja nagu polegi kedagi sinna rooli panna...
MW eesmärk on oma teenuseid müüa, seega peab Ford kiirust näitama, et erakliendid oleks valmis raha maksma. Seega oleks MW nüüd suht tobedas olukorras, kus kedagi kiiret nagu võtta polegi. Fantaseerime nüüd teemal, et MW on nõus kellegile maksma, et ka Ford kiirelt sõidaks. Kelle ta palkab?
Madsi? MW ei hakka ever Madsile raha maksma, Mads toob ise raha. Kiirusest pole mõtet rääkida Madsi puhul, seda lihtsalt pole. Mads sobib hästi heaks nr 2 sõitjaks. Madsi viimane võimalus on see, et Toyota ta üles korjab. Kui seda ei juhtu, sõidab 1-2 hooaega veel Fordiga ja astub sama teed mis Mikko.
Neuville? Hmmm, ma arvan, et Neuville küsib rohkem raha kui Toyota Oti eest oleks valmis maksma. Seega pole mingit pointi müüa/rentida Oti Toyotale ja osta kallim Neuville sisse. Does not make any sense to me. Neuville tulevik tundub Citroen olema. Kui seal diili ei tule, st võetakse Breen ja sõidab Neuville Hyundais edasi.
Rohkem nagu kiireid ja veel "lepinguta" sõitjaid mulle ei meenu. Küll aga meenub, et D-Mack on korduvalt kinnitanud, et soovivad Oti ka järgmisel aastal nende rehvidega sõitmas näha. D-Mack on hea klient M-Spordile ja MW peaks ikka päris loll olema, kui maksva kliendi ukselt tagasi saadab.
Ainus võimalus kus Ott ei sõida D-Mackidega saaks olla vaid siis, kui ta sõidaks M-Sport 1 meeskonnas. See saab aga juhtuda vaid siis kui Ford on andnud confirmi, et kaalutakse WRC tasemele tulemist tehasemeeskonnana. Sellisel juhul on üsna tõenäoline, et 2017 aasta tulemusi jälgitakse pingsalt ja sellisel juhul on vaja kedagi kiiret just M-Spordi alt näidata.
Erinevalt paljudest näen mina Camillis potensiaali. Tal läheb veel mõni hooaeg aega, et saada tippude hulka sisse. Sellel päeval kui Camilli hakkab tulemusi näitama, võib Oti müük juba päevakorda tulla.
Pikk jutt lühidalt kokku: Ma olen valmis ükskõik kellega kihla vedama mõne kallima konjaki peale, et mul on õigus. Kes nõus beti vastu võtma?
Muidu kõik isegi võib olla loogiline, aga mis autosid need potensiaalsed kliendid veel üldse osta saavad peale Fordi? Mulle ei meenu nagu ükski mida osta saaks.
Arkadi.T kirjutas:Oletame nüüd, et M-Spordi laual on pakkumine Toyota poolt Oti palkamiseks. MW on ärimees ja loogika ütleb, et müük tuleb, eks? Oletame, et M-Sport saab selle diili eest summa X.
MW on õnnelik. Sai Toyota käest pappi, saab ka teiste kundede käest. Kõik sujub, eks?
Vaatame nüüd, kes kiiretest sõitjatest sõidaks siis Fordiga......Ja nagu polegi kedagi sinna rooli panna...
MW eesmärk on oma teenuseid müüa, seega peab Ford kiirust näitama, et erakliendid oleks valmis raha maksma. Seega oleks MW nüüd suht tobedas olukorras, kus kedagi kiiret nagu võtta polegi. Fantaseerime nüüd teemal, et MW on nõus kellegile maksma, et ka Ford kiirelt sõidaks. Kelle ta palkab?
Madsi? MW ei hakka ever Madsile raha maksma, Mads toob ise raha. Kiirusest pole mõtet rääkida Madsi puhul, seda lihtsalt pole. Mads sobib hästi heaks nr 2 sõitjaks. Madsi viimane võimalus on see, et Toyota ta üles korjab. Kui seda ei juhtu, sõidab 1-2 hooaega veel Fordiga ja astub sama teed mis Mikko.
Neuville? Hmmm, ma arvan, et Neuville küsib rohkem raha kui Toyota Oti eest oleks valmis maksma. Seega pole mingit pointi müüa/rentida Oti Toyotale ja osta kallim Neuville sisse. Does not make any sense to me. Neuville tulevik tundub Citroen olema. Kui seal diili ei tule, st võetakse Breen ja sõidab Neuville Hyundais edasi.
Rohkem nagu kiireid ja veel "lepinguta" sõitjaid mulle ei meenu. Küll aga meenub, et D-Mack on korduvalt kinnitanud, et soovivad Oti ka järgmisel aastal nende rehvidega sõitmas näha. D-Mack on hea klient M-Spordile ja MW peaks ikka päris loll olema, kui maksva kliendi ukselt tagasi saadab.
