Ärge jaurake ja kasutage lampi kellegi firmanime, mis pole absoluutselt seotud MMiga palun (Hakkapelita 2-lt laenatud muster ruulib muide tänavanaastuga jäärada sõites).CTR kirjutas:nüüd vist peaks rehvide osas natuke pilt selgem olema..ei süsti just erilisel määral enesekindlust..
seda pilti usuks siis, kui auto peal oleks suurelt vallai...
Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Oli vist neli aastat tagasi, kui M.Murakas proovis ralli estonial d-mackiga sõita. Ei pidanud eesti katseid serviseni vastu, lõpp kulus ulmeliselt kiirelt isegi n rühmas. Eks nad midagi arendanud on, aga tipprehvi sealt vaevalt kunagi tuleb.... Lihtsalt Poolas, Soomes Ott ehk suudab oma kiirust heasmõttes oma "hullupanekuga" kompenseerida rehvide arvelt. Slikki, piiki pole mackil sisuliselt üldse, nii et ega pole kokkuvõttes kuhugi aasta lõpuks püüelda. Ega see kerge pole Otil, aga kui kunagi peaks saama õigete rehvidega auto, siis hoidke piip ja prillid:)
Edu Otile homseks ja tugevat närvi!
Edu Otile homseks ja tugevat närvi!
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Jajajajaa, jälle häda.. Aga Hakkapelita 2(v selle mustriga prott) pole ka MMiga seotud..-huviline2- kirjutas:Ärge jaurake ja kasutage lampi kellegi firmanime, mis pole absoluutselt seotud MMiga palun (Hakkapelita 2-lt laenatud muster ruulib muide tänavanaastuga jäärada sõites).CTR kirjutas:nüüd vist peaks rehvide osas natuke pilt selgem olema..ei süsti just erilisel määral enesekindlust..
seda pilti usuks siis, kui auto peal oleks suurelt vallai...

-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Samuti pole Vallai, keda negatiivseks võrdluseks tuua. See on suvaliselt võetud kaubamärgi mustamine. Kõik see oli ju teada tänavusel hooajal (e. rehviarendus).CTR kirjutas:Jajajajaa, jälle häda.. Aga Hakkapelita 2(v selle mustriga prott) pole ka MMiga seotud..-huviline2- kirjutas:Ärge jaurake ja kasutage lampi kellegi firmanime, mis pole absoluutselt seotud MMiga palun (Hakkapelita 2-lt laenatud muster ruulib muide tänavanaastuga jäärada sõites).CTR kirjutas:nüüd vist peaks rehvide osas natuke pilt selgem olema..ei süsti just erilisel määral enesekindlust..
seda pilti usuks siis, kui auto peal oleks suurelt vallai...
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Üldiselt ei tõstaks ma väga häält Dmacki kohta sest hetkel maksab see firma kinni kõik Eesti poiste sõidud (no Maarand välja arvatud aga tema rohkem turist). Lisaks poleks Otil võib-olla üldse millegiga sõita kui pole Dmack meeskonnas. See kes maksab see tellib ka muusika.
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Eks Dmack teab isegi, mis tegijad nad on ja kuidas rehv. Loomulikult hea, et kutid sõita saavad dmacki kulul. Ei oota Wilson, ega dmack midagi, kui rehv nii laguneb.... Saavad poisid tulevikuks reccet teha ja kogemusi omandada katsetelt, kui võimalus ja tingimused sobivad, siis paugutavad ka..., aga siiski rallit nende rehvidega võita ei saa.
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Sellest samast onboardist jäi kõrva see, et Ott pidi Raigole kolm korda kolmes erinevas kohas kisendama: "LOE!!!" Varasemast ei mäleta midagi sellist.cky kirjutas:Onboardis näha kus gorban ja al-rajhi katuse panid ss2-l , oli Otil ka päris suur moment. Ülejäänud tulid tunduvalt aeglasemalt ja sujuvamalt.
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Täpselt minu mõte, las olla karm ja raske. Kui sellest edukalt välja tuleb ja korralikud tingimused saab, on see ainult vesi tema veskile!MMAL kirjutas:Oli vist neli aastat tagasi, kui M.Murakas proovis ralli estonial d-mackiga sõita. Ei pidanud eesti katseid serviseni vastu, lõpp kulus ulmeliselt kiirelt isegi n rühmas. Eks nad midagi arendanud on, aga tipprehvi sealt vaevalt kunagi tuleb.... Lihtsalt Poolas, Soomes Ott ehk suudab oma kiirust heasmõttes oma "hullupanekuga" kompenseerida rehvide arvelt. Slikki, piiki pole mackil sisuliselt üldse, nii et ega pole kokkuvõttes kuhugi aasta lõpuks püüelda. Ega see kerge pole Otil, aga kui kunagi peaks saama õigete rehvidega auto, siis hoidke piip ja prillid:)
Edu Otile homseks ja tugevat närvi!
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
w0w kirjutas:Täpselt minu mõte, las olla karm ja raske. Kui sellest edukalt välja tuleb ja korralikud tingimused saab, on see ainult vesi tema veskile!MMAL kirjutas:Oli vist neli aastat tagasi, kui M.Murakas proovis ralli estonial d-mackiga sõita. Ei pidanud eesti katseid serviseni vastu, lõpp kulus ulmeliselt kiirelt isegi n rühmas. Eks nad midagi arendanud on, aga tipprehvi sealt vaevalt kunagi tuleb.... Lihtsalt Poolas, Soomes Ott ehk suudab oma kiirust heasmõttes oma "hullupanekuga" kompenseerida rehvide arvelt. Slikki, piiki pole mackil sisuliselt üldse, nii et ega pole kokkuvõttes kuhugi aasta lõpuks püüelda. Ega see kerge pole Otil, aga kui kunagi peaks saama õigete rehvidega auto, siis hoidke piip ja prillid:)
Edu Otile homseks ja tugevat närvi!
Raha ja huvi on, küll tuleb. Üksjagu paremaks on juba muutunud.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 2
- Postitusi: 5165
- Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
- Asukoht: Tallinn
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Pean ikka offtopicu panema, see naast on ikka rajult hea, neid naelu on raske välja saada.-huviline2- kirjutas:Ärge jaurake ja kasutage lampi kellegi firmanime, mis pole absoluutselt seotud MMiga palun (Hakkapelita 2-lt laenatud muster ruulib muide tänavanaastuga jäärada sõites).CTR kirjutas:nüüd vist peaks rehvide osas natuke pilt selgem olema..ei süsti just erilisel määral enesekindlust..
seda pilti usuks siis, kui auto peal oleks suurelt vallai...

Söörlöne!