Ehk ikka kombineerivad senise targa stabiilsuse selle rehviga. Oti piiri peal sõit on tingitud sellest ka et oleks normaalne aeg katsel. Minu teooria. Loodame ikka parimat.stout kirjutas:Minul sama lugu, et ootused on kõrged ja tead juba ette, et võib väga suur pettumus tulla, kui ka uute rehvidega ei suuda poodiumi tempos sõita. Eriti kardan nüüd Tänaku poolt üle pingutamist ja katkestamist, sest ega see Argentinas väga kaugel ei olnud(mõtlen SS2 kui käis tagumise otsaga vastu teeperve ja läbi ime jäi Ford terveks).
Ott Tänaku diskussioon
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Re: Ott Tänaku diskussioon
Re: Ott Tänaku diskussioon
http://www.ohtuleht.ee/735450/ohtuleht- ... -wrc-autos
ÕHTULEHT PORTUGALIS | Ott Tänak on ühe jalaga tuleva hooaja WRC autos
Kui veel mulluse rallihooaja lõpus polnud täit arusaama, mis saab Eesti esipiloodi Ott Tänaku karjäärist, siis tänavu võib fännidel küünenärimisperiood vahele jääda. Kui kõik läheb loogiliselt, on Tänakul 2017. aastaks MM-sarjas koht olemas.
Tuleval hooajal ootavad WRC sarja ees kaks suurt muudatust – kehtima hakkavad uued tehnikareeglid, mis lubavad ehitada võimsamaid ralliautosid, ning MMiga liituvad täismahus taas Toyota ja Citroeni meeskonnad. Mõlemad muutused on Tänakule ainult kasuks.
"2017. aasta masinates on rohkem võimsust ja eeldan, et seetõttu on nad ka kiiremad," rääkis Volkswageni piloot Jari-Matti Latvala, kes sai enne Portugali rallit testida tuleva hooaja Polo võistlusautot. "See tähendab, et hüpe R5 masinalt WRCsse saab olema senisest suurem ja tiimidel on palju lihtsam võtta oma 2017. aasta autosse, mõni piloot, kes tänavugi WRCd roolib."
http://p.ocdn.ee/28/i/2016/5/20/lp2jbzyn.hqd.jpg
FIA otsustab piloodi sobivuse
"Kindlasti ootab noori talente tulevikus ees praegusest pikem samm," tõdeb M-Sport tiimi juht Malcolm Wilson, et Latvala jutus on iva sees. "Aga olen alati uskunud, et kui piloodis on piisavalt ainest, saab ta hakkama kõigega, mis talle ette antakse."
Varasemalt on olnud sõitjate sisukuse hindamine tiimibosside isiklik otsus, aga edaspidi pistab oma nina otsusele vahele ka Rahvusvaheline Autoliit, sest FIAgi kardab uusi rallimasinaid.
"Kas tahame, et niinimetatud härraspiloodid (rikkurid, kes on endale ostnud koha WRC-autos, et vaatamata vähesele kogemusele lapsepõlveunistus välja elada – toim) neis masinais võistlema tulevad? Ei. Ja samamoodi ei soovi me näha, et mõni 18aastane sõitja neis kohe oma esimesel MM-etapil võistleks," vahendab Eurosport FIA rallidirektori Jarmo Mahonen sõnu.
http://p.ocdn.ee/28/i/2016/5/20/nllsajc3.nvy.jpg
F1 sarjas on kasutusel superlitsentsi süsteem, kus teatud nõuded täitnud piloot – vähemalt 18aastane, teatava võistluskogemus ja vormeliga läbitud testikilometraaž – saab loa startida. Seda süsteemi FIA aga rallimaailmas rakendada ei soovi ja läheb subjektiivsemat teed – nemad otsustavad, kas piloot saab loa uude WRC autosse istuda või mitte.
Näiteks ei pruugiks sõelast läbi minna Wilsoni tänavune liigutus, kus ta palkas M-Spordi teiseks piloodiks prantslase Eric Camilli, kelle kogemused MM-sarjas olid tagasihoidlikud ja kes katkestas kolm esimest võistlust Fiesta WRC roolis. FIA võinuks öelda, et mehe kogemused R5 autodel pole piisavad, et teda lubada ülivõimsa WRC rooli ning jätta ta stardiloata.
