Ott läks katsele, mul läks elekter ära.. 20 min hiljem saan tagasi ja tulen kohe siia- Ott kustutab autot. Kuidas saab elu nii peapeale minna, uskumatu kui valus. Loodame, et homme uuesti rajal. Tuleb pettumus välja magada ja homme neid põhjasid oodata
Ma ei usu seda hästi. Camilli sõidab selle Montes purustatud autoga siiani ringi. Kui sinna oleks pidanud uue puuri ehitama /lisaks katusele ja piilaritele, siis oleks lihtsam olnud juba uus kere võtta.
Mainiti ka siin, et M-Spordil pidi vastav asjapulk isegi olema, kes keset võistlust vahetada võib. Küsimus on, kas seda on kohapeal võimalik teostada.
-huviline2- kirjutas:Ma ei usu seda hästi. Camilli sõidab selle Montes purustatud autoga siiani ringi. Kui sinna oleks pidanud uue puuri ehitama /lisaks katusele ja piilaritele, siis oleks lihtsam olnud juba uus kere võtta.
Mainiti ka siin, et M-Spordil pidi vastav asjapulk isegi olema, kes keset võistlust vahetada võib.
Ei viitsi pikalt vaielda ja tõestada, aga ma tean puuridest väga palju. Ja just nimelt M-Spordi puur on selline loll puur. Citroenil omad vead jälle.
SS5 Ponte de Lima 2 (27.44 km)
Sordo võitis katse, Ogier +9.6, NEUVILLE +10.1, MIKKELSEN 14.5, LEFEBVRE +17.6, OSTBERG +19.9, LATVALA +40.4 ja ülejäänud sõitjad said ajaks +44.4 ka Tänak aga kui homme jätkab siis järgmisetelt katsetelt tuleb SR aeg otsa.
>
0
Viimati muutis svs89, 20 Mai 2016, 18:27, muudetud 1 kord kokku.
-huviline2- kirjutas:Ma ei usu seda hästi. Camilli sõidab selle Montes purustatud autoga siiani ringi. Kui sinna oleks pidanud uue puuri ehitama /lisaks katusele ja piilaritele, siis oleks lihtsam olnud juba uus kere võtta.
Mainiti ka siin, et M-Spordil pidi vastav asjapulk isegi olema, kes keset võistlust vahetada võib.
Ei viitsi pikalt vaielda ja tõestada, aga ma tean puuridest väga palju. Ja just nimelt M-Spordi puur on selline loll puur. Citroenil omad vead jälle.
Eino võimalik, aga täitsa hakkas huvitama, kuidas see sinna Fiesta kesta, mis otse tehasest saabub, sisse saadakse tervikuna? Katus maha?
-huviline2- kirjutas:Ma ei usu seda hästi. Camilli sõidab selle Montes purustatud autoga siiani ringi. Kui sinna oleks pidanud uue puuri ehitama /lisaks katusele ja piilaritele, siis oleks lihtsam olnud juba uus kere võtta.
Mainiti ka siin, et M-Spordil pidi vastav asjapulk isegi olema, kes keset võistlust vahetada võib.
Ei viitsi pikalt vaielda ja tõestada, aga ma tean puuridest väga palju. Ja just nimelt M-Spordi puur on selline loll puur. Citroenil omad vead jälle.
Eino võimalik, aga täitsa hakkas huvitama, kuidas see sinna Fiesta kesta, mis otse tehasest saabub, sisse saadakse tervikuna? Katus maha?