Ainus võimalus kus Ott ei sõida D-Mackidega saaks olla vaid siis, kui ta sõidaks M-Sport 1 meeskonnas. See saab aga juhtuda vaid siis kui Ford on andnud confirmi, et kaalutakse WRC tasemele tulemist tehasemeeskonnana. Sellisel juhul on üsna tõenäoline, et 2017 aasta tulemusi jälgitakse pingsalt ja sellisel juhul on vaja kedagi kiiret just M-Spordi alt näidata.
Erinevalt paljudest näen mina Camillis potensiaali. Tal läheb veel mõni hooaeg aega, et saada tippude hulka sisse. Sellel päeval kui Camilli hakkab tulemusi näitama, võib Oti müük juba päevakorda tulla.
Pikk jutt lühidalt kokku: Ma olen valmis ükskõik kellega kihla vedama mõne kallima konjaki peale, et mul on õigus. Kes nõus beti vastu võtma?
Muidu kõik isegi võib olla loogiline, aga mis autosid need potensiaalsed kliendid veel üldse osta saavad peale Fordi? Mulle ei meenu nagu ükski mida osta saaks.
Täpselt! M-Sporti hoiab käigus eraklientide toodete/teenuste müük. Citroen minuteada otseselt oma autosid turistidele ei paku. Seega ainus, kes vajab kiiret sõitjat nagu õhku on M-Sport. Citroenil puudub vajadus tehasemeeskonnana raha pärast oma masinat välja rentida.
Oliverk kirjutas:Muidu kõik isegi võib olla loogiline, aga mis autosid need potensiaalsed kliendid veel üldse osta saavad peale Fordi? Mulle ei meenu nagu ükski mida osta saaks.
Samas jube kaval ärimudel Fordi poolt. Tehasetiimi välja ei panda, samas aga läbi M-Spordi turustatakse Forde nii, et löö või katust. Reklaam missugune.
Valdav enamus rallikad just Fordid, mis wertsu erinevaid klassides meeskondi esindavad. Hyundai, VW, Citroen hoiab tehasetiimid töös ja sellega ka "saladuses" tehnikat, ehk masinaid ei turustatata naljalt eratiimidele (kui siis väiksemad klassid).
Arkadi.T kirjutas:Oletame nüüd, et M-Spordi laual on pakkumine Toyota poolt Oti palkamiseks. MW on ärimees ja loogika ütleb, et müük tuleb, eks? Oletame, et M-Sport saab selle diili eest summa X.
MW on õnnelik. Sai Toyota käest pappi, saab ka teiste kundede käest. Kõik sujub, eks?
Vaatame nüüd, kes kiiretest sõitjatest sõidaks siis Fordiga......Ja nagu polegi kedagi sinna rooli panna...
MW eesmärk on oma teenuseid müüa, seega peab Ford kiirust näitama, et erakliendid oleks valmis raha maksma. Seega oleks MW nüüd suht tobedas olukorras, kus kedagi kiiret nagu võtta polegi. Fantaseerime nüüd teemal, et MW on nõus kellegile maksma, et ka Ford kiirelt sõidaks. Kelle ta palkab?
Madsi? MW ei hakka ever Madsile raha maksma, Mads toob ise raha. Kiirusest pole mõtet rääkida Madsi puhul, seda lihtsalt pole. Mads sobib hästi heaks nr 2 sõitjaks. Madsi viimane võimalus on see, et Toyota ta üles korjab. Kui seda ei juhtu, sõidab 1-2 hooaega veel Fordiga ja astub sama teed mis Mikko.
Neuville? Hmmm, ma arvan, et Neuville küsib rohkem raha kui Toyota Oti eest oleks valmis maksma. Seega pole mingit pointi müüa/rentida Oti Toyotale ja osta kallim Neuville sisse. Does not make any sense to me. Neuville tulevik tundub Citroen olema. Kui seal diili ei tule, st võetakse Breen ja sõidab Neuville Hyundais edasi.
Rohkem nagu kiireid ja veel "lepinguta" sõitjaid mulle ei meenu. Küll aga meenub, et D-Mack on korduvalt kinnitanud, et soovivad Oti ka järgmisel aastal nende rehvidega sõitmas näha. D-Mack on hea klient M-Spordile ja MW peaks ikka päris loll olema, kui maksva kliendi ukselt tagasi saadab.
Ainus võimalus kus Ott ei sõida D-Mackidega saaks olla vaid siis, kui ta sõidaks M-Sport 1 meeskonnas. See saab aga juhtuda vaid siis kui Ford on andnud confirmi, et kaalutakse WRC tasemele tulemist tehasemeeskonnana. Sellisel juhul on üsna tõenäoline, et 2017 aasta tulemusi jälgitakse pingsalt ja sellisel juhul on vaja kedagi kiiret just M-Spordi alt näidata.