"Kindlasti tuleb edaspidi üritada tulevasele piloodile anda rohkem kogemusi R5 või isegi praeguse generatsiooni WRC masina roolis, enne kui ta 2017. aasta masina rooli lubada," ütles Wilson. Briti sõnul on järgmisel hooajal tema meeskonnas kindel koht olemas vaid Camillil. Seega, kui Tänak jätkab hooaega tõusvas joones, oleks talle tuleval hooajal M-Spordi esindustiimis taas ruumi, ent tühje kohti on mujalgi.
Pahupidi sõitjateturg
Olukorra sõitjateturul teeb põnevaks Toyota ja Citroeni taasühinemine – mõlemad tulevad MM-sarjas tõenäoliselt välja kolme võistlusautoga ning hetkel on kuuest värskest sõitjakohast täidetud vaid üks: Citroeni esipiloodiks saab Kris Meeke. Lisaks on Toyota tiimiboss Tommi Mäkinen nentinud, et väga tõenäoliselt on üheks tema palgatavaks piloodiks Juho Hänninen, kel vöö vahel 43 MM-starti, ent mitte kunagi rohkem kui kaheksa hooaja peale.
http://p.ocdn.ee/28/i/2016/5/20/ghoobguw.ly4.jpg
"Ma arvan, et igas meeskonnas peab olema vähemalt üks kogenud piloot, kes on võistelnud kõigil MM-etappidel, sest esimest korda neid läbides on väga keeruline suures mängus kaasa teha," hindab Latvala, et rahvuskaaslane Mäkinen peab kindlasti palkama ka kellegi nimeka. "Tegelikult on praegu väga põnev seis. Kui juba mitu aastat on sõitjad pidanud võitlema kohtade eest meeskonnas, siis järgmisel aastal on asi teistpidi – tiimid jahivad kogemustega piloote."
Ent võib-olla kõige loogilisem on Tänaku jätkamine täpselt seal, kus ta on praegu – Dmacki rehvifirma toodangut kasutava M-Sport masina roolis, sest selles suhtes on mõlemal osapoolel kasud sees. "Meil on olnud otiga suurepärane suhe. Ta on fantastiline sõitja ja oleme teda toetanud ka rasketel hetkedel," räägib Dmacki juhtt Dick Cormack.
Kas Dmack jätkab?
http://p.ocdn.ee/28/i/2016/5/20/yr0fghxr.k4z.jpg
"Ott tahab võita, täpselt nagu meiegi ja olen kindel, et juhtugu mis tahes, teda ootab ees edukas karjäär, milles talle ainult edu soovime. Minul oleks ülimalt hea meel, kui ta oleks meie autos, meie rehvidel võitmas MM-rallit või suisa tervet sarja, aga olen päris kindel, et praegu jälgitakse tema tegemisi väga hoolega," ennustas Cormack, et Argentiinas veel firma vanadel rehvidel võetud katsevõit ning seni näidatud üleüldine kiirus teeb eestlase tulevat hooaega silmas pidades kuumaks kaubaks. Kui Tänak nüüd veel Portugalis välja tulnud uutel rattavarjudel midagi korda saadaks …
Ja kui keegi teine ei juhtu Tänakut tahtma, näeb Cormack teda tuleval hooajalgi Dmacki reklaamidega võistlusmasinas. Seda muidugi juhul, kui rehvifirma oma meeskonna välja paneb. Nimelt on nende suureks sihiks saada mõne MM-sarjas osaleva tootja püsivaks rehvipartneriks ja kui see 2017. aastal peaks juhtuma, võidakse oma tiimi ajamisest loobuda.
See sõltub omakorda aga suurel määral, kui palju suudab Dmack arendada oma asfaldirehve, mis praegu jäävad konkurentide omale selgelt alla. Rehvide uus versioon tuleb välja suvel ja kui mõni tiim lepingu sõlmimiseks seejärel valmis pole, ei jää Cormackile 2017. silmas pidades muud valikut, kui oma auto taas välja panna: "Peame tõestama, et oleme kiiremad kui sama masin teistel rehvidel." Ja Tänaku väledus aitaks sellele ainult kaasa.
ÕHTULEHT PORTUGALIS | Ott Tänak on ühe jalaga tuleva hooaja WRC autos
Kui veel mulluse rallihooaja lõpus polnud täit arusaama, mis saab Eesti esipiloodi Ott Tänaku karjäärist, siis tänavu võib fännidel küünenärimisperiood vahele jääda. Kui kõik läheb loogiliselt, on Tänakul 2017. aastaks MM-sarjas koht olemas.
