WRC hooaeg 2017
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: WRC hooaeg 2017
Ainuke Lineup mis paigas on VW oma.
Hyundail ka ainukese sõitjana paigas Paddon.
Citroenil Meeke. Rohkem pole midagi paigas.
Fordil kõlakate põhjal on mitemaastane leping Camilliga
Toyota Kõik kolm kohta võivad olla vakantsed.
Eks sellepärast ka Hyundai oma uut autot suure hoolega ei testi, sest meeskond uueks hooajaks on koostamata. Ning lahkuvaid piloote ei taheta uue toote juurda lasta.
Tegelikult on kohti tekkimas rohkem kui häid piloote. Seega võib kõik seisma hakata jälle ühe mehe taga. Neuville on kuulukate kohaselt minemas Citroeni. Seda väidet ei ole kumbki pool kinnitanud ega ka ümber lükanud. Tema võib ollagi see päästik kes meeskondade liikumised valla päästab.
Oletame kui Neuville lahkub ja liitub Citroeniga. Keda oleks hyundail turult võtta. Kes suudaks ka rallisi võita?
Sordo best before on möödas. Mees on küll stabiilne aga võitjat temast ei ole. Kolm aastat on ta Hyundais sõitnud aga võitu pole. Samas noored Neuville ja Paddon on võidud koju toonud. Neuville lahkumise korral on meeskonnas ainult Paddon. Abbringil puuduvad kogemused. Mõnel üksikul ralli võib sähvatada. Aga pidevat top5 sõitjat temast veel pole.
Fordiga jätkab tõenäoliselt Camilli. Östbergil ma usun seal uueks hooajaks kohta ei ole.Tänaku kohapelt on ka otsad lahti. Wilson kindlati tahaks teda. Aga samas ei pane ka kätt ette kui ta liigub uude meeskonda.
Oletame kui Tänak lahkub. Keda Fordil võtta oleks? Camilli kõrvale oleks vaja kogenud ja ka samas kiiret pilooti. Turul nagu polekski kedagi. Evans? Camilli ja Evans on küll noor lineup aga kas ka kiire? vaevalt, pigem näen kohtasi top5-10. Aga see ei ole kindlasti see mis tooks Fordi tehasetoe rallisse tagasi.
Muidugi võib kõik kaardid segamini pöörata ka see kolme auto reegel. Mis tekitab omakorda kohtasi juurde.
Puhtalt minu arvamus!!
Tänaku manager on teadupärast Märtin. Ning selle hooaja asjade kulgu vaadates olen 80% kindel, et Tänakut näeme uuel hooajal just Toyotaga sõitmas. Sellest hooajast on Märtin teinud tihedalt koostööd Tommy Mäkkineniga. Minu arvates on seal asjad juba paigas. Miks ei ole Mäkkinen kordagi Tänakut maininud oma intervjuudes? Tommy jutust on kõik võimalikud nimed läb ikäinud Alustades Latvalast ja lõpedades Loebi ja Solbergi naasmisega WRC sarja. Aga mitte kunagi isegi mitte poolt silpi pole tulnud Tänaku kohta. Miks küll?
Siin mingi konks asja juures.
Hyundail ka ainukese sõitjana paigas Paddon.
Citroenil Meeke. Rohkem pole midagi paigas.
Fordil kõlakate põhjal on mitemaastane leping Camilliga
Toyota Kõik kolm kohta võivad olla vakantsed.
Eks sellepärast ka Hyundai oma uut autot suure hoolega ei testi, sest meeskond uueks hooajaks on koostamata. Ning lahkuvaid piloote ei taheta uue toote juurda lasta.
Tegelikult on kohti tekkimas rohkem kui häid piloote. Seega võib kõik seisma hakata jälle ühe mehe taga. Neuville on kuulukate kohaselt minemas Citroeni. Seda väidet ei ole kumbki pool kinnitanud ega ka ümber lükanud. Tema võib ollagi see päästik kes meeskondade liikumised valla päästab.
Oletame kui Neuville lahkub ja liitub Citroeniga. Keda oleks hyundail turult võtta. Kes suudaks ka rallisi võita?
Sordo best before on möödas. Mees on küll stabiilne aga võitjat temast ei ole. Kolm aastat on ta Hyundais sõitnud aga võitu pole. Samas noored Neuville ja Paddon on võidud koju toonud. Neuville lahkumise korral on meeskonnas ainult Paddon. Abbringil puuduvad kogemused. Mõnel üksikul ralli võib sähvatada. Aga pidevat top5 sõitjat temast veel pole.