Erinevalt paljudest näen mina Camillis potensiaali. Tal läheb veel mõni hooaeg aega, et saada tippude hulka sisse. Sellel päeval kui Camilli hakkab tulemusi näitama, võib Oti müük juba päevakorda tulla.
Pikk jutt lühidalt kokku: Ma olen valmis ükskõik kellega kihla vedama mõne kallima konjaki peale, et mul on õigus. Kes nõus beti vastu võtma?
Muidu kõik isegi võib olla loogiline, aga mis autosid need potensiaalsed kliendid veel üldse osta saavad peale Fordi? Mulle ei meenu nagu ükski mida osta saaks.
Täpselt! M-Sporti hoiab käigus eraklientide toodete/teenuste müük. Citroen minuteada otseselt oma autosid turistidele ei paku. Seega ainus, kes vajab kiiret sõitjat nagu õhku on M-Sport. Citroenil puudub vajadus tehasemeeskonnana raha pärast oma masinat välja rentida.
M-Spordi põhiline tuluallikas on R5. See mõnele üksikule turistile WRC rentimine on marginaalne osa. R5 EVOga paugutab Evens ulme aegu ja sellega on MW rahul ja rohkem tal kiireid sõitjaid vaja pole.
R5 on odavam ja lihtsam pidada, mis muidugi ei tähenda, et see suurt osa nende tegevusest ei mõjutaks. Kui nüüd EWRC uurida, mida teeb suur hunnik WRC Fiestasid (vanematest Focustest rääkimata), siis moodustab esimeste (eraklientidele müüdud või renditavate, vahet pole, jupid tulevad ikka "esindusest") arv päris suure osa. Citroen on erakliente teenindanud ja autosid rentinud juba ammu...meie mees U. Aavagi seda teenust kasutas ju, vahepeale mahuvad Räikkonenid, Solbergid jne...viimasel NORFilgi oli kaks argentiinlasest klienti. Üldiselt vist opereerivad läbi PH-Spordi seda äri.
Hyundai müüs/rentis samuti itaallastele paar eelmise generatsiooni I20, kes küll WRC ei osale...VW vist andis vanemad Polod rallikrossiks.
Ega pole jah eriti selliseid pakkujaid siin, kes kahte võrdväärset ja viimase malli tehnikal põhinevat autot koos täisteenindusega pakkuda suudaks.
Eks muidugi ole tegu vähemalt heade tuttavatega (Mäkkinen ja Märtin), seega kasuks ikka!:)
Arkadi.T kirjutas: Ainus võimalus kus Ott ei sõida D-Mackidega saaks olla vaid siis, kui ta sõidaks M-Sport 1 meeskonnas. See saab aga juhtuda vaid siis kui Ford on andnud confirmi, et kaalutakse WRC tasemele tulemist tehasemeeskonnana. Sellisel juhul on üsna tõenäoline, et 2017 aasta tulemusi jälgitakse pingsalt ja sellisel juhul on vaja kedagi kiiret just M-Spordi alt näidata.
sellega väitega ei nõustu üldse...Ainuke asi üldse millega ma sinu kahe dialoogi peale nõustun on see, et Tänak tõesti pole ainuke otsustaja. Suurt rolli mängivad ka Märtin, Wilson ja lisaks ka Gross.
>
0
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Ei nõustu samuti, kogu töö käib ikkagi tehasemeeskonda saamise nimel. Tehasemeeskonnad on need, kes valivad sõitjad endale paremuse järgi, Wilsonil on olude sunnil teised kriteeriumid.
Enamus vast on nõus, et Wilson sooviks Tänakut ühel või teisel viisil Fordi roolis edasi näha. Kõik aga kindlasti pole nõus, et Tänak soovib jätkata meeskonnas, kes väikest palka maksab, kes pole nii konkurentsivõimeline kui teised meeskonnad, kes jääb oma aasta eelarvega teistest meeskondadest valgusaastate kaugusele. Ma julgen öelda, et ükskõik mis sõitjal on laual leping M-Spordiga ja Toyotaga siis 100% valiks Toyota.
Rallikas54, Toyota pidi mingit osa oma asjadest ka Tallinnas hoidma, kuna Soomes pole neil hetkel piisavalt ruumi. Kas seda üksust hakkab juhtima eestlane? Kui saladus pole siis kes?
Soca, mul on suhtkoht ükskõik kas sa nõustud või mitte. Peale väidet, et Gross otsustab rallimaailmas WRC tasemel midagi, pole sinu jutt väga tõsiselt võetav.
Loomulikult me kõik unistame, et Ott sõidaks üldse VW masinal, kotiks Ogieri ja Latvalat igal katsel minutiga. Reaalsus on aga see, et veel täna pole Ott ühtegi rallit võitnud. Panna ta teise autoga hetkel sõitma on liiga suur risk. Kui juba Fordiga suudab võita, suudab ka teiste WRC masinatega.
KidraA mu konni bet in ikka jõus, võta pakkumine vastu