Tuleval hooajal ootavad WRC sarja ees kaks suurt muudatust – kehtima hakkavad uued tehnikareeglid, mis lubavad ehitada võimsamaid ralliautosid, ning MMiga liituvad täismahus taas Toyota ja Citroeni meeskonnad. Mõlemad muutused on Tänakule ainult kasuks.
"2017. aasta masinates on rohkem võimsust ja eeldan, et seetõttu on nad ka kiiremad," rääkis Volkswageni piloot Jari-Matti Latvala, kes sai enne Portugali rallit testida tuleva hooaja Polo võistlusautot. "See tähendab, et hüpe R5 masinalt WRCsse saab olema senisest suurem ja tiimidel on palju lihtsam võtta oma 2017. aasta autosse, mõni piloot, kes tänavugi WRCd roolib."
http://p.ocdn.ee/28/i/2016/5/20/lp2jbzyn.hqd.jpg
FIA otsustab piloodi sobivuse
"Kindlasti ootab noori talente tulevikus ees praegusest pikem samm," tõdeb M-Sport tiimi juht Malcolm Wilson, et Latvala jutus on iva sees. "Aga olen alati uskunud, et kui piloodis on piisavalt ainest, saab ta hakkama kõigega, mis talle ette antakse."
Varasemalt on olnud sõitjate sisukuse hindamine tiimibosside isiklik otsus, aga edaspidi pistab oma nina otsusele vahele ka Rahvusvaheline Autoliit, sest FIAgi kardab uusi rallimasinaid.
"Kas tahame, et niinimetatud härraspiloodid (rikkurid, kes on endale ostnud koha WRC-autos, et vaatamata vähesele kogemusele lapsepõlveunistus välja elada – toim) neis masinais võistlema tulevad? Ei. Ja samamoodi ei soovi me näha, et mõni 18aastane sõitja neis kohe oma esimesel MM-etapil võistleks," vahendab Eurosport FIA rallidirektori Jarmo Mahonen sõnu.
http://p.ocdn.ee/28/i/2016/5/20/nllsajc3.nvy.jpg
F1 sarjas on kasutusel superlitsentsi süsteem, kus teatud nõuded täitnud piloot – vähemalt 18aastane, teatava võistluskogemus ja vormeliga läbitud testikilometraaž – saab loa startida. Seda süsteemi FIA aga rallimaailmas rakendada ei soovi ja läheb subjektiivsemat teed – nemad otsustavad, kas piloot saab loa uude WRC autosse istuda või mitte.
Näiteks ei pruugiks sõelast läbi minna Wilsoni tänavune liigutus, kus ta palkas M-Spordi teiseks piloodiks prantslase Eric Camilli, kelle kogemused MM-sarjas olid tagasihoidlikud ja kes katkestas kolm esimest võistlust Fiesta WRC roolis. FIA võinuks öelda, et mehe kogemused R5 autodel pole piisavad, et teda lubada ülivõimsa WRC rooli ning jätta ta stardiloata.
"Kindlasti tuleb edaspidi üritada tulevasele piloodile anda rohkem kogemusi R5 või isegi praeguse generatsiooni WRC masina roolis, enne kui ta 2017. aasta masina rooli lubada," ütles Wilson. Briti sõnul on järgmisel hooajal tema meeskonnas kindel koht olemas vaid Camillil. Seega, kui Tänak jätkab hooaega tõusvas joones, oleks talle tuleval hooajal M-Spordi esindustiimis taas ruumi, ent tühje kohti on mujalgi.
Pahupidi sõitjateturg
Olukorra sõitjateturul teeb põnevaks Toyota ja Citroeni taasühinemine – mõlemad tulevad MM-sarjas tõenäoliselt välja kolme võistlusautoga ning hetkel on kuuest värskest sõitjakohast täidetud vaid üks: Citroeni esipiloodiks saab Kris Meeke. Lisaks on Toyota tiimiboss Tommi Mäkinen nentinud, et väga tõenäoliselt on üheks tema palgatavaks piloodiks Juho Hänninen, kel vöö vahel 43 MM-starti, ent mitte kunagi rohkem kui kaheksa hooaja peale.
http://p.ocdn.ee/28/i/2016/5/20/ghoobguw.ly4.jpg
"Ma arvan, et igas meeskonnas peab olema vähemalt üks kogenud piloot, kes on võistelnud kõigil MM-etappidel, sest esimest korda neid läbides on väga keeruline suures mängus kaasa teha," hindab Latvala, et rahvuskaaslane Mäkinen peab kindlasti palkama ka kellegi nimeka. "Tegelikult on praegu väga põnev seis. Kui juba mitu aastat on sõitjad pidanud võitlema kohtade eest meeskonnas, siis järgmisel aastal on asi teistpidi – tiimid jahivad kogemustega piloote."