Fordiga jätkab tõenäoliselt Camilli. Östbergil ma usun seal uueks hooajaks kohta ei ole.Tänaku kohapelt on ka otsad lahti. Wilson kindlati tahaks teda. Aga samas ei pane ka kätt ette kui ta liigub uude meeskonda.
Oletame kui Tänak lahkub. Keda Fordil võtta oleks? Camilli kõrvale oleks vaja kogenud ja ka samas kiiret pilooti. Turul nagu polekski kedagi. Evans? Camilli ja Evans on küll noor lineup aga kas ka kiire? vaevalt, pigem näen kohtasi top5-10. Aga see ei ole kindlasti see mis tooks Fordi tehasetoe rallisse tagasi.
Muidugi võib kõik kaardid segamini pöörata ka see kolme auto reegel. Mis tekitab omakorda kohtasi juurde.
Puhtalt minu arvamus!!
Tänaku manager on teadupärast Märtin. Ning selle hooaja asjade kulgu vaadates olen 80% kindel, et Tänakut näeme uuel hooajal just Toyotaga sõitmas. Sellest hooajast on Märtin teinud tihedalt koostööd Tommy Mäkkineniga. Minu arvates on seal asjad juba paigas. Miks ei ole Mäkkinen kordagi Tänakut maininud oma intervjuudes? Tommy jutust on kõik võimalikud nimed läb ikäinud Alustades Latvalast ja lõpedades Loebi ja Solbergi naasmisega WRC sarja. Aga mitte kunagi isegi mitte poolt silpi pole tulnud Tänaku kohta. Miks küll?
Siin mingi konks asja juures.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Re: WRC hooaeg 2017
Rahvusvahelisest foorumist:
Motosport New-s ajakirjas siis intekas Mäkkisega.
Mäkkinen väidab, et rääkimised käivad Evansi, Tänaku, Lappi, Tidemani ja Sunineniga.
Väidetavalt peale Saksamaa rallit peaks endelt uudiseid tulema sõitjate kohta.
Hänninen ilmselt jääb meeskonda nii või naa testima, aga kas sõidab võistlustel ei ole selge.
Hirvonen pidi ka testima hakkama, aga ei soovi võistelda.
Motosport New-s ajakirjas siis intekas Mäkkisega.
Mäkkinen väidab, et rääkimised käivad Evansi, Tänaku, Lappi, Tidemani ja Sunineniga.
Väidetavalt peale Saksamaa rallit peaks endelt uudiseid tulema sõitjate kohta.
Hänninen ilmselt jääb meeskonda nii või naa testima, aga kas sõidab võistlustel ei ole selge.
Hirvonen pidi ka testima hakkama, aga ei soovi võistelda.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: WRC hooaeg 2017
Ja lisaks ka see veel, et testitakse 2015 Yarise "kerega" aga sisu on 2017 aasta oma.rs7 kirjutas:Rahvusvahelisest foorumist:
Motosport New-s ajakirjas siis intekas Mäkkisega.
Mäkkinen väidab, et rääkimised käivad Evansi, Tänaku, Lappi, Tidemani ja Sunineniga.
Väidetavalt peale Saksamaa rallit peaks endelt uudiseid tulema sõitjate kohta.
Hänninen ilmselt jääb meeskonda nii või naa testima, aga kas sõidab võistlustel ei ole selge.
Hirvonen pidi ka testima hakkama, aga ei soovi võistelda.
-
- Reactions: 0
Re: WRC hooaeg 2017
Kui see info tõele vastab ja muid mehi otseselt pildi pole, siis juhul kui Toyota loodab vähegi ka rallit võita 2017 aastal, pole isegi küsimust, kes neist viiest igal juhul peab pundis olema.rs7 kirjutas: Mäkkinen väidab, et rääkimised käivad Evansi, Tänaku, Lappi, Tidemani ja Sunineniga.
Aga midagi pole teha - ei ole head tunnet selle Toyota projekti osas. Kuidagi veidralt on Tommi kogu seda asja ajanud. Enne VW liitumist, polnud "kuklas" kahtlustki - et auto on kohe hea. Toyota puhul sellist kindlust pole.