Ent võib-olla kõige loogilisem on Tänaku jätkamine täpselt seal, kus ta on praegu – Dmacki rehvifirma toodangut kasutava M-Sport masina roolis, sest selles suhtes on mõlemal osapoolel kasud sees. "Meil on olnud otiga suurepärane suhe. Ta on fantastiline sõitja ja oleme teda toetanud ka rasketel hetkedel," räägib Dmacki juhtt Dick Cormack.
Kas Dmack jätkab?
http://p.ocdn.ee/28/i/2016/5/20/yr0fghxr.k4z.jpg
"Ott tahab võita, täpselt nagu meiegi ja olen kindel, et juhtugu mis tahes, teda ootab ees edukas karjäär, milles talle ainult edu soovime. Minul oleks ülimalt hea meel, kui ta oleks meie autos, meie rehvidel võitmas MM-rallit või suisa tervet sarja, aga olen päris kindel, et praegu jälgitakse tema tegemisi väga hoolega," ennustas Cormack, et Argentiinas veel firma vanadel rehvidel võetud katsevõit ning seni näidatud üleüldine kiirus teeb eestlase tulevat hooaega silmas pidades kuumaks kaubaks. Kui Tänak nüüd veel Portugalis välja tulnud uutel rattavarjudel midagi korda saadaks …
Ja kui keegi teine ei juhtu Tänakut tahtma, näeb Cormack teda tuleval hooajalgi Dmacki reklaamidega võistlusmasinas. Seda muidugi juhul, kui rehvifirma oma meeskonna välja paneb. Nimelt on nende suureks sihiks saada mõne MM-sarjas osaleva tootja püsivaks rehvipartneriks ja kui see 2017. aastal peaks juhtuma, võidakse oma tiimi ajamisest loobuda.
See sõltub omakorda aga suurel määral, kui palju suudab Dmack arendada oma asfaldirehve, mis praegu jäävad konkurentide omale selgelt alla. Rehvide uus versioon tuleb välja suvel ja kui mõni tiim lepingu sõlmimiseks seejärel valmis pole, ei jää Cormackile 2017. silmas pidades muud valikut, kui oma auto taas välja panna: "Peame tõestama, et oleme kiiremad kui sama masin teistel rehvidel." Ja Tänaku väledus aitaks sellele ainult kaasa.
Re: Ott Tänaku diskussioon
See F1 superlitsentsi süsteem on kahtlase väärtusega asi. Verstappen, kes kõigi aegade noorima sõitjana just etapivõitjaks tuli, poleks uue süsteemiga seda ilmselt kunagi saanud. Debüüdi tegi ta ju vaid paar kuud pärast 17-aastaseks saamist. Ringrada on distsipliin, mis nõuab erakordset teravust ja täpsust ja milles "parim enne" muutub minu arvates järjest ja järjest varasemaks. Selles kontekstis on FIA otsus mõistetamatu. Aga on kindlasti hulk teisi põhjuseid, miks see otsus hea ja vajalik oli, alustades sellest, keda soovitakse pressikonverentsil kuulata-vaadata, ja lõpetades sellega, kas lapsed peaksid enda ja teiste eludega riskeerima. Rallisport on sellest vaatevinklist kordades hullem - riskid märksa kõrgemad - ja sedapidi vaadates on personaalse hindamise süsteem justkui õigustatud. Küll aga ei mõista ma, miks peaks takistatama täiskasvanud ja piisavalt jõukaid inimesi tegelemast spordialaga, kus peamine sisenemisbarjäär justnimelt raha ongi.ponx kirjutas:
"Kas tahame, et niinimetatud härraspiloodid (rikkurid, kes on endale ostnud koha WRC-autos, et vaatamata vähesele kogemusele lapsepõlveunistus välja elada – toim) neis masinais võistlema tulevad? Ei. Ja samamoodi ei soovi me näha, et mõni 18aastane sõitja neis kohe oma esimesel MM-etapil võistleks," vahendab Eurosport FIA rallidirektori Jarmo Mahonen sõnu.
F1 sarjas on kasutusel superlitsentsi süsteem, kus teatud nõuded täitnud piloot – vähemalt 18aastane, teatava võistluskogemus ja vormeliga läbitud testikilometraaž – saab loa startida. Seda süsteemi FIA aga rallimaailmas rakendada ei soovi ja läheb subjektiivsemat teed – nemad otsustavad, kas piloot saab loa uude WRC autosse istuda või mitte.
Re: Ott Tänaku diskussioon
Ringrajal eeldatakse sõitjalt teatavat kompetentsi seetõttu, et ta võistleb koos teistega ratas-rattas positsioonide pärast. Mis tähendab, et suur viga või prohmakas - eriti stardis - rikub tõenäoliselt ka kellegi teise sõidu ära.
Rallis võistleb sportlane eelkõige trassiga ning seetõttu minu arust mistahes piirangud pole ka nii olulised.
Rallis võistleb sportlane eelkõige trassiga ning seetõttu minu arust mistahes piirangud pole ka nii olulised.
-
- Reactions: 0
Re: Ott Tänaku diskussioon
Rallis on jälle teised ohud:
- sinuga sõidab alati keegi kaasa, kelle eluga sa ka riskid
- oht pealtvaatajatele on kümneid kordi suurem kui ringrajal
- sinuga sõidab alati keegi kaasa, kelle eluga sa ka riskid
- oht pealtvaatajatele on kümneid kordi suurem kui ringrajal
Re: Ott Tänaku diskussioon
To Lärri, kedagi ei takistata ju. Tõsise huvi korral on alati võimalus WRC2 klassis näiteks kogemust saada üks hooaeg ja siis loota, et FIA lubab WRC auto rooli
FIA ei keela kedagi vaid soovib luua pädevamaid sõitjaid.

FIA ei keela kedagi vaid soovib luua pädevamaid sõitjaid.
Re: Ott Tänaku diskussioon
Kellelgi täit artiklit?
http://www.ohtuleht.ee/735787/viljar-vo ... tanaku-ees
http://www.ohtuleht.ee/735787/viljar-vo ... tanaku-ees
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 525
- Liitunud: 12 Jaan 2016, 14:08
Re: Ott Tänaku diskussioon
Teises teemas olemas.blizzard kirjutas:Kellelgi täit artiklit?
http://www.ohtuleht.ee/735787/viljar-vo ... tanaku-ees
KRUUDA MAAILMAMEISTRIKS
Re: Ott Tänaku diskussioon
Selle asemel, et WRC masin odavamaks ja masin enamatele kättesaadavamaks teha, muutub asi rohkem priviligeeritumaks. Minu silmis minnakse valet teed mööda.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: Ott Tänaku diskussioon
Selleks on olemas R5 autod. Kokkuvõttes on rallisport alati kallis olnud ja seda tippude tippu e. WRC autot ei ole võimalik odavaks teha.KidrA kirjutas:Selle asemel, et WRC masin odavamaks ja masin enamatele kättesaadavamaks teha, muutub asi rohkem priviligeeritumaks. Minu silmis minnakse valet teed mööda.
Küll aga võiks mingi võimaluse (eraldi klassi näol?) leida MM- sarjas ka vanemate WRC autode kasutamiseks. Tundub muidugi utoopiline, eriti hetkel, kus tahetakse üldse vähendada "harrastajate" osakaalu.
Re: Ott Tänaku diskussioon
http://www.ohtuleht.ee/735786/ohtuleht- ... y-estonial võiks ju tulla vertsuga
-
- Reactions: 0
Re: Ott Tänaku diskussioon
Tänak WRC'l oleks suhteliselt mõttetu. See võistlus poleks siis enam võistlus. R5 oleks ralli huvides parem - oleks ju tore ERC tiitli jahtijatele otseses võrdluses näidata, milline sari on ikkagi see kuninglik sari.
Re: Ott Tänaku diskussioon
nii ja naa. Ma usun, et Tänak WRC-l pakuks ka kindlasti põnevust. olgugi, et ta on korra (2011 saaremaal) eestis wrc-autoga sõitnud, siis oleks kindlasti publikul lahe eelkõige näha r5 ja wrc vahelist kiirust. selge see, et wrc on kallim, aga siin ongi mõtlemise koht nii wilsonil kui dmackil. nende eesmärk eestisse tulemisel saaks olla vaid soomeks testimine. ja kuna tänak wrc-piloot, siis kahe masinaklassi vahel hüppamine pole just eeliseks.mcwax kirjutas:Tänak WRC'l oleks suhteliselt mõttetu. See võistlus poleks siis enam võistlus. R5 oleks ralli huvides parem - oleks ju tore ERC tiitli jahtijatele otseses võrdluses näidata, milline sari on ikkagi see kuninglik sari.
eks aeg annab arutust. pole ju praegu veel üldse kindel, kas tänak sõitma tuleb RE-le. Jääme ootama lõpliku vastust sel teemal.