Igatahes - silly-season täie hooga käima läinud. Ja kui tõesti tuleb 3 auto reegel, siis vajavad järgmisel aastal 15 kohta täitmist. Lisaks veel DMacki tiim - mis-iganes moel nemad sõidavad, vähemalt 1 auto ikka.
Põmst. 100% kindlasti sõidavad järgmine aasta:
Latvala, Ogier, Mikkelsen, Paddon, Sordo, Neuville, Meeke, Camilli
On väga tõenäoline, et sõidavad ka:
Tänak, Östberg
See on siis kokku 10. Ehk sel juhul justkui vähemalt 5+1 kohta vajaks veel täitmist.
Vabalt võib siis juhtuda, et nt. mõni paydriver (nagu Bertelli) saab nt. M-Sporti kolmandaks "tehase" sõitjaks, ja miks mitte mõni sheik samamoodi Citroenis? Usun, et ametlikule "tehase"sõitjatele see kogemuse piirang vast ei kehti.
Isegi nii jääb veel 3-4 kohta vabaks, et peaks mõnele uuele noorele kohta veel jätkuma küll.
Ise arvaks, et Lefebvre ilmselt saab äkki jala ikka Citroeni ukse vahele. Ei usu, et siin Breenil võimalust on - hästi ei taha uskuda, et Citroenist ingliskeelne tiim saaks.
Kui aga 3 auto reeglit ei tule... siis muutub kõik

Re: WRC hooaeg 2017
Kas see kolme auto reegel tähendab, et võib välja panna 3 või peab välja panema 3?
Re: WRC hooaeg 2017
Sama küsimus siin. Et kas peab igal rallil kolm autot välja panema. Oli ju ka 2002-2003 hooaeg nii et kolm autot sai välja panna ja 2 kiiremat rallil tõid meeskonnale pumkte. Ainus kes kolmandat ei kasutanud oli Subaru.MadMax kirjutas:Kas see kolme auto reegel tähendab, et võib välja panna 3 või peab välja panema 3?
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: WRC hooaeg 2017
See kolme auto reegel pidavat olema 95% kindel. Olen aru saanud, et meeskonnad peavad välja panema kolm autot millest kaks paremat korjavad punkte
Eks muidugi toob see meeskondadele suuremaid kulutusi. Aga suurendab hea punkti saagi võimalust. Ning ka anda noortele võimalus WRC hõngu nuusutada.
Eks muidugi toob see meeskondadele suuremaid kulutusi. Aga suurendab hea punkti saagi võimalust. Ning ka anda noortele võimalus WRC hõngu nuusutada.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: WRC hooaeg 2017
Kas see ikka pole selline vaba valik nendele, kes tahavad riske maandada? DMacki plaan B oli ju kahe-ekipaažiline meeskond välja panna, juhul kui Fordi põhitiim nende tooteid kasutama ei hakka...
Rääkides sellest FIA plaanist jagada autosid valitutele, siis lugesin Paddoni Twitterist fännide küsimusi, kus sellestki juttu tuli. Paddon vastas, et meedia on asja natukene üle võlli ajanud, päris nii hull see olema ei pidanud. Küll aga pidi olema küsimus, kas Monteks piisavalt autosid suudetakse valmis saada.
Rääkides sellest FIA plaanist jagada autosid valitutele, siis lugesin Paddoni Twitterist fännide küsimusi, kus sellestki juttu tuli. Paddon vastas, et meedia on asja natukene üle võlli ajanud, päris nii hull see olema ei pidanud. Küll aga pidi olema küsimus, kas Monteks piisavalt autosid suudetakse valmis saada.
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 950
- Liitunud: 13 Veebr 2003, 20:34
- Asukoht: Tallinn
Re: WRC hooaeg 2017
Väga hea arutlus!Kolin kirjutas:Ainuke Lineup mis paigas on VW oma.
Hyundail ka ainukese sõitjana paigas Paddon.
Citroenil Meeke. Rohkem pole midagi paigas.
Fordil kõlakate põhjal on mitemaastane leping Camilliga
Toyota Kõik kolm kohta võivad olla vakantsed.
Eks sellepärast ka Hyundai oma uut autot suure hoolega ei testi, sest meeskond uueks hooajaks on koostamata. Ning lahkuvaid piloote ei taheta uue toote juurda lasta.
Tegelikult on kohti tekkimas rohkem kui häid piloote. Seega võib kõik seisma hakata jälle ühe mehe taga. Neuville on kuulukate kohaselt minemas Citroeni. Seda väidet ei ole kumbki pool kinnitanud ega ka ümber lükanud. Tema võib ollagi see päästik kes meeskondade liikumised valla päästab.
Oletame kui Neuville lahkub ja liitub Citroeniga. Keda oleks hyundail turult võtta. Kes suudaks ka rallisi võita?
Sordo best before on möödas. Mees on küll stabiilne aga võitjat temast ei ole. Kolm aastat on ta Hyundais sõitnud aga võitu pole. Samas noored Neuville ja Paddon on võidud koju toonud. Neuville lahkumise korral on meeskonnas ainult Paddon. Abbringil puuduvad kogemused. Mõnel üksikul ralli võib sähvatada. Aga pidevat top5 sõitjat temast veel pole.
Fordiga jätkab tõenäoliselt Camilli. Östbergil ma usun seal uueks hooajaks kohta ei ole.Tänaku kohapelt on ka otsad lahti. Wilson kindlati tahaks teda. Aga samas ei pane ka kätt ette kui ta liigub uude meeskonda.
Oletame kui Tänak lahkub. Keda Fordil võtta oleks? Camilli kõrvale oleks vaja kogenud ja ka samas kiiret pilooti. Turul nagu polekski kedagi. Evans? Camilli ja Evans on küll noor lineup aga kas ka kiire? vaevalt, pigem näen kohtasi top5-10. Aga see ei ole kindlasti see mis tooks Fordi tehasetoe rallisse tagasi.
Muidugi võib kõik kaardid segamini pöörata ka see kolme auto reegel. Mis tekitab omakorda kohtasi juurde.
Puhtalt minu arvamus!!
Tänaku manager on teadupärast Märtin. Ning selle hooaja asjade kulgu vaadates olen 80% kindel, et Tänakut näeme uuel hooajal just Toyotaga sõitmas. Sellest hooajast on Märtin teinud tihedalt koostööd Tommy Mäkkineniga. Minu arvates on seal asjad juba paigas. Miks ei ole Mäkkinen kordagi Tänakut maininud oma intervjuudes? Tommy jutust on kõik võimalikud nimed läb ikäinud Alustades Latvalast ja lõpedades Loebi ja Solbergi naasmisega WRC sarja. Aga mitte kunagi isegi mitte poolt silpi pole tulnud Tänaku kohta. Miks küll?
Siin mingi konks asja juures.
Usun, et tulenevalt uute autode testimise vajadusest ei pea me sellel aastal detsembrini ootama, et teada saada, kes millise autoga sõidab. Kolme auto reegel pidavat paigas olema, fingers crossed et see nii oleks. Toyota tuleb kindlasti kolme autoga välja, küll on lahtine see kas nad jõuavad esimesteks rallideks kolm autot valmis ehitada.
Minu spekulatsioon Tänaku järgmise aasta tiimiks (usun, et üks valikukriteerium tema jaoks on ka see, kui pikka lepingut talle pakutakse. Tegelikult oleks tal vaja saada minimaalselt kahe aastane leping ja hetkel tundub, et üle pika aja on tal tõesti võimalik mitme tiimi vahel valida.):
Toyota 90%
Hyundai 80%
Ford või Dmack 20%
Citroen 10%
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: WRC hooaeg 2017
Ütleme nii jah, et see pole enam eriti mingi saladus, et Tänaku ja Toyota vahel sahinad käivad. Nagu mainisin ka Oti teemas siis WIlsoni kehakeel ja lauseehitus on ka selline, et Ott oleks ära minemas või vähemalt, et tal valiku võimalus kas jääda Fordi või mitte.
Sellest nimekirjast mis Motorsport Newsis oli võtaks mina isiklikult Tänak, Suninen. Tänakul on nende kõigi ees ikkagi kõva eelis nii kiiruse mõttes kui ka eelkõige kogemuse. Selles valguses ei tohiks nagu küsimustki olla aga nagu me teame siis ei loe ainult need asjad. Plussiks ka see, et mingi veerand Toyota tiimi paikneb eestis ja majandab nende asju Märtin. Samas ei pidavat Ott ainuke WRC sõitja olema kes Toyotasse kandideerib.