Re: Ott Tänaku diskussioon
seda sai juba paar aastat tagasi nähtud. Tänak võttis kindla võidu, kuigi kasutas konkurentidega võrreldes aeglasemaid rehve.mcwax kirjutas:Tänak WRC'l oleks suhteliselt mõttetu. See võistlus poleks siis enam võistlus. R5 oleks ralli huvides parem - oleks ju tore ERC tiitli jahtijatele otseses võrdluses näidata, milline sari on ikkagi see kuninglik sari.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Ott Tänaku diskussioon
ma ei keriks lootusi väga kõrgele. vähemalt paar nädalat tagasi oli küll seis selline.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- Reactions: 0
Re: Ott Tänaku diskussioon
Vaevalt tippsõitjale see 1 ralli nüüd väga suurt mõju avaldab, eriti kui pärast saaks veel ka õige masinaga päevakese testida. JML ju käinud meil siin vahetult enne Soome rallit tagaveolise Escordiga peal...muhk kirjutas:...selge see, et wrc on kallim, aga siin ongi mõtlemise koht nii wilsonil kui dmackil. nende eesmärk eestisse tulemisel saaks olla vaid soomeks testimine. ja kuna tänak wrc-piloot, siis kahe masinaklassi vahel hüppamine pole just eeliseks.
Aga see Soomeks testimine... Isiklikult pole Soome rallil käinud, aga niipalju kui telest paistab, siis mulle tundub, et Soome ja Eesti teed on küll väga sarnased profiililt, kuid ikka üsna-üsna erinevad teekatte pinnase osas. Äkki see ka põhjus, miks tegelikult siin "testimas" sisuliselt kunagi ei käida, vaid pigem leitakse ikka lõiguke päris Soome teedel.
Tahab see jutt nüüd küll Tänaku teemast välja valguda...
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: Ott Tänaku diskussioon
Sellessuhtes testide arv on piiratud, võistelda võib, palju jõuad. Slikke on DMackil vaja veel palju arendada, testipäevi oli aga juba hooaja alguses vähe ja neid on kulutatud ka. Siia sobiks ka ütlus "pole nii rikas, et osta odavat asja", sest ma arvan et kui DMackil siin üldse huvi raha kulutada on, siis seda tehakse WRC autoga rehvi testiks ja sõitja treeninguks. Miks neil muud huvi peaks olema? Oleks, et nende meeskond ERC osaleks ja vaja punkte teenida, aga niisama...
Kui juhtub nagu möödunud kord ja leitakse üheks sõiduks konkreetne suurtoetaja (nagu mäletamistmööda 2014 oli Expert), kes maksab auto, olgu selleks siis R5 või lausa mõni Historic, siis jah, eks oma rehvide kasutamise/reklaamimise eest mingi osa ikka hüvitatakse.
Kui juhtub nagu möödunud kord ja leitakse üheks sõiduks konkreetne suurtoetaja (nagu mäletamistmööda 2014 oli Expert), kes maksab auto, olgu selleks siis R5 või lausa mõni Historic, siis jah, eks oma rehvide kasutamise/reklaamimise eest mingi osa ikka hüvitatakse.
Re: Ott Tänaku diskussioon
Sain nii aru et msport ja dmack andsid rohelise tule REle. Loodetavasti sõidab. Eelmine aasta jäi sellepärast ära, et Wrc to R5 to Wrc oleks tunnetusele halvasti mõjunud.
Re: Ott Tänaku diskussioon
Eelmisel aastal arvati vähemalt Rallifoorumis küll, et vahepeal R5-ga sõitmine küll tunnetusele halvasti ei mõju.
muhk kirjutas:http://www.ohtuleht.ee/684684/miks-ott- ... l-ei-osale
järvela hiilgab taas või on mingi teine keenius selle tiraadi kokku kribanud?Rumal käik?! Ma ei tea, kas just nii hull variant on. Pigem ikka jääb asi toetajate ja finantsi taha, kui et seetõttu, et R5-ga vahepeal sõitmine sõiduvormi langetaksArvestades, kui hästi ta end praeguses masinas tunneb ja et ees on ootamas üks aasta tähtsaimaid MM-rallisid Soomes, oleks R5 rooli istumine väga rumal käik.