Tööta jäämist ma ei karda, sest Dmack on pmt ju selline kindel varu variant ja Cormack on öelnud, et tema jätaks hea meelega Oti.
VW on paigas
Hyundais on paigas ainult Paddon kuid olen kindel, et üks praegustest jääb ka edasi, pigem saab selleks olema Sordo. Kui Neuville lahkub sis saab selle koha Abbring.
Citroenis hetkel ainult Meeke kuid eks Breen tegi soomega kõva avalduse sinna jäämiseks. Kandidaat on kindlasti ka Neuville.
M-sportis kindel ainult Camilli. Kui Ott peaks mujale minema siis olen kindel, et WIlson jätab ikkagi Madsi tiimi, sest toob vähemalt kindlad finishid ära. Kui Mads minema aetakse siis arvatavasti Evans tagasi.
Dmack - sellises järjestuses Tänak, Evans, Ostberg või üldse keegi muu.
Toyota - Hänninen tundub, et on kindel kuid ei tee vist tervet hooaega kaasa. Lisaks kandideerivad siis veel Tänak, Evans, Lappi ja Suninen.
Ühesõnaga saab päris põnev olema need järgmised kuud. Kui Toyota peakski peale Saksat avaldama oma sõitjad siis muidugi see põnevus natuke kaob. Üleüldiselt arvan ikkagi, et ei muutu nendes line-upides suurt midagi. Kõige suurem muutus saabki olema M-sportis ja Toyotas.
Hetke seisuga ja viimaste päeva kõlakatega pakuks mina Tänaku kohta sellist protsentuaalselt varianti
Toyota 80%
Ford või Dmack 70%
Hyundai 20%
Citroen 10%
Nagu olen ka varem maininud siis minu unistus oleks Citroeni diil.
Sellest nimekirjast mis Motorsport Newsis oli võtaks mina isiklikult Tänak, Suninen. Tänakul on nende kõigi ees ikkagi kõva eelis nii kiiruse mõttes kui ka eelkõige kogemuse. Selles valguses ei tohiks nagu küsimustki olla aga nagu me teame siis ei loe ainult need asjad. Plussiks ka see, et mingi veerand Toyota tiimi paikneb eestis ja majandab nende asju Märtin. Samas ei pidavat Ott ainuke WRC sõitja olema kes Toyotasse kandideerib.
Tööta jäämist ma ei karda, sest Dmack on pmt ju selline kindel varu variant ja Cormack on öelnud, et tema jätaks hea meelega Oti.
VW on paigas
Hyundais on paigas ainult Paddon kuid olen kindel, et üks praegustest jääb ka edasi, pigem saab selleks olema Sordo. Kui Neuville lahkub sis saab selle koha Abbring.
Citroenis hetkel ainult Meeke kuid eks Breen tegi soomega kõva avalduse sinna jäämiseks. Kandidaat on kindlasti ka Neuville.
M-sportis kindel ainult Camilli. Kui Ott peaks mujale minema siis olen kindel, et WIlson jätab ikkagi Madsi tiimi, sest toob vähemalt kindlad finishid ära. Kui Mads minema aetakse siis arvatavasti Evans tagasi.
Dmack - sellises järjestuses Tänak, Evans, Ostberg või üldse keegi muu.
Toyota - Hänninen tundub, et on kindel kuid ei tee vist tervet hooaega kaasa. Lisaks kandideerivad siis veel Tänak, Evans, Lappi ja Suninen.
Ühesõnaga saab päris põnev olema need järgmised kuud. Kui Toyota peakski peale Saksat avaldama oma sõitjad siis muidugi see põnevus natuke kaob. Üleüldiselt arvan ikkagi, et ei muutu nendes line-upides suurt midagi. Kõige suurem muutus saabki olema M-sportis ja Toyotas.
Hetke seisuga ja viimaste päeva kõlakatega pakuks mina Tänaku kohta sellist protsentuaalselt varianti
Toyota 80%
Ford või Dmack 70%
Hyundai 20%
Citroen 10%
Nagu olen ka varem maininud siis minu unistus oleks Citroeni diil.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: WRC hooaeg 2017
nagu tellimise peale tuli ka kohe selline artikkel autoportils kus ilutseb kohe Tänaku nimi http://www.autosport.com/news/report.ph ... ver-lineup
E: otsus tuleb siis jaapanist, pole vist siis midagi head loota...
E: otsus tuleb siis jaapanist, pole vist siis midagi head loota...
Viimati muutis soca, 04 Aug 2016, 11:18, muudetud 1 kord kokku.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: WRC hooaeg 2017
Nüüd ootame mis uudisekäkerdusega ja kui kiiresti Postimees ja Delfi hakkama saavad
Re: WRC hooaeg 2017
Lööge mind risti aga mina ei tahaks, et Ott Toyotasse läheb. Projekt on nii toores ja nagu ennist siin keegi ütles, et kui VW puhul oli kindel, et tuleb võitja, siis Toyota on sisuliselt väike eratiim, mida veab Mäkinen ja saab raha Toyotalt ning poodium oleks eneseületus. Vähemalt selline mulje on jäänud. Lisaks artiklis oli selline lause: "Makinen said Toyota was now viewing 2017 as a development season rather than expecting instant results." Mis tähendaks, et tuleks veel üks aasta, kus Tänak peab võitmiseks rattad alt ära sõitma. Kõige parem oleks Hyundai, Citroen või Fordi põhitiim. Toyotast parem variant oleks isegi D-Mackiga üks hooaeg kihutada. Sel aastal kruusal juba enam vähem rehv. Asfalti oma saame lähiajal teada.
-
- Reactions: 0
Re: WRC hooaeg 2017
Sellest autospordi artiklist jäi küll selline natuke imelik mulje.soca kirjutas:nagu tellimise peale tuli ka kohe selline artikkel autoportils kus ilutseb kohe Tänaku nimi http://www.autosport.com/news/report.ph ... ver-lineup
Olukorras kus kõik alustavad "peaaegu et nullist" oleks ju uuel tootjal ideaalne võimalus tulla kohe suurde mängu, aga Tommi räägib siin mingist arenduse-aastast...
Igatahes - minu pessimism Toyota võimekuse osas süvenes pisut. Niisamuti ka optimism Tänaku saatuse osas

Re: WRC hooaeg 2017
Ja olemas. Lausa peauudis.rs7 kirjutas:Nüüd ootame mis uudisekäkerdusega ja kui kiiresti Postimees ja Delfi hakkama saavad
http://sport.postimees.ee/3788243/ott-t ... 1424427564
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: WRC hooaeg 2017
Sama oli ju ka Hyundaiga kui nad tulid, et esimene aasta oli ju ka pmt selline developement season.
Mina olen igatahes kahe käega Toyota poolt kuid seda ainult juhul kui pakutakse vähemalt paari aastast lepingut, sest siis saab 2018 hooajaks masina juba oma järgi paremaks ajada. Ühe aastase lepingu puhul pole sinna mõtet minna.
ja minu arust peab ka hetkel Ott selle Fordiga veri ninast väljas sõitma et tulemust saada....
Mina olen igatahes kahe käega Toyota poolt kuid seda ainult juhul kui pakutakse vähemalt paari aastast lepingut, sest siis saab 2018 hooajaks masina juba oma järgi paremaks ajada. Ühe aastase lepingu puhul pole sinna mõtet minna.
ja minu arust peab ka hetkel Ott selle Fordiga veri ninast väljas sõitma et tulemust saada....
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: WRC hooaeg 2017
Mitte nüüd Toyota , vaid toona lisaks Hyundaile ka VW tuli arengujutuga, aga mis juhtus...

Re: WRC hooaeg 2017
Märtin võiks saada nii Fordi, kui ka Toyotat enne proovida, kui Tänakul otsustamiseks läheb, kuid seda ilmselgelt ei juhtu.
Ilmselt tuleb Tänakul otsustada selle põhjal kes paremat lepingut pakub - lepingu pikkus ja raha. Kardan, et just seal raha poole peal on Toyotal eelis.
Ilmselt tuleb Tänakul otsustada selle põhjal kes paremat lepingut pakub - lepingu pikkus ja raha. Kardan, et just seal raha poole peal on Toyotal eelis.
Re: WRC hooaeg 2017
Raha poole pealt on kindlasti eelis. Teiseks on vaja Toyotal vähemalt ühte WRC kogemusega meest. Ainuke nimetatutest on Tänak. Kolmandaks ei näe pointi, miks peaks Toyota, kes püüab hakata arendama autot, palkama WRC kogemusega mehe üheks aastaks. Siit tuleb vähemalt 2 kui mitte 3 aastat